niedziela, 19 lutego 2012

Tydzień piąty: Paski + tag :)

Trochę spóźnione paski. Malowałam je oczywiście z pomocą taśmy klejącej. Ciężko było mi zrobić dobre zdjęcie, bo światło strasznie się odbijało od lakieru na paznokciach i zupełnie nie było widać, że to paski:).

Użyłam granatowego lakieru Buddy Bear z Essence (z limitki I love Berlin), czarnego My Secret, srebro-niebieskiego Lumin-icecent Color Club z zestawu Foiled i bezbarwnego topa CC.

DSCN1670

DSCN1667

DSCN1672

imgJPG


Zostałam otagowana przez:

kotwkosmetyczce.blogspot.com

beautywizaz.blogspot.com

blogmoniszona.blogspot.com

Dzieki:)! Tag jest bardzo fajny, ale miałam problem żeby ograniczyć się tylko do pięciu propozycji, właściwie jest mnóstwo kosmetyków i różnych około-kosmetycznych gadżetów, które uważam za zbędne, nie dla mnie lub po prostu głupie :D.

TAG: 5 kosmetycznych rzeczy, których wcale nie chcę mieć...

Zasady :

* napisz, kto Cie otagował i zamieść zasady TAG'u
* zamieść baner TAG'u i wymień 5 rzeczy z działu kosmetyki (akcesoria, pielęgnacja, przechowywanie, kosmetyki kolorowe, higiena), które Twoim zdaniem są Ci całkowicie zbędne bo: - maja tańsze odpowiedniki - są przereklamowane - amatorkom są niepotrzebne - bo to sposób na niepotrzebne wydatki... ...i krótko wyjaśnij swój wybór
* zaproś do zabawy 5 lub więcej innych blogerek

mój tag

1. Kosmetyki 2 w 1, 3 w 1, 538 w 1:D i inne gadżety

Lubię nowości, lubię różne bajery, gadżety, czasem mało przydatne. Ale nie lubię pomysłów w stylu szampon i odżywka 2 w 1 (nie miałam, więc nie wiem czy dobre ale zupełnie do mnie nie przemawia, bo jak coś ma jednocześnie oczyszczać i odżywiać?!), żel do mycia twarzy 3 w 1 (ok, do mycia twarzy ok, ale nie wydaje mi się, że nałożenie go jako maseczki będzie służyło mojej skórze). Tusz 2 w 1 – jeśli z bazą to fajnie, ale jeśli z końcówką do zmywania resztek tuszu, którym się upapraliśmy…nie kręci mnie to :D. Nie kręcą mnie również wynalazki w typie naklejanego cienia na powieki czy tuszu do rzęs, który możemy przekręcać i uzyskiwać trzy różne efekty. Nie mówię, że są złe, ale zupełnie mnie nie kuszą :).

36091_250

wizaz.pl

 

2. Kredka “pod paznokcie”

Już pomijam, że klasyczny french to niekoniecznie mój styl.. ale kredka do malowania pod paznokciami (?). Mam nawet taką. Zupełnie nie przekonuje mnie fakt, że mam mieć coś łatwo zmywalnego pod paznokciem. Może na moje (złe) zdanie o takich kredkach miało też wpływ to ,że moje “końcówki” paznokci są mocno białe i nie było widać efektu, nie wiem, nie kupię!

9868_250

wizaz.pl

3. Podkład mineralny

Miałam raz taki jeden.. tak się zraziłam, że nie mam ochoty na żaden inny. Nie lubię się do czegoś uprzedzić bez sensu, ale podkład mineralny to jedna z ostatnich rzeczy, na które mam ochotę. Nie chce mi się bawić w dobieranie odcienia a zwykle jest ich mnóstwo. Pewnie używane na dłuższą metę mają wiele plusów, których drogeryjne podkłady nie posiadają, ale w tym wypadku wolę iść na łatwiznę. Poza tym używając podkładu mineralnego ja tych plusów nie widziałam:D.

14716_250

wizaz.pl

 

4. Drogie lakiery, droga pielęgnacja, czasem droga kolorówka

Tutaj wszystko zależy tak naprawdę od tego co kto lubi i na co wydawać, nie ma reguły. Ja np. jestem w stanie wydawać sporo (wg mnie) na lakiery do paznokci, ale raczej nie kupiłabym lakieru od Chanel czy Diora, wolałabym poszukać tańszego odpowiednika. Nie lubię też wydawać fortuny na pielęgnację, wydaje mi się, że patrząc na składy często krem za 20 zł nie różni się wiele od tego za 200zł, ale specem to ja od składów nie jestem:). Chętnie zrobiłabym duże zamówienie w “naturalnym” sklepie jak BU, gdzie poszczególne produkty nie są drogie, ale nie kupiłabym kremu ,mleczka czy balsamu z wysokopółkowej firmy. Na kolorówkę jestem w stanie wydać trochę, ale pod warunkiem, że zachwyca mnie opakowanie, niespotykany kolor dlatego w chwili obecnej nie skusiłby mnie np. przezroczysty błyszczyk Guerlain.

709_250

wizaz.pl

 

5. Makijaż permanentny, manicure hybrydowy, przedłuzanie paznokci i włosów ;)

Od razu mówię: nikogo tutaj nie krytykuję, takie sprawy po prostu nie nadają się DLA MNIE, ale każdy jest inny i dla kogoś to może być super rzecz.

Nie zrobiłabym sobie makijażu ‘trwałego’, mam bardzo jasne i niefajne brwi ale zawsze mogę je pomalować i tak przynamniej mam dwie opcje: albo jasne albo ciemne, a gdybym sobie strzeliła takie brwi miałabym zawsze tylko jedną opcję:D. Tak jak mówię, dla kogoś to może być wybawienie, ale ja nigdy nie zdecydowałabym się, odstraszają mnie też zdjęcia nieprofesjonalnie wykonanego takiego makijażu (brwi jak narysowane długopisem i czarno-czerwona konturówka wokół ust:D).

Nic co związane z paznokciami i terminem “dłużej niż trzy dni” nie jest dla mnie, uwielbiam często zmieniać kolor na paznokciach. Zwykle też nie podoba mi się wszystko co jest na paznokciach poza klasycznym lakierem. I powtarzam – nikogo nie krytykuję:)!

Przedłużanie włosów o nieeee! Raz miałam i popamiętałam! Może były nieprofesjonalnie założone, może włosy były marnej jakości, nie wiem ale nigdy więcej takich pomysłów! Nie muszę chyba mówić, że na słowo “solarium” mam dreszcze, to chyba oczywiste, nie byłam nigdy i raczej się tam nie pojawię :).

 

Sławny Beauty Blender i szczota Tangle Teezer też mnie niespecjalnie kuszą, ale może gdybym wygrała kilka tysięcy kupiłabym z ciekawości więc nie mówię stanowczego “NIE” :).

 

Do ujawnienia swojej listy niechcianych kosmetyków zapraszam:

I wszystkich, którzy mają się ochotę pochwalić czego nie lubią :D.

72 komentarze:

  1. Ja popatrzyłam na pierwsze zdjęcie, to zastanawiałam się gdzie te paski, bo wydawało mi się, że lakier tak połyskuje w aparacie :D.

    Nigdy nie rozumiałam idei kredek pod paznokcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja rowniez zastanawialam sie dobra chwile 'jakie paski?' ;)

      Usuń
    2. ja miałam tak jak wy dziewczyny ;D zastanawiałam się gdzie te paski ;D fajnie to wyszło ;D

      Usuń
    3. Miałam tak samo patrząc na pierwsze zdjęcie :D Myślałam że to tylko taka gra światła :D

      Usuń
    4. A myślałam, że jestem ślepa :D

      Usuń
    5. Heheh fakt:D Szczególnie na miniaturce:)

      Usuń
  2. Haha z Beuty Blenderem tak samo się zgodzę jak ty może żebym wygrała w totka to czemu i nie a tak pędzelek starczy i jestem zadowolona:)

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. też myślałam, że lakier jest taki wielowymiarowy! :) a potem doczytałam, że to paski :D co nie zmienia faktu, że wygląda bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze zdjęcie z paseczkami - ten srebrny pasek - myślałam, ze to błysk lakieru bazowego ;D super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja także :)
      świetnie wyszło! bardzo podobają mi się kolory:)

      Usuń
  5. też nie rozumiem za bradzo o co chodzi z tą białą kredką do frencha, choć sam manicure french bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Patrząc na pierwsze zdjęcie pomyślałam, że to jeden lakier tak błyszczy na różne kolory ale na następnym widzę już paseczki :). Ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy ten srebrny lakier :P

    OdpowiedzUsuń
  8. z drogimi lakierami tez tak mam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny efekt, bardzo mi się podoba jak dobrałaś kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne te paseczki.
    Co do drogich kosmetyków, to mam kilka w swojej kolekcji i jakoś nie specjalnie je polubiłam, bo wcale nie są lepsze od ich tańszych odpowiedników.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładniusie... bardzo podoba mi się to połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo a wlasnie Cie otagowalam w tym tagu ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Na Tangle Teezer warto się skusić! Polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. swietny efekt ( w pomniejszeiu dla mnie wyglada jak lustrzany!) na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pazurki są ekstra! Faktycznie wyglądają jakby po prostu mega połyskiwały :) A co do kredki pod paznokcie to miałam taką chyba w gimnazjum ostatnio :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Mani w paseczki wygląda troszkę jakby na lakierze odbijało się światło;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wybielająca kredka pod paznokcie brzmi tak samo absurdalnie jak, hmm, białe naklejki na zęby. Nie ogarniam.

    OdpowiedzUsuń
  18. a ja tą kredkę obronię :P były czasy, gdy dzolls nie malowała paznokci kolorami, jedynie albo odżywka albo (sic!) paznokcie bez niczego (tak, wiem, zbrodnia, nigdy więcej). Ponieważ moje paznokcie swego czasu były bardzo brzydkie i pożółkłe, a ta kredka doprowadzała moje wyrostki do stanu względnego wyglądu. Obecnie wprawdzie jest bez sensu, bo odżywka eveline mi utwardziła i wybieliła, ale dla cienkich i brzydkich paznokci - czemu nie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki:)

      dzolls, a nie lepszy malowany frencz:)? Chociaz pewnie taka kredka szybsza i łatwiejsza w obsłudze:)

      Usuń
  19. kredka pod paznokcie :D faktycznie zbędny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  20. lakier wyglada nieziemsko o ja <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Też nie ufam kosmetykom z serii błyszczyk, który powiększy usta, nada im blask, zrobi zakupy i ugotuje obiad :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rebellious lady, hehehe dokładnie:D

      Usuń
  22. ja właśnie jakieś pół roku temu kupiłam taką kredkę pod paznokcie... i do teraz nie wiem czy w momencie zakupu miałam jakieś zamroczenie czy coś:P bo przez 80% czasu moje paznokcie są tak krótkie, że nawet tą kredką nie mam gdzie działać:P a po drugie zazwyczaj jak są dłuższe to maluje je lakierami które nie są transparentne:P makijażowi permanentnemu mówię- NIE!:P mam nadzieję, że moda na niego niedługo się skończy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naturaipiekno, ja lubię kolorowe lakiery wiec mi tez taka kredka zupełnie nie pasuje..

      Usuń
  23. ładne paseczki :)
    miałam manicure hybrydowy zrobiony na studniówkę, ale po pierwszym tygodniu byłam już "chora" z powodu wciąż tego samego koloru na paznokciach i powiedziałam sobie, że nigdy więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny mani :)

    podpisuję się pod pkt 5

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny mani, też nie rozumiem po co jest kredka do malowania spodniej części paznokcia, skoro efekt utrzymuje się do pierwszego kontaktu z wodą.

    OdpowiedzUsuń
  26. myślalam że ten lakier tak światło odbija! musiałam się długo wpatrywać żeby zobaczyć że to paski! :D rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładne pazurki :)
    Obserwuję :P

    OdpowiedzUsuń
  28. swietne pazurki genialna jestes:) co do tagu ojj zgadzam sie zToba:)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny pasiak :) zapraszam do mnie:pefectbody-fit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Zupełnie zgadzam się z Tobą jeśli chodzi o tag!:) Mam podobne spostrzeżenia:). Śliczne pazurki, ładnie wyglądają te paseczki.
    Głupia sprawa z tym zamówieniem... Wiadomo, że nie duża kwota ale sam fakt czekania na paczuszkę i takie wypatrywanie... Może akurat gdzieś się zapodziała i przyjdzie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mani strasznie mi się podoba :)
    Odnoście taga z niektórymi punktami się zgadzam, z niektórymi nie :D

    OdpowiedzUsuń
  32. fajny mani, ale faktycznie początkowo tych pasków nie widać :)
    ja już nie raz nie dwa, nacięłam się na te wszystkie produkty milion w jednym, dlatego teraz omijam je szerokim łukiem. Tez nie rozumiem idei kredek pod paznokcie ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny mani :) tez na początku myślałam, ze to odblask :P

    OdpowiedzUsuń
  34. pierwsze zdjęcie totalnie mnie zmyliło - myślałam, że to połysk paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo ładny kolorek <333

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. na miniaturce nie widać żadnych pasków, ale faktycznie są ;) bardzo fajny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Prześliczny kolorek ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    http://cherrylassie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. fajne paski faktycznie nie rzucają się w oczy:D
    Ale przychodzę bo chcę Ci opowiedziec pewną anegdotę;) Pokazywałam mojemu chłopakowi twoje makijaze:D i bardzo mi się spodobały, kilka kazał mi odtworzyć:D ale nie o to chodzi;)
    Szłam z nim obok sklepu który się nazywał Zioła Leki Kosmeyki i mój Adam powiedział: " trzebaby się tu podkraść i zmienić nazwę na "riki tiki kosmetyki" Bardziej by pasowało i moze robiliby ładne makijaże za darmo?:D Hehe musiałam Ci to napisać:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewalucjo, haha co za tekst:D:D Twój chlopak to ma wyobraźnie:D Hehehehe:) Teraz będzie mi to chodziło cały czas po glowie:D

      Usuń
    2. Mi cały czas to chodzi:D hehe

      Usuń
    3. he Ewalucja musi mieć spoko chłopaka! Który facet by na to wpadł? NO właśnie :P a tak wogóle to bardzo podobają mi się te paseczkiii kolory są dobrane idealnie

      Usuń
    4. Nieskromnie napiszę że mam najlepszego chłopaka na świecie<3 :DD

      Usuń
  39. A ja mam minerały i je uwielbiam :))

    OdpowiedzUsuń
  40. Też nie lubię makijażu pernamentnego- cieniutkie kreski na oku jeszcze nawet mogą być, ale brwi? O nieee- niewiele osób wygląda w tym ładnie :)
    Solarium- kiedyś tak, teraz zdecydowanie nie :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ładny mani. Moje kolorki w 100% ;)
    beautyandfashion95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Kreseczki cudne, takie nienachalne. A co to odpowiedzi na taga to z większością punktów się zgadzam, szczególnie kredka pod paznokcie jest mi niemiła :P

    OdpowiedzUsuń
  43. Dziękuję za otagowanie xD niestety dopiero teraz miałam trochę czasu by na niego odpowiedzieć ;D

    OdpowiedzUsuń
  44. jeju na pierwszy rzut oka myślałam że to jakiś lustrzany lakier :D efekt niesamowity!

    OdpowiedzUsuń