sobota, 3 marca 2012

Sensique – Drink with Lime

Stary swatch i lakier nie najnowszy – z letniej kolekcji Sensique. Trochę z gatunku “brzydali” ale nie zupełnie. Pewnie wiecie, że lubię takie odcienie, jednak Drink with Lime nie jest tak do końca w moim guście, nie padam z zachwytu ale jest ładny.

To dosyć jasna zieleń, z mocną domieszką żółtego. Ma w sobie bardzo małą zgniłą nutkę, ale taką mini-mini. To krem z dodatkiem mikroskopijnego pyłku, praktycznie w ogóle go nie widać. Na zdjęciach dwie warstwy. Jest dość mocno podobny do Lime Up! z Essence, ale Lime Up jest bardziej żółty i ma chyba minimalnie więcej zgnilizny w sobie dlatego bardziej mi się podoba..szkoda, że nie zrobiłam porównania.

DSCN0784

DSCN0790

DSCN0785

DSCN1654

68 komentarzy:

  1. Ale mi narobiłaś ochoty na sorbet cytrynowy :D
    Co raz bliżej wiosna, nawet na pazurkach widać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie limonkowe zielenie. I drinki z limonką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U ciebie wszystkie kolory wyglądają dobrze.Serio, nie wiem jak to robisz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super limonkowo wyglada:))) apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy kolorek :) mimo że nie mój podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny :) WYdaje mi się, że byłby fajnym tłem dla wzorków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. prawdziwie świeży kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka CUDOWNA Limonka!NO śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał! Nie lubiłam nigdy jasnej zieleni na paznokciach, ale kurcze, ta mi się strasznie podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny kolor - taki wosenny :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny, lubię takie 'szalone' kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja bardzo lubię taką zieleń, kojarzy mi się ze świeżą wiosenną trawą.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale mnie pozytywnie nastroiłaś tym kolorem! Jestem ciekawa jak moje pazurki by w takim wyglądały :)

    OdpowiedzUsuń
  14. taaak, zdecydowanie podobny do essence!

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo podoba mi się taki limonkowy odcień <3
    właśnie na taki ostatnio poluję ;*

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam Lime Up! ale go nie lubię. W buteleczce bardzo mi się podoba, natomiast na paznokciach nie za bardzo :c Dlatego, ten też by do mnie nie przemówił :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On nie jest łatwy w noszeniu niestety, nie każdemu pasuje.

      