piątek, 16 grudnia 2011

Krok po kroku: Iskrzące Smokey

Makijaż z dedykacją dla Vedette ,bo pamiętam że chciała coś takiego zobaczyć:). Dodałam tylko iskrzące, brokatowe pyłki z Barry M na samym końcu, ale jeśli pominiemy ten krok otrzymamy po prostu zwykłe szaro-srebrno-czarne przydymione oko.

Myślę, że można to uznać jako makijaż sylwestrowy jeśli ktoś nie lubi szaleństw :).


1. Pod oczy nałożyłam korektor (Dermacol), na powiekę nakładam bazę pod cienie (u mnie Hean, Stay On), a brwi podkreśliłam brązowym cieniem (cień z paletki Sleek Storm).
Na wewnętrzny kącik oka nakładam bardzo jasny, lekko popielaty cień (Hean, High Definition Eyeshadow, Smokey Eye). Można też użyć białego, matowego cienia.


2. Na środek ruchomej powieki nakładam dość jasny srebrny cień (Hean, High Definition Eyeshadow, Smokey Eye).


3. Na zewnętrzny kącik ruchomej powieki nakładam szary matowy cień (Hean, High Definition Eyeshadow, Smokey Eye). Łączę go z srebrnym cieniem.


4. Przy pomocy płaskiego, dość małego pędzelka nakładam czarny matowy cień (Hean, High Definition Eyeshadow, Smokey Eye) w załamanie ruchomej powieki, zewnętrzny kącik oka, podkreślam też dolną powiekę.


5. Pedzelkiem do blendowania lekko rozcieram czarny cień.


6. Na linii wodnej i na górnej powiece rysuję czarną kreskę (kredka Essence, Long Lasting, Black Fever).


7. Na środek ruchomej powieki nakładam jasny brokatowy pyłek (Barry M, Fine Glitter Dust, 13), na czarny cień nakładam odrobinę czarnego pigmentu z drobinkami (Barry M, Fine Glitter Dust 21). Można pominąc ten krok i zamiast iskrzącego smokey otrzymamy smokey;).
Potem wystarczy juz tylko wytuszowac rzęsy:)!





Do tego makijażu używałam głównie paletki Hean w odcieniu Smokey Eye, którą bardzo lubię, a recenzowałam ją TUTAJ.


Nie jest to jakiś skomplikowany makijaż, ale mam nadzieję, ze moze dla kogos step okaże się przydatny :))

88 komentarzy:

  1. Cudowny
    A możesz polecić które pyłki barry m warto kupić ?

    OdpowiedzUsuń
  2. tylkokasia, dzięki:* :) Od Ciebie usłyszec pochwałę mejkapu to dla mnie duzy komplement:D
    Z Barry M mam w sumie 6 pyłków i moim zdecydowanym ulubieńcem jest 98 z serii Dazzle Dust (czarna baza z drobniutkim granatowo-zielonkawym shimmerem). Inne które mam są takie sobie, jak zwykłe perłowe cienie w sumie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż ♥ Chyba wypróbuję go na moich oczach, chociaż jestem pewna, że nawet w 1/4 nie wyjdzie mi tak ładnie jak u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś pięknego, od takiego oka to nie można oderwać wzroku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczny jest :) a co do stepu, ale rzęsy zrobiły różnicę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny! :D Muszę dorwać porządne złotko i zrobić taki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny ! Bardzo elegancki, ładnie wykonany.. Na sylwka jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo przyjemny makijaz, lubie Twoje tutoriale sa bardzo przejrzyste :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie jest skomplikowany ale jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. serdecznie zapraszam do odpowiedzi na TAG o kosmetycznych postanowieniach na nowy rok :)
    http://duzaatakamala.blogspot.com/2011/12/tag-5-noworocznych-postanowien_17.html

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda świetnie :) chociaż nie lubię zazwyczaj takich błyskotek, to te pyłki wyglądają mega!

    OdpowiedzUsuń
  12. jej, jakie cudeńko. pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że większość osób wzięło na szarości xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Choć nie skomplikowany, to ten makijaż robi wrażenie :) pyłek jest idealnym dopełnieniem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Już wiem jak się pomaluję w Sylwestra! Dzięki za inspirację!Makijaż jest cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny makijaż, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kupiłam specjalnie na sylwestra brokat z nyx, ale ma zbyt duże drobinki, poszukam właśnie jakiegoś pyłku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. a może jeszcze jakaś propozycja sylwestrowa? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny makijaż ;)
    Jakiego koloru Dermacolu używasz pod oczka?
    Bo ja mam straszne cienie pod oczami i nie mogę się zdecydować z kolorami.
    Niektóre dziewczyny stosują najjaśniejszy kolor, a inne ciemniejsze.

    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. chciałam coś w tej tonacji na sylwestra ;) może wykorzystam, bo bardzo mi się podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie! Dodatek brokatu uatrakcyjnił ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny makijaż. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny step, może i ja spróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny makijaż, i dziękuję za step, z racji że nie jestem uzdolniona w malowaniu swoich oczu to może to uda mi się zrobić. Na studniówkę w sam raz ;>

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny:) masz piękne oczyska:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow świetny efekt ;) Szukałam takiego ładnego smokey :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudownie CI wyszedł ten makijaż kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam Twoje makijaże;) pięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zawsze wykonujesz cudowne makijaże!

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ooooo dziękuję ;* Jest rewelacyjny i koniecznie go odtworzę :) Tylko może pyłek zastąpię cieniem sypkim ze Star Dust, efekt powinien dać podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wygląda wspaniale, idealnie pasuje na sylwestra, chociaż tak naprawdę nadaję się na każde wyjście :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładnie. Ja nadal ćwiczę... może kiedyś pokażę moje makijażowe wypociny ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kleo, śliczny makijaż :) Lubię srebrne akcenty na powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładnie, mi bardziej podoba się wersja Iskrzącego Smokey :)

    OdpowiedzUsuń
  35. cudowny! :) strasznie mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny makijaż w sam raz na Sywlestra i karnawał.

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny makijaż. Uwielbiam Twój blog, uważam, że to jeden z najlepszych blogów o makijażu i kosmetykach. Szacun !!
    Poza tym kochana zostałaś oTAGowana. Mam nadzieję, że się przyłączysz do zabawy. Szczegóły na moim blogu:
    http://cleo80makeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak zwykle cudny makijaż i przydatny step. :) Bardzo mi się podoba. ;)

    A mnie udało się dzisiaj kupić circus circus. :) Nie wzięłam zbyt dużo - wiadomo, grudzień jest ciężki - ale strasznie sie ciesze. ;) Zapraszam wieczorem na prezentację łupów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. piękny :) świetny na sylwester, chyba spróbuję wykonać

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo mi się podoba, nie jest zbyt czarny, jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Pamiętam jak kiedyś się zachwyciłam oliwkową wersją tego makijażu, ale dzięki iskierkom ten wygląda jeszcze bardziej cudnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny makijaż, step bardzo przydatny :)

    Zapisałam Cię w blogrollu żeby Cię nie zgubić ;) bo widziałam kilka ciekawych stepów do wzorków na paznokcie :p i chętnie je wkrótce sprawdzę na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. dla mnie bardzo ładny, bardzo lubię te Twoje posty z tym krok po kroku :) są mega przydatne:P

    OdpowiedzUsuń
  44. Przepadam za iskrzącymi rzeczami - możesz sobie więc wyobrazić więc co czuję, kiedy widzę ten makijaż! :)

    Widzę, że ta mascara chyba całkiem niezła jest?
    Czy okażę się wielkim ignorantem jeśli zapytam, co to za jedna? :)

    OdpowiedzUsuń
  45. makijaż ładny, ale dlaczego tak niedbale podkreślasz brwi?

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ładnie Ci to wyszło, w taki nieprzesadzony i subtelny sposób ;-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Brokatowy pyłek zupełnie odmienił ten makijaż! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  48. piękny, masz cudowne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Baaaaaaardzo Wam dziekuję za wszystkie komentarze, jest mi strasznie miło :)

    France30, coś myślę już:D

    procentova, ja kupowałam Dermacol strasznie dawno temu, mam jeszcze starą wersję..już nie bardzo pamiętam ale wydaje mi się że to był najjaśniejszy kolorek:)

    Vedette, nie ma za co:* Star Dusty napewno też by wyglądały dobrze:)

    Zajęczaku, to tusz Virtual Full Screen Size, ale jest mocno taki sobie - o wiele za dużo tuszu nabiera się na szczoteczkę;)

    Anonimowy, bo ja nie lubię swoich brwi, są strasznie rzadkie i brzydkie a jak mocniej je pomaluję to efekt jest jakiś taki przerysowany. Ale postaram się zwrócic na nie większą uwagę co by nie straszyć Was ;)

    Jeszcze raz wielkie dzięki:)!

    OdpowiedzUsuń
  50. Bajkowy makijaż - naprawdę nieziemiski wręcz. Zapraszam Cię serdecznie do wzięcia udziału w moim Noworocznym Rozdaniu: http://krainaluster.blogspot.com/2011/12/rodanie-noworoczne-zapraszam-do-zabawy.html
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  51. O kurczę. Ty to potrafisz wyczarować same niesamowite rzeczy ;o Poza tym to piękne kolory, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Uwielbiam Twoje makijaże, normalnie zaś upadłam z wrażenia, nie mogę się doczekać mojej próby ! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. przepiękny makijaż!!!! ja bym dała ciut więcej tuszu ale i tak jest ładnie;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękny! Ja to bym mogła coś takiego sobie zrobić, ale w odcieniach brązu, bo w szarościach kolor moich oczu się zgubi :).

    OdpowiedzUsuń
  55. sliczny:)!
    zostalas otagowana:)
    http://shpcdream.blogspot.com/2011/12/tag-5-noworocznych-postanowien.html

    OdpowiedzUsuń
  56. Cudny !!! Niesamowicie mi sie podoba i kolorystyka i wykonanie... siedzie i podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Absolutnie przepiękny, nic bym w nim nie zmieniła *_*

    OdpowiedzUsuń
  58. Dobrze wiedzieć :)
    A mieszasz go z jakimś innym korektorem lub kremem pod oczy? Czy stosujesz sam? :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo ładny makijaż, jutro lecę po paletkę Hean :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Piekny i taki "czysty" i przejrzysty,ja jak robie nawet wg. tutoriali zawsze uzyskuje jedna wielka smokey plame na oku:(
    Pozdrawiam

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo dziekuje, ciesze sie że sie podoba:)

    Anonimowy, dzięki i zgadzam się:D

    procentova, stosuję sam ale nakładam na krem pod oczy (który sie wchłonie oczywiscie). Używam go od kilku lat ale napewno nie jest to najlepszy korektor na świecie, troche wchodzi w załamania. Ale jest baaaaaardzo kryjący:)

    Edyta Joanna, paletkę Hean jak najbardziej polecam:D

    bbqueenpl, napewno w końcu się uda, najważniejsze żeby się nie zrażac:)

    OdpowiedzUsuń
  62. kleopatre, przepiekny makijaz - jeden z twoich najlepszych chyba:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Chyba muszę kupić cienie szaro-srebrno-czarne ;)

    OdpowiedzUsuń