niedziela, 1 stycznia 2012

Sensique Fantasy Glitter–Fireworks

W 2012 roku wita Was piękny (i bardzo sylwestrowo – noworoczny) lakier z nowej brokatowej kolekcji Sensique – Fireworks. Baza to śliwkowy żelek, a w niej dużo brokatu z holograficznym efektem. Najładniej mieni się w sztucznym świetle (i chyba w słońcu ,ale nie miałam okazji sprawdzić bo dzisiaj było pochmurno :/).

Jest świetny! Cała kolekcja strasznie mi się podoba, bo uwielbiam glittery : ). Obawiałam się, że może będzie słabo kryjący, bo często tanie brokaty tak mają, ale wręcz przeciwnie – na paznokciach mam dwie warstwy i kryje idealnie! Na zdjęciach z bezbarwnym topem, bo tak bardziej mi się podoba ,ale ostatnie zdjęcie dla porównania sam lakier : ).

Lakiery Sensique do kupienia tylko w drogeriach Natura, a cena lakierów z kolekcji Fantasy Glitter to 5,49zł.

DSCN0357

DSCN0347

DSCN0360

DSCN0361

DSCN0350

DSCN0359

DSCN0342

Skróciłam dość mocno paznokcie, nie łamały mi się ani nic, po prostu miałam ochotę na krótsze. Jakie Wam się bardziej podobają, krótsze czy dłuższe : ) ?

67 komentarzy:

  1. Łaaał, nie lubiłam takich lakierów aż do teraz! Przepięknie wygląda! :D No i skusiłaś mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Na jednym z blogów (nie pamiętam gdzie) widziałam zielony z tej serii . Dziewczyna pisała, że źle kryje.
    Przyznam, że kolor który wybrałaś nie do końca mi pasuje. Także z tej serii nic nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciągle zastanawiam się nad zakupem, zdjęcia prezentują się zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest. Krótsze są bardziej praktyczne jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda jak galaretka w kwaśnej posypce :))
    mniam!

    OdpowiedzUsuń
  6. To był pierwszy glitter z tej kolekcji jaki powędrował na moje paznokcie i zakochałam się w nim :D
    Taka długość paznokci też ładnie wygląda, nie mam żadnych zastrzeżeń :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę koniecznie kupić ten lakier. Jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne! ;)
    Ja w ogóle lubię takie kolorki z brokatem... ;)
    Krótkie rządzą! ;**

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie wygląda ten lakier :) a paznokcie wolę zdecydowanie krótsze, ale może dlatego, że sama takie noszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kurde kusza mnie te lakiery a ja nigdzie nie mam sensique :(

    OdpowiedzUsuń
  11. woow jest śliczny:) fioletowy brokat<3 mi się podobaja i taki e i takie;) tez skróciłam ostatnio swoje;) kobiety lubia zmiany:D

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam ten lakier... i Confetti też:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Krótsze paznokcie ładniejsze (:
    Fajny ten Fireworks! Pewnie bym się na niego skusiła, gdyby nie to, że nie mam gdzie z takimi paznokciami występować, a na codzień to dla mnie za dużo (:

    OdpowiedzUsuń
  14. Własnym oczom nie wierzę! Ten lakier jest niesamowity! *.* Chcę takiiiii! :<

    OdpowiedzUsuń
  15. Lakier wystrzałowy ! ;]
    A co do paznokci pięknie prezentowały się twoje długie migdałki ale krótsze równie dobrze wyglądają ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. no no fajnie wyglądają.;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdzie jak nie u Ciebie można zobaczyć genialne swetche - piękny lakier, świetne zdjęcia- nic tylko podziwiać.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja wczoraj pomalowałam sobie pazurki tym czerwonym ze złotym brokatem i muszę przyznać Ci rację, że najładniej prezentuje się w sztucznym świetle, ale to w końcu imprezowo-karnawałowa kolekcja ;).

    I bezbarwny top obowiązkowo bo odcienie są dość matowe ;). Ale generalnie kolekcja według mnie jest rewelacyjna :D.

    A co do Twoich pazurków, to uważam, że krótsze o wiele lepiej się prezentują. Poza tym są chyba praktyczniejsze, prawda? :D

    OdpowiedzUsuń
  19. podoba mi się taka właśnie długość paznokci :) lakier bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jaki śliczny! jutro biegnę po niego do natury :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny, a długość paznokci jest odpowiednia! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest w drogeri Natura?! Przecudo, jutro się tam wcisnę, przynajmniej żeby popatrzeć, bo kasy niet...

    OdpowiedzUsuń
  23. Od razu zauważyłam, że masz krótsze pazurki :) Ładnie ci w takich :P

    Lakier wygląda super, ale nie kupię go, bo nienawidzę zmywać brokatów... Moje paznokcie płaczą w takich momentach ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wygląda na Twoich paznokciach:). Paznokcie fajnie wyglądają krótsze, miła odmiana, na pewno będzie Ci wygodniej :).

    OdpowiedzUsuń
  25. jakoś nie przepadałam za glitterami nigdy, ale ta kolekcja mnie zauroczyła:) ten kolorek bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja z tej serii kupiłam zielony, ciemno niebieski, różowy i ten czerwono-malinowy, a ten fioletowy srednio mi się podobał, ale jak patrze na niego na twoich paznokciach to powoli mnie przekonuje :D

    P.S Co do pytania to bardziej podobaja mi się dłuższe paznokcie. A mi dziś się połamały :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny jest. ;) Idę jutro do Natury, może się zdecyduje. :)

    Wiesz może kiedy mają wejść te 2 nowe limitki Essence, o których pisałyśmy ostatnio? :) Może mogłabyś mi podesłać linka do tego tematu na wizażu, o którym pisalaś, bo nie umiałam znaleźć. ;/

    A, i do siego roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ooo, glitter cudny! W takich chwilach żałuję, ze nie mam Natury pod nosem ;/
    Twoje pazurki zachwycają mnie w każdej postaci ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. jelsi te paznokcie sa dla Ciebie krotki to nie patrz na moje xDDD swietny lakier!

    dziekuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Fireworks jest piękny też mam ;) ale np. już Green Garland nakłada się okropnie...

    OdpowiedzUsuń
  31. ja skusiłam się na dwa rudo-pomarańczowe kolorki, ale ten też jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nigdy glitterów nie nosiłam, ale na Twoich pazurkach wyglądają fajerwerki cudownie :D
    Ot, kolejna rzecz do noworocznej listy zakupów... no bo kiedy błyszczeć, jak nie w karnawale;)

    Zdecydowanie krótsze! Długie były takie... drapieżne... teraz o niebo delikatniej i chyba bardziej praktycznie, a jednocześnie długość taka, że każdy wzorek będzie się pięknie prezentował :)

    Mydełko polecam;) A na makijaż z utęsknieniem czekam... aha, na Sylwestra próbowałam zrobić Twoje Tygrysie Oko - nie wyszło tak ładnie jak Tobie, ale i tak wyglądało super :D

    OdpowiedzUsuń
  33. U Ciebie to każdy lakier wygląda rewelacyjnie:) POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawie wygląda na paznokiach :))

    OdpowiedzUsuń
  35. te lakiery sa super mialam wlasnie ten kolor na Sylwestra :D

    OdpowiedzUsuń
  36. ale się pięknie mienią :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Udało mi się dzisiaj złapać Crystaliced w mojej naturze, ale rozświetlacz oczywiście był ostatni. ;) I tak dobrze, że poszłam tam 2 godziny wcześniej niż planowałam, bo pewnie już by nie było. Jeżeli byłabyś zainteresowana to mogę wysłać Ci odlewkę, bo pewnie sama nie wykorzystam całości. ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawy lakier, chyba jeszcze takiego nie widziałam~ Długie miałaś piękne, aczkolwiek te są niemniej okazałe ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Już widziałam te lakiery w drogerii, ale jakoś mnie urzekły... a paznokcie bardziej mi się podobają krótsze:) są teraz super:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Właśnie po zobaczeniu zapowiedzi, wiedziałam, że ten wpadnie do koszyka i też go mam ;) W sumie jest bardzo fajny, chociaż na codzień dziwnie bym się w nim czuła, jednak do wzorków, czy na jakąś imprezę - świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajny, ale jestem rozpuszczona jak dziadowski bicz przez glittery Color Club i sobie tą serię odpuszczę ;) Ale u Ciebie przyjemnie pooglądać.
    Co do długości paznokci mi ich długość jest obojętna, ważne, że są zadbane i ładnie pomalowane :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Czyli gdybym gdzieś na niego trafiła to już nie jesteś zainteresowana? :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Podesłałam Ci zdj na maila. ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Rewelacyjny lakier! Moje kolory :)
    Bloga dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie http://styling-mousse.blogspot.com
    :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Najlepsze to fireworks i confetti :) Piękne są, ale jestem zrażona późniejszym zmywaniem brokatów :(

    OdpowiedzUsuń
  46. tak jak wczoraj napisałam, dzisiaj zaraz po lekcjach pobiegłam do natury i właśnie maluję paznokcie nr 210, a 211 czeka w kolejce :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja uważam ze te i te paznokcie są ładne, grunt, że są zdrowe :)
    piękny lakier!

    OdpowiedzUsuń
  48. Kupiłam go pod wpływem tego posta i jestem zachwycona, to chyba najlepszy zakup lakierowy ostatniego czasu (chyba, bo mam jeszcze do przetestowania dwa nowe lakiery MIYO i zapowiadają się cudnie).
    Ja nałożyłam 3 warstwy, kolor jest wtedy głębszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja mam teraz czerwony na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja uwielbiam Twoje wszystkie paznokcie :D
    Mam też lakier z tej serii, ale nie jestem pewna czy to ten sam:D Mój ma nr 210.
    Swoją drogą dopiero przed chwilą odkryłam, że Sensiqe robi hean ;)

    OdpowiedzUsuń