czwartek, 12 stycznia 2012

10-tygodniowa akcja paznokciowa :)

Pomysłodawcą jest lady_flower123 , a ja zrobiłam obrazek-listę i też oczywiście postanowiłam się przyłączyć:).

O co chodzi?
Zabawa polega na umieszczeniu na swoim blogu, mniej więcej co tydzień (ale może być też częściej:D) zdobienia paznokci na dany temat. Takie paznokciowe zadanie domowe:D. Zaczynamy oczywiście od pierwszego zadania i tak 'jedziemy' po kolei przez 10 tygodni. Oczywiście nie ma ścisłych terminów, ma to być w końcu zabawa:)! Można zacząć kiedy się będzie miało ochotę:).

Wszystko jest też opisane u lady_flower123 w TYM poście.

Jesli przyłączycie się do akcji można oczywiście korzystać z obrazka:


Ja zaczynam jak tylko będę mieć pod ręką aparat, bo chwilowo jestem "bez".

Zapraszam wszystkich do zabawy :). Znajdzie się ktoś chętny:D?

49 komentarzy:

  1. Spróbuję się przyłączyć, ale nie wiem czy mi się uda - mam w kolekcji prawie same ciemne lakiery, reszta wyleciała w świat :DDD
    P.s. Kleo, zmalowałaś rewelacyjne logo zabawy! Masz kochana wielki talent! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale będzie uciecha dla oczu! :)
    Świetny ten obrazek :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na posty :)

    chętnie bym się przyłączyła do zabawy, ale póki co zdobienie paznokci kompletnie mi nie wychodzi...

    OdpowiedzUsuń
  4. Logo jest cudne :) Jak ogarne sie życiowo i znajde w końcu czas to z przyjemnością sie przyłącze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się, logo świetne :)

    Ja się niestety nie przyłączę, bo ostatnio w ogóle nie mam głowy do paznokci, a cała szuflada lakierów czeka na recenzje :/

    W ogóle coś Ci się z interlinią w komentarzach sknociło chyba :>

    Co do mojej notki - określenie go małym nosem to zdecydowanie przesada :D Ale dostałam już radę, jak robić zdjęcia, żeby nie wychodził taki kartoflany, w wolnej chwili wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdolniachasuper bsner:))) niestety moje paznokciwe sa na etapie regeneracji więc nie dołączę,ale z chęcią będę śledzić poczynania :) super zabawa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli jednak co tydzień a nie codziennie... to chętnie! :)) zacznę jak tylko zaliczę matmę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł, jednak ja nie mam daru do zdobienia paznokci, ale z chęcią popatrzę jak inne dziewczyny sobnie radzą:)

    OdpowiedzUsuń
  9. o, świetny pomysł! ja się chętnie zaangażuję jak już mi odrosną paznokcie - na razie staram się je odhodować od ostatniego obgryzania :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne logo, postaram się przyłączyć do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zaczęłam http://greatdee85.blogspot.com/2012/01/10-tygodniowa-akcja-paznokciowa.html :)

      Usuń
  11. Świetny pomysł,moze się zdecyduję:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. mimo, że jestem wzorkowym beztalenciem, to chyba się skuszę, i wezmę udział:) fajny pomysł no i super obrazek!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. chociaz jestem laikiem, to kto wie:) może sie skuszę, na co drugi;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny pomysł :) jestem bardzo ciekawa twoich zdobień!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdybym tylko potrafiła ozdabiać paznokcie..

    OdpowiedzUsuń
  16. logo cudne, ja się nie przyłącze bo nie lubię u siebie zdobień ale będę śledzić Wasze :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna zabawa, chcę się włączyć [co prawda nie wiem, czy mi się to uda na sto procent :D] najpierw muszę w przybliżeniu rozplanować sobie ich wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pisałam już u Lady, genialny pomysł i z chęcią się przyłączam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. oj coś ciekawego i ja się przyłączam do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  20. będę obserwować, pomysł bardzo fajny:))

    OdpowiedzUsuń
  21. a bardzo chętnie wezmę udział :D może wreszcie sie zmuszę do zdobienia paznokci częściej niż raz na 3 miesiące:D

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja też wezmę udział nie umie zdobić paznokci ale zabawa to zabawa fajny pomysł...już obmyślam koncepcję:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale fajna zabawa. ;D Zastanawiam się czy się na nią zdecydować, bo tak za bardzo nie mam talentu do zdobień, ale mnie to kusi, w końcu to tylko zabawa, nie konkurs. ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Strasznie podoba mi się ten pomysł i chętnie wezmę udział:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Chętnie bym wzięła udział, ale niestety zdobienie to moja nie najepsza strona.. (:

    OdpowiedzUsuń
  26. Słyszałam wcześniej o firmie Mariza,ale gdzie można je kupić?
    Pozdrawiam
    Bubu

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo chetnie bym się przyłączyła jednak nie posiadam aż takiego talentu ;P

    OdpowiedzUsuń
  28. Idalio, dziekuje:) Byłoby bardzo miło:D
    Słomka,dzieki:)
    simply_a_woman, jakbys kiedys zmieniła zdanie to oczywiscie zapraszamy:D
    Lady In Purplee, dzieki:* Super:)
    Orlica, dzieki:) Rozumiem:D A z komentarzami to nie mam pojecia:/
    monica, fajnie,dzieki!
    ejndzel, bardzo się cieszę:D
    Anuullaa, w razie zmiany zdania zapraszamy:)!
    a., o no to świetnie!
    Greatdee, super:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cosmetics Freak, pomyśl pomyśl, moze dasz się skusić:)
    Basia8212, zapraszamy:)
    annawanna, świetnie i nie przejmuj się to przeciez ma byc zabawa:D
    Kolorowy Pieprz, byłoby super:)
    adrianna :)
    zoila, heh każdy kiedys nie umial:D
    Beauty Wizaz :)
    Zajęczaku zapraszamy serdecznie:D
    lidzia007, o świetnie czekamy na zdobienia:)
    Katie, bardzo się cieszę:)
    madak6c, to świetnie:)
    dontwastethetimee :)
    wizażownia, świetnie:)
    Makeupkama, bardzo sie cieszę i pewnie przygotujesz coś fajnego:)
    ksv, zapraszam, mozesz dasz się skusic:) Nie trzeba miec żadnego wielkiego talentu:D
    jjjustii, ooo extra, po cichu liczyłam na Ciebie:D
    wiolka94, gdybys jednak zmieniła kiedys zdanie to zapraszamy:)
    snow, w razie czego - można zaczynac w dowolnym termin:D

    Bubu, kosmetyki z Marizy widuję czasem w niktórych drogeriach, ale chyba najlepiej zamawiać u konsultantek z tego co się orientuję:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super akcja ;) chyba też się zgłoszę ;))

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja się już głosiłam u Lady-flower123 :) Świetna akcja, napiszę do Ciebie w sobotę, jak już maluję coś :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajny pomysł, ale nie dla mnie, ponieważ nie umiem zdobić paznokci :D
    Nie mam do tego talentu :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Candice, będzie nam bardzo miło:D
    Hikki, ale fajnie:D!
    procentova, szkoda ..:))

    OdpowiedzUsuń
  34. Rozdanie organizuję na blogu i dostałaś ode mnie dodatkowy los za udzielenie się tam ;) Więc zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  35. super pomysł i zapraszam do mnie na konkurs :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Super logo! I cała akcja bardzo mi się podoba :) Na 100% wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ostatnio nie mam pomysłu na paznokcie więc chetnie się przyłącze w najbliższym czasie :))

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajna akcja :) Chętnie pooglądam, bo paznokcie i zdobienia to nie jest mój konik ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. lolita76548, dzieki:)
    just be glamour, dzieki:)
    Rebellious lady, oooo ale fajnie:D
    Magda, to świetnie:)!
    Bella :)

    OdpowiedzUsuń
  40. z dziką przyjemnością dołączyłabym do akcji, ale przez najbliższe 1,5 miesiąca bedę mieć w głowie tylko jedno - sesję ... :-////

    OdpowiedzUsuń
  41. ja również przyłączę się do akcji, ale nie wiem czy dam radę trzymać się dokładnie terminów, postaram się:) zapraszam: kolorowo-na-paznokciu.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Spróbuje a co mi szkodzi. Przecież to tylko zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Skuszona różnymi postami wielu blogerek dołączę się! (;
    Przynajmniej spróbuje. (;

    OdpowiedzUsuń
  44. Super, fajnie że też bierzecie udział:)

    OdpowiedzUsuń