poniedziałek, 23 stycznia 2012

MAC Glitter and Ice – Such Flare! Lipstick

Such Flare! to pomadka z grudniowej kolekcji Glitter and Ice. Podobało mi się oczywiście prawie wszystko, ale Mac to nie Essence :D. Do najtańszych nie należy, więc zdecydowałam się tylko na szminkę.

obraz 011

obraz 012

Opakowanie – zachwycające! Wiem, że może Glitter and Ice (pod względem opakowań) nie trafiła we wszystkie gusta, ale w mój gust w 100%. Lubię proste macowe opakowania, a w wydaniu białym i błyszczącym podobają mi się trzy razy bardziej.

To był dobry wybór, Such Flare to teraz moja ulubiona czerwona pomadka. Ma odcień klasycznej, chłodnej czerwieni. Uwielbiam taki odcień i świetnie się w nim czuję, baaardzo klasyczny :). Wykończenie to matte czyli zupełnie matowe i głównie też z tego względu zdecydowałam się na zakup. REWELACYJNIE napigmentowana i jak wszystkie szminki Mac ma lekki, waniliowy zapach.

To moja druga pomadka z Maca o matowym wykończeniu – podobnie jak pierwsza nie wysusza ust. Może w minimalnym stopniu, ale zupełnie porównywalnie do przeróżnych szminek, z różnych firm, o różnych wykończeniach. Idealnie się rozprowadza i jest bardzo trwała. Ściera się równomiernie.

obraz 013

obraz 015

obraz 014

tutaj niepomalowane usta

obraz 016

obraz 017

obraz 019

obraz 018

obraz 020

Bardzo lubię szminki z Maca ale Such Flare! totalnie mnie zachwyca – wykończeniem, pigmentacją, odcieniem i białym opakowaniem:).

  • Gdzie kupić? Już niedostępna, pozostaje internet
  • Ile kosztuje? 83zł
  • Limitowana

 

Zostałam oTAGowana przez sandra-107.blogspot.com i redheadexperiments.blogspot.com, dzięki:)!

tag

Tag fajny i fajnie mi się oglądało u Was co tam kto ogląda:D. Więc w końcu się zebrałam w sobie żeby pokazać jakie są moje ulubione seriale ;). Przy okazji muszę powiedzieć, że zostałam wyzwana przez dzolls do pokazania swojej ściany wstydu i trochę zwlekam, ale jednocześnie zapewniam,że pokażę:P Żeby nie było, to w końcu wyzwanie:D.

Gotowe na wszystko to zdecydowanie mój ulubiony serial. Moim zdaniem zaskakujący, bardzo ciekawy (w każdym odcinku coś się dzieje:D), często zabawny (zawsze w sposób, który bardzo mi odpowiada). I co rzadko mi się zdarza – bardzo lubię wszystkie główne bohaterki, choć chyba najbardziej Bree :D.

1280x720_wallpaper_dh_print_20082009http://www.thewallpapers.org/tv-series/desperate-housewives.php

House – chyba wszyscy znają :). Baaardzo lubię, ja w ogóle lubię seriale/filmy o lekarzach i chorobach ale mój ulubiony to właśnie House (dawniej oglądałam też Ostry Dyżur ale teraz już nie jest dla mnie taki ciekawy).

House-house-md-2568037-1024-768 http://www.fanpop.com/spots/house-md/images/2568037/title/house-wallpaper

Ostatnio wciągnęłam się w Pretty Little Liars, wcześniej jakoś strasznie zniechęcały mnie zdjęcia promujące serial, niesłusznie bo jest moim zdaniem bardzo ciekawy :).

7379544.3http://www.filmweb.pl/serial/S%C5%82odkie+k%C5%82amstewka-2010-556945/posters

Szkoła złamanych serc to trochę starszy, typowo nastolatkowy serial, powtarzają czasem na jedynce w wakacje albo ferie :P. Średnio inteligentny i zawsze z morałem, ale oglądam dla Drazica i lubię seriale o nastolatkach ;).

7394111.3 http://www.filmweb.pl/serial/Szko%C5%82a+z%C5%82amanych+serc-1994-104041

Średnio aktualny, ale przypomniałam sobie, że lubiłam też Usta Usta. Chyba jedyny polski serial, który mi się podobał:D.

7319344.2 http://www.filmweb.pl/serial/Usta+Usta-2010-517059/posters

Od kilku lat, ale nieregularnie oglądam Pierwszą Miłość. Żenujący, momentami absurdalny ale przede wszystkim NUDNY ! I tak oglądam…Chociaż ostatnio to się coś zaniedbałam, z miesiąc nie oglądałam;).

195570 http://www.pierwszamilosc.polsat.pl/Pierwsza_Milosc__Oficjalna_Strona_Serialu,2768/Foto,2774/Foto__Docelowe,2816/Artur_I_Berenika_Wracaja_Do_Wroclawia,925/index.html

I coś kompromitującego z końca podstawówki – Paulina (La Usurpadora). Oglądałam to tak dawno temu:D ale wtedy mi się podobał! Serial o siostrach bliźniaczkach, jedna dobra a druga zła, oczywiście wszyscy bardziej lubili tą złą:D. Obejrzałabym to po tylu latach znowu, chociaż nie wiem czy nie zanudziłabym się na śmierć:D.

7083210.2 http://www.filmweb.pl/serial/Paulina-1998-103910/posters

72 komentarze:

  1. śliczna pomadka, ale ja strasznie poważnie wyglądam z takim kolorem na ustach (co najmniej 15 lat więcej)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szminka jest absolutnie piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna czerwień, szkoda, że nie umiem takich nosić. Chociaż może to i dobrze, bo ceny MACa mnie zwalają z nóg ;)
    Zawsze na myśl o ich cenach przypomina mi się jak ekspedientka w MACu na pytanie o cenę walnęła do mnie tekstem "Nie są wcale takie drogie...". Ciekawa jestem ile ona zarabia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki:)

      hatsu, heh no dla mnie drogie a ekspedientka też wątpie zeby zarabiala tysiące:D

      Usuń
  4. piękna, ale u mnie by się zepsuła :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny kolor. Ja w dalszym ciągu boję się czerwieni na ustach:(

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna czerwień, taka elegancka :)
    też lubiła usta usta i nie mogłam się pogodzić z tym co się stało pod koniec ostatniej serii ; (

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ piękne jabłuszko na ustach

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolor. Zresztą, mam wrażenie, że każda szminka ładnie współgra z Twoim typem urody :) Chętnie poczytałabym o Twoich kolorowych ulubieńcach do ust.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niecierpku, w poście o ulubieńcach kolorówkowcych pisałam o ulubionych szminkach i błyszczykach :))

      Usuń
  9. Szminka jest zachwycająca.
    Gotowe na wszystko uwielbiam- od pierwszego odcinka do teraz ani na chwile nie stał się dla mnie mniej interesujący. Najbardziej lubię Bree i Gabrielle.
    Pretty Little Liars również mnie strasznie wciągnął.

    OdpowiedzUsuń
  10. jej opakowanie jest cudne, świetna pigmentacja, chciąłabym mieć jedną szminkę MACa, al eraczej nie czerwień, bo raczej by się u mnie przeterminowała...ale jakiś pudrowy róż, nude, beż, miodowy odcień jak najbardziej :) Dla Ciebie takie usta to już chyba klasyk, czerwień jest piękna :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaraz sobie wydrukuję zdjęcie kartonika i opakowania tej szminki i powieszę sobie nad łóżkiem :< Hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio właśnie zaczęłam się interesować Pretty Little Liars i mam ochotę to obejrzeć :) Ale gdzie? Oto jest pytanie :D

    Co do szminki, to po prostu WOW *_*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękny kolor ma ta szminka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja się też ostatnio wkręciłam w pretty little liars ;) a szminka cudna, piękna czerwień ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. To jest dopiero czerwień *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. PRZEpiękna ta szminka! Szkoda, że taka droga i mało dostępna...

    OdpowiedzUsuń
  18. hahaha! ja też oglądałam Paulinę! byłam tym serialem tak zafascynowana, że przez jakiś czas nawet chciałam tak mieć na imię i z braku możliwości zmiany nazywałam tym imieniem swoje misie i lalki :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki za komentarze:)

      KT, hahaha ja pamiętam, że jak leciał ostatni odcinek zamknęłam się w pokoju na klucz żeby mi ktoś nie przeszkodził w tym ważnym momencie:D

      Usuń
  19. Śliczna!
    P.S. Też lubię usta-usta, chociaż oglądam nieregularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. a ja z gotowych na wszystko zawsze lubiłam Lynette i Tomasz, szkoda, że się rozstali ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie cudo, wygląda idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też kiedyś Pauline oglądałam i Esmeralda mi się się przypomniała:)
    A szminka naprawdę piękna.

    OdpowiedzUsuń
  23. jejku jest po prostu piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękna ta szminka! *.*
    Uwielbiam taki kolor na ustach, ale wciąż czuję się nieswojo pomalowana taką w dzień, idąc po ulicy, ehh...xD

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny nasycony kolor :)
    Ja ostatnio zaczęłam oglądać urywkowo Pierwszą Miłość :D Nawet faaajne :P

    OdpowiedzUsuń
  26. oooo ten brazylijski również oglądałam! Ale mi wspomnienia przywołałaś :D
    Szminka jest stworzona dla Ciebie, kolor piękny

    OdpowiedzUsuń
  27. Szminka wymiata! :D
    Usta-Usta było fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. u mnie MAC'a nie ma wiec mam sredni do niego dostep:( szminka ma genialny kolor,czerwony ale taki,ze mozna w nim codziennie chodzic,super! ps. u mnie konkurs walentynkowy i rozdanie jesli masz ochote to zajrzyj. buziaki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękna szminka, pasuje do twoich ust :). Też oglądałam Paulinę :D:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja oglądałam początkowo Pierwszą miłość ze względu na to że jest u mnie kręcona, ale już dawno mi sie ten serial znudził, teraz i tak już nawet nie oglądam TV ;)
    Pamiętam te Pauliny, Esmeraldy itd. to by coś :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Sliczny kolor, i pasuje Ci bo masz pełne usta:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Niesamowicie prezentuje się na Twoich ustach :D

    OdpowiedzUsuń
  33. tez ogladam pierwsza milosc, jak beznadziejna by nie byla to ogladam ten serial od pierwszego odcinka i tak juz zostanie :P oczywiscie pewnie przegapilam sporo odcinkow, nie jestem maniaczka.

    Pauline tez ogladalam :D

    i Heart Break High kojarze, musze sciagnac dla przypomnienia :]

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny kolor.. Czemu nie mam dostępu do MACa? :(

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem absolutną fanką czerwonych szminek, ten odcień jest przepiękny! Co do seriali :)Szkoła złamanych serc to absolutny klasyk :) byłam od niego uzależniona :)miłe i beztroskie chwilę przywołał ten post:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. piękna soczysta czerwień...przepiękny kolorek...Szkoła złamanych serc też to oglądałam lubię ten serial wakacje kojarzą mi się z nim

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękny kolor, szkoda ze ja nie mogę takich uzywać:(
    http://bellakosmetyki.blogspot.com/ zapraszam do mne:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pretty Little Liars jest świetne, wciągneło mnie od pierwszych minut odcinka pilotazowego :)

    A szminka ma świetny odcień, od razu przywodzi na mysl dawne Hollywood, divy, etc.

    OdpowiedzUsuń
  39. kiedyś oglądałam szkołę złamanych serc i gotowe na wszystko ;) a co do szminki to jest świetna lubie taką czerwień i masz świetne usta;)

    OdpowiedzUsuń
  40. pięknie wygląda na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  41. A gdzie się podział kolczyk? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dlaczego? :P ja mam nad górną wargą i czasem jak ktoś mówi, ale ładny kolczyk to nie wiem o co chodzi, bo tak się przyzwyczaiłam, że zapominam o nim ;D

      Usuń
    2. Znudził mi się po prostu, po pewnym czasie wszystko się nudzi :D

      Usuń
  42. Śliczny kolor :) Za niedługo wybieram się do salonu MAC i też pewnie wybiorę sobie jakąś pomadkę :)
    Rownież lubie Dr House i Usta Usta! tylko szkoda,że juz zdjęli :<

    OdpowiedzUsuń
  43. Twoje usta to istne lata 50.^^
    _____________________

    W sumie dobrze, że nikt mnie nie otagował, bo nie lubię seriali i byłoby mi głupio.

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudowna pomadka i to opakowanie! Szkoda tylko, że taka cena:(.

    OdpowiedzUsuń
  45. masz idealne usta! Ja nie moge znaleść idealnej szminki w czerwieni ;/ Mam wrażenie że żadna nie pasuje do moich ust :(

    OdpowiedzUsuń
  46. Przepiękny, intensywny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  47. śliczna tylko szkoda że taki drogi :(

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo fajna ta szminka
    Ja kocham PLL wkręciłam się na maxa :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Szminka pięknie wygląda na Twoich ustach ale nie jest dla mnie, ja nawet błyszczyka rzadko używam :).

    OdpowiedzUsuń
  50. uhuuu paulinę tez oglądałam ale to wieki temu było :)
    kolor śliczny jednak dla mnie to za wysokie progi ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczny kolor :D
    Ten czerwony, boski <3

    OdpowiedzUsuń
  52. Zazdroszczę, że możesz takiego koloru używać i Ci w nim dobrze :). Cudowny jest :).

    http://ainta-reviews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. OMG, La Usurpadora, hahahaha :D też to oglądałam. Pamiętam że główny facet nazywał się Carlos Daniel, a jakiś adwokat - Kabanios :D

    For

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. For, wiem, mówiłaś mi kiedyś:D Ale Kabaniosa nie pamiętam :/

      Usuń
  54. Piękna czerwień! Śliczne usta :) Nic tylko nosić takie intensywne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Jejku przepiękna ta czerwień! Idealna! I jakie śliczne usta! :)

    OdpowiedzUsuń