poniedziałek, 27 lutego 2012

Tęczowa kreska

Naoglądałam się ostatnio tęczowych kresek na różnych blogach i w internecie w ogóle – musiałam spróbować takiej cieniowanej kreski :).

To oczywiście nie jest propozycja na co dzień (dość długo zeszło mi z tą kreską), lepiej wygląda na zdjęciach w zbliżeniu, w rzeczywistości robi chyba mniejsze wrażenie, słabiej ją widać;). Użyłam cieni z paletki 120 cieni z allegro, najpierw nakładałam mieszając z Duraline Inglota a potem wzmocniłam jeszcze kolory nakładając te same cienie na sucho. Dołożyłam dodatkowo czarną kreskę – czarnym żelowym linerem też z Inglota.

DSCN1767DSCN1774 DSCN1777 DSCN1769

125 komentarzy:

  1. Niesamowita kreska! Bardzo zwraca uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super wykonanie! świetnie połączone kolory tworzą teczę ale się nie zlewają. I ta czarna dodana kreska jest super :) szkoda ze nie mam takich kolorów

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW wygląda to świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. matko kochana , to jest przepiekne , boskie , urokliwe , słodkie , kochane , magiczne !

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie mi się taka kreska podoba, też muszę spróbować.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Padłam z wrażenia! Wygląda fenomenalnie, jak zwykle bardzo precyzyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko dopięte na ostatni guzik, ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zobaczyłam to poweidziałam WOW. Poprostu ślicznie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ale optymistycznie :)) super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Na zdjęciach wygląda genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Też lubię tęczową kreskę :).

    Precyzyjnie zrobiona!

    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie to wygląda :) jak znajdziesz chwilkę,napisz coś proszę o tej palecie cieni,sama zastanawiam się nad kupnem czegoś takiego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)

      Aguś, http://kosme-tiki.blogspot.com/2011/04/paleta-120-cieni-lancrone.html :)

      Usuń
  13. Poluje na neon żółc i pomarańcz i również powalczę z taką krechą. Bardzo estetycznie wygląda :) Jest śliczna

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowita precyzja!
    Choc posiadam linery w zblizonych kolorach to nawet nie probuje;) az takich zdolnosci nie mam , a szkoda :( bo efekt jest CUDNY!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze mi się taka tęczowa kreska podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudnie to wygląda!
    Kiedyś próbowałam coś takiego zrobić na sobie ale niezbyt mi się podobał efekt..Przy mojej niebieskiej tęczówce takie kolorowe makijaże nie wyglądają efektownie, za to Twoje brązowe oczyska wyglądają...ach! :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownie! Tak świeżo i wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kleo, co za precyzja! Zazdroszczę pewnej ręki, super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.s. idealnie wpisuje się w kolorystykę bloga :D

      Usuń
  19. BOSKO! od dawna chodzi za mną taka tęcza :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny makijaż, zazdroszczę precyzji i pewnej ręki :) pozdrawiam /ania

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam Twoje makijaże, i ta kreska po prostu jest fenomenalna! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. perfekcyjna,niesamowita, przecudowna!tylko te słowa mi się kojarzą z tym co tu widzę:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie widziałam takiej kolorowej na te pogode w sam raz

    OdpowiedzUsuń
  24. kiedyś odgapię ok?? plis plis:) swiena jest:)) ja bym wyszłą tak na codzień al emusiałabym miec czasu a czasu...domyślam isę ile to musiało zając......!!! i doceniam!!!wyszlo pieknie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. monica, ale to nie mój pomysł był:D Dzięki:*

      Usuń
  25. Super :D Też kiedyś coś takiego robiłam, ale kolory się nie przenikały ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. O rany, przepiękna krecha! Mega precyzja, zawsze ją u Ciebie podziwiam :) Naprawdę ślicznie, strasznie mi się podoba, ale podgapić mi się nie uda - nie potrafię tak malować ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale miałaś pomysł :) Kreska bardzo przyciąga uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna:) Naliczyłam 10 kolorów, faktycznie musiało to być czasochłonne.

    OdpowiedzUsuń
  29. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje za wszystkie komentarze:)

      Usuń
  30. alez to pieknie wyglada, super efekt i plus za estetyke

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak dla mnie może być i na co dzień :) jest piękna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Efekt jest powalający! Zainspirowałaś mnie :) Może nie użyję aż tylu kolorów bo to wymaga czasu, precyzji i cierpliwości a tego mi zawsze brakuje ale połączenie dwóch, trzech kolorów na wiosnę będzie idealne! BRAWO! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. piekna kreska ,ąż mnie zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  34. muszę kiedyś spróbować zmalować taką:)

    OdpowiedzUsuń
  35. twoje makijaze zawsze mnie zachwycaja... siedze i "pacze":P

    OdpowiedzUsuń
  36. wygląda super! :) bardzo oryginalna kreska. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakie płynne przejście. Rzuciło mnie na kolana :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Boski makijaż! I jak zawsze perfekcyjnie wykonany :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bosko to wygląda :) Jako miłośniczka kresek muszę koniecznie wypróbować ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ślicznie Ci wyszła ta kreska :) RObi wrażenie :) Ja jednak zmieniłabym troche ten niebieski kolor pod linią wodną, nie wiem czemu jakoś mi nie pasuje. W każdym razie "tęcza" urzeka :)

    zapraszam Cię do mnie: www.netfluxowekosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Może faktycznie inny kolor lepie by pasował, nie miałam pomyslu co tam dać:)

      Usuń
  41. zbieram szczenę z podłogi! super!

    OdpowiedzUsuń
  42. Fantastyczna kreseczka, świetnie się prezentuje :) Poza tym zawsze kolor cienia na dolnej powiece można zmieniać według uznania :) Zdecydowanie kreseczka nadawałaby się na dzień, ale mniej więcej o 5 rano chyba nie mam siłę na dość czasochłonne rozwiązania :) A przynajmniej nie zawsze =D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh no właśnie głównie dlatego nie nadaje się na co dzień, komu by się chciało tak kombinować a zwykle czasu mamy mało;)

      Usuń
  43. Nie wiem czy zmieniłaś sposób robienia zdjęć, czy tak po prostu wyszło, czy o co chodzi, ale ten makijaż jest przepiękny i jeszcze zdjęcia to podkreślają. Rewelacja. *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. joanna, zimą robię przy jarzeniówce, myslalam że te przy świetle dziennym wychodzą lepiej:D

      Usuń
  44. Wow! Świetny makijaż! Masz niesamowitą wyobraźnię :)

    OdpowiedzUsuń
  45. łaa nigdy czegos takiego nie widzialam!:D cudownie wygląda:D!

    OdpowiedzUsuń
  46. nooo niezła tęcza - ślicznie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  47. A wiesz - myślałam o czymś takim ostatnio, tylko jeszcze kompletuję żywe, dobrze napigmentowane kolory. Śliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
  48. niesamowita tęcza! :) muszę też się skusić na taką kreskę :)

    OdpowiedzUsuń
  49. efekt niesamowity! chciałabym spróbować ale znając moje zdolności cienie bedę miała na całej twarzy i będą przypominały raczej jakieś kleksy;P

    OdpowiedzUsuń
  50. Naprawdę niesamowicie to wygląda! zrobiłaś tą kreskę idealnie! Ja się przymierzałam ale to chyba za trudne dla mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Genialne! Będzie do wszystkiego pasować ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. powiem krótko - łaaaaaaaał! :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Uwielbiam ten efekt :) Wyszło Ci to cudownie :))
    Ale Ty masz piękny kształt oczka :)))

    OdpowiedzUsuń
  54. Fantastycznie, ta czarna kreska wzmaga efekt kolorowej .Bosko. Czy zechcesz pokazac je na mojej stronie www.pieknosc-dnia.com.pl?

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękny makijaż !!! Tak wiosennie się zrobiło.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)
    http://ekstrawagancka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. od razu cieplej mi się zrobiło :) zdradź mi proszę jakiej kredki używasz na linie wodną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki :))

      sauria80, sephorowej takiej małej, nie wiem jaką ma nazwę:)

      Usuń
  57. Jestem załamana, że ze mnie taka ciapa i nie potrafięsobie nawet normalnie pomalowac oka cieniem, nie mówiąc o tym co Ty tu zrobiłaś!
    Cudo!:)

    OdpowiedzUsuń
  58. na wiosnę - idealne :) ale trzeba mieć dużo cierpliwości, której mi jednak brakuje, dlatego nie robię kresek, denerwuję się przy tym bardzo. ;c

    OdpowiedzUsuń
  59. Dawno nie widziałam tak świetnego makijażu, wow!!!!

    OdpowiedzUsuń
  60. ez ogladam te teczowe kreski i sie nimi zachwycam kiedys jak bede miala czas to pewnie tez sprobuje tak owa stworzyc :P

    OdpowiedzUsuń
  61. oj uwielbiam te tęczowe kreski, Twoja taka hardcorowa, ja to zrobiłam raz, delikatną, ale ta mi się podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
  62. bardziej mi się to podoba niż tęcza na całej powiece ruchomej :) przyciąga wzrok ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Za mną chodzi wersja monochromatyczna, ale ta tęcza genialnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. pieknie wyglada taka kreska, bardzo efektownie sie prezentuje :) idealny pomysl na portretowe zdjecia :) i ta precyzja - super!

    a jesli jubisz dodatki, zapraszam na rozdanie ktore organizuje z brytyjska projektantka bizuterii - do wygrania ciekawe nagrody ;) info na moim blogu.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. Cudo! Prezentuje się superefektownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Dziękuję Ci za komentarz, to dla mnie wiele znaczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  67. swietna kreska!! juz chce zeby bylo cieplo !

    OdpowiedzUsuń
  68. Ale precyzja! Genialny :)
    No i aż czuć, że wiosna bliżej.
    Dodaję cię do odwiedzanych, nie ma co ;)

    Mam pytanie: jakim aparatem robione są te zdjęcia?
    Bo mój staruszek powoli pada i się przymierzam do kupna lustrzanki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam lustrzanki, wiec tutaj nie doradzę, używam zwyklej cyfrówki Nikona L19 - niby ok, ale urwała mi się klapka na baterie:/:/:/

      Dzięki:)

      Usuń
  69. jej, jaka świetna ta kreska kolorowa :)

    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  70. Zostałas otagowana :)
    http://blogmoniszona.blogspot.com/2012/02/tag-nigdy-nie-wychodze-z-domu-bez.html

    OdpowiedzUsuń
  71. Zapraszam do zabawy w TAG '7 Grzechów Głównych': http://wchwililuzu.blogspot.com/2012/02/tag-7-grzechow-gownych.html :)

    OdpowiedzUsuń
  72. /to cudowne, ale chyba nigdy nie uda mi się zrobić takiej ładnej kreski.

    OdpowiedzUsuń
  73. ale to słodko wygląda! :D aż mi się lato przypomniało... :)
    muszę na dniach spróbować taką kolorową kreskę.

    OdpowiedzUsuń
  74. Cuuudna, kiedyś w lato taką sobie wyczaruje

    OdpowiedzUsuń
  75. Nie tylko ja jestem pod wrażeniem Twojego dzieła -bo inaczej tego nazwać nie można.
    Perfekcyjnie to zrobiłaś <3

    OdpowiedzUsuń