wtorek, 10 stycznia 2012

Grudniowe zakupy

Czekałam kilka dni na ładną pogodę i się nie doczekałam, zdjęcia w świetle dziennym wychodziły ciemne i poruszone więc dzisiaj robiłam zdjęcia przy świetle sztucznym, czego nie lubię..Ale przecież nie będę czekać w nieskończoność na słońce:D.

W grudniu przybyło mi jak na mnie dość sporo, ale sporą część dostałam pod choinkę (jeszcze się nie chwaliłam;)) albo do przetestowania, sama w sumie kupiłam niewiele. Spora część jest także ze stycznia.

DSCN0544

Wibo Lovely Disco Make up set – dostałam do przetestowania kilka kosmetyków z kolekcji '”Disco” (z Lovely). Cieszę się, bo kolekcja fajna i zastanawiałam się nad zakupem kilku kosmetyków :). Wkrótce zaczną się pojawiać recenzje – ale w ramach ‘zapowiedzi’ mogę powiedzieć, że paletki są dobre jakościowo, jedna zachwyciła mnie kolorystyką a druga już tak sobie.

DSCN0528

Wibo Lovely Sexy Eyes eyeliner w pisaku – zdecydowanie polubiłam granatowy, daje bardzo mocny kolor. Czarny jest równie dobry a fioletowy gorzej napigmentowany.

DSCN0531

Wibo Lovely Disco false lashes – sztuczne rzęsy, dosyć naturalny model (ale długie i na oku na pewno będą mocno widoczne), jeszcze nie wypróbowałam ich :).

DSCN0530

Wibo Lovely Disco High Shine lip gloss – cztery błyszczyki z kolekcji Disco, mimo że po kolorach w opakowaniu może wydawać się, że to mocne kolory w rzeczywistości są delikatne, półprzezroczyste, typowo dzienne.

DSCN0534

Wibo French Duo Color – podwójne lakiery Wibo wygrałam w rozdaniu u ewwwy :*:D. Ale się ucieszyłam:D Miałam szczęście, bo wyjątkowo miałam ochotę na te lakiery:).

DSCN0532

Estee Lauder pojedynczy cień Pure Color Amethyst Spark i pomadka Pure Color Cafe Ole – podobnie jak inne blogerki dostałam od portalu lamode.info z którym wspólpracowalam. Cień to ciemny, nasycony fiolet a pomadka ma bardzo delikatny odcień, cielisty ale właściwie podkreśla tylko bardzo lekko naturalny odcień ust. Opakowania śliczne:)!

DSCN0533

Mariza linia Spa Róża żel pod prysznic i balsam do ciała – pod choinką znalazłam między innymi żel i balsam o różanym zapachu (ładny, delikatny, podoba mi się) z Marizy, jak dla mnie to bardzo fajnie bo wcześniej nie miałam nic z tej firmy ;). Po pierwszych testach jestem zadowolona.

DSCN0524

Isana Peeling White Chocolate & Vanilla – limitowany peeling z Rossmanna, świetnie pachnie, bardzo słodko i dobrze działa. Jak na razie go uwielbiam:D! I polecam, bo kosztuje tylko ok 5zł!

DSCN0522

Nivea Long Repair odżywka regenerująca – miałam kiedyś odżywki z tej serii, możliwe że miałam nawet tą tylko zmieniła się szata graficzna albo ogólnie drobna zmiana opakowania i składu, nie wiem. Zobaczymy jak sprawdzi się na moich włosach.

DSCN0542

Olay Skin Comfort żel, mleczko, tonik – bardzo fajna linia, żel (a właściwie krem) do mycia twarzy mam już drugi raz i jest to mój hit w kategorii “drogeryjny żel do mycia twarzy”. Najbardziej lubię olejki z Biochemii Urody, ale ten żel stoi zaraz na drugim miejscu!

DSCN0525

Dove Silky body lotion, Silk Dry anty-perspirant, Silk Glow body wash – cała seria ma typowy dla Dove kosmetyczny, świeży ale jednak kremowy zapach. Żel pod prysznic przypadł mi do gustu, a balsam jest rozświetlający, ma bardzo drobny złoty pyłek.

DSCN0521

Essence Colour&Go: Verry Berry, Break Through, Trust in Fashion i Quattro Eyeshadow Wood You Mind? – wczorajszy prezent:). Lakiery w ślicznych kolorach (szczególnie zielony Trust in Fashion, kręciłam się koło niego jakiś czas) a paletka w moich ulubionych zgniłych zieleniach:D.

DSCN0541

Sensique puder w kulkach rozświetlający i brązujący – opakowania są nieszczególne niestety, szkoda bo perełki rozświetlające bardzo mi się spodobały, kolejny naprawdę fajny rozświetlacz :D.

DSCN0529

Sensique Bronzing Powder 105 i 106 – niedługo pojawi się recenzja, ale już mogę powiedzieć, że lepsza jest jaśniejsza wersja, ma ładniejszy, naturalniejszy odcień.

DSCN0540

Sensique Glamour Palette – kolejne kosmetyki od Sensique: poczwórne paletki cieni. Bardzo je lubię (są niedrogie i ładnie napigmentowane, ale nie wszystkie ze względu na kolory lubię tak samo;)). Za jakiś czas będzie recenzja zbiorcza.

DSCN0539

Sensique Fantasy Glitter – świetna kolekcja brokatowych lakierów, totalnie mi się podoba:D. Na razie pokazałam fioletowy Fireworks, ale będę stopniowo pokazywać kolejne kolory:).

DSCN0536

Essence Circus Circus 03 Applause, Applause – czerwony, podwójny lakier, jedyna rzecz ktorą kupiłam z Circus Circus.

Basic 09 Sparkle – nigdy nie miałam nic z Basic, chciałam kupić cokolwiek ale jakoś nic mnie nie kusiło więc w końcu stanęło na lakierze z opalizującym drobnym brokatem w przezroczystej bazie, taki zimowo-śniegowy.

Golden Rose Paris Magic 311 – w Krakowie w końcu otworzyli porządny salonik Golden Rose, szkoda że nie miałam dużo gotówki, bo podobało mi się WIEEELEE lakierów, kupiłam piękny fiolet!

DSCN0538

Odżywki Joko Arganowe Odżywienie i Ultra Utwardzenie – testuję Arganowe Odżywienie już prawie miesiąc, więc za niedługo będę mogła powiedzieć co o niej sądzę.

DSCN0535

Nivea Visage Pure&Natural Łagodzący krem na dzień – jeszcze nawet nie otwarłam, bo muszę najpierw zużyć te kremy, które mam otwarte ;).

DSCN0543

Pod choinkę dostałam jeszcze kolczyki zrobione przez kuzynkę i fajną piżamę, ale zdjęcia nie mam bo w niej teraz śpię, wymięta i się do zdjęć nie nadawała :P.

DSCN0526

77 komentarzy:

  1. O mamusiu!!! jestem w raju :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukałam tego peelingu Isany ale nie znalazłam :(
    I KONIECZNIE napisz, gdzie jest ten salonik Golden Rose w Krakowie!

    OdpowiedzUsuń
  3. ile lakierów! pół sklepu wyniosłaś :D! hehe dużo tego :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne nowosci ! pozazdroscic :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ło matko kochana! ile tego jest :D

    OdpowiedzUsuń
  6. oj dużo, dużo Ci przybyło skarbów!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ev, a ja nie znalazłam jeszcze tego nowego mydełka korzennego też z Isany :(
    A Golden Rose w M1 :)

    Dzięki:)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem produktów Sensique bo jakoś ciągle nie mam zaufania do tej firmy, może to przez opakowania ale kojarzy mi sie z kiepską jakością

    OdpowiedzUsuń
  9. O matulko ile tego :D Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ile dobroci :)

    kosmetyki EL wyglądają cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. łohohoh ale tego dużo - super:) miałam z Olay ten krem - żel też bardzo lubiłam :) i mam ten zestaw z Dove - ja uwielbiam Dove więc cały zestaw kocham, używając go czuję się taka czysta i świeża ;)) piekny cień i pomadka z EL :)

    OdpowiedzUsuń
  12. sporo!!
    oj kilka rzeczy bym Ci 'podkradła' ;)

    kurcze wczoraj szukałam tego peelingu isana i nie znalazłam :(

    OdpowiedzUsuń
  13. o jeju! ja chyba nigdy nie kupiłam tylu kosmetyków w jednym miesiącu;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sporo tego:)
    Ja dzisiaj lecę do Rossmana mam wielką nadzieję, że złapie ten peeling, bo ciągle go u mnie nie ma:(A jak będzie to skuszę się odrazu na dwa opakowania:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczęściara.. Mały kosmteyczny raj.. :)
    Nie wiedziałabym za co się zabrać najpierw.. ;)
    Pewnie za lakiery jak zwykle :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolczyki przecudowne, oddawaj! :D. Podobają mi się paletki z Lovely i duo Wibo. Bardzo lubię zapach peelingu z Rossmanna, ale trochę się odkochałam w tym produkcie z powodu małej wydajności

    OdpowiedzUsuń
  17. faktycznie sporo ale nowych kosmetykow nigdy nie za wiele!! :)))

    szkoda ze notka nie pojawila sie z 2 dni wczesniej bo pewno bym kupila ten limitowany peeling w rossmannie... a moze dzis po niego wpadne ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. ale się tego nazbierało:) ciekawi mnie krem:)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam te paletki Sensique Fantasy Glitter , a krem z nive miałam czekam ąz będzie promocja jakaś i tez muszę swój skonczyć

    OdpowiedzUsuń
  20. O jacie :)
    Ale zakupów! :)
    Zaszalałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow świetny zbiorek!
    Bardzo mi miło że lakiery Ci się spodobały :) :*

    Kochana mam dwa pytania :P
    W Krakowie jest stoisko Basic? :>

    Ceny lakierów w tym sklepie Golden Rose są takie jak zwykle np. jak w Firlicie?

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam posty zakupowe! Najbardziej jestem ciekawa tych kuleczek Sensique i cieni. ;) Krem nivea miałam z tej serii (z tym, że do cery mieszanej) i jest bardzo ok.

    OdpowiedzUsuń
  23. Lady In Purplee ,wiadomo jak każda firma Sensique ma moim zdaniem i lepsze i gorsze produkty, ale jak dla mnie jest trochę fajnych rzeczy, ja najbardziej chyba lubie lakiery:)

    jamapi, kurcze nie wiem co z tymi peelingami:/ u mnie są ale nie było mydełek w płynie:/

    ewwwa, Basic do kupienia tylko w Schleckerze, sprawdzałam na ich stronie i jest niestety tylko jeden w Krakowie na ul.Okulickiego, to jest niedaleko koło szpitala Rydygiera.
    A w M1 jest salonik firmowy Golden Rose wiec wydaje mi się, że ceny powinny być normalne..Na necie widze ze ten moj lakier jest po 8,90 i chyba tyle własnie za niego płaciłam, tak mi się zdaje:).
    A lakiery od Ciebie są świetne i fajne kolory mi się trafiły:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo nie wiedziałam że Schlecker jest w Krakowie! :D Dobrze wiedzieć ;)
      W saloniku są w takim razie nieco droższe- w Firlicie na Karmelickiej te lakiery były ostatnio po 5,9zł:)

      Buziaki!

      Usuń
  24. ileee zakupów :D
    u mnie nie ma tej limitki Circus Circus :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam tonik Nivea pure&natural i szczerze nie zachwycił mnie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow dużo tego:D
    Teraz nic innego tylko czekać na recenzje:))
    Swoją drogą kolczyki cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  27. O rety, wielgachne zakupy! Z chęcią przygarnęłabym co najmniej połowę tego, co pokazałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. tez uwielbiam tez peeling Isany:) genialny zapach :)
    kolczyki mnie totalnie urzekly :D

    OdpowiedzUsuń
  29. wściekły rewolwerowiec wkroczył do sklepów! Riki tiki dawać mi tu towar! Juz!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale tego masz!
    A ile tesowania;)
    Zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakie zakupy :D ilość powala :)

    OdpowiedzUsuń
  32. O jej, ale raj kosmetyczny :) Z niecierpliwością czekam na recenzję, a w szczególności tych kuleczek z Sensique. Miałam ich puder rozświetlający i nawet byłam zadowolona więc ciekawe jak prezentują się kuleczki.
    Pozdrawiam
    Listkowa

    OdpowiedzUsuń
  33. Kurczę :D Dużo tego. Lakiery, odżywki i peeling- też chcę !

    OdpowiedzUsuń
  34. zaciekawiłaś mnie paletkami z wibo.

    OdpowiedzUsuń
  35. wow!! chyba nie zdążyłabym tego wszystkiego na bieżąco zużywać!:D

    OdpowiedzUsuń
  36. To chyba większa ilość niż mam w toaletce:D

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale cudności :D będziesz miała o czym pisać :D
    Boskie kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  38. szczena mi opadła :D duuuuuuużo tego!
    jeeeej, a ja ciągle nie mogę tego peelengu rossmanowego znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  39. wow sporo tego:) czekam na recenzje:D

    OdpowiedzUsuń
  40. Zazdroszczę tych wszystkich cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Same fajne rzeczy ;-) krem Nivea Visage jest na prawdę bardzo dobry ;-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Lubię ten żel z Olay :) A po balsam z Dove muszę się wybrać. Miałam jeden ze złotym pyłkiem i był suuuper :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Swietne zakupy :) Obkupiłaś sie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. chcę mieć wszystkie!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  45. matko, na (nowy) rok by mi starczyło! ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. o ludu!!to największe zakupy jakie widziałam na blogach, normalnie jak w sklepie
    pomijając fakt, że nie które dostałaś, wygrałaś
    to i tak jest tego sporo
    wow gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam oglądać zakupy :D Cuuuda same! Kolczyki piękne, wymiatają :D

    OdpowiedzUsuń
  48. No, to się nazywają konkretne zakupy ;D

    Bardzo jestem ciekawa żelu i balsamu Marizy, czekam na recenzję ;*

    I jeszcze kusisz tymi kulkami rozświetlajacymi Sensique ;P ale nie, nie mogę ;D
    Natomiast tą ich mozaikę brązującą mam, ale leży i się kurzy, nie podoba mi sie wcale ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ah ten Very Berry z Essence. Mam go i jest to mój ulubiony kolor ;) Żaden go nie przebije ! A w ogóle fantastyczne zakupy, też się muszę wybrać do Rossmanu, ten peeling zapowiada się fantastycznie!

    nailsbyheart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Cienie EL oglądałam w Sephorze i bardzo mi się podobały:)

    OdpowiedzUsuń
  51. ile tego?-istne szaleństwo :d czekamy na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  52. Ciekawe zdobycze, szkoda, że nie załapałam się na Peeling Isany z białą czekoladą.

    OdpowiedzUsuń
  53. Jak patrzę na twoje comiesięczne zbiory samych nowości, to nasuwają mi się tylko dwa wnioski:
    1) dziewczyno, gdzie ty to wszystko trzymasz?!
    2) przy tobie jestem minimalistką i kupuję bardzo mało :)

    Trust in fashion jest meeega, kocham go! Nawet na blogu jest notka :P

    OdpowiedzUsuń
  54. O kurde !!!Tak jakby porównac moją kosmetyczkę z twoimi zakupami :D

    OdpowiedzUsuń
  55. duuużo tego !;D


    zapraszam do mnie, na rozdanie :)
    http://painted-sheet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Mam trust in fashion ale uważaj jeśli nie nakładasz bazy, bo paznokcie mi zafarbowały i trzymało się to z tydzień. A kolor piękny ;))
    Zazdroszczę tylu wspaniałości ;))

    OdpowiedzUsuń
  57. Mam ochotę na kulki z Sensique, ale już gdzieś czytałam, że pudełka są kiepskie i szybsko się łamią:( czekam na info jak sprawują się rzęsy z Wibo:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Muszę dorwać peeling;) Jestem ciekawa rzęs;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Ło to poszalałaś. Ja jakoś nie potrafię zrobić aż tak dużych zakupów bo przy kasie padłabym na zawał. Wolę co tydzień kupować coś nowego. Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  60. Te sztuczne rzęsy są kiepskie, ale czego spodziewać się po 10zł? Gdy je naklejałam to z jednej strony odstawały. Gdy próbowałam to poprawić to z drugiej się odklejały. Nie są 'miękkie', więc i nieładnie leżą na powiece. A teraz czekam na Twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  61. peeling Isana na pewno kupię jeśli się na niego załapię :)
    lakieru Essence wpadły mi w oko, piękne kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  62. sporo tego w grudniu nazbierałaś :)

    OdpowiedzUsuń