piątek, 16 marca 2012

Kolekcja wiosenna Sensique – NATURE CODE

Czekałam na zapowiedź wiosennej limitowanki Sensique, strasznie byłam ciekawa jakie będą lakiery :D. Ostatnie dwie lakierowe kolekcje Sensique trafiły w mój gust (Oriental Dream bardzo mi się podobała, ale Fantasy Glitter jeszcze bardziej).

Nowa kolekcja Nature Code będzie dostępna w Naturach od 22 marca.

To co ciekawiło mnie najbardziej – lakiery. Cena 6,19zł. Dostępnych będzie jak zawsze 8 kolorów.

Nowy-2

Sensique_Nature_Code_lakiery_do_paznokci_kompozycja

Ciekawa jestem jak będą wyglądały na żywo, czy będą kremowe czy z drobinkami. Szkoda, że tylko jedna zieleń, ale fajnie (przynajmniej dla mnie) że pojawił się żółty.

 

Druga część kolekcji to cienie – będą po 7,59zł. Wg producenta to cienie “mineralne”, bez parabenów. Oczywiście domyślam się, że z prawdziwie mineralnymi cieniami mają nie wiele wspólnego, ale z dwojga złego to już wolę te bardziej mineralne niż mniej mineralne :D.

Nowy-1

Sensique_Nature_Code_cienie_do_powiek_kompozycja

Ze zdjęcia promocyjnego podoba mi się fioletowy Purple Crocus, ale wiadomo to tylko zdjęcie promocyjne, kolory na żywo na pewno będą trochę inne.

 

Co sądzicie? Fajna kolekcja czy nie porywa?

64 komentarze:

  1. Z lakierów podoba mi się Sweet Violet i Rosy Azalea, pośród cieni nie ma nic dla mnie :( No może brąz, ale mam ich już chyba 15 więc nawet nie "paczę" w ich stronę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja też mam trochę brązów a w sumie rzadko używam:)

      Usuń
  2. na chwilę obecną podoba mi się ... wszystko poza brązami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cienie bardziej mi się podobają niż lakiery. Wibo zapowiedziało świetną kolekcję lakierów i to na nie bedę polować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tutaj: http://bebeautifulsimply.blogspot.com/2012/03/wibo-kolorystyka-nowej-kolekcji.html
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. dzieki! Świetna ta kolekcja Wibo!

      Usuń
  4. cienie w kolorystyce lakierow do panzokci :D powala mnie cena ;) bo naprawde tanie ;) wiec zobaczymy co tam maja dla nas genialnego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. lohohoh :D to czekac tylko jak sie pojawia w Naturze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dość fajne te cienie i lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakiery podobają mi się i pewnie kupię wszystkie;). natomiast cienie są w podobnym stylu do tych z Exotic Flower z zeszłego roku. Myślałam, że będą się jakoś wyróżniać czy coś. Chociaż na Lavender chyba się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba faktycznie są w podobnym stylu do Exotic Flower, też miałam takie skojarzenie.

      Usuń
  8. Jak dla mnie to tylko lakieru i to te 4 na dole :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oooo ;) wszystko piękne ;) kusisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zielony lakier, koralowy i fioletowy lakier!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zielony lakier fajnie się prezentuje, też jestem ciekawa jak sprawdzi się ta seria.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się, na wiosnę jest idealna ;) Mam nadzieję, że pigmentacja cieni będzie w miarę dobra, bo wpadł mi w oko ten żółty i zielony. Lakiery też fajne - żółty już jest mój :D I w sumie wszystkie prócz brązu i niebieskiego, bo takie już mam :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy:) Ciężko przeiwdzieć pigmentację. Żółty lakier jak dla mnie super:D

      Usuń
  13. Ten jasny rózowy lakier mnie zaciekawił :) mam nadzieję, że będzie podobny do tego http://kosme-tiki.blogspot.com/2011/07/my-secret-dream-girl-138.html bo wszędzie takiego szukam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten o którym mówisz jest faaajny, lubię go. Ale myślę, że jak poszukać to da się znaleźć coś bardzo podobnego, to w sumie dość "zwyczajny" odcien:)

