wtorek, 27 grudnia 2011

Krok po kroku: Tygrysie Oko

Makijaż z myślą o Sylwestrze :).




Jeśli macie jakieś rady jak można ulepszyć ten makijaż to jestem oczywiście otwarta na uwagi, sama sie ucze przy tych stepach:D

1. Przed nałożeniem cieni użyłam bazy (Hean, Stay On), podkreśliłam brwi (paletka do brwi Essence) i użyłam korektora pod oczy (Dermacol).
Na ruchomą powiekę (z wyjątkiem zewnętrznego kącika oka) nakładam pomarańczowy (lub rudo-podobny odcień), perłowy cień (Sleek Curacao, Tequila Sunrise).


2. Ten krok nie jest konieczny, bo pomarańczowy cień zostanie i tak przykryty brokatem - ale ja wolałam dołozyć jeszcze jeden cień w razie gdyby coś prześwitywało;).
Mnie więcej od środka powieki w kierunku zewnętrznego kącika nakładam miedziany cień (Pure Luxe, Molten) łącząc go z pomarańczowym cieniem.


3. W taki sposób jak na zdjęciu przyklejam kawałek zwykłej taśmy klejącej (u mnie cena;)).


4. Nakładam czarny matowy cień (Sleek Curacao, Espresso Martini) na zewnętrzny kącik oka wyciągając cień na zewnątrz i w załamanie ruchomej powieki. Staram się, aby plama koloru miała konkretny kształt i równe granice, tak jak na zdjęciu.


5. Rozcieram lekko granice czarnego cienia używając pędzelka do blendowania.


6. Odklejam taśmę.


7. Tym samym czarnym cieniem podkreślam dolną powiekę.


8. Teraz czas na brokat, ja użyłam zwykłego bazarkowego brokatu w pomarańczowo-miedzianym kolorze. Nałożyłam odrobinę Duraline Inglota na powiekę, lekko wklepując płyn. Kiedy powieka była jeszcze mokra nałożyłam brokat palcem (na zasadzie przykładam palec a nie wcieram czy rozmazuję żeby nie zasypać się brokatem).
Odpwiednik Duraline ma też np. Vipera czy Kobo.


9. Na linii wodnej dodaję czarną kreskę (u mnie kredka z Miss Sporty).


10. Przyklejam sztuczne rzęsy (oczywiście można i bez). Przecinam rzęsy na pół (można też kupić takie rzęsy gotowe) i doklejam tylko w zewnętrznych kącikach żeby uzyskać efekt kociego oka. A tak szczerze to te rzęsy za cholere nie chcą się dopasować do oka wiec przecięłam je żeby sobie ułatwić robotę:P Użyłam najtańszych chińskich rzęs z ebaya i kleju Duo Adhesive z Inglota.


11. Na górnej powiece dodaję czarną kreskę eyelinerem (Inglot, Gel Eyeliner).


Potem wystarczy tylko wytuszować rzęsy (Virtual, Full Screen Size).





Oczywiście jeśli takie kolory się nie podobają to można pomarańcz zamienić na dowolny inny odcień:)

122 komentarze:

  1. Cudo :). A ten patent z taśmą koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny.. jak każdy twój makijaż!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje makijaże...są takie wyraziste i pełne blichtru. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. maasz talent :) http://cosmetysia.blogspot.com/ dodasz sie do obserwatorów?:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ze mnie pacan :( Kilka dni temu wyrzuciłam opakowanie kilku kolorowych brokatów bo stwierdziłam, że do niczego mi się nie przydadzą. Obawiam się, że bez brokatu ten makijaż nie będzie miał uroku. A tak mi się podoba :<

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się! Rzęsy w ogóle są mega. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepięknie, świetnie podkreśla Twoją tęczówkę, zazdroszczę talentu! :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. ten rudzielec pięknie współgra z kolorem twoich oczu ;D śliczny makijaż!!

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię Twoje stepy! makijaz cudo!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiekny.. Idealny na sylwestra :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealny sylwestrowy, mogłabyś mi powiedzieć jakiej ten brokat jest firmy? Jest świetny ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękny mejkapik i nic już tu nie trzeba ulepszać! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda naprawdę świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne oko.. Wiesz, że nigdy nie używałam sztucznych rzęs? Tutaj wyglądają bardzo fajnie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. zaniemówiłam ! a te rzęsy dodaja takiego pazurka :D popieram, doskonaly na sylwestra!

    OdpowiedzUsuń
  17. o matko jakie cudo! przepięknie !!! ja chce takie oczka na sylwestra :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudo !!! niesamowicie mi sie podoba...

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczności, taki makijaż pasowałby mi na sylwestra.

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześlicznie się prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowny makijaż :) z chęcią zatrudniłabym Cię do pomalowania moich oczu na Sylwestra, hihi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nic bym nie dodała, bo to jest perfekcyjny makijaż :)!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się podoba, chyba się tak umaluję :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj jest już piękny nic mu więcej nie trzeba:)szkoda tylko że nie umiem przyklejać sobie sztucznych rzęs:(

    OdpowiedzUsuń
  25. rzęsy CUDNE!! całość prezentuje się nieziemsko, a powiedz mi czy ten brokat na tym płynie nie osypuje się ? wytrzyma np całą noc sylwestrową ? tak żeby nie było brokatu później na policzkach xD ?

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny makijaż, już któryś raz widzę ten sposób z taśmą, a ja jeszcze nigdy go nie wypróbowałam.. czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  27. rewelacyjny efekt! idealny makijaż na sylwestrową imprezę :)
    pozdrawiam i zapraszam.
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  28. czysty profesjonalizm. po prostu bajkowo!
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak nie lubię pomarańczu i brokatu, tak tu mi się bardzo podobają (:

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo ciepły i piękny, dla mnie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. piękny makijaż, idealny na sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  32. jestem pod wrażeniem tak mi się podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  33. Osz O_O... To jest przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie!!!! Te rzęsy wyglądają prześlicznie! Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  35. Choć połączenie kolorów nie przypadło mi do gustu to ogólny efekt i sposób wykonania jak zawsze świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. wow, wyszło wspaniale, też chciałabym uzyskać taki efekt,ale pewnie by mi nie wyszedł...:P

    OdpowiedzUsuń
  37. Postanowienie noworoczne brzmi, ze sie nauczę TAK malować :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Faaajny! :D

    Ale po cichutku musze przyznać, że bed brokatu bardziej mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. makijaż piękny !
    chciała skombinować coś z brokatem, ale nie miałam bladego pojęcia co zrobić, żeby się trzymał ?
    jestem w moim rodzinnym mieście gdzie nie ma inglota, więc ewentualnie zaopatrzę się w odpowiednik kobo np. tylko takie mam pytanie... jak z trwałością tego brokatu na tego typu produkcie? :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. spróbuję sobie, coś pięknego <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Sper ci wyszło. Ja bym chciała panterke na oku zrobic :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Kleopatre, jak zwykle mistrzostwo i precyzja. Zazdroszczę sprawnej reki

    OdpowiedzUsuń
  43. no cudo! aż brak słów ale pasuje Ci ten pomarańcz jest idealnie dorany do twoich oczu!Strzał w dziesiątkie !To Twój kolor !

