wtorek, 10 stycznia 2012

Sensique Oriental Dream – Jewel of the Orient

Moim zdaniem najciekawszy lakier w kolekcji:). Jewel of the Orient to taki “lodowy” błękit (z niewielką domieszką fioletu) o lekko frostowym wykończeniu. Dodatkowo ma piękne, migoczące, różowe drobinki a jakby tego było mało: to duochrom:D. Efekt duochromowy nie jest mocny, ale pod odpowiednim kątem widać wyraźnie jak zmienia się w fioletowo-różowy kolor. Aparat wyjątkowo nie chciał złapać tego efektu, musicie uwierzyć na słowo, że w rzeczywistości zmiana jest większa ;).

To na pewno niespotykany kolor, możliwie że ciężko będzie znaleźć podobny. Na paznokciach dwie warstwy (chyba). Jakość w porządku :).

DSCN0486

DSCN0483

DSCN0488

DSCN0492

Na szybko dodałam “zawijas”, coś ostatnio nie mam najlepszych dni do wzorków:D

DSCN0495

54 komentarze:

  1. Wierzę, że w rzeczywistości jest jeszcze bardziej zjawiskowy niż na zdjęciach. :)
    Kolor idealny na zimę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już na kilku blogach spotkałam się z opinią, że to najlepszy kolor z tej serii. Może czas najwyższy przełamać się i go kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie się prezentuje.
    Co do Essie to całkiem możliwe, w końcu z jakiegoś powodu kosztowały te 11 zł:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest piękny! Aż żałuję, że go nie kupiłam, bo u Ciebie wygląda naprawdę pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny, ale nie skusiłam się na żaden odcień z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny ale moje dłonie by win wyglądały kiepsko niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny, ale na kimś:) sama bym się nie zdecydowała, trochę za odważny jak dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kleopatre może się skusisz i przyłączysz?:
    http://lady-flower123.blogspot.com/2012/01/wella-wspopraca.html
    (Informacja na dole posta :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak to jest, że odcienie których nie lubię u Ciebie mi się bardzo podobają? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam go, ale z mojej trojki najmniej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. @kleopatre: Można by ;) Może zrobimy tygodniowo? Bo dziennie mało osób da radę. Co Wy na to?

    Read more: http://lady-flower123.blogspot.com/2012/01/wella-wspopraca.html#ixzz1j5HZ0mqB

    OdpowiedzUsuń
  12. łaaa! Piękny jest! Ja go chcę, chcę, chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi ten kolorek nie podchodzi:(
    Ale to nie ma znaczenia bo na twoich paznokciach każdy nawet najbrzydszy lakier ładnie wygląda:))

    OdpowiedzUsuń
  14. @kleopatre: Piszę na maila, dobrze? ;) Ustalimy szczegóły :)

    OdpowiedzUsuń
  15. boje sie takich kolorkow na moich pazurkach, ale raz sie zyje :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tym zdobieniem wygląda super

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham ten kolor! jest nie ziemski...i ten brokacik!Tak wogóle Kleopatre zapraszam Cię na moje rozdanie będzie mi miło jeśłi weźmiesz w nim udział podaje link :
    http://sweetperelka.blogspot.com/2012/01/uwaga-noworoczne-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny ten kolor. Mam go gdzieś w zbiorze ale nie zdążyłam go jeszcze wypróbować...

    OdpowiedzUsuń
  19. mam go i też uważam, że to najpiękniejszy kolor z tej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny, taki stalowy nieco:D

    OdpowiedzUsuń
  21. mi się podoba każdy jeden lakier na Twoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świderek jest super ;) jak się ma takie pazury to można sobie tak malować ;) mnie te lakiery nie kupiły - mam jeden i z bólem go nie używam bo moje dłonie w nim wyglądają nie atrakcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aż mi się zimno zrobiło ;D na Twoich paznokciach każdy lakier wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny odcień, wydaje mi się, że większość lakierów z tej kolekcji Sensique ma takie niespotykane kolorki, na pierwszy rzut oka może niezbyt ciekawe ale jak im się przyjrzeć.. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Czy to jest tzw.lakier holograficzny? Bo ja już głupia jestem...

    OdpowiedzUsuń
  26. piękny kolor kocham ten lakier :D

    OdpowiedzUsuń
  27. lodowaty:D pieknie wygląda na Twoich paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jest cudny! Czemu ja mam Naturę tak nie po drodze? :(

    OdpowiedzUsuń
  29. jaki piękny - od kąd bloguje zaczynam powoli stawac sie fascynatka lakierów do paznokci, ja mam swoje na razie w kiepskicm stanie wiec pracuje nad nim ale takie piekne kolorki jeszcze bardziej mnie motywuja zeby przylozyc sie do pielegnacji paznokci - ten kolor jest cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie pazurki i kolor. :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny kolor :D
    Chociaż z tej serii mi się najbardziej podoba Festival of Light, ale może to dlatego, że mocno "asekurancko" podchodzę do kolorowych paznokci. To znaczy u kogoś jak najbardziej, ale na własne kolorowe odwagi brak ;)

    Bardzo dziękuję za fotki. Najbardziej podpasowało mi połączenie z 305 - piękna czerwień wyszła. Idę dzisiaj w Naturze zapolować :D

    OdpowiedzUsuń
  32. na Twoich paznokciach największy brzydal robi wrażenie. Lakier mi się nie podoba, ale u Ciebie wygląda świetnie. nie wiem, jak to się dzieje

    OdpowiedzUsuń
  33. ślicznie wygląda na paznokciach :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten lakier jest cudowny, oczywiście mam buteleczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziewczyny, bardzo Wam dziekuje za wszystkie komentarze:)

    krzykla, nie, to nie jest holo. Holograficzny składa się cały z maleńkich drobinek (lub te drobinki są w jakiejś bazie) i mienią się na tęczowo:). Jak wpiszesz w grafike google 'lakier holograficzny' albo cos w tym rodzaju to zobaczysz o jaki efekt chodzi:))

    OdpowiedzUsuń
  36. ten efekt duo faktycznie delikatny. mam podobny lakier z wibo ale już mniej wybajerzony :) na twoich pazurkach wszystkie kolorki wyglądają ładnie.

    OdpowiedzUsuń