piątek, 13 stycznia 2012

Wibo French Duo Color 02

Miałam ochotę na mocne kolorki, bo ostatnio nosiłam same ciemne albo chłodne odcienie ; ). Podwójny lakier Wibo French Duo Color 02 wygralam u Ewwwy w rozdaniu : ).

Jako kolor bazowy wybrałam róż – jest to kremowa, intensywna fuksja. Lakier kryje bardzo dobrze, nałożyłam dwie warstwy ale nawet jedna grubsza mogłaby wystarczyć. Na końcówki paznokci użyłam drugiej pomarańczowej części – żywy, bardzo intensywny ale nie neonowy pomarańcz. Wystarczyła mi tylko jedna warstwa : ).

Jak dla mnie bardzo fajny lakier, dobrze się rozprawdza (zarówno jeden jak i drugi kolor), szybko schnie i ma bardzo dobre krycie. Jedynie tak wąskie buteleczki są średnio wygodne, ale nie jest to w moim odczuciu duża wada.

DSCN0680 

DSCN0688

DSCN0687

DSCN0682

Muszę przyznać, że podoba mi się taki manicure : ). A Wy co myslicie? Skusiliście sie na jakiś podwójny lakier od Wibo?

Nie wiem dlaczego na moim blogu jest tak mało lakierów Wibo,a bardzo je lubię : D.

99 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie to wygląda, co prawda nie moje kolory ale i tak podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam taki mani, szczegolnie kiedy kolory są takie soczyste :d

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba, ale wolałabym chyba kolory na odwrót :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki dziewczyny:)

      ejndzel, a specjalnie w sumie dałam "na odwrót niż normlanie:D" bo wydaje mi się że ciemniejsza końcówka jakos bardziej pasuje;)

      Usuń
  4. Wg mnie wygląda to świetnie :) Ja bym się skusiła, ale przecież można zrobić takie pazury dwoma zwykłymi lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, taki lakier to dobra opcja dla kogos komus się podobają dwa kolorki z zestawu i nie ma takich w zbiorku;)

      Usuń
  5. gdybym tylko umiała zrobić sobie tak ładnie pazurki to już teraz bym pobiegła pod drogerie czekać aż otworzą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super to wyglada:) zapuszczam paznokcie i bede takie nosic:) Twój manicure jak zawsze perfekcyjny, czysty, estetyczny ideał :) uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudny frenczyk :) bardzo mi sie podoba jak malujesz paznokcie, tak precyzyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne te kolory!
    Jestem zadowolona z tej serii lakierów:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super to wygląda może i ja się skuszę na jakieś duo z wibo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba:)

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiosennie i bardzo soczyście :D
    Idealnie na taką ponurą pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyszło, kojarzy mi się z aktualnym stylem Moniki Brodki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. za każdym razem jak jestem u Ciebie, zaskakujesz mnie na nowo wariacjami na temat paznokci. Tym razem także sobie takie zrobię:)Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  14. malujesz paznokcie codziennie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie codziennie, ale zdjęcia mam prawie zawsze zrobione na "zapas" :)

      Usuń
  15. wow, ale super efekt! i jak równiutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie byłam przekonana do tych lakierów ani do takich neonowych frenczów, ale chyba mnie przekonałaś - Twój wygląda nieziemsko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny :D Rozweselający, muszę sobie taki sprawić :D

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny zestaw kolorów no i wykonanie, brawa

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam już tyle kolorków, że raczej nie kupie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale energetyzujace :). Ja tez mam lakier z tej serii Wibo, numer 7 o ile sie nie myle, w kolorze zlota, i jestem z niego bardzo zadowolona. Tylko fakycznie buteleczki moglyby byc troche inne, latwo wywrocic lakier jesli sie go nie zakreci i postawi na boku..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki:)
      Mooncat, ja o mały włos nie wywróciłam ;)

      Usuń
  21. fantastyczne połączenie kolorów! super wyszło :)!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie to wygląda, ale ja bym odwróciła kolory. :-) W ogóle jakoś słabo oni ten duet dobrali - róż i czerwień?! Gdzie tu kontrast? Ale faktycznie, lakier wygląda na bardzo dobry, bo smug nie widać, ładnie pomalowałaś i efekt wygląda rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Połączenie faktycznie troche dziwne..ale bylo modne jakis czas temu, moze się zainspirowali:D?

      Usuń
  23. Podoba mi się taki intensywny french, pewnie wypróbuję Twój pomysł ale dopiero latem bo teraz mam fazę na ciemnie lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  24. przepiękne wykonanie i fantastyczne kolory!
    tylko ten tips wszystko psuje,jest zbyt szeroki,źle wypiłowany i w ogóle wielki :/ ładniej by to wyglądało nawet na krótkich naturalkach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie są tipsy, to moje naturalne paznokcie:P Co do sposobu piłowania to chętnie poslucham rad, uważam że w tym temacie zawsze warto się poduczyć i to coś co można zmienić w swoich paznokciach, ale co do samej płytki - wiadomo, przeszczepu sobie nie zrobie;). Ale swoją drogą nie wydaje mi się, żeby moja płytka była jakaś wybitnie wielka :)

      Usuń
    2. gdzie w ustawieniach można zrobić te 'odpowiedzi' ??:D

      Usuń
    3. o matko przepraszam!
      wybacz bylam pewna,ze to tips:/
      co do podpowiedzi... ja bym zwyczajnie na kwadratowo spilowala i zrobila ala waskie leciutenko na koncach by sie nie rozszerzaly - takie lubie najbardziej.
      jeszcze raz Cie przepraszam nie chcialam Cie urazic

      Usuń
    4. guinessi, same mi się zrobiły....

      Anonimowy, nie masz za co przepraszać naprawdę, bo nie uraziłaś mnie serio :)) Dawnie nosiłam kwadratowy kształt ale strasznie mi sie łamały, żadna odżywka nie chciała pomóc, a odkąd przeszłam na kształt okrągło-migdałowy są w świetnej kondycji, więc sama rozumiesz:) A wiem o co może chodzić..Spojrzalam jeszcze raz na zdjęcie i płytka wygląda trochę jakby się rozszerzała przy końcu, ale wydaje mi się, że to wina zdjecia i trochę sposobu malowania bo ak patrze na paznokcie to w rzeczywistości sama płytka nie wygląda jakby się rozszerzala hmm zagadka:D
      Dzięki za odwiedziny i oczywiście zapraszam do kolejnych :))

      Usuń
    5. no chyba w takim wypadku faktycznie najważniejsza jest kondycja paznokcia ;)
      ale powiem Ci,że moja mama tak samo piłuje i też twierdzi,że dzięki temu się jej nie zadzierają i nie zaczepia o nic np o ciuchy;) a więc jest w tym szaleństwie metoda!;)
      pozdrówki!

      Usuń
  25. kurczę, zakochałam się w tym wydaniu, tylko hmm.. zastanawiam się jak mam to zrobić ;D bo ja to w ogole nie umiem malowac paznokci i moj facet mi mowi, ze robie to jak 9latek ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. ale super efekt;) Baaaardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapraszam do siebie na konkurs !

    http://www.rockglamfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się taki french! Wolę taki, niż klasyczny z białym paskiem

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajnie to wygląda. :) Kuszą mnie te lakiery wibo i kuszą, ale na razie im się nie daję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. mega energetyczne połączenie! <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Oba kolory ładne, ale razem jakoś do mnie nie przemawiają ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. pazurki to masz śliczne, ale bardzo mi się nie podoba połączenie tych dwóch kolorów :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Ślicznie razem wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam taki [kupiłam go w zeszłym roku razem ze stułbią i dwoma towarzyszami z serii]. Mam jeszcze żółtoszary [01] i szaroczerwony[04] :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajnie wygląda. Bardzo kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  36. wow mistrzostwo w życiu bym nie otraymała takiego efektu bardzo fajnie się prezentuje to połączenie

    OdpowiedzUsuń
  37. Genialne połączenie:) Sama przechodziłam koło tych lakierów obojętnie jednak kolory fajnie ze sobą współpracują, mnie się podoba.
    Co do mojej jutrzejszej wyprawy do Bonarki to oczywiście nie ma sprawy:). Napisz mi tylko swój numer telefonu na maila :). Niestety Tk Maxx jest tylko tam, ale wiem, że w marcu mają otwierać w M1, dla mnie duuużo krótsza droga niż do Bonary :)

    OdpowiedzUsuń
  38. moim zdaniem super! jak będę niedaleko rossmana to lecę po ten lakier :)!