    OdpowiedzUsuń
  44. wooooooooooooooooooooooooooooooooooow ;o

    OdpowiedzUsuń
  45. nie mogę no! Cudownie pomalowane, chyba zacznę codziennie cwiczyc, moze do przyszłego sylwestra uda mi się tak dopracowac mój makijaż:D

    OdpowiedzUsuń
  46. jest świetnie, chyba nie ma czego ulepszyć:D ten brokatowy akcent idealny na sylwester;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Kleopatre a ja mam pytanie czy brokat przyklepany na duraline dlugo sie trzyma?? Bo ja chce kupic żel z kryolana do brokatu ale nie ma szans zeby doszedl przed sylwestrem wiec potzebny mi zamiennik...
    z góry dzięki za odp
    a makija'ż cudowny faktycznie takie tygrysie oko:)

    OdpowiedzUsuń
  48. śliczny na pewno spróbuję taki zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  49. pieknioooszek :d robilam kiedys cos podobnego ze zlotym brokatemi lubie taki makijaz:) dobrze sie brokat trzyma na duraline ?

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny tutorial, na pewno spróbuję wyczarować takie cudo na moich powiekach choć na pewno nie uda mi się zrobić tego tak perfekcyjnie jak Ty to uczyniłaś ;) Ps. Dziękuję bardzo za pierwszy komentarz na moim blogu :))

    OdpowiedzUsuń
  51. Jakiego numerku dermacolu używasz?

    OdpowiedzUsuń
  52. Sorry nie podpisałam się. Pytałam o dermacol. A Twoje makijaże są dla mnie inspiracją. Iwka

    OdpowiedzUsuń
  53. piękny makijaż, z tym brokatem cudnie to wyszło na prawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  54. wypasiony pomysł z taśmą, dzięki! już wiem jak będę wyglądać w Sylwestra :D ;*

    narvia:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Pięknie jest :) Podoba mi się pomysł kolory i wykonanie;) Jest mocny, intensywny, zwraca uwagę-rzeczywiście tygrysie oko!

    jeśli mogę do jednego się przyczepić to sztuczne rzęsy są podklejone za wysoko- tak, że wyraźnie oddzielają się od naturalnych poniżej.

    OdpowiedzUsuń
  56. Niesamowicie cudowne! Moje makijaże to przy tym pikuś... ;( ;D

    OdpowiedzUsuń
  57. świetny makijaż, brakuje tylko cętek :D

    OdpowiedzUsuń
  58. o pardon, tygrysy nie mają cętek, co ja tu wypisuję...

    makijaż naprawdę super :*

    OdpowiedzUsuń
  59. obłędny, doskonały! nie mogę się napatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  60. Przeprzeprzepiękny! :) Naprawdę baaardzo podziwiam :) Brakuje mi brokatu, bo bym sobie taki zmalowała ;))

    OdpowiedzUsuń
  61. przepięknie to wygląda! pomarańcz świetnie kontrastuje z czernią!

    OdpowiedzUsuń
  62. swietny jest:)) kolorki rewelacja, wykonanie tez.mozesz zdradzic jak Ty robisz zdjęcia tych stepow? sa swietne przejrzyste....ja nie mogę sobie poradzic ze zdjęciami oka....

    OdpowiedzUsuń
  63. Mistrzyni. Nic więcej nie powiem :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Przepiękny makijaż! Z pomarańczem wygląda bosko! Muszę zakupić taki brokat :D

    OdpowiedzUsuń
  65. ulalala... kociaku ;)

    świetne oko, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  66. masz tak piekne oczy, ze kazdy makijaz do nich pasuje i kazdy dobrze wyglada! i swietnie pokazujesz wszystko krok po kroku, w kazdym poscie:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetny makijaż, tylko pozazdrościć wprawionej ręki do makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  68. :O Bosko! Ogromnie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  69. mistrzostwo-makijaż jest piękny a Ty zdolniacha :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Wow! Chyba ktoś mu na talent.. ;) Już wiem, jak będę wyglądać w Sylwestra! Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  71. patent z taśmą świetny : )
    na pewno wypróbuję : D

    OdpowiedzUsuń
  72. Ooooo, piękny! Ja chyba zrobię wersję fioletową, o ile znajdę ładny brokat :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Ten makijaż jest przepiękny, świetnie pasuje do brązowych oczu!

    OdpowiedzUsuń
  74. Chyba założę sobie nowy dział na blogu o tytule: nieudolne kopie makijaży i zacznę tam wrzucać moje koślawe maziaje zrobione na podstawie Twoich stepów. Szał!

    OdpowiedzUsuń
  75. Matko 101 komentarzy XD Gratuluję zainteresowania, mówi samo za siebie ;) Makijaż jest mrrraaaauuu ;D

    OdpowiedzUsuń
  76. Jejciu!
    Oko jest jak najbardziej cudne! ;**
    Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  77. WOW!
    bardzo fajnie,
    i pomysł i wykonanie:))

    OdpowiedzUsuń
  78. Hej, znalazłam tę muffinkową książkę w necie do kupienia, choć drożej niż w Lidlu ;)
    http://www.magicznewypieki.pl/produkty/130-ksiazka-muffiny.aspx
    http://allegro.pl/muffiny-muffinki-male-ale-za-to-przepyszne-nowa-i1985158050.html

    OdpowiedzUsuń
  79. o matko spadłam z krzesła!
    Jesteś królową jeśli chodzi o efektywność, efekt końcowy, a użyte środki, jak sama piszesz bazarkowe, chińskie:)
    Padam przed Tobą na kolana, poważnie.

    OdpowiedzUsuń
  80. bardzo podoba mi się pomarańcz i miedź w makijażu, chociaż sama sobie takiego połączenia nie funduję :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Dzień dobry ;) U mnie na blogu pojawiło się pierwsze rozdanie na które Cię zapraszam :*
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  82. Już wiem jak pomaluję się w sobotę :)
    Paula :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Piękny Make-up! Nawet bym spróbowała w Sylwestra, ale u mnie to tak zawsze, że jak szykuję się na imprezę to makijaż nigdy mi nie wyjdzie. ;) Dlatego zostanę chyba przy bezpiecznym standardzie, może tylko w innej wersji kolorystycznej.

    OdpowiedzUsuń
  84. Piękny! Chyba muszę się udać do Ciebie na jakiś kurs ;) i to intensywny...

    OdpowiedzUsuń
  85. Dziekuje za wszystkie komantarze:) Strasznie sie ciesze, że makijaz się spodobał:))!

    France30 ,tak jak napisałam w notce, to bazarkowy bezfirmowy brokacik:)

    mini-world,holiday in hollywood ,Farizah,Candy Killer brokat na Duraline dość dobrze się przyczepił do powieki, na moich powiekach nie bałabym się w sumie zrobić takiego makijażu nawet jeśli miałby wytrzymać dlugo, ale na moich oczach cienie itp z reguły dobrze się trzymają...natomiast nie mam pojęcia co by było na powiekach ,kóre "chowają się", stykają się podczas mrugania z skórą pod łukiem brwiowym dlatego nie wiem czy polecać czy nie ... Mi brokat się nie osypywał ale nie miałam go też bardzo długo na oczach..

    Iwka, to strasznie stary Dermacol, ale to był CHYBA najjasniejszy odcien:) Dzięki:)!

    k-rocka, nooo w końcu ktos to zauważył:D Dzieki:*:)

    OdpowiedzUsuń
  86. No muszę to napisać - piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Prześliczny makijaż :D jestem nim zachwycona uwielbiam Twoje makijaż ,inspirują

    OdpowiedzUsuń
  88. Wiesz Ty co babo... Normalnie mnie zainspirowałaś !! :) Przepięknie Ci to wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  89. Ładnie podkreśla tęczówkę :) I co, miałaś taki na Sylwka?;)

    OdpowiedzUsuń
  90. Komuś się aż nadto spodobał, tutaj ukradziona fotka http://styl.fm/makijaze/wieczorowe/makijaz1261209.htm

    OdpowiedzUsuń
  91. This is such an amazing look! Really well done, it's gorgeous!!

    OdpowiedzUsuń