      Usuń
    2. w sumie niby tak ale ja chce akurat taki, a nie podobny :D albo jak podkład w tym mani http://kosme-tiki.blogspot.com/2011/08/manicure-barbie.html (ale jego nie bylo u mnie w rossmanach ;( ) zawsze jak kupię i w buteleczce wydaje się idealny to i tak nie jest to czego szukam :(

      Usuń
  14. No, no! Lakiery dobrze się zapowiadają! :) Najbardziej podobają mi się zielony, brązowy i koraloworóżowy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. lakiery mi sie podobaja ojjj podobaja:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Obłędne kolory, wszystkie, piękne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Lakiery wszystkie oprócz różów, cienie też oprócz różowego.
    Najbardziej podoba mi się lakier niebieski.

    OdpowiedzUsuń
  18. Lakiery wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. a mnie jakoś nie porywa ta kolorystyka:(

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne, wiosenne kolory :) szczegolnie zielony i zolty lakier mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. lakiery z dolnego rzędu wyglądają zachęcająco :) ciekawe, jak będą się prezentować na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie porywa, podobają mi się tylko 2 lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładne kolory, ale mam już wiele lakierów i cieni w tych odcieniach, więc chyba nic nie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ładne, ale nie jest to tez nic odkrywczego ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo delikatne, fajne kolorki, ale raczej się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładne kolory, takie delikatne ;) Niebieski mnie zachwycił :) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  27. First Leaf - cudeńko :)))
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :))
    Klaudia :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Otagowałam Cię, zapraszam do wzięcia udziału, jeśli masz ochotę :)) Pozdrawiam!
    http://moody-gingers-stuff.blogspot.com/2012/03/tag-musze-to-miec.html

    OdpowiedzUsuń
  29. jak dla mnie bez rewelacji,zobaczymy na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkie kolory na zdjęciach wyglądają super, ciekawe jak prezentują się na paznokciach ;) chyba kupię żółty i niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem ciekawa jak będą na żywo wyglądać lakiery;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też:) Po takich zdjęciach niewiele można powiedzieć..

      Usuń
  32. Eee, nie kusi mnie ta kolekcja...

    OdpowiedzUsuń
  33. coś czuję, że musze mieć lakier Cherry Blossom :>

    OdpowiedzUsuń
  34. <3 wszystkie całkowicie! kwintesencja wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Sollar Glow i Sunny Glow - musze miec na juz! ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. różowe lakiery są b.ładne cienie nie przekonują mnie

    zapraszam do zabawy otagowałam Cię http://biemi-bo.blogspot.com/2012/03/tag-musze-to-miec.html

    OdpowiedzUsuń
  37. lakiery z tej dolnej listy bardzo do mnie przemawiaja :D a cienie tak, jak wspomnialas-fiolecik, lawendowy i wiśniowy :) takich odcieni nie posiadam, wiec chetnie sie zaopatrze :*

    OdpowiedzUsuń
  38. A ja u siebie z Naturze widziałam je już dzisiaj :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo nie wiedzialam, że już się pojawily :D

      Usuń
  39. Jakoś nie zachwyca mnie ta kolekcja.

    OdpowiedzUsuń
  40. jak dla mnie bardzo fajna kolekcja;)

    OdpowiedzUsuń
  41. właśnie takiego żółtka szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Podoba mi się ;) Duża różnorodność kolorów, każdy znajdzie coś dla siebie. Co do lakierów, najbardziej podoba mi się żółty i zielony. Takich odcieni jeszcze nie dorwałam. Może się przejdę do Natury ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. jasny róż i koral z lakierów ♥

    OdpowiedzUsuń
  44. do mnie wogóle nie przemówiła ta kolekcja, nic mi się nie podoba ;(

    OdpowiedzUsuń
  45. Kolekcja miała byc od 22marca a ja juz kupiłam ja dzisiaj w Białymstoku :)

    OdpowiedzUsuń
  46. podobają mi się lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  47. piękne kolorki, fajny blog, dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń