sobota, 31 marca 2012

Podsumowanie: 10-tygodniowa akcja paznokciowa

Małe podsumowanie wszystkich wzorków. Akcja to była dla mnie świetna zabawa, ale przyznaję, że pod koniec miałam już dość:D. Teraz mam ochotę na trochę wzorkowej swobody ;).

imgJPG

Nazwy tygodni są podlinkowane – po kliknięciu przekierowują do notki :).

1. Tydzień pierwszy: Zwierzęce – Zielony Tygrys

DSCN0795

2. Tydzień drugi: Słodkie – Zakalce

obraz 021_thumb[5]

3. Tydzień trzeci: Tęcza – Tęczowe Marble

DSCN1134_thumb[2]

4. Tydzień czwarty: Groszki – Czarne groszki

DSCN1395_thumb[3]

5. Tydzień piąty: Paski

DSCN1670_thumb[2]

6. Tydzień szósty: Kwiatki

DSCN1851_thumb[3]

7. Tydzień siódmy: Kosmos – Galaxy Nails

DSCN2075_thumb[2]

8. Tydzień ósmy: Moda – Biała mozaika

DSCN2152_thumb[2]

9. Tydzień dziewiąty: Sztuka – Taniec

DSCN2303_thumb[4]

10. Tydzień dziesiąty: Bajkowe – Śnieżkowe

DSCN2563

Ja byłam najbardziej zadowolona z pierwszych tygrysich zielonych, kosmicznych, ale chyba najbardziej podobała mi się ‘modowa’ Biała Mozaika.

Najmniej podobały mi się Zakalce i chyba tęczowe marble – sam pomysł mi się podobał, ale nie wyszlo tak jak chciałam:).

Ciekawa jestem, które podobają się Wam najbardziej a które najmniej?

71 komentarzy:

  1. Najbardziej to kwiatki! No i taniec - prawdziwa sztuka na paznokciach :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiaty z tygodnia szóstego sa mistrzowskie.Absolutnie.Wyglądają jakbyś nakleiła na paznokcie kawałki tkaniny.W sensie, że tak ładnie Ci ten wzór wyszedł.No i świetne, soczyste połączenie kolorów.
    Biała mozaika jest zaraz za nimi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie mi sie bardzo podobają szczególnie chyba kwiatowe :) szkoda, że obgryzam paznokcie ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyjątkowo udana akcja. Przypadły mi do gustu wszystkie wzorki, z resztą nie mogło być inaczej - szczerze i bez wazeliny - każdy Twój mani zawsze mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. najbardziej podobaja mi się groszki i paski.
    kto wie, może sama sobie strzele jakieś grochy...

    OdpowiedzUsuń
  6. najcudowniejsze sa 6 i 7 ;)) rewelacyjnie wyglada ajjj jak bym chciala je miec ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. oooo tak jak dziewczyny mówią- kwiatki są przepiękne! Mogłabyś wrzucić jakieś zdjęcia jak je namalować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od jakiegoś czasu mam w planach jakiś prosty tutorial, może w końcu się do tego zabiore:D

      Usuń
  8. Mi też najmniej podobają się Tęczowe ale reszta śliczna!;)

    OdpowiedzUsuń
  9. prostota u mnie zwycięża: grochy :D
    ale kwiatuchy też śliczne, bardzo dopracowane ;)
    zresztą wszystkie ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Tygrys i biała mozaika są najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba przegapiłam wcześniej sporą część twoich prac w tej akcji.. Nie wiem jak to sie stało.. Hmm.
    W każdym razie powiem Ci, że ślicznie wyszło.. Tylko tęcza średnio przypadła mi do gustu, reszta bardzo mi się podoba.. A kwiatki to już w ogóle mistrzostwo świata :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnie mi się straaaasznie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nr 1 i nr 6:)
    Ja jeszcze nie przebrnęłam przez całość:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Aktualnie też robię krótką przerwę od wzorków, akcja paznokciowa dała w kość:D
    Zawsze z niecierpliwością czekałam na Twoje zdobienia. Zwierzęce, kwiatki, moda i sztuka - mistrzowskie wykonanie i pomysłowość.

    OdpowiedzUsuń
  15. 6, 7, 8 to moje faworyty. Nie umiem zdecydować który podoba mi się najbardziej ;(
    Dla mnie są wspaniałe i widać w nich bardzo dokładną pracę - są piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. A mi najbardziej podobają się kwiatki i kosmos.

    OdpowiedzUsuń
  17. wiesz, że wszystkie są cudne! ale kwiatki nabardziej mi się podobają :D zwłaszcza kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  18. najpiekniejsze sa taniec i tygrysek, a teczowe marble bardzo srednie - jednak niemniej Twoj manicure wychodzi zawsze interesujaco :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja jestem okrutna i zaniedbałam akcję paznokciową :(
    Postaram się ją dokończyć w następnym tygodniu :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Zwierzęce i kwiatki po prostu kocham;)

    OdpowiedzUsuń
  21. kwiatki bardzo ładne są, taniec wydaje się najbardziej pracochłonny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. 1, 4, 5, 6, 7 są cudne :)

    najmniej podobały mi się tęczowe przez dobór kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. zielony tygrys i galaxy nails - dla mnie super

    OdpowiedzUsuń
  24. Najbardziej moda, kwiatki i groszki :D Ale wszystkie tak naprawdę super :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie się marble bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz ładny kształt paznokci :)
    A wzorki bardzo mi się podobają, cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  27. "Sztuka" jest ponad wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow!! mi się wszystkie podobają! Ze sztuką na czele.
    Są po prostu świetne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkei wyszły świetnie!

    Ja kilka tygodni temu zrobiłam pierwszy tydzień, zwierzakowy i nie mam weny na 'słodkie".

    OdpowiedzUsuń
  30. Najbardziej podoba mi się Zielony Tygrys i Kwiatki :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi najbardziej Tygrys ;)
    Jak nie przepadam za motywem kwiatów tak u Ciebie mi się podoba. Jest nietypowy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Tygrys jak dla mnie jest najlepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Uważam że to była udana akcja :) Jestem zachwycona kwiatkami, cudownie Ci to wyszło :) 1, 6 i 9 to moi zdecydowani ulubieńcy, cudne są!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. pierwszy tydzień i ten tygrys wymiata...śliczny manicure

    OdpowiedzUsuń
  35. Prawdziwa sztuka, podziwiam :) Jednak prawdę mówiąc ja ani jednego z tych wzorków nie chciałabym nosić na swoich paznokciach, są zbyt szalone ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki:)

      Viollet, dzięki:) A tak w ogóle to przecież nie każdy musi lubić wzorki na paznokciach same w sobie:)

      Usuń
  36. Kwiatki są obłędne :) co ja bym dała za taki mani na swoich pazurkach ;D

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne te Twoje paznokcie, aż nie mogę się napatrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  38. kwiatki i biała mozaika, są rewelacyjne :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Tygrys i biała mozaika wygrywają. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Twoje paznokcie powinny mieć swoją galerię. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. ja nic nie wybieram bo mi się wszystkie podobają- cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. najbardziej podoba mi się tygrys, paski i śnieżkowe (no i brawa za sztukę!) :) a najmniej tęczowe

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczności zmalowałaś, mi najbardziej się tygrys spodobał i podziwiam sztukę - oryginalne ;))

    OdpowiedzUsuń
  44. kwiatki i biała mozaika są bezkonkurencyjne <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Mi 3,4 i 9 najbardziej się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Aktualne - śnieżkowe bardzo mi się podobają. ;) Taki delikatny wzorek, chyba podobają mi się najbardziej. Poza tym uwielbiam kwiatki, groszki, taniec, nawet zakalce. ;) I tygrysa! W zasadzie wszystkie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  47. Mi najbardziej podobają się śnieżkowe, są ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Śnieżkowe według mnie najładniejsze. Chociaż w sumie wszytskie bardzo mi się podobają !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Każdy wzór na moje możliwości jest niewykonalny o.O Wszystkie mi się bardzo podobają, ale taki ulubiony to kwiatki i kosmos :)

    OdpowiedzUsuń
  50. moi faworyci to tygryski i kwiatuchy:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Tygrys i kwiatki absolutnie mnie zachwyciły i do dziś siedzą mi w pamięci :) Szczególnie tygrys! Poza tym bardzo podobał mi się też wzorek modowy :)

    OdpowiedzUsuń
  52. A mnie paski,tygrys i galaxy super:)
    Masz talent kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Zielony tygrys jest powalający!!! Cudowny, muszę od Ciebie ściągnąć. :)

    OdpowiedzUsuń
  54. ślicznee ! zapraszam do mnie + obserwuje ; )

    OdpowiedzUsuń