wtorek, 17 stycznia 2012

Tydzień pierwszy: Zielony Tygrys

W ramach pierwszego zwierzęcego tygodnia – u mnie zielony tygrys (myślałam, że to zebra ale jednak zebry mają inne paski ;) ). Sam motyw raczej niespecjalnie oryginalny.. Nie będę jednak udawać na siłę skromnej i muszę powiedzieć, że bardzo mi sie podoba ten mani:D.

Lakierem bazowym był Drink with Lime Sensique, cieniowanie gąbeczką po bokach lakierem Sky Blue Sensique, prążki namalowane farbką akrylową, całość pociągnięta topem.

DSCN0795

DSCN0792

DSCN0800

Więcej o akcji w TYM poście.

imgJPG

A za tydzień coś słodkiego :D.

107 komentarzy:

  1. wow, ledwie szczękę z podłogi zebrałam - przepiękne =)

    OdpowiedzUsuń
  2. pieknie!!tygrys w takich kolorach wyglada swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. teraz jesteś drapieżna! fajnie wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. łoooo ale mega<3 gdyby nie sesja wzielabym udział w tej akcji pazurkowej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki:)

      Ewalucja zawsze mozesz po sesji:D

      Usuń
  5. Rany, jesteś niesamowita!
    Ale pewnie juz o tym wiesz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo, wyglądają tak... trójwymiarowo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie Ci wyszły. Bardziej mi się podobają niż moje.

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG wyglądają nieziemsko , jeszcze te kolory , no niesmaowite ;D jak Ty to robisz :) pozdrawiam i obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  9. łał, świetne :) i fajne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przypominają mi jakąś upalną, egzotyczną wyspę z groźnymi zwierzętami :D Kolorki cudowne. Przed chwilą sobie oglądałam Twoje lakiery do paznokci i mam 2 lakierki, które jak głupia przegapiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  11. O wow, piękne te paznokcie! Kolory niesamowite:) Robią wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  12. super twórczy wzorek. pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, kleo - wymiatasz!!!! Niezle daje po oczach, wyglada fantastycznie!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeden z najlepszych mani, jakie kiedykolwiek widziałam! Genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Eeeeeej, ja się tak nie bawię :P
    Za ładnie ci wyszło, mogę się schować ze swoją żyrafą :P

    A tak serio, to znowu cudo, zaczynasz mnie nudzić tą wspaniałością i perfekcją :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki piękny! Dziewczyno jesteś genialna;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny! I rewelacyjnie zrobiony ten mani - gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie noooo, przeszłas samą siebie! cos niebywałego! nie dosc ze pomysł niesamowity, to jakie perekcyjne wykonanie. szał po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  19. o rany, geniusz!:) super wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  20. woooow super:)) jak Ty robisz takie paznokcie?:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dla mnie najładniejsze paznokcie jakie widziałam :P)

    OdpowiedzUsuń
  22. ulala ostro! bardzo mi się podobają takie cudaczne paznokcietki;)

    p3n3lop3
    www.neinnein.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Oryginalny pomysł! Zapewne zielonego tygrysa chyba nikt nie będzie miał. ;D
    Świetne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. kapitalny! a ta gradientowa baza doskonała :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wow, piękny. świetnie to rozegrałaś :>

    OdpowiedzUsuń
  26. O, super! :) Strasznie czekałam na tę notkę. ;) Bardzo mi się podoba, lubię takie kolory na paznokciach. :) Zrobiłaś tutaj to cieniowanie, o którym pisałaś tylko w poprzek, tak? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to metoda cieniowania jak z posta krok po kroku tylko po bokach:D

      Usuń
  27. czegoś takiego jeszcze nie widziałam , piękne to mało powiedziane - rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  28. to jest przegięcie... szał :O nie mogę oderwać spojrzenia od tego cuda!

    OdpowiedzUsuń
  29. I znów jestem pod mega wrażeniem.. Gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. dłuższy czas już oglądam Twoje dzieła i naprawdę jestem pod wrażeniem :) ja potrafię ledwo co jeden kolor nałożyć :P pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. w pierwszej chwili myślałam, ze to naklejki :D łał fantastiko :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Noeonowy Tygrys :)
    Kolory normalnie dawałyby po oczach i skąłniały do ucieczki (przynajmniej mnie;), a u Ciebie wyglądają świetnie:) Gapię się, gapię i podziwiam... niesamowite są :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękne pazurki! Jak reklama w gazecie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Superowy mani! zazdroszcze zdolnosci:-)))

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny :) super kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Coś mi przypomina ten mani, ale nie mogę go z niczym skojarzyć.

    OdpowiedzUsuń
  37. cudowne cieniowanie, polaczenie kolorow, mega!

    OdpowiedzUsuń
  38. przecudowne! :) ile bym dała by mieć taki talent do malowania paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  39. niezły tygrysek, taki wiosenny:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Super efekt! A ja myślałam, że to już drugi tydzień się zaczął i zrobiłam już 'słodkie paznokcie' ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)

      Mooncat, ustaliłysmy że kazdy sobie wybiera własne terminy także jak komu pasuje:D

      Usuń
  41. Ciekawa jestem ile zajmuje Ci taki manicure. Piękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krzykla, w sumie nigdy nie patrze ile mi zajmuje, bo zwykle robie coś innego w przerwach itp;)

      Usuń
  42. wyglądają jak naklejki! perfekcyjnie zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Znów rewelacja! niesamowity talent ;-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Po prostu mistrzostwo. Uwielbiam patrzeć na Twoje pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  45. Wzór troche jak ten dominujący w kolcji Versace for H&M,
    inspirowałaś się tym, czy tak przypadkiem wyszło ? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ogółem bardzo ładny :)) jak zawsze

      Usuń
    2. Paulin niby nie ale kilka dni wczesniej oglądałam tą kolekcje:D Wiec chyba mimowolnie się zainspirowałąm:D

      Usuń
  46. Jezu dziewczyno ale Ty masz zdolności :*

    OdpowiedzUsuń
  47. Ty to masz wyobraźnie :) Super wzorek!

    OdpowiedzUsuń
  48. pomyślałam że to naklejki, poważnie :)
    jesteś królową paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  49. szok, to wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  50. łoooł jesteś niesamowita <3
    masz talent ;***

    OdpowiedzUsuń
  51. reweeeeeeeeeeeeeeeeeelacja :D:D gdzies ostatnio widzialam cos podobnego ale w innych kolorach..super jest to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Powiem Tyleee.tak pięknego tygryska jeszcze nie widziałam..jestem w szoku...efekt jest oszałamiający!

    OdpowiedzUsuń
  53. świetny wzór. taki egzotyczny tygrys rodem z Avatara, bardzo mi się podoba :) czekam na słodkości!

    OdpowiedzUsuń
  54. Rany, rewelka! :D Genialne, nic dodać nic ująć :) Już się nie mogę doczekać kolejnych wzorków w Twoim wykonaniu :>

    OdpowiedzUsuń
  55. Co ja mogę więcej dodać, po ilości komentarzy widać, że mani jest hitem:)

    OdpowiedzUsuń
  56. rewelacyjne, jestem pod ogromnym wrażeniem :0

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetny tygrysek, dobór kolorów bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  58. wyglądają fantastycznie, muszę kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Mój tygrys przy Twoim się chowa. ! Świetnie dobrałaś kolory. Niesamowita jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  60. O cholera:D Dla mnie bomba. Jak Ty to w ogóle robisz??????????????
    Już nawet nie mówie o wykonaniu- że też takie oryginalne pomysły klują Ci się w głowo:D

    OdpowiedzUsuń