poniedziałek, 12 grudnia 2011

Krok po kroku: Galaktyczne paznokcie

Ostatnio przygotowalam bardzo prosty stepik, jest naprawde latwy w wykonaniu:). Nie wymaga precyzji, wprawnej reki, wiec wydaje mi sie, ze kazdy sobie poradzi:). Mimo to jest to calkiem efektowny manicure, przynajmniej w moim odczuciu, bo nie wiem co Wy na to powiecie:D.




Co bedzie nam potrzebne?
Lakiery - koniecznie jakis lakier bazowy, np. granatowy, czarny albo ciemny niebieski. Koniecznie bialy lub jakis jasny lakier, nie musi byc bardzo mocno kryjacy (mozna go tez zastapic biala farbka akrylowa). Poza tym przyda sie tez niebieski-turkusowy lakier, zielony (u mnie limonkowa zielen, ale to juz w sumie zalezy od waszego gustu), odcien rozowo-fioletowy lub brazowy. Wszystko zalezy od tego na co macie ochote, ale zielen, blekit i cos okolo fioletowego dobrze sie sprawuja.
Jesli macie mocno drobinkowe lakiery lub brokatowe topy to bedzie idealna chwila zeby z nich skorzystac:D. Przyda sie tez bezbarwny lakier nawierzchniowy.
Poza lakierami potrzebujemy kawalka gabeczki lub najzwyczajniejszych wacikow (platkow bawelnianych), sondy (lub stepionego olowka albo stepionej wykalaczki).


1. Paznokcie malujemy lakierem w odcieniu granatu lub czerni. Oczywiscie wczesniej nie zapominamy o odzywce/bazie pod lakier:)! Ja uzylam lakieru Into the Dark (VL Essence), ktory idealnie mi pasowal do tego mani:).


2. Nastepnie na kawalek gabeczki lub brzeg wacika (wacik mozna zlozyc na pol i posluzyc sie "rogiem") nabieram odrobine bialego lakieru (u mnie Sally Hansen Maximum Growth Pure White Tip) i po prostu sobie "ciapie". Latwizna:D. Wazne tylko zeby zostawic troche widocznego lakieru bazowego. Teraz niech bialy lakier odrobine podeschnie.


3. Znow przy pomocy gabeczki lub platka kosmetycznego robie ciapki na czesci bialego lakieru. Uzywam do tego jasnego, zielonego odcienia (u mnie Drink with Lime z Sensique).


4. Dodaje kolejny kolor - zywy blekit (u mnie Sky Blue Sensique).



5. Pora na ostatni z "glownych" odcieni. Jak juz wspomnialam bedzie pasowalo cos w okolicach rozu, fioletu lub brazu (ja uzylam pieknego Rose Wood Sensique).


6. Dodalam tez kilka innych brokatowych lakierow, robiac po prostu byle jakie mazniecia, ciapki. Uzylam zielonego Zombie Zest China Glaze, srebrnego brokatu Julii z Twinsow Essence i Time for Romance Essence.


7. Przy pomocy sondy (lub olowka, wykalaczki) robie po kilka bialych kropek na kazdym paznokciu, maja sie kojarzyc z gwiazdami:). Calosc po wyschnieciu trzeba utrwalic bezbarwnym topem. I to wszystko:)!




***
Przy okazji tematu paznokciowego chcialam napisac tez kilka slow o topie z Vipery, ktorego uzylam miedzy innymi do tych paznokci.

Vipera Creation Top Coat UV Neonowy nablyszczacz lakieru z filtrem UV.

Top Coat ma jak dla mnie idealna, dosc rzadka formule. Dobrze sie rozprowadza i schnie blyskawicznie - to dla mnie bardzo wazne, bo czasem czlowiek juz traci cierpliwosc przy czekaniu na wychniecie lakieru, wiec top coat musi byc naprawde blyskawiczny! Zostawia wyraznie blyszczace wykonczenie. Na moich paznokciach lakiery trzymaja sie ogolnie dosc dobrze, czesto tez zmieniam lakiery wiec nie narzekam na odpryskiwanie, raczej na scieranie koncowek i zauwazylam, ze top coat napewno przedluza trwalosc lakieru, koncowki nie scieraja sie tak szybko. Jednak ciezko mi dokladnie ocenic o ile lakier staje sie trwalszy, ja uzywam glownie w roli 'nablyszczacza'.
Nie podoba mi sie, ze top lekko opalizuje na fioletowo przez co zmienia odcien lakieru. Na chlodnych np. niebieskich czy fioletowych lakierach nie robi to roznicy ale juz czern potrafi zmienic w granat, albo cieply braz w chlodny burgundo-fiolet. Jesli Wam to nie przeszkadza to polecam. Mi to akurat bardzo przeszkadza :].