    OdpowiedzUsuń
  39. Lubię te połączenia, całkiem nieźle im wyszły te lakiery :)


    Mam jeszcze oprócz tego złe wieści: wyzywam Cię! :D
    http://kotogrodnika.blogspot.com/2012/01/wyzwanie-1-z-dzolls-sciana-wstydu.html

    OdpowiedzUsuń
  40. No pewnie że skusiłabym się na taki podwójny lakier :)
    Twoje paznkcie są śliczne xD
    Mam pytanie czy udzieliłabyś mi może rad związanych z makijażem ?? <3
    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ładne paznokcie, świetne połączenie ;)
    http://www.kosmetykizgalaktyki.blogspot.com Zapraszamy do czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  42. do mnie akurat te kolorki średnio przemawiają :) ale ogólnie zamysł "dwójek" mi się podoba. gdyby nie moje lakierowe porządki pewnie bym się im bliżej przyjrzała.

    OdpowiedzUsuń
  43. nie kupiłam żadnego ale chyba się skuszę bo ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  44. W Bonarce aktualnie są Cclub z kolekcji Back to boho kolekcja ślubna bądź jak kto woli nude,foil i jeszcze opi i essie pakowane po dwa kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Carolajna,dzisiaj byłas? Bo już poprosiłam kogos kto bedzie jutro w Bonarce żeby mi dał info czy są, ale jesli mówisz że na 100% są to jutro z samego rana pojechalaby po nie:)
      wielkie dzieki za info :*

      Usuń
    2. na 100% są było z 10 opakowań w tą środę więc powinny być bo rzadko kto je tam kupuję

      Usuń
    3. O kurka WIELKIE DZIĘKI :D :*

      Usuń
  45. Kolory bardzo ładne ale osobiście nie przepadam za takim połaczeniem

    OdpowiedzUsuń
  46. no tak tak pytałam o radę związaną z naturalnym makijażem,,:*
    i może Ty na swoim blogu byś cos takiego napisała np specjalnie dla mnie , heh <3
    będę baaaardzo wdzięczna :***

    OdpowiedzUsuń
  47. chodzi mi o makijaż naturalny taki, który nadawał by się zarówno na codzień jak i do szkoły :)
    przypomnę tylko że mam delikatny typ urody, taki troszkę "baby face "
    i podobna jestem do Seleny gomez ...;)
    dałabyś radę z moją prośbą ?? :**

    OdpowiedzUsuń
  48. Booooożeeee! Ale ślicznie pomalowane paznokcie! *_*
    Kolory cudowne, zero smug i bąbelków, idealnie po prostu!
    Nie sądziłam, że taki mani mógłby mi się spodobać...

    OdpowiedzUsuń
  49. Super zestawienie oraz niesamowita starannosc, zazdroszcze;-) mnie ostatnio brakuje cierpliwosci.

    OdpowiedzUsuń
  50. bardzo ładnie,ale sama chyba nie zmalowałabym czegoś takiego ;-p

    OdpowiedzUsuń
  51. super połączenie kolorów! Aż zachciałam do rossmana pobiec po ten zestaw :D Zastanawiam się tylko, czyt końcówki robiłaś sama, czy za pomocą naklejek, a jeżeli naklejek, to jak bo ja zawsze odrywając naklejke od frencza niszczę warstwę lakieru pod spodem ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakierwonia, końcówki zawsze maluję odręcznie naklejkami nie da się zrobić ładnego "uśmiechu" tylko takie proste końcówki :/

      Usuń
    2. zazdroszczę sprawnej ręki w takim razie :d ja nie umiem ani naklejkami, ani racznie, ani lakierami do zdobień :d
      jeszcze raz powiem, że baaaaaardzo mi się ten mani podoba ;)

      Usuń
  52. Muszę pow.że masz niesamowity talent do malowania przecudnych paznokci i doboru kolorystycznego.Jestem pod ogromnym wrażeniem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  53. Na pewno przyciąga wzrok. Czad!

    OdpowiedzUsuń
  54. naprawdę świetne: energetyczne, proste a ciekawe. bardzo mi się podoba
    PS. w ogóle uwielbiam tu zaglądać, choć milczę - jestem codziennie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń