sobota, 21 stycznia 2012

Sensique Fantasy Glitter – Frozen Berries

Ten lakier jest naprawdę śliczny, a na moich zdjęciach wypadł średnio..Mój aparat chyba nie lubi niczego co czerwone, różowe albo koralowe. Musicie uwierzyć na słowo, że na żywo robi lepsze wrażenie :)! Ale muszę też przyznać, że uwielbiam brokatowe i drobinkowe czerwienie więc pewnie nie jestem obiektywna.

Frozen Berries to piękna, jaskrawa, brokatowa czerwień. Baza jest żelkowa, czerwona a brokat czerwony z dodatkiem różowego (z większej odległości widać tylko czerwony). Dwie warstwy mogłyby wystarczyć, ale zdecydowanie najlepiej wyglądają trzy + top. I dokładnie to mam na zdjęciach, z wyjątkiem ostatniego – tam lakier bez top coatu.

DSCN0867

DSCN0871

DSCN0869

DSCN0870

I lakier solo, bez topa (sztuczne światło przekłamuje kolor):

DSCN0845

Polecam, jest piękny, moim zdaniem z kolekcji Fantasy Glitter warto mieć właśnie ten lakier, o ile oczywiście się Wam podoba.

  • Gdzie kupić? Drogerie Natura
  • Ile kosztuje? 5,49 zł
  • Limitowany!


I moje wczorajsze “oko” ;). To nie jest jakiś dopracowany czy skomplikowany makijaż, ale spodobało mi się ostatnio połączenie takiej żywej błyszczącej zieleni z ciepłym fioletem :). Kreska to WYCOFYWANY zielony żelowy eyeliner Essence (coś zapałałam do niego miłością ostatnio jak się dowiedziałam, że ma zniknąć z półek ;)).

DSCN0830

DSCN0827

45 komentarzy:

  1. Lakier śliczny ale makijaż to już przepiękny! Kolory świetnie ze sobą grają, strrasznie mi się podoba. <3 Też chcę tak umieć :P
    Eyeliner fajny, przydałby mi się... (porfel znów krzyczy)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paznokcie śliczne, chociaż trochę dla mnie zbyt teraz blink blink :) ale ładna czerwień. Oczko urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor, w ogóle te brokatowce z Sensique są chyba mocno udane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki:)

      KT, jak dla mnie to świetna kolekcja:)

      Usuń
  4. Bardzo ładne połączenie, zainspirowałaś mnie :)
    A eyeliner mam i nawet lubię, ale chyba zapasów nie będę robić :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny makijaż. ;) Lakier podoba mi się, choć średnio (bo nie lubię za bardzo jak coś jest nałożone na taką klasyczną - i bardzo widoczną - czerwień). ;) Z Sensique bardziej kuszą mnie cienie i błyszczyki, które można wygrać w Twoim konkursie, więc idę się zgłosić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super paznokcie i fajny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mani jest super:) a makiajż ekstra pasuje do Twjej teczówki :) kurcze zazdroszcze Ci i paznokci i powiek, masz takie sliczne powieki, że makijaże na nich wyglądają cudownie u mnie jakbym taki zrobiła to eghm nawet w połowie tak fajnie by nie wyglądął ;))) super:) a ja bardzo lubi epolaczenie zieleni z fioletem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne oko :). A lakier śliczny, zgrałyście się dzisiaj z pannąjoanną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny makijaż!
    lakier też mi się bardzo podobno, a do Twoich paznokci chyba nigdy nie przestanę wzdychać:P

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczności <3 i lakier, i oczko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kolory tego oka ;) A ten lakier chciałam kupić, ale go nie było od samego początku, gdy limitka weszła (a reszta lakierów z serii była...) - podejrzewam, że go w ogóle w tamtej Naturze nie było ;< Dziwne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak jakoś owocowo dziś u Ciebie :D
    Bardzo mi się podobają i pazurki, i makijaż. Czyli constans.

    OdpowiedzUsuń
  13. hm lakier wygląda bardzo fajnie, co do makijażu, a na nim zieleni, siedze i myśle dlaczego nie lubię tak tego koloru,a na oczkach wyglada bardzo fajnie!: )

    OdpowiedzUsuń
  14. Też go recenzowałam:
    http://lady-flower123.blogspot.com/2012/01/sensique-fantasy-glitter-frozen-berries.html

    :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lakier jest CUDNY! Kurcze a już miałam go w łapce... ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lakier to jednak nie moja bajka, ale makijaż bardzo ładny:) fajne połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lakier mi się kompletnie nie podoba, ale oko jest śliczne. Uwielbiam Twoje kreski a przy okazji się denerwuję, że ja takiej nie potrafię zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekaWY lakier, a oko magiczne:) uwielbiam Twoje prace

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny jest. A jakie piękne oko. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. już dziś widzę 2 raz ten lakierek hehe, a oczy, ach te Twoje oczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. aaaa oko wymiata ;) pięknie, ja się świetnie czuję w takich kolorach, miodzio :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczny lakier i świetny makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. spojrzałam na zdjęcie lakieru i od razu przypomniał mi się mrożony mus truskawkowy, który robi moja mama. Spojrzałam na nazwę lakieru i widzę, że prawie trafiłam ze skojarzeniem :D śliczny ten kolor

    OdpowiedzUsuń
  24. frozen berries brzmią świetnie, aż mi się zachciało sięgnąć po zamrożone truskawki.. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne oko, ten fiolet i zieleń świetnie wyglądają, bałabym się tak pomalować ale w sumie chyba spróbuje trochę odmiany.
    Lakier również super się prezentuje chodź sama nie kupiłam żadnego z tej serii, może dlatego, że nie mogłabym się zdecydować na tylko jeden czy dwa.

    OdpowiedzUsuń
  26. lakier sliczny :) tak samo jak makijaz - sliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  27. kurcze muszę w końcu skoczyć do Natury, chociaż mi nie po drodze :/ fajna ta limitka :) na oku KINKY?

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładne oko.

    Lakier również. Fajny, fajny: istne mrożone jagody. Jednak nie wiem, czy do mojej - takiej nie bardzo - płyty paznokciowej by pasował...

    OdpowiedzUsuń
  29. Interesujące połączenie kolorów na oku :>
    Ciekawa jestem jak wygląda lakier na żywo, skoro twierdzisz, że średnio Ci wyszedł na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. ciekawy kolor ma ten lakier. Makijaż też jest bardzo ładny :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Frozen Berries prezentuje się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ubóstwiam Frozen Berries... Taki sorbecik :)
    Makijaż prześliczny, chociaż ja nie jestem fanką kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczny ten lakier :) ale zamiast kupować pomaluję jakimś z moich czerwonych i posypię czerwonym brokatem i będzie podobny efekt ;p ale skuszę się chyba na fioletowy z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń