wtorek, 27 marca 2012

Sally Hansen Magical – Purple Potion

Prawdziwy staroć – dosłownie odgrzebany w helmerzej otchłani :D. Kupiłam go na allegro kilka lat temu, jeszcze w liceum. Od dawna te seria jest niedostępna, na allegro nie ma, na ebayu pojedyncze sztuki w nieprzyzwoitych cenach więc wnioskuję, że to seria dawno temu wycofana.

Ostatnio była piękna pogoda (pora na holo!) więc pomalowałam paznokcie nim po raz ostatni :(..Niestety została mi sama resztka, szkoda bo lakier jest niesamowity! To przygaszony błękitnawy fiolet, efekt holograficzny jest bardzo mocny! Pięknyyy! Jest też nieźle kryjący, ale czasem ślizga się po płytce, dwa pociągnięcia w tym samym miejscu skutkują smugą totalną – brak lakieru w jednym miejscu a w innym gruby glut. Ale wybaczam mu to, bo jest niesamowity. Oczywiście najpiękniej wygląda w słońcu albo w sztucznym świetle.

DSCN2352

poniżej w świetle dziennym

DSCN2347

i w słońcuuuu!

DSCN2338

DSCN2344

DSCN2345

DSCN2353

Zostawiłam sobie też buteleczkę, zrobię sobie w niej kiedyś jakiś lakierowy mix. Mimo, że złotko oblazło tu i tam strasznie lubię ją lubię, wyróżnia się wśród tłumu czarnych zakrętek :D.

DSCN2350

Cudo – nie lakier, prawda :D?

86 komentarzy:

  1. Magiczny, cudowny, wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż się nie chce wierzyć, że to lakier. Efekt jest tak mocny, że dałabym sobie rękę uciąć, że to naklejki albo cuś w tym stylu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, efekt jest bardzo mocny:)

      Usuń
  3. Pamiętam tą serię lakierów również z czasów liceum, koleżanka dostała od mamy, która wtedy siedziała w USA wszystkie odcienie, więc pewnie całkiem prawdopodobne, że już ich nie ma. Od tego czasu upłynęło sporo lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój ma chyba z 6 lat jak nie więcej:)

      Usuń
  4. Fantastyczny lakier i efekt jaki daje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. moje oczy błyszczą się równie mocno jak on na taki widok *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. o matko... gto niedobrze ze wycofali;( kocham holosy a to istne cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niedobrze:( Takich lakierów nie powinno się wycofywać:)!

      Usuń
  7. Śliczny efekt :D
    Wygląda to niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda, że wycofany - wygląda genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana znam lakier który wydaję się być bardzo podobny do tego o którym pisałaś.. pomaluję nim paznokcie i wrzucę zdjęcia bedziesz mogła porównać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow faktycznie wygląda cudownie :) Też czasami odgrzebuje starocie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny lakier, naprawdę magiczny :).

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny! a ja nigdzie u siebie żadnego holo z żadnej firmy znaleźć nie mogę ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A szukałaś w Golden Rose albo mini Eveline:)? Te mi akurat przyszły do głowy:)

      Usuń
  13. nie przepadam za takimi lakierami, ale ten rzeczywiście piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja to mam bzika na punkcie paznokci, moje sa w oplakanym stanie ale niestety praca nie pozwala mi na piekne, dlugie i zadbane paznokcie

    lakier jest przesliczny, uwielbiam wszystko co sie swieci, pieknie !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kleo, zostaw go gdzieś na wierzchu, żeby łatwiej mi było Ci go capnąć :P Stri już zapowiedziałam wizyte, więc też się szykuj :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha wiesz co akurat stał sobie długi czas u mnie na biurku:D

      Usuń
  16. powinni wznowić tą serię bo Cudo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oooooooooooo :3
    Aż szkoda, że już nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  18. OMG rewelacyjny, nie powtarzalny, bynajmniej nie widziałam podobnego, a jestem lakierocholiczką.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale ładny, szkoda, że już takich nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny i po tylu latach dalej nadaje się do użycia! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. oh, cudnie się prezentuje! ja jednak zrazilam sie do wszelkich brokaciakow, bo kurcze potem nie mam cierpliwosci ich zmywac/zcierac :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten się zmywał całkiem okej, gorzej niż kremy ale ogólnie bez większych problemów:)

      Usuń
  22. Przepiękny w słońcu musi się pięknie błyszczeć?

    OdpowiedzUsuń
  23. matko jakie cudo! @_@
    ale mi się marzy taki holo.. :(

    OdpowiedzUsuń
  24. ;o o mamuniu jakie cudeńko !

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczniutki :) a buteleczka na pamiątkę też śliczna :)
    Myślę , że z innych film możesz znaleźć podobny lakier, ale nie wiem czy będzie miał tak duży efekt holo ;)
    Ja kupiłam sobie duożo brokatów (w tym holo) i będę czasem sypać na nielubiane lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałaś w drogeriach idzie dostać holo ale niestety nie takie mocne:/

      Usuń
  26. Wspaniały kolor. :) Bardzo mi się podoba na paznokciach, choć sama pewnie nie zwróciłabym na niego uwagi, ponieważ kolor w opakowaniu nie zdradza potencjału tego lakieru. ;)
    I bardzo podoba mi się wzorek tych naklejek z poprzedniego posta. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pamiętam, że kupowałam wtedy ten lakier zupełnie "w ciemno", ale miałam szczęscie:D

      Usuń
  27. No nieźle daje po oczach tym efektem holo :)

    OdpowiedzUsuń
  28. zgadzam sie, ze cudo!
    Fantastycznie wyglada :) az sie nie chce wierzyc, ze to lakier a nie naklejki :) bardzo ladne paznokcie! :)
    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie jestem fanką takich lakierów, ale ten wygląda obłędni i jeszcze ta czadowo buteleczka :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny,dlaczego takie ładne lakiery są wycofywane? :_(

    OdpowiedzUsuń
  31. Lakiery holo są świetne !! sama mam jeden podobny do Twojego, ale też niestety nie dużo mi go zostało :(

    OdpowiedzUsuń
  32. O żesz, ale on jest piękny:):):) Uwielbiam holosie, ale ten jest chyba najpiękniejszym jakim widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Jezus Maria trzymajcie mnie :o soooooooooo good

    OdpowiedzUsuń
  34. Genialny jest i do tego jeszcze te kilka lat wogle na niego nie wpłynęło.

    OdpowiedzUsuń
  35. Jaki wspaniały *.* Uwielbiam holograficzne lakiery i te w odcieniach fioletu, więc ten lakier to ideał :D I dodatkowo, ta śliczna buteleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  36. piękny;)
    szkoda że go wcześniej nie spotkałam

    OdpowiedzUsuń
  37. omg ten lakier jest boski <3 od opakowania po kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Teraz Golden rose wypusciło holograficzne lakiery, więc się rozejrzyj. Ładne kolorki i chyba też ładnie błyszczą - na żywo ich nie widziałam, ale na zdjeciach był faaajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Golden Rose mają niestety słabszy efekt holo ale też są ładne:)

      Usuń
  39. cu-do-wny! Zakochałam się i koniec, muszę go mieć! Będzie mi się teraz po nocach śnił;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Szał *_* Powinni wznowić tą serię,o!

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczny lakier!!! Uwielbiam lakiery Sally Hansen :))) Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  42. ISTNA IMPREZA NA PAZURACH ! ;D
    CZAD!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Oj racja... cudo... <3
    Chyba go muszę mieć. :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Prześliczny, bardzo żałuję że nie można go już kupić :(((

    OdpowiedzUsuń