środa, 18 stycznia 2012

Wibo So Matte 04

Możecie powiedzieć, że jest paskudny :D. Wiem, że część osób nie lubi takich kolorów, a ten nie tylko ma zgniły kolor – jest też matowy. Jak pewnie wiecie lubię zgnilaki, więc bardzo mi się podoba, choć chyba dochodzę do wniosku, że zgniłe zielenie wolę błyszczące.

Wibo So Matte 04 to zgniła zieleń (ma wyraźną domieszkę żółtego), jest dosyć jasny i ma matowe wykończenie. Nie jest to jednak totalny mat, raczej lekko satynowy. Z tego co pamiętam miałam tu dwie warstwy. Kupiłam go przez sabbathę (zresztą wstyd przyznać ile lakierów kupiłam przez jej bloga :D), bo wcześniej w Rossmannie jakoś mnie nie przekonał.

DSCN0514

DSCN0516

DSCN0501

DSCN0499

Jeśli gustujecie w takich brzydalach to polecam się mu przyjrzeć, bo jest dość oryginalny :D.

A jeśli troszkę Wam się podoba, ale nie wiecie jak dokładnie będzie się prezentował na żywo to powiem Wam, że to DOKŁADNIE kolor kiszonych ogórków albo starej, zwiędłej jemioły :P.

58 komentarzy:

  1. Mam z tej serii lakier właśnie na pazurkach;) Tylko w innym kolorku;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam z tej serii lakierek aktualnie na pazurkach swoich;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie dla mnie ten kolorek. mam szary matowy i jest super. pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. taaa, ty to masz bzika na punkcie zgniłaków i zieleni ! ale z całym szacunkiem do nich, jest ohydny ;d blee.

    OdpowiedzUsuń
  5. jest super, chociaz nie wyobrazam go sobie na moich pazurkach :D ale u Ciebie mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. z całym szacunkiem do Twojej miłości do takich kolorów, ale musieliby mi zaplacic za polubienie go ;) mimo to, nawet taki kolor nie potrafi umniejszyć urody Twoich paznokci ;]] efekt jest oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam 2 lakiery z tej serii i jestem zaskoczona ich trwałością :) U mnie trzymają się całkiem długo! Kolor Twojego może średnio mi się podoba, ale może jakby na niego nałożyć jakiś kolorowy brokat albo brązowe kropki byłby ciekawszy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hmmm bardzo oryginalny, ale również bardzo dziwny...
    na pewno nie dla mnie, ale kolor opisałaś idealnie... kiszone ogórki, zwiędła jemioła, haha :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie wiem jak to jest, że na Twoich paznokciach wszystko się śliczne prezentuje. :P

    OdpowiedzUsuń
  10. nie lubię takich kolorów, więc dla mnie paskud ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie nie jest to ładny kolor... Ja dziś kupiłam Choose Me Essence i się zachwycam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie brzydal ale z tym wykończeniem go akceptuje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. a zawsze się mu przyglądam w Rossmanie, póki co, nie odważyłam się, chociaż bardzo lubię zielenie - te zgniłe też :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie przebarwił Ci płytki? Bo ja byłam nim generalnie zachwycona dopóki go nie zmyłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, tak samo i u mnie było, żaden lakier nie przebarwił mi płytki tak, jak ten wibowski zgniłek ;) Kolor świetny ale boję się go znów użyć ;)
      Zizi

      Usuń
  15. Uwielbiam kiszone ogórki, ale ich koloru nie zdzierżyłabym na moich paznokciach:) rzeczywiście brzydal:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam, świetny brzydulec XD Chociaż wolę go z warstwą błyszczącego topa na wierzchu.
    Ostatnio kupiłam takiego paskudka z Kleancolor i właśnie przez Ciebie nabrałam ochoty na malowanie nim paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. kolor kiszonych ogórków - strzał w dziesiątkę ;)
    miałam go, ale mam go przygarnęła ;) w każdym bądź razie trzeba go używać na bazę, bo masakrycznie barwi płytkę :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam pomarańcze z tej serii i mówię stanowczo NIE lakierom matowym.

    OdpowiedzUsuń
  19. Powiem tak... brzyyyydal :D
    Ale wykończenie matowo-satynowe świetne, a na twoich pazurkach każdy wygląda pięknie :)
    Mam nadzieję, że inne z tej serii maja troszkę ładniejsze kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja wolę błyszczące, lustrzane wykończenia, ale kolorek oryginalny :D

    OdpowiedzUsuń
  21. nie mój odcień, no i brakuje mi połysku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wolałabym go w błysku, ale kolor sam w sobie śliczny! :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lakier nie przebarwił mi płytki ani trochę, pewnie dlatego, że nigdy nic nie maluję na gołe paznokcie, tylko zawsze na jakąś odżywkę:)

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam ta rozjechana zabe:) uwielbiam i mam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygląda oryginalnie, ale nie jestem pewna czy przechodząc obok niego w sklepie zwróciłabym na niego większą uwagę. ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. byłam 2 dni temu w Rossmanie i tez zwrócił moją uwagę,ale raczej go nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  27. jaki extra brzydal:D będę dzis w rossie może na niego zerknę;0

    OdpowiedzUsuń
  28. mam całą kolekcję tych lakierów so matte, znaczy miałam bo ten wymieniłam
    i jeszcze został mi na zbyciu pomarańczowy, nie przepadam, za takimi

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolor przypomina mi kolor zielonych oliwek. Oliwki lubię, ale ten lakier mi się nie podoba :P

    OdpowiedzUsuń
  30. kolorek piękny ale te odbarwienie paznokcia po zmyciu ;-/ nie cierpię tego więc już go raczej nie chcem a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdecydowanie kolorek nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja nie przepadam za takimi kolorami ale wykończenie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  33. Błyszczący byłby ładniejszy. Ale poza tym jest to dość ciekawy kolor.

    OdpowiedzUsuń
  34. a ja nie wiem czy paskud czy nie mam mieszane uczucia

    OdpowiedzUsuń
  35. fajny, mam go w szufladzie kupe czasu a jeszcze go nie uzywalam chyba czas najwyzszy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wszystkie komantarze:))

      Co do przebarwiania płytki - u mnie nic się nie stało. Ale zawsze używam bazy pod lakier, czasem nawet dwie warstwy jesli lakier wyda mi się "podejrzany".

      Usuń
  36. podoba mi się :) lubię matowe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kompletnie mi się nie podoba, za to It's Alive nadal tak kusi i to przez Ciebie Kleo! ;P

    OdpowiedzUsuń
  38. Jest okropny :d jakby paznokcie gnily :D kojarzy mi się z czarownicą, która wrzuca rozne dziwactwa do garnka i mieszka w domku na kurzej stopie XD
    Przyznam, że mam 2 inne lakiery z tej serii, rózowy i granat i jestem z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie podoba mi się, ale najważniejsze, że Ty go lubisz :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kurcze no nie podoba mi się...


    http://the-beautyoffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ogórków nie lubię, tego lakieru też nie... :(

    OdpowiedzUsuń
  42. oryginalny kolorek..do tego szalik w podobnym kolorku ...i wszystko.Ciekawy , szkoda że mało doceniany odcień

    OdpowiedzUsuń
  43. Brzyyyydal. :D Ale w swojej brzydocie piękny, też jestem (szczęśliwą :)) posiadaczką. Bardzo podoba mi się to satynowe wykończenie i czaję się na grafitowy z tej serii i jego pewnie też w końcu kupię. ;)

    OdpowiedzUsuń