***
Joko przygotowalo nowosc - 4 odzywki do paznokci.


Arganowe odzywienie - ochrona i wzmocnienie



Diamentowy pyl - wzmocnienie paznokcia



Multiwitamina - zdrowe paznokcie



Ultra utwardzenie - utwardzacz paznokcia



Co sadzicie? Zaciekawila Was ta nowosc? Ja nigdy nie uzywalam zadnych odzywek do paznokci z Joko, wiec nie mam pojecia co o nich sadzic ;).

64 komentarze:

  1. mógłby być odrobinę ciemniejszy, ale nie zmienia to faktu że jest dosłodnie nieziemski! ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Te Twoje galaktyczne paznokcie prezentują się jak niebo w lipcową ciepłą pełną gwiazd noc bardzo fajny efekt i dobrze, ze pokazałaś krok po kroku :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam taki mani w kilku wykonaniach i bez z ciemniania Twój jest jednym z najładniejszych, a do tego dobrze sfotografowany ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudne, mojemu maniakowi astronomii na pewno też przypadłyby do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. galaktyczny mani wygląda bardzo efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne i do tego bardzo proste- czego chcieć więcej :) (perfectbody-fit@blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyszło Ci świetne arcydzydziełko :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze zdjęcie-pierwsza myśl- O rany ile pracy, ile czasu poświęciła na zrobienie takich paznokci, ja na pewno czegoś takiego nie zrobie.
    Kolejne zdjęcia-kolejna myśl-hmmmm to nie jest takie trudne:)
    Naprawdę bardzo fajnie Ci to wyszło:) A ja szaleję za tym lakierem z edycji wampirów z essence, którego użylaś jako bazę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te pazurki. To, ze ja wykonałabym takie zdobienie jest raczej wątpliwe

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zapuszcze troche pazurki, to skorzystam ze stepu, bo efekt świetny, ja już kiedyś się bawiłam gąbeczkami i faktycznie cudaśne rzeczy można stworzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie, może i ja się skuszę na zrobienie kosmosu na pazurkach...? :-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne są :)! Jesteś niesamowita, mi tak ładnie nie wyjdzie :P

    OdpowiedzUsuń
  13. ta galaktyka to prawdziwy kosmos!!! Są cudowne

    OdpowiedzUsuń
  14. Dodać więcej brokatu i idealna kompozycja na sylwestrową noc :)
    to-i-tamto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny mani, bardzo mi się podoba i rzeczywiście wydaje się być prosty. ;)
    odżywki joko wyglądają bardzo ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O kurczę!! Ostatnio widziałam filmik jak zrobić takie paznokcie i stwierdziłam, że to dość trudne i maaaasa roboty, ale teraz hm hm hm no może to nie jest takie straszne ;))) Wyglądają cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądają jak ostatnia kolekcja Christophera Kane'a:)
    kocham!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana, Essence nadal szaleje:
    http://www.zeberka.pl/art.php?id=15562
    http://www.zeberka.pl/art.php?id=15563
    ta druga kolekcja to mój zdecydowany faworyt.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy wzór - lubię ogladać stepy :))

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ciekawy i pomysłowy wzorek! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Strasznie mi się podobają dzisiejsze pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyszło Ci po prostu bosko :)!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie Ci wyszło, uwielbiam kosmiczny manicure, aż sobie taki dzisiaj zrobię chyba. :D
    Ja tylko użyłabym ciemniejszej bazy. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wow extra, ja się ograniczam zawsze do jednego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  25. zapraszam do Tagu:) http://rainygirlisme.blogspot.com/2011/12/tag-5-noworocznych-kosmetycznych.html
    buźka!

    OdpowiedzUsuń
  26. Co do odzywek JOKO, raz uzywałam jednej, która miala przyspieszyc wzrost paznokcia. Czytałam opinie o niej i prawie wszystkie były na plus.
    A tu moja opinia:
    Odzywka ma konsystencje wody.
    Prawie w ogole nie zauwazylam, żeby moje paznokcie szybciej rosly. Odzywka stosowana pod paznokcie wybiela koncowki i fajnie chłodzi skórki, ale
    ta odzywka zniszczyla mi paznokcje, nie wiem jak to mozliwe, ale w paznokciach zaczęły robić mi się takei malusienikie dziurki.

    OdpowiedzUsuń
  27. ja z Joko lubię nano powłokę ceramiczną :)
    paznokcie odjazdowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. takie proste, a takie świetne te pazury :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super efekt uzyskałas zdolniacho!

    OdpowiedzUsuń
  30. pięknie!!! idealne na jakąś imprezę...a mam pytanko ile kosztuje taka sonda?

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałam kiedyś odżywkę z Joko - Bomba Witaminowa i powiem Ci, że nic nie daje. Jak dla mnie to zwykły lakier bezbarwny. Na pewno nigdy więcej nie kupię odżywki tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  32. wow ale swietne i fakycznie nei takie trudne a jak je zobaczylam to pomyslalam, ze strasznie trudne muszea byc do wykonania:) swietny efekt

    OdpowiedzUsuń
  33. Są świetne <3.
    Nie wiedziałam, że wyjdzie taki efekt :D.

    OdpowiedzUsuń
  34. łatwy i zrozumiały step :)
    Podoba mi się te galaxy :D

    OdpowiedzUsuń
  35. ah, Ty to lubisz eksperymentować z tymi paznokciami ;D

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny efekt! Bardzo podoba mi się efekt końcowy i stepik bardzo przystępny :))

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczne pazurki :))
    tylko raz :) sprzedaję, bo zbieram na prezent dla TŻ na święta :p a ile oferujesz? :)
    przesyłka za friko, bo wpłatę chciałabym pieniążkami w kopercie żebyś mi przesłała, nie mam konta obecnie.

    OdpowiedzUsuń
  38. mam też różowy pękacz China Glaze, jeśli byłabyś chętna :P

    OdpowiedzUsuń
  39. świetny ten mani! i wydaje sie prosty - tylko pociapać lakierami ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam stepy :). Wydaje się naprawdę proste i bardzo efektowne, na pewno wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  41. Pierwsze wrażenie - w życiu tego nie powtórzę! A teraz, jak pokazalaś co i jak to mam wrażenie, że to jest banalnie proste! Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  42. Czaderskie te mgławice!

    A krem bananowo czekoladowy w takim supermarkecie co się Topaz zowie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Dzieki, ciesze sie ze stepik Wam przypadl do gustu:)!

    Anuullaa, ja tez uwielbiam ten lakier:D

    pauline in the chapter, oj to bardzo niefajnie sie stalo, mi nigdy nic podobnego naszczescie sie nie przydarzylo.

    Aneta, ja je kupilam w zestawie i w dolarach wiec nie pamietam juz:( Ale jakos nieduzo dalam.

    BlackRose, szkoda :/

    OdpowiedzUsuń
  44. świetny mani, gdybym nie była takim leniem..:o

    OdpowiedzUsuń
  45. jedynym topem jakiego używam są kropelki SH :) super manikiur

    otagowałam Cię :) http://biemi-bo.blogspot.com/2011/12/tag-5-noworocznych-kosmetycznych.html

    OdpowiedzUsuń
  46. Również dołączam się do grona fanek tego mani:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Skorzystałam dziś z Twojej propozycji i muszę powiedzieć, że fajny efekt :) Jednak odradzam korzystanie z płatków kosmetycznych, bo zostają włoski na lakierze :)) chyba, że moje były kiepskiej jakości :D

    OdpowiedzUsuń
  48. pazurki cudownie wyglądają;)
    a co do odżywek z joko... mało kosztują ale szkoda na nie nawet te kilka złotych, zwykły bezbarwny lakier. nie kupię ich już nigdy:/

    OdpowiedzUsuń