poniedziałek, 19 grudnia 2011

Original Source - Raspberry & Vanilla mydło w płynie

To ostatni produkt, który dostałam od Original Source - mydło w płynie Raspberry & Vanilla :).
Tak jak w przypadku żelu pod prysznic - zapach jest moim zdaniem absolutnie boski! Czuć maliny i wanilię, tak jak opisuje producent zapach kojarzy się z piankami marshmallows, albo z cukierkami ,słodyczami :). Jest słodki i w moim odczuciu niesamowicie apetyczny, nie jest chemiczny. To jak dla mnie najlepszy zapach Original Source, uwielbiam go i chciałabym balsam albo płyn do kąpieli o takim zapachu;).

Opakowanie jest wygodne i dobrze się prezentuje w łazience. Mydło ma fajną, nie zbyt rzadką konsystencję. Dobrze się pieni, nie wysusza skóry. Co do wydajności, ciężko mi ocenić, bo nie wiem ile mydła zużyłam ja a ile inne osoby które go używały, wydaje mi się że jest przeciętna. Do tej pory jakoś nieszczególnie zwracałam uwagę na mydło do rąk, używałam jakiegoś taniego, więc poczułam dużą różnicę - pod względem zapachu i jakości. Teraz mam ochotę na kolejne fajne mydełko;).





Polecam, zwłaszcza ze względu na zapach, słodki, apetyczny, jak dla mnie absolutnie genialny:D.

Kosmetyki Original Source można kupić w Rossmannach, a mydełko kosztuje hmmmmm wydaje mi się ,że coś ok 8zł, ale jeśli się mylę to poprawcie mnie:).

26 komentarzy:

  1. malina i wanilia? chyba nie powstrzymałabym się przed próbą zjedzenia;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super że ma zapach fajny i opakowanie też fajee :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest i mydło w płynie o tym cudownym zapachu? Znowu przepadnę :)

    Też bardzo bym chciała balsamy o odpowiednikach zapachowy żeli z original source, a już najbardziej malinkę z wanilią i czekoladę z pomarańczą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Smakowicie :) dobra opcja do porzucenia zwykłego mydła do mycia rąk, na rzecz tego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wąchałam :D Pachnie świetnie, ale mam jeszcze inny zapach to muszę go najpierw skończyć:)

    przy okazji zapraszam na mojego bloga
    http://cosmeticsmyaddiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mężowi kupiłam zestaw miętowy źel i limonka i bazylia i to świetnie pachnie:) teraz sobie chce kupić wlaśnie o zapachy malin i wanilii:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda fajnie, ale jaki jest w użytku? trzeba spróbować! ^

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam żel o tym zapachu i go uwielbiam mmmm

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się zakochałam w płynach pod prysznic, miętowych i cytrynowych. Bardzo mi się podoba to, ze są takie unisex. I naprawdę odświeżają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak skończe swoje to wypróbuje to cudeńko :) Ja już dawno się przerzuciłam ze zwykłych mydeł i od razu mycie rąk stało się przyjemnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mmm... wanilia i malina to musi być super zapach. Opakowanie w ogóle mi się nie podoba, ale coś za coś:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyobrażam sobie jak pięknie pachnie jak będę w rossmanie to zerknę na nie:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Brzmi pysznie ;-)trzeba wypróbować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Absolutnie nie mogę tego wąchać, bo normalnie wezmę i zjem :D

    OdpowiedzUsuń
  15. chyba mnie to pokona i skuszę się z coś z OS, a obiecałam sobie, że nie będe kupować jak nie wykończę starych żeli, cóż kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam kupić to mydło dzisiaj, ale kręciłam się po Rossmannie i kręciłam, aż w końcu zapomniałam

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor ma ładny zapach na pewno też.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam żel pod prysznic w tym zapachu i jest obłędny! ;D Też bym chętnie wypróbowała balsamy do ciała ;)
    A zapach żelu kojarzy mi się z cukierkami Jogusiami ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie widziałam go jeszcze w Rossmannie niestety, a tą wersję kupiłabym bez wahania, bo to bardzo "mój" zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeżeli podoba Ci się ten zapach polecam udać się do najbliższego douglasa, mają tam takie 'smaki' balsamów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. miałam żel z tej serii zapachowej, zapach był nieziemski <3 akurat płyn do mycia rąk mi się za jakiś czas kończy to pewnie zakupię niedługo.

    OdpowiedzUsuń