środa, 29 lutego 2012

Wyniki czekoladowego konkursu z Original Source

Hej :)! W końcu mam wyniki konkursu, w którym można było wygrać dwa żele pod prysznic i płyn do kąpieli z Original Source.

DSCN1676

Nagroda trafi do:

Alieneczki!

Film, który poleciła Alieneczka (“Źródło”) bardzo zainteresował mnie i moją znajomą, z pewnością go obejrzę:).

 

Choć nagroda była przewidziana tylko jedna postanowiłam nagrodzić jeszcze jedną osobę, to będzie jakaś malutka nagroda niespodzianka. Mini nagrodę niespodziankę wygrywa:

Qwetsza

Do dziewczyn zaraz wyślę maile:)

 

Dziękuję wszystkim za udział, oczywiście mnóstwo odpowiedzi było bardzo ciekawych i z pewnością z listy filmów, które polecacie będę korzystać na bieżąco :).

18 komentarzy:

  1. o jejku jak się cieszę ;))))
    dziękuję :)

    i miłego seansu życzę :) a taki będzie na pewno :)
    tylko musicie oglądać w pełnym skupieniu :))))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje a prezenty wygladaja bardzo ..smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratluje dziewczyny!!


    Z listy ja już osobiscie korzystam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie udaaało się :(
    Gratulacje dla obu dziewczyn! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ohh, pierwszy raz ! Miło :*

    OdpowiedzUsuń