czwartek, 1 marca 2012

Miss Selene 230

Ten lakier dostałam niedawno w celu zaprezentowania go na blogu (pozdrowienia dla całej familii Foresterów :D!) ;). Miss Selene to mini lakiery marki Golden Rose, pewnie większość z Was je kojarzy – dostępne na stoiskach Golden Rose, często w drogeriach czy na bazarkach, w internecie oczywiście także.

230 to bardzo ciemna szmaragdowa zieleń, mocno zgaszona, o lekko frostowym wykończeniu. W buteleczce wygląda jak ciemny grafit i właściwie można by się kłócić czy na paznokciach lakier nie wygląda jak grafit z domieszką zieleni;). Wydaje mi się, że to odcień podobny (albo chociaż w podobnym stylu) do Catrice After Eight, ale go nie mam więc porównania nie będzie. Na paznokciach dwie warstwy. Ładny, prawda :D?

DSCN1867

DSCN1874

DSCN1870

DSCN1871

DSCN1875

72 komentarze:

  1. bardzo ciekawy kolor - nawet jako kobieta zaskoczona byłam takiemu opisaniu koloru:) jaki to jest frostowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Frost czyli wykończenie, w którym widoczne są pociągnięcia pędzelka. Nie jest kremowy, tylko błyszczy się lekko'metalicznie' :)

      Usuń
  2. Lakier Catrice to podobny kolor, ale wydaje mi sie, że jest troszkę jasniejszy i bardziej zielono butelkowaty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, chyba jest bardziej zielony:)

      Usuń
  3. Uwielbiam je za małą buteleczkę, gdyż można zużyć do końca zanim wyschną/zgęstnieją

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie ta zieleń widac;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny, przypomina mi Voodoo You Do z Color Club:). Świetnie wygląda, chociaż ciężki do zdefiniowania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolor, masz rację :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba, jest taki mroczny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy, choć ja nie lubię aż takich "mroczków" ;) Ale bardzo ładny. W ogóle uwielbiam te wszystkie mini-lakiery - Miss Selene, Jumpy itd...

    OdpowiedzUsuń
  9. takiego koloru szukam. Dzięki za cynk! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tylko dwie warstwy?
    Mam z Miss Selene inne kolory i niestety, żeby ładnie one wyglądały to muszę nałożyć conajmniej 3 warstwy...
    może na jakieś bublowate serie trafiłam albo kolory...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy od kolorów :) jedne kryją dopiero po 4 warstwach , a mam np czerwony który już po jednej jest do przyjęcia na krótszych paznokciach :)

      Usuń
    2. Dokładnie miałam jedną warstwę cienką a drugą grubszą :) Mogłyby być też 3 warstwy gdyby nakładać je bardzo cienko.

      Usuń
  11. ślicznie wygląda na Twoich pazurkach :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny, a pazurki są moim zdaniem idealne! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny jest ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny kolor..
    Ja niestety, podobnie jak maxcom, mam problem z rozróżnianiem tych wszystkich dostępnych wykończeń.. Ale pracuję nad tym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yasinisi, zernij na blogu sabbathy Spooky Nails ma świetny opis wykończen ze zdjęciami:)

      Usuń
  15. pasuje do Ciebie taki lakier :) niestety moje dłonie wyglądają w takich kolorach.. hmm.. staro? tak dziwnie.. ale za to dzisiaj mam brokat w takim kolorze jak ten lakier na fioletowym (można go pomylić z czarnym) lakierze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękny! ma w sobie tajemniczość i mroczność :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Po prostu śliczny odcień:)

    OdpowiedzUsuń
  18. wow ekstra ten kolor, że ja nigdy nie zwróciłam na niego uwagi. Ogólnie rzadko robię sobie ciemne paznokcie, ale takie chętnie sobie zafunduje:)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam te malutkie lakierki=)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow. Tak jak nie lubię tych lakierów, tak ten kolor chyba sobie kupię ;) Idealny. Łaaaaa chcę go mieć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to samo pomyślałam! Słowo w słowo. :D

      Usuń
  21. Prawda, ładny :D Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny i oryginalny kolor. Ja lubię Selene, wg mnie mają dobrą jakość za niewielką cenę. Nie widze różnicy w jakości pomiędzy nimi, a np lakierami Bell, czy Soraya, które kosztują jednak 3-4 razy więcej.

    Widze, że skróciłaś paznokcie.. Powiem Ci, że nawet przyjemniej wyglądają niż te dłuższe, serio. Ale ja mam fazę ostatnio na krótsze paznokcie, swoje też skróciłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio też mam fazę na krótsze:) Nie wiem w sumie skąd mi się to wzięło:D Dzięki:)

      Usuń
  23. Ładny, chociaż ja (nie wiem czego :P) mam uraz do tych lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ładniutki:)
    Ja pomału odstawiam ciemne lakiery na rzecz nadchodzącej wiosny, ażeby nie wystraszyła się tych takich kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ooo,nie wiedziałam,że te maluszki są w takich ładnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. dla mnie taki trochę butelkowy jest - bardzoładny

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne są te miss selene, tylko szybko gęstnieją.. ale kolor bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny, już zapomniałam o tych mini lakierach:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Czytam od dawna i jestem pod wrazeniem! Czego? Tego jak perfekcyjnie potrafisz sobie pomalowac paznokcie i tego, jak idelanie (za kazdym razem) wygladaja Twoje dlonie :)

    Lakier fajniuki! Musze wybrac sie do sklepu i kilka kolorkow z GoldenRose sobie zakupic - cena fajna, pojemnosc super i jakosc tez ok :)

    Moje ostatnie nabytki to Sensique - Fantasy Glitter - 212 Pink Frosting (mam go teraz na pazurkach i strasznie podoba mi sie efekt!) i My Secret typu rybia luska, ale jeszcze nie probowalam ;P

    W lakierach zakochalam sie dosc niedawno, ale teraz nie potrafie przejsc obok szaf lakierowych obojetnie ;)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TheWanisia, baaardzo dziękuję, strasznie miło mi to słyszeć:)!

      Golden Rose ma sporo świetnych odcieni w ofercie:). Pink Frosting lubię ale to nie jest mój ulubiony lakier z Fantasy Glitter;). A ten My Secret o któym napisałaś jest rewelacyjny!

      Usuń
  30. Właśnie takiej zieleni szukałam, jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. O LOOOOOOL! :D :D Świetnie się prezentuje ta Miss Selene :D

    My też Cię pozdrawiamy Ceb!

    Forresters

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie przepadam za ciemnymi kolorami lakierów, ale ten wygląda ślicznie :))

    OdpowiedzUsuń
  33. moja mama ma 2 lakiery z tej firmy, ale kolory są zupełnie nie moje i jakoś nie mam ochoty i próbować :P ten kolorek ciekawy, aczkolwiek za 'ciężki' dla mnie.
    ps: dołączyłam do grona obserwujących.

    OdpowiedzUsuń
  34. Kolor piękny i tylko dwie warstwy? Mam dwa lakiery Miss Selene i potrzebują co najmniej 3 warstw więc to niespodzianka :).

    OdpowiedzUsuń
  35. kolor ładny, ale chyba nie dla mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  36. Kolor jest nieziemski!!!! zakochałam się ;-) muszę taki mieć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne maleństwo :)) kurczę, muszę gdzieś poszukać tych lakierów (w niższej cenie niż 4 zł, bo tylko takie widuję, a wiem, że można znaleźć taniej) ;d

    OdpowiedzUsuń
  38. Oo, ale mi się podoba ten odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. faktycznie ładniutki :D mam dwa lakiery z miss seleny, pomarańcz i taki baby-blue, ale wymagane co najmniej 3 warstwy i nie chce mi się tyle w nie bawić : P

    OdpowiedzUsuń
  40. śliczny :D kolejny raz w dniu dzisiejszym nabrałam ochoty na nowy lakier z gr:)

    OdpowiedzUsuń
  41. wyjątkowo nie lubię tych małych lakierków, ale kolorek mnie urzekł :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Przyznam, ze lubię te lakiery :D mają baaaardzo szeroką gamę kolorystyczną, nieskie ceny i są dostępne dosłownie wszędzie. Co prawda z trwałością jest gorzej, ale od tego typu maziajów nie wymagam, żeby trzymały się nie wiem ile xD a kolor świetny!

    OdpowiedzUsuń
  43. peling z kawy jest świetny, ale łączyłam go tylko z oliwa z oliwek, o miodzie jeszcze ni pomyślałam, następnym razem , jak wrócę na mieszkanie na studia to wypróbuje, bo mama ma miód ale w "kryształkach"

    OdpowiedzUsuń
  44. a ja jakoś nie przepadam za lakierami z miss selene.... mialam kilka, ale jakoś dla mnie to nie to ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo fajny kolor ;). Uwielbiam lakiery Miss Selene, bo łatwo je zużyć, dużych lakierów nigdy nie zdążę zużyć i muszę wyrzucać ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jak mogłam - jak ja mogłam pominąć ten lakier?!
    Piękną arcyciemną zieleń!
    Zieleń!

    OdpowiedzUsuń