piątek, 24 lutego 2012

Krok po kroku: Chłodny fiolet

Bardzo łatwy makijaż w odcieniach fioletu na życzenie blondyneczkawow:). Zrobiłam troszkę ciemniejszą wersję niż miała być, ale uznałam, że tak wygląda lepiej.

Makijaż jest naprawdę prosty i nieskomplikowany, wydaje mi się, że ktoś początkujący z makijażem nie powinien mieć problemów z odtworzeniem. Kreska zrobiona cieniem i roztarta nie wymaga też precyzji i wprawy, o wiele łatwiejsza niż płynny eyeliner :).

obraz 089 

1. Zawsze zaczynam od nałożenia korektora pod oczy (Dermacol, stara wersja), podkreślenia brwi (zestaw do brwi Essence) i nałożenia bazy pod cienie (nowa od Joko). Następnie na ruchomą powiekę, omijając zewnętrzny i wewnętrzny kącik oka, nakładam jasny fioletowy, perłowy cień (u mnie Sleek Monaco, Lotus Flower).

obraz 081 

2. Na zewnętrzny kącik oka nakładam ciemny, zgaszony, śliwkowy fiolet o perłowym wykończeniu (Sleek Oh So Special, Celebrate). Najlepiej żeby plama cienia miała określony kształt, np. taki trójkącik jak u mnie.

obraz 082

3. Przy pomocy pędzelka do blendowania rozcieram ciemny cień, łączę też granice z jasnym. Na wewnętrzny kącik oka oraz pod łuk brwiowy nakładam kremowy, matowy cień (Sleek Monaco, Bamboo). Moim zdaniem ważne jest żeby cień był matowy lub satynowy, myślę że perłowy sprawiłby, że makijaż stałby się zbyt błyszczący.

obraz 083 

4. Czarnym cieniem rysuję kreskę przy linii rzęs (Sleek Oh So Special, Noir). Dolną powiekę podkreślam zgaszonym fioletem, ważne żeby był matowy (jak dla mnie w połączeniu z pozostałymi cieniami efekt byłby zbyt mocno błyszczący) i najlepiej użyć cienia o chłodnym odcieniu (ciepły fiolet na dolnej powiece, jeszcze roztarty może dawać efekt zmęczonego oka – u mnie Sleek Oh So Special, Wrapped Up).

obraz 084

5. Rozcieram lekko czarną kreskę i cień na dolnej powiece.

obraz 085

6. I tusz na rzęsy (u mnie Maxxi Lash z Hean, bardzo fajny tusz:)).

Ja dodatkowo na sam środek ruchomej powieki nałozyłam miękkim pędzelkiem odrobinę łososiowego cienia (Sleek Oh So Special, Organza) żeby dodatkowo rozświetlić górną powiekę, ale nie jest to konieczne ;).

obraz 086 obraz 091

obraz 087

obraz 088

obraz 092

110 komentarzy:

  1. Jak zawsze pięknie. Bardzo lubię Twoje makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę się wzorować na tobie?
    Piękne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przyjemny i bardzo twarzowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. slicznie i te kolorki bardzo Ci pasuja Twoje oczy nabieraja takiej swiezosci:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny, uwielbiam makijaże w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny i taki mójjj :)) Uwielbiam chłodne fiolety! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:)

      Idalio, kiedy go przygotowywałam przypomniał mi się jeden z twoich makijaży:)

      Usuń
  7. Ooo taaaak! Chyba już wiem, jak się jutro umaluję! A że mam obie paletki (nie wiedziała, że mam tyle fioletów!), to nie będzie nawet kombinowania zastępstw! Bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję!! :) przepiękne oczko <3 Rzeczywiście wygląda to łatwiej niż mi się wydawało :) ten makijaż taki delikatny więc będę mogła się tak nawet do szkoły pomalować tylko bez łososiowego cienia, bo chce żeby było różowo :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Naprawdę łatwy mejkap. Cieszę się, że Ci się spodobał:)

      Usuń
    2. i to bardzo :) jeszcze raz dziękuję :*

      Usuń
  9. Uwielbiam Twoje makijaże:) Są dosyć prościutkie, ale zarazem takie hmmm ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękny. Musze w końcu kupić porządne pędzle i poćwiczyć makijaże oka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. naprawdę prosty w wykonaniu a jaki efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest ładny fiolecik i jest przydymienie - czyli makijaż bardzo w moim stylu ;) jak zwykle wyszło świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie - lubię taki kolorki :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny:) Na moim monitorze co prawda bardziej różowy niż fioletowy, ale i tak śliczny :)
    A w ogóle pod wpływem bloga zanabyłam bazę pod cienie Hean (jest świetna!) i paletkę Dream Girl i będę kombinowała jak się nią pomalować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kota, a to dziwne, u mnie całkowite fiolety i takie były:D. I bazę i paletkę baaardzo lubię:))

      Usuń
  15. prześliczny zrobiłaś ten makijaż, muszę go wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny makijaż i kolory. Na pewno spróbuję go zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny! taki nie za mocny! śliczny i uroczy, a zarazem trochę drapieżny :)! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piekny! bardzo delikatny , bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo delikatnie, a zarazem ślicznie:)







    zapraszamy do nas:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwieeeeelbiam fiolety na oczach! Wyszło przepięknie!:) Z jednej strony delikatny, z drugiej - z pazurem.
    Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam Twoje makijaże :) Dobrze, że robisz zdjęcia kolejnych czynności co bardzo ułatwia odtworzenie makijażu :) Może zrobisz jakiś makijaż dla niebieskich oczu w brązach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, miło mi:) Postaram się coś takiego przygotować w wolnej chwili:))

      Usuń
  22. Świetny, szybki i prosty makijaż. Będzie na jutro ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz najpiękniejsze brązowe oczy jakie kiedykolwiek widziałam! Po prostu zachwycam się! Szybki, prosty i ładny make up na codzień :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny makijaż, często maluję się w ten sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam jak w Twoim wykonaniu kazdy, nawet najbardziej prostyi banalny makijaz sprawia, ze pojawia sie MAGIA!
    Poprosze wiecej i czesciej:DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:)

      Hexxano, ale mi słodzisz:D Dziekuje slicznie:*

      Usuń
  26. Bardzo ładny i praktyczny na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja bym go widziała z ciut mocniejszą kreską :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emily, dzięki, myślę że to dobry pomysł byłby :)

      Usuń
  28. muszę w końcu kupić jakąś paletkę tego sleeka :P a makijaż bardzo fajny:) delikatny- coś dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. cudo, kocham fiolety a ten jest taki delikatny!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Lotus Flower to mój ulubiony cień Sleeka :)

    OdpowiedzUsuń
  31. nie przepadam za fioletami na oczach, ale ten jest wyjątkowo uroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. pieknie, uwielbiam lilaki przy brązowych tęczówkach, ahhh :)

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo twarzowy kolor, spróbuję przy okazji, bo i kolory się podobne może gdzieś w moich zasobach znajdą :) też mam ten tusz, zaledwie od kilku dni i jak dla mnie jest bardzo fajny do makijażu dziennego - polubiłam się z nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:)

      Meraja, ja też właśnie na co dzień bardzo go lubię, tani a całkiem fajny.

      Usuń
  34. makijaż bardzo ładny :) uwielbiam Twoje projekty :D zauważyłam że masz nową bazę pod cienie z joko :) która baza jest lepsza ta z joko czy ta którą masz z hean? :) zastanawiam się nad zakupem gdyż moja "stara" baza z joko właśnie się skończyła :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Wiesz co, używam tej nowej z Joko dość krótko i jeszcze na tym etapie nie chciałabym wydawać ostatecznej opinii. Za jakiś czas napiszę recenzję jak się z tą bazą dobrze zaznajomię. Joko jest jeszcze bardziej kremowa i bardziej 'śliska' niż Hean, a co do działania to hmm wydaje mi się ,że są podobne, ale muszę poużywać dłużej:). Zrobię wtedy eksperyment jedno oko z Hean, drugie z Joko, cyknę foty i będzie wtedy na pewno wiadomo jakie są różnice.

      Usuń
  35. śliczny <3
    na pewno spróbuję zrobić sama : )

    OdpowiedzUsuń
  36. Naprawdę piękny! Muszę spróbować czegoś takiego, mam podobne odcienie w innych paletkach :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczny! I piękne masz te oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zazwyczaj wszystko co wychodzi spod Twojej fachowej ręki podoba mi się a dziś...mam wrażenie, że fiolet, zwłaszcza jasny nie najlepiej pasuje do Twojej tęczówki :( Perfekcja wykonania jest rzecz jasna obecna ale kolor według mnie nie Twój, oko takie bez charakterystycznej dla Ciebie "iskry". Co myślisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krzykla, chyba coś w tym jest bo rzadko na co dzień używam takich kolorów i w ogóle w ten sposób maluję oczy:). Ale to miał być odtworzony pewien makijaż na życzenie i jak przy większości makijaży krok po kroku nie zastanawiałam się czy akurat do moich oczu pasuje:D Dzięki za opinię:) W sumie wolę do noszenia intensywniejsze fiolety;)

      Usuń
  39. Uwialbiam Twoje makijaże, są śliczne i takie...czyste :) Ktoś napisał, że fiolet nie najlepiej pasuje do twojej tęczówki, a mi wprost przeciwnie wydaje się, że ją podkreśla:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fiolety ogólnie fajnie podkreślają właśnie brązowe oczy:) Choć mam wrażenie, że te intensywniejsze fiolety bardziej:)

      Usuń
  40. Bardzo ładne,ale jak dla mnie i tak skomplikowane ;-P

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo dziękuję za kolejną poradę, kurcze, nawet nie byłam świadoma tego, że tak się chronię przed spamami! :D
    Kombinuję właśnie jak tu usunąć, ale ciężko coś mi to idzie :(

    OdpowiedzUsuń
  42. Pięknie jak zwykle :D
    Muszę na sobie spróbować tego połączenia ;>

    OdpowiedzUsuń
  43. pięknie! i idealne dla Twoich oczu:) mam małe pytanie, czym i w jaki sposób nałożyłaś ten ciemny cień w zewnętrznym kąciku żeby przybrał kształt trójkąta? mi nigdy nie chce wyjść nic takiego:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takim płaskim języczkowym pędzelkiem narysowałam taki kształt:)

      Usuń
  44. Ooo... jaki ładny :) Nie przepadam za fioletami, szczególnie na swoich powiekach, ale ten makijaż prezentuje się genialnie ;) Jutro go wykonam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. ładne oczy . Zapraszam do mnie . Jeśli ci się podoba mój profil dodaj siebie do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  46. Delikatny ale ładny :) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  47. Ładny, prosty i fioletowy, czyli to co lubię najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczny makijaż! :) Masz bardzo ładne oczy
    Dodaję Twój blog do obserwowanych. Będę tutaj zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękny odcień tego fioletu. Chyba trochę podobny do Lilac Allen z paletkki PPQ? :)
    A trochę z innej beczki: co sądzisz o marble'owej kolekcji Essence? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie (w minutę po opublikowaniu tego komentarza) zobaczyłam nową kolekcję MAC z Marcelem Wandersem. I muszę przyznać, że mimo iż lubię ich proste opakowania, tamte są chyba jeszcze piękniejsze. ;)

      Usuń
    2. Nie mam PPQ niestety:( ;)

      Usuń
  50. Śliczny makijaż, ostatnio unikałam fioletów ale chyba wypróbuję ten makijaż :).

    OdpowiedzUsuń
  51. Z Marble manii też mam największą ochotę na róż. ;) Na pewno wezmę więcej rzeczy (nie sądzę na przykład, żebym mogła się powstrzymać przed wzięciem jednego z cieni, choć generalnie z cieniami Essence mi nie po drodze ;)), ale na róż będę polować szczególnie. ;)
    Link do MAC: http://www.zeberka.pl/art.php?id=16626

    A rozświetlacz... mnie nawet przypasował, choć szczerze powiedziawszy jakoś mi ostatnio też z nim nie po drodze. ;) Może dlatego, że wróciłam do stosowania minerałów i jak nakładam podkład w proszku, to jakoś po prostu mi wygodniej nałożyć i rozświetlacz w tej formie. ;) Ale generalnie - na pewno zużyję go do końca. ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. coś w moim guście :D na pewno wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  53. podoba mi się takie polaczenie kolorow

    OdpowiedzUsuń
  54. super! zrobiłam wczoraj sobie taki makijaż na imprezę - mam paletkę oh so special, nie mam niestety monako, więc jako jasny fiolet, zmieszałam perłowy róż i fiolet z potrójnej paletki rimmel (720 dreamy), i dodałam czarny eyeliner zamiast czarnego cienia :) wyszło super :)
    chociaż rozcieranie zawsze sprawia mi problem :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym bardziej się cieszę, że step przydał się w praktyce:) Bardzo mi miło:)

      Usuń
  55. super! koniecznie muszę odgapić :P

    OdpowiedzUsuń
  56. jeśli już używam do makijażu oka cieni, to właśnie bardzo często wybieram fiolet. Dla mnie to niezawodny kolor i podkreśla kolor oczu ;)
    a makijaż pięknie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  57. piękny <3
    jakiego tuszu do rzęs używasz? pięknie Ci je podkręca :)

    OdpowiedzUsuń