niedziela, 29 stycznia 2012

Sensique Fantasy Glitter - Gingerbread Glace

To mocny, “rudy” odcień pomarańczowego, na zdjęciach może podchodzić pod czerwień, ale w rzeczywistości to ciągle pomarańczowy kolor. Różni się od swoich koleżanek z kolekcji, nie jest typowo brokatowy. Ma mnóstwo złotych drobinek, to gruby shimmer albo bardzo drobny brokat.

Bardzo mi się ten lakier podoba, myślę że to dość niespotykany odcień. Przypomina mi kamień ‘piasek pustyni’, podobnie się mieni. Na paznokciach mam dwie warstwy, dość szybko schnie, ładnie się rozprowadza. Po wyschnięciu jest chropowaty, przyda się top (u mnie na zdjęciach z topem).

DSCN1052

DSCN1075

Znowu ujawniły się moje nadprzyrodzone moce – wybieram lakier a potem okazuje się, że mam na sobie sweter w takim kolorze (albo kapcie, skarpetki, cokolwiek) :P. Może to lakier chce mi pokazać, że ma nade mną władze :P ;).

DSCN1061

DSCN1058

tutaj zdjęcia bez lakieru nawierzchniowego

DSCN1045

DSCN1060

  • Gdzie kupić? Drogerie Natura
  • Ile kosztuje? 5,49 zł
  • Limitowany

66 komentarzy:

  1. Rzeczywiście jest dość oryginalny i niespotykany, podoba mi się i ładnie pasuje do Twoich paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny jest :) Mam i lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny jest ;) Przez całe lato nosiłam pomarańczowy lakier :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy :) ale i tak moim numerem 1 jest fioletowy z tej serii :P i widzę, że skróciłaś paznokietki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)

      A tak, paznokcie ostatnio noszę zdecydowanie krótsze:)

      Usuń
  5. To jeden z moich faworytów z tej kolekcji :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, fajny kolor! Chyba poszerzę swoją kolekcję Sensique :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładniutki, dla mnie to taka makowa czerwień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)

      tova1, na zdjęciach wyszedł zbyt czerwono;)

      Usuń
  8. bardzo fajny, a co do piasku pustyni =, który jest ładniutki jeszcze lubię noc kairu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mhh, muszę w końcu odwiedzic Naturę, chociaż totalnie mi nie po drodze :/

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam go, a najbardziej bez topa:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hue, hue, a może to nie lakier, tylko Twoja garderoba? ]:>
    Czekam na promocję i chyba skuszę się na któryś brokacik. Pierniczek bardzo mi się podobał, już przy pierwszym spojrzeniu rzucił się w oko. Ale myślałam, że jest bardziej brązowy niż pomarańczowy.

    OdpowiedzUsuń
  12. super :) jakie króciutkie pazurki, lakier na nich prezentuje sie rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny odcień i śliczne paznokcie:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudo!szkoda jednka, ż eto nie prawdziwa czerwień, na którą tak wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  15. sliczny swietny ale na zdjeciach ywglada mi na czerwien, taka nawet malinowa moze;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)

      Zdjcia kłamią, to pomarańcz:D

      Usuń
  16. piękne są te drobiny :) jakiego topu używasz? oglądam się właśnie za czymś i poszukuję sugestii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Meraja obecnie uzywam z Color Club,z zestawu Boho, ale nie mam żadnego ulubionego, ciężko mi coś polecić:/

      Usuń
  17. Jaki piękny kolor, na pięknych i długich paznokciach każdy lakier wygląda pięknie. Bardzo lubię intensywne barwy a ten lakier muszę kupić.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeden z ładniejszych z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny jest i ta jego chropowatość nie rzuca się w oczy jak w przypadku niektórych z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie lubię brokatowych lakierów ale ten wyjątkowo przypadł mi do gustu:) Świetnie wygląda na paznokciach! :) Muszę go zdobyć!

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładny kolorek :) ja ogólnie jestem zwolenniczką gładkich kolorów, ale ten brokatowy może być :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialny lakier, uwielbiam takie kolory;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatnio jak byłam w naturze, była na te lakiery promocja. I tak stałam i patrzyłam się na nie... a one wołały "weź mnie!"... I powiem szczerze, gdy tak stały w tych swoich kanciastych buteleczkach, wcale nie prezentowały się dobrze. Szczególnie ten brokat, który wręcz wydawał się być szorstki i niemiły. A że obecnie nie posiadam topu, pazurki zaczepiałyby mi się o praktycznie wszystko. Ale kolor wyjątkowo mi się podoba x3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :)

      SachiyoSakurai, no top konieczny raczej:) Ten lakier nie haczy o ubrania itp ale jest szorstki i moim zdaniem gorzej wygląda.

      Usuń
  24. bardzo ciekawy efekt daje bez tej warstwy nawierzchniowe, piękny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne
    P.S Mam w sprzedaży kosmetyki RIMMELA za prawie połowę ceny sklepowej może masz ochotę??
    To zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten lakier z całej kolekcji jest jednym ,który można nosić częściej niż tylko podczas sylwestra czy imprezy karnawałowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anuulla a zależy co kto lubi, ja własnie uwielbiam brokaty wiec noszę bez okazji:)) Ale racja, że ten jest najspokoniejszy z kolekcji:)

      Usuń
  27. Nie mój kolorek, do sweterka pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ładny, niestety nie udało mi się go kupić :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolejny, cudny lakier! Przez Ciebie będę musiała chyba kupić osobny regał na lakiery!! ;p

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny, ale ja nie na widzę zmywać takich lakierów brokatowych, chociaż czasem używam ale później się muszę niestety pomęczyć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)

      ksenka, spróboj metody z folią aluminiową:) A ten odcień zmywa się akurat ok normlanym sposobem bo drobinki są małe.

      Usuń
  31. Ładny kolor, widziałam go gdy byłam z koleżanką w Naturze i była promocja na te lakiery. Ja się nie skusiłam, ale moja koleżanka owszem :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale świetnie się komponuje ze sweterkiem:) Lubię go:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dokładnie, świetnie z tym sweterkiem.
    Skojarzył mi się ze słodyczami, mmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dużo ładniej wygląda z lakierem nawierzchniowym :) Ciężko się go zmywa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)

      elemelkaa ,własnie dość łatwo, bo drobinki nie są duże:)

      Usuń
  35. Cześć Ceb!
    Może porozmawiamy o tych pięknym lakierze na meetingu? :D Właśnie dzwoniła Teresa. Chcemy się spotkać w bliskiej przyszłości ^ ^ Najlepiej w Galerii Kazimierz, bo blisko Natury :) Co Ty na to?

    For

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja zbytnio nie lubię takich kolorów ;3 Czerwieni też nie bardzo, mam tylko jeden kolor który lubię z czerwieni ;)

    heartchocolates.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. oooo prześliczny kolorek !
    jutro biegnę do Natury ^^

    OdpowiedzUsuń
  38. Chicago ρizza is usually meaty (some νarіants cοme stuffed with chеesеs and meаt layers) and it iѕ eаten ωіth a κnifе and fork.
    They can have 1 touch preset funсtions and even аn intеrior light.
    Most breaԁ machines come with а recipе bоok includeԁ.
    Feel free to visit my blog pizza pan avon ohio

    OdpowiedzUsuń