środa, 4 stycznia 2012

Orly – Meet Me Under the Mistletoe

Meet Me Under the Mistletoe to prawdziwe cudeńko z mojego wrześniowego prezentu urodzinowego :). Jest przepiękny! To ciemna glassfleckowa zieleń, odcień jest taki głęboki, nasycony, super! Drobinki są spore (uwielbiam!), jaśniejsze niż baza, zielonkawo-złote. To jeden z niewielu lakierów, które mogłabym nosić często na paznokciach i wiem, że by mi się nie nudził, bo jest śliczny !

Z tego co kojarzę (jeśli się mylę to proszę mnie poprawić) to odcień zeszłorocznej, świątecznej kolekcji ‘Tis The Season. Do pełnego krycia potrzebowałam trzech warstw, ale schnie nawet szybko.

obraz 234000712 obraz 234000715 obraz 234000713 obraz 234000714 obraz 234000717

***

Bonusowo mój dzisiejszy makijaż:

obraz 234000719 obraz 234000720

A na ustach sławna pomadka Airy Fairy z Rimmela + odrobina błyszczyka Lovely. Świetna pomadka:)

obraz 234000718

78 komentarzy:

  1. ładna zieleń, taka soczysta. Uwielbiam brokaty ^^

    A makijaż jak zwykle śliczny i wykonany perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie sądziłam, ze napiszę to o lakierze z takimi świecącymi drobinami, ale PODOBA mi się :). Makijaż super, a Airy Fairy wygląda bosko, chyba jednak ją kupię- najwyżej mama przygarnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lakier piękny, kolor jest świetny, bardzo mi się podoba! i makijaż też fajny, kolorowy :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie piękny lakier :) Makijaż całkiem fajny, Airy Fairy posiadam ale jakoś rzadko noszę, bo zimą jednak balsamy do ust mają u mnie priorytet ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten Orly.
    Co to za eyeliner? Świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. makijaż śliczny, ta kreska w oku piękny ma kolor. A lakier cudo i magia! pięknie wyglada

    OdpowiedzUsuń
  7. lakier ładny, makijaż super! pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. makijaż cudowny!

    A lakier wow! piękny! zaczynam się przekonywać do takich lakierów ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny makijaż ! :) lakier mi się nie podoba, za to długość pazurków jak najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  10. kochana! a kiedy znów pokażesz nam swoją całą buźkę ;> no i makijaż naturalnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle śliczny makijaż. Chętnie zobaczyłabym stepik, bo jestem beztalenciem jeśli chodzi o malowanie :P
    A kolor lakieru jest oszałamiający. Uwielbiam zielenie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziekuje dziewczyny :)

    Paramore, to linerek w pisaku od Lovely, z tej takiej dyskotekowej kolekcji. Na sam środek kreski dałam odrobinę linera Catrice ale tak ogólnie widać pisak Lovely :).

    Maggie, coś sie ostatnio wstydliwa zrobiłam :D :P

    moniaaa, postaram się pamiętac zeby zrobic cos podobnego w wersji krok po kroku :) dzieki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomadka, a lakier też mi się podoba... ma w sobie coś tajemniczego;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny kolorek lakieru :) A make up esktra. Fajnie wygląda niebieska kredka na linii wodnej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jeju jaki piękny odcień tego lakieru, cudo!
    niebieska kredka na linii wodnej wygląda bombowo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor lakieru i ust-cuuudo!
    oko-nie moje kolory,ale wykonanie perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lakier ok ale ten makijaż, cudo! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy już mówiłam, że jestem fanką Twoich paznokci? ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny lakier :)

    cieszę się, że szminka Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne oczko i świetny ten lakier:) Ostatnio coś podobają mi się brokaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki za odpowiedź, przyjrzę się mu bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. oko ciekawe bardzo. i usta masz ładniutkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna zieleń - a ja kocham zielenie :) a oczko wakacje mi przypomina :) Czas też zaszaleć z kolorem na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam airy fairy! a lakier super.

    OdpowiedzUsuń
  25. lakier wygląda zachęcająco :) te jaśniejsze drobinki i sam kolor bazy dają niespotykany efekt. to chyba nie kolor, który skłoniłby mnie do rzadszych zmian na paznokciach, ale na pewno jego noszenie byłoby przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, ale piękna zieleń!!!
    p.s. uwielbiam airy fairy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wow super te paznokcie lakier na prawde powala:) makijaż przeeeśliczny !!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniały lakier, mistrzowski makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystko mi się strrrrasznie podoba od a do zet ;) Makijaż prześliczny! Ja nie wiem jak Ty to robisz, że malujesz tak dokładnie. Lakier piękny, lubię taką ciemną zieleń. No i Airy Fairy baaardzo lubię już też ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Lakier ma boski kolor a pomadka-cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. jesteś uzależniona od wszelkich zieleni :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Zakochałam się w tej pomadce:)Muszę się za nią rozejrzeć, mam nadzieję, że dostępna jest w stałej ofercie.

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny lakier, a makijaż - CUDEŃKO :D

    OdpowiedzUsuń
  34. to odważ się, bo jesteś śliczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. Pazurki i makijaż super!
    Ładnie wygląda ta niebieska linia wodna:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Paznokcie są absolutnie cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ojejku, przepiękny ten lakier... cudeńko :D

    Makijaż na przekór pogodzie, letni-słoneczno-pstrokaty... totalnie nie mój, ale wygląda prześlicznie i tak jakoś pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Lakier piekny, uwielbiam takie świerkowe zielenie.
    Jakie cień masz na oku - chodzi o ten beżowo-morelowy?

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny makijaż:). Lakier też cudny, unikatowy:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Dziewczyny zarzucają mnie przepięknymi lakierami ostatnio! :)

    Jak Ty robisz i czym robisz te makijaże, że te kreski są tak idealne? Że są tak ostre jak żyleta? Dzieło sztuki :)

    Airy Fairy i ta moja to kolorystyczny i techniczny^^ strzał w 10!

    OdpowiedzUsuń
  41. Lakier wygląda jak leśny mech, świetny jest.

    OdpowiedzUsuń
  42. Kolor lakieru cudny! A oko pięknie pomalowane!

    OdpowiedzUsuń
  43. pierwsze co pomyślałam o tym kolorze kiedy go zobaczyłam to to, że wygląda jak Jumpy 120! ale chyba sporo się mylę.. masz może możliwość porównania ich an żywo i wyprowadzenia mnie z błędu ??:) tutaj foto. nie moje http://3.bp.blogspot.com/-8tdcDs0SSUo/Tl_s47zFIbI/AAAAAAAABmw/QlPOKlphPWk/s400/Jumpy+-+120+007.jpg

    OdpowiedzUsuń
  44. już wiem na czym Sensique się wzorował ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Z takimi oczkami musiałaś wyglądać obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  46. Niesamowity lakier!
    Makijaż bardzo ciekawy :) A powiedz serio tak dobra jest ta pomadka airy fairy? Nie wysusza ust :>

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja też go recenzowałam:
    http://lady-flower123.blogspot.com/2011/10/orly-meet-me-under-mistletoe.html
    Uwielbiam ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Lakier do paznokci ma boski kolorek :))

    OdpowiedzUsuń
  49. Airy Fairy to już kultowy kolor :) Paznokcie bardzo ładne! Kolor kojarzy mi się świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. podobny kolor mam z China Glaze :D

    OdpowiedzUsuń
  51. kolor lakieru fantastyczny, a makijaż idealny!

    OdpowiedzUsuń
  52. Uwielbiam tą szminkę noszę ją non toper w płaszczu :)
    Makijaż śliczny, a ja muszę kupić w końcu jakiś brokatowy lakier bo mnie ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczny mejkap! Ja na codzień zostaję przy brązach, bo jak coś nie wyjdzie to łatwiej zatuszować. ;) A pomadkę recenzowałaś już? :)
    Lakier ladny, ale bardziej podobał mi się ten z Sensique, o którym pisałaś ostatnio. ;)
    Na froncie Crystalliced póki co kiepsko. ;) Byłam dziś, bo miała być dostawa, ale pani powiedziała mi, że dostawa owszem, jest, ale ona nie wie, czy cokolwiek z tej limitki będzie i, że najlepiej przyjść w sobotę. Domyślam się (patrząc na to jak szybko poszedł rozświetlacz w poniedziałek), że w sobotę zbyt wiele nie zdziałam. ;) Liczę jednak jeszcze na poniedziałek.

    OdpowiedzUsuń
  54. jak ja uwielbiam Twoje makijaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Dzieki za wszystkie komentarze:)

    France30, ojjj tak, kocham zielone lakiery:D

    Anuullaa, Airy Fairy jest w stałej ofercie:)

    Maggie, dzieki hehe:) :* No moze za jakis czas coś wrzuce o ile mi odwagi nie zabraknie;)

    tova1, beże na ruchomej powiece to cienie z paletki Oh So Special Sleek

    Zajęczaku, dziękuję:) A kreski stawiam pędzelkiem do kresek z pędzelkowego zestawu z Allegro.

    guinessi, masz właśnie rację, są bardzo podobne:)! Mam jeden i drugi wiec moge zrobic porównanie, mam nadzieję że nie zapomnę:D Jumpik jest oczywiście trochę brzydszy, słabiej kryje i ma mniejsze drobinki, ale wiadomo, że jest o WIELEEE tańszy:D

    snow, moim zdaniem jakościowo jest dobra, nie rewelacyjna, ale jest ok. Moich ust nie wysusza. Kolor za to boski:)

    OdpowiedzUsuń
  56. śliczny ten lakier:) p.s. kto nie lubi Airy Fairy?:))

    OdpowiedzUsuń
  57. lakier do pazkoci.. zakochałam się chyba..;))

    OdpowiedzUsuń
  58. Wszystko cudowne! Przepiękne paznokcie, usta... oddaj je! :D

    OdpowiedzUsuń
  59. jejku ten make-up jest ...cudowny! Ślicznie!

    Zapraszam na moje rozdanie:
    http://myministyle.blogspot.com/2011/12/sylwestrowe-rozdanie-new-year-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  60. Airy Fairy jest dostępna w Pepco, przynajmniej u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Cudny makijaż! musze w końcu sama coś zmalować, bo ostatnio mam lenia i samego tuszu używam. Airy Fairy mi jakoś nie podeszła, niestety odcień nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  62. no, dobrze że namówiłam twoją kolezankę na to, żeby tego Orly też dołączyła do prezentu :D

    OdpowiedzUsuń
  63. Przepiękny kolor, zielone coś ostatnio święcą triumfy :)
    Mam pytanie - nie matowieje z cazsem ten lakier? Zraziłam się kiedyś do Orly - kupiłam fuksje i turkus, ale niestety robią się matowe, konieczne jest nałożenie szkła lub top coat. Bazę pod lakier mają za to boską.
    pozdrawiam!
    aga
    http://worldbyaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nosiłam go krótko, tak z dwa-trzy dni i w tym czasie nie zdązył zmatowieć:) Moze to zależy od odcienia?
      Ja takze pozdraiwam:)

      Usuń