poniedziałek, 19 grudnia 2011

My Secret - Fuchsia

Fuchsia to jeden z nowych odcieni My Secret. Intensywny, kremowy róż. Odcień sam w sobie nie jest najciekawszy, ale lubię takie róże na paznokciach, fajnie wyglądają na dłoniach:). To kolor mojego zimowego płaszcza i torebki więc pasował mi idealnie:D. W liceum to był mój ulubiony kolor na paznokciach - teraz wolę zielone zgnilaki i trochę inne odcienie, ale takie róże też fajnie mi się nosi;).

Lakier dobrze się rozprowadza, ładnie błyszczy i z czasem połysku nie traci. Dwie warstwy są prawie idealnie kryjące (dla krótkich paznokci napewno), ja się dopatrzyłam minimalnie prześwitujących białych końcówek więc dołożyłam trzecią. Schnie w normie.







Kilka dni temu zrobiłam makijaz krok po kroku, ale szczerze mówiąc nie podoba mi sie :P i postanowiłam go nie wrzucac. Pokażę Wam tylko końcowy efekt tego dziwnego czegoś;)




Sama się otagowałam bardzo fajnym tagiem lakieromaniaczki :D


1.Ulubiona marka lakierów.
Nie mam jednej ulubionej, lubię Catrice, Essence, Colour Alike, różneeee :)

2.Lakiery brokatowe czy kremowe?
Lubię kremy ale ostatnio zdecydowanie wolę brokaty!

3.OPI,China Glaze czy Essie?
Moja lakierowa przygoda z tymi markami dopiero się zaczyna więc nie potrafię jeszcze wybrac:)

4.Jak często zmieniasz kolor lakieru do paznokci?
Bardzo różnie - czasem codzienne, a zdarza się, że raz na tydzień. Jednak średnio co dwa-trzy dni.

5.Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Zielony, zwłaszcza zgniło-zielony :D. Uwielbiam też odcienie niebieskiego, fiolety, czerwienie, ale naj naj to własnie zielen.

6.Ciemne czy jasne pazurki?
Ciemne!

7.Co masz aktualnie na paznokciach?
Własnie lakier z tej notki czyli Fuchsia My Secret, ale zaraz zmywam;).

8.Czy lubisz matowe wykończenie?
Lubię.

9.Czy jesteś fanką frenchu?
Nie lubię frenchu, chyba że nie jest to klasyczny french ale np. kolorowy.

10.Ulubiony zimowy kolor?
Błękit, ciemne wiśnie, fiolet.

11.Za lakierami jakiej marki szczególnie nie przepadasz?
Nie mam wybitnie nie lubianej firmy, ostatnio omijam jednak Inglota - nie zachwyca mnie jakościowo, mało jest naprawdę ciekawych kolorów (mimo, że wybór ogromny) a cena mnie skutecznie zniechęca.

12.Czy używasz lakieru nawierzchniowego?Jaki jest Twój ulubiony?
Używam czasami, teraz mam top coat z Rimmela i jestem w sumie zadowolona.

13.Jakiego koloru lakieru nigdy (lub prawie nigdy) nie nosisz?
Półprzezroczystych "frenczowych" lakierów, perłowej bieli, perłowego jasnego różu.

14.Czy używasz preparatów podkładowych?Jakie sprawdziły się najlepiej?
Zawsze używam. Ostatnio cały czas stosowałam Nail Rescue z Rimmela i sprawdzał się u mnie bardzo dobrze.

15.Ulubione wykończenie lakieru?
Glassflecked, brokaty :)

16.Wzorki czy prosty,monochromatyczny manicure?
I to i to :)

17.Czy lubisz pękające lakiery (kraki ;) )?
Bardzo lubię.

18.Jakie lakiery znajdują się aktualnie na Twojej wishliście?
Moja wishlista jest bardzo duża, ale ciągle się zmienia. Ostatnio najczęściej myślę o: Glittering Garland China Glaze, Ring in the Red China Glaze, Androgynie Orly, Fowl Play Orly, Gettin' Miss Piggy With It OPI.

19.Jaki lakier kupiłaś ostatnio?
Golden Rose 311 z serii Paris Magic Colour. I czuję, że jeszcze wrócę na stoisko GR :D!

20.Lubisz dostawać lakiery w prezencie czy kupować je sama?
Uwielbiam kupowac i dostawać;).

21.Kiedy zaczęłaś malować paznokcie?
Hmm pierwsze podejścia chyba jakoś pod koniec podstawówki:D z jakimis przezroczystymi lakierami. W liceum zaczęlam malowac paznokcie systematycznie, juz na "normalne" kolory:).



Wszystkich chętnych zapraszam oczywiście do odpowiedzi na lakierowy tag :)!

63 komentarze:

  1. oo, mam ten lakier, świetny jest... a makijaż... wow! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wykonanie tego makijażu to pierwsza klasa! Nie wiem, czego Ty od niego chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie znosze różu na paznokciach :) Możesz mi powiedziec czym zrobiłaś kreskę, bo szukam takiego koloru ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny lakier. Baardzo podoba mi się ten róż ;> . Makijaż też świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lakier daje po oczach:)a makijaz piekny!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ta fuksja jest bardzo energetyzująca:) co do makijażu - widzę, że czerwona kreska to hit tej zimy:)) Moim zdaniem makijaż ładny, ale byłby bardzo łądny gdyby jedynym świecącym elementem było złoto :) Ta szarość gdyby była matowa i kreska również mniej świecąca:) Podoba mi się połączenie kolorystyczne. Ale wiem sama jak to jest..nie raz mam pomysł, wykonam go....ale okazuje się że "Coś" nie gra..... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe oczko :) ja też samą siebie otagowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor mnie zachwycił, ale zauważyłam,że każdy wygląda super na Twoich paznokciach :)
    płytka idealna hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ta czerwona kreska na powiece według mnie piękna!

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny kolor lakieru:) i cudowny makijaż :))

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny róż - lubię takie :D
    makijaż bardzoo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny kolor lakieru do paznokci :)
    Ciekawi mnie czym zrobiłaś czerwoną kreskę na górnej powiece?

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny kolor.
    Makijaz piękny

    OdpowiedzUsuń
  14. Zajęczaku, nie wiem coś mi nie gra w nim:D

    Sosmooth, to jest cień z Inglota Vertigo (dobrze mi się zdaje, że one są wycofywane?) czerwony z lekkimi drobinkami - kreske malowalam na mokro (z odrobiną wody) a jak wyschła pociągnęłam srebrnym brokatowym linerkiem z h&m'u.

    monica, no dokładnie:) Tez mam wrażenie że jest zbyt świecący i cos sie kolorystycznie w nim gryzie.

    Ladies - Behind The Scenes, powyżej odpowiedzialam:)

    Dzieki za wszystkie komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak nie przepadam za takim różem to ten lakier mnie oczarował! Jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A mnie się bardzo podoba chociaż też nie przepadam za różami. Ten jest taki elegancko intensywny - piękny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. makijaż jakoś mi tak hmm za jasno można by to czymś podkreślić Twoje ciemne piękne oko, a panzokcie nadal bez zmian nawet jak byś je błotem umazała to będą prezentować się bosko :D:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam różowe paznokcie a tak poza tym masz piękny kształt paznokci.Makijaż jest naprawdę bardzo ładny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor lakiery jak i makijaż śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak ja lubię takie wściekłe kolory. A makijaż jest piękny, jak może ci się nie podobać? Nie znasz się :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Też odpowiadałam na ten TAG :)
    Kreska mi się podoba w makijażu... taka nietypowa :)

    OdpowiedzUsuń
  22. kolor lakieru jest piękny, a makijaż zapierający dech w piersiach !

    OdpowiedzUsuń
  23. kolor jest świetny, też lubię wszelkie róże na pazurach, a makijaż jest ciekawy :)!

    OdpowiedzUsuń
  24. ładny kolor, taki soczysty :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię takie mocne kolorki :)
    Makijaż całkiem fajny, jeszcze nigdy takiego nie widziałam :).

    OdpowiedzUsuń
  26. ale piękne paznokcie :) tylko pozazdrościc :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny kolor, lubię takie kolorki!
    Też skorzystam z TAGu :D

    w wolnej chwili zapraszam na mój blog:)
    http://cosmeticsmyaddiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Lakier ładny, chociaż takich kolorów dużo na rynku ;)
    Mi się makijaż podoba, chociaż kreska na górnej powiece wygląda jak szminka XD Dolna krecha jest super :D
    Fajny tag, też go dzisiaj zrobię :> Czyżbym Cię Miss Piggy zaraziła? ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny kolor lakieru :)

    a makijaż całkiem ciekawy... podoba mi się ta czerwona krecha, chociaż ja bym wyglądała w takiej tragicznie ;P

    OdpowiedzUsuń
  30. Lakier mi się szalenie podoba, ogólnie nie maluję raczej paznokci na różowe kolory, chyba że właśnie takie mocno intensywne :) Do tej pory mam tylko dwa lakiery z My Secret i jeden ma fatalny pędzelek i trochę boję się ryzykować z zakupem kolejnych... :( A makijaż mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Podoba mi się taki róż chodź sama nie za często sięgam po ten odcień.
    Co do stempelków to diametralnej różnicy nie ma, "gumka" jest podobna o tej samej wielkości, Konada łatwiej chwytać bo jest duży i wygodny, przydatna też jest jego druga strona do odbijania niewielkich motywów, łatwiej jest wtedy wycelować odbijany wzorek

    OdpowiedzUsuń
  32. Chyba będę musiała zmienić zdanie na temat my sercet, bo kolor jest dla mnie obłędny.
    A Tag jak dla mnie super, muszę zrobić go u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. mam ten lakierek :) piękny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  34. otagowałam Cię do zabawy http://agua-y-feugo.blogspot.com/2011/12/tagowotagmotyle-2o11.html

    OdpowiedzUsuń
  35. ps.jeżeli chodzi o kolorystyke - akurat moim zdaniem super pasuje wszystko ze sobą - tak bardzo świątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kleo ale wymyślasz makijaż jest cudny :)!
    Piękny lakier!

    OdpowiedzUsuń
  37. lakier boski:D kupię na pewno;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kolor lakieru piekny :) A i makijaz tez fajny czym robilas ta kreske?

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeju, jak ja nie lubię różu na paznokciach :P
    Tag mi się podoba, chyba na niego odpowiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepiękny, czysty i nieprzekombinowany kolor lakieru. Bardzo mi się podoba!
    A makijaż jest przecudny! Chętnie zobaczyłabym stepa, wygląda bardzo oryginalnie i ciekawie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. http://www.temptalia.com/mac-naturally-collection-winter-2011

    Cudna kolekcja, widziałaś już? :) Strasznie podobają mi się pomadki oraz cienie... choć ostatnio postanowiłam, że będę teraz kupować tylko cienie te do magnetycznych paletek, ale nie wiem, czy się powstrzymam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Lakier mam i bardzo lubię a makijaż cudowny!!

    OdpowiedzUsuń
  43. pazurki to masz przecudowne :D tfu tfuuuu zeby nie zauroczyc :P

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale róż :))) Makijaż mi się podoba, ale znawcą nie jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. śliczne masz paznokcie, kolor też mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. FENOMENALNY KOLOR!!!!! Koniecznie muszę go kupić. A makijaż bardzo mi się podoba, poproszę o step :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Widzę, że masz na wishliście lakier z muppetowej kolekcji opi - jak najbardziej polecam! Ostatnio kupiłam niebieski i jest genialny! Zastanawiam się nad fioletowym i zielonym jeszcze, ale ponad 3 dyszki na lakier to za dużo jak dla mnie. Zwłaszcza przed świętami ;)
    Uwielbiam Twojego bloga! Wchodzę tu codziennie, żeby zobaczyć jakieś fajne lakiery i się zainspirować. Mam pytanie, gdzie kupujesz lakiery? tzn. w jakich sklepach? np. takiej marki jak ta w notce czy china glaze lub każdy inny...Ja wiem, że mieszkam na wsi, ale u nas w Szczecinie takich nie ma :P
    Pozdrawiam,
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  48. Lakier super, ale makijaż rewelacja :D Podobają mi się takie wielokolorowe :D

    OdpowiedzUsuń
  49. evelayn, bardzo dziekuje, strasznie mi milo:D My Secret mozna kupic w drogeriach Natura (poszukaj moze na ich stronie, moze jest u Ciebie Natura:)), Sensique tez itp.
    A China Glaze mam tylko kilka sztuk,ktore dostalam w prezencie, nie chce doradzac gdzie najlepiej kupowac bo sama sie nie znam:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Mika.Lifestyle, kilka komentarzy wyzej pisalam:) dzieki:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Kolor tego lakieru - genialny :)
    a co do makijażu, nie w moim stylu, ale kreska na górnej powiece ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. kolor na pazurkach zupełnie nie mój, ale wygląda intrygująco :) jeśli chodzi o makijaż to jest świetny, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  53. Kolor ładny. Mam podobny odcień z My Secret :).
    Makijaż fajny, taki inny, ale bardzo mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  54. taki elektryzujacy ten makijaż

    OdpowiedzUsuń
  55. Pięknie współgra ten lakier z Twoją karanacją :))

    OdpowiedzUsuń