czwartek, 15 grudnia 2011

Sensique Oriental Dream - Bamboo in Autumn

Patrząc na buteleczkę myślałam, że nie będzie mi się wogóle podobał na paznokciach, ale teraz myslę, że wcale nie jest taki zły;). To nie jest odcień w moim guście, średnio lubię brązy, ale jest nawet ciekawy i chyba dość dobrze wygląda na dłoniach.

Bamboo in Autumn to chłodny brąz o lekko frostowym wykończeniu. Ma bardzo delikatny opalizujący srebrno-zielonkawy shimmer. Dobrze się nim maluje, fajnie kryje (na paznokciach mam dwie warstwy). Nie jest zły ale to nie mój kolor;).






27 komentarzy:

  1. Śliczności! Pasowałby do Popstar (;

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też jakoś ten kolor nie podszedł - jak brąz, to tylko w wersji mleczna czekolada :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy kolor, ale nie do końca w moim stylu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ten kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam brązy i jasne i ciemne, ale bez żadnych brokatów, shimmerów :)
    to-i-tamto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. No właśnie, to też nie mój kolor. Jakoś nie mogę się przekonać do tego lakieru - są ładniejsze z tej serii Sensique :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet lubię ten odcień, na razie go miałam raz na paznokciach ale całkiem fajny;)

    OdpowiedzUsuń
  8. też go mam :)

    podoba mi się, ja lubię brązy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiem ile dziesiątek razy próbowałam już pomalować sobie tym paznokcie - za każdym razem efekt jest tak opłakany, że wymaga natychmiastowego zmycia. szkoda strasznie, bo kolor jest rewelacyjny ;/.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam go i kompletnie nie przypadł mi do gustu. Chociaż po kilku dniach noszenia kolor jakby się starł i było ciut lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  11. A mnie się o dziwo podoba ten kolor :D No i nie mogę przestać podziwiać Twoich paznokci ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. na tych Twoich paznokciach to każdy wygląda zabójczo nawet taki nijaki :P

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny, taki kakaowy :)!

    OdpowiedzUsuń
  14. Taki dziwny, mam mieszane uczucia. Podoba mi się i nie podoba. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny kolorek:) Pozdrawiam Mag

    OdpowiedzUsuń
  16. czy Ty umiesz zepsuć manicure albo jakiś lakierywyglada u Ciebie brzydko? Jesteś perfekcjonistka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę powiedzieć, że jak tak patrzyłam na buteleczki to średno mi się podobały. Ale widząc je na twoich pazurkach to muszę powiedzieć, że żałuję, że nie kupiłam ani jednego.

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę wybrać sie do Natury :) cudeńko

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie się ten kolor niezwykle podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie do końca mi się ten kolor podoba, kojarzy mi się z taką starą szafą w domu mojej cioci :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolejny lakier, który od kupienia stoi u mnie i czeka na swoją kolej ;) Nie mogę się zdecydować czy mnie zachwyca czy denerwuje ^^"

    OdpowiedzUsuń