niedziela, 4 grudnia 2011

Sensique Oriental Dream - Festival of Light

Festival of Light to foliowe zlotko, jasne i chlodne. Podoba mi sie i pasuje na jesien / zime. Takie odcienie u mnie tez zawsze sie przydaja do roznych wzorkow.
Na zdjeciu mam dwie (raczej cienkie) warstwy, w zupelnosci wystarczaja do pelnego krycia, czas schniecia w granicach normy. Jak dla mnie jest ok :).






Jest bardzo baaardzo podobny do Miss Sporty 312 (notka TUTAJ) ,ale wole jednak Sensique, bo jest w jakims minimlanym procencie chlodniejszy i cos w nim tam czasem migocze na srebrno;).

35 komentarzy:

  1. Super! Podoba mi się i kojarzy z szałem nocy sylwestrowej ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się, od jakiegoś czasu mam sporą fazę na złoto ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ten lakier lubię, pewnie właśnie dlatego, że jest dość chłodny. A kiedy mam ochotę na cieplejsze, "prawdziwsze" złoto sięgam po Goldfinger z Catrice.

    OdpowiedzUsuń
  4. powalający efekt! :O
    W zyciu bym nie pomyslala ze beda mi sie podobac złot i srebro na paznokciach... no ale nigdy nie mow nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny. Masz talent do wyszukiwania lakierów, które wyglądają niepozornie w buteleczkach, ale na paznokciach prezentują się znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny, już mi się kojarzy ze świątecznym złotem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również wolę takie ciut chłodniejsze złoto.
    Przepięknie połyskuje!

    Oj dobra, tak właściwie kocham wszystko, co połyskuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też kojarzy mi się bardzo świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. złoto nie dla mnie, ale wygląda całkiem fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne złotko, będę musiała się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne:) idealne na święta i okres karnawałowy;)

    OdpowiedzUsuń
  12. złotko :D piękne jest :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też prezentowałam dziś zloty lakier :) Super są, zwłaszcza na okres świąteczny :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Także przypadło mi do gustu to złotko :) na paznokciach wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja jestem jak sroczka - kocham wszystko co się świeci, a złoto szczególnie w każdej postaci !!!! zakochałam się i do w ogóle do końća życia będę chyba podziwiać Twoją piękną płytkę paznokciowa:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja akurat nie przepadam u siebie za złotkiem na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ostatnio cały czas maluję paznokcie na złoto;) fajnie;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny kolor,akurat na świąteczny klimat mi się święta kojarzą ze złotem i czerwienią:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny! Taki bogaty kolor, bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, właśnie takiego koloru szukam!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładny, nawet nie wiem czemu go nie kupiłam ^^"

    OdpowiedzUsuń
  22. szkoda, że mi jest źle w złocie...
    beautyandfashion95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zużywanie kolorówki?! Szaleństwo!

    OdpowiedzUsuń
  24. ja bym chyba takiego koloru w pojedynkę nie nosiła, ale w towarzystwie czarnego pękacza jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  25. do takich paznokci już nie trzeba żadnej biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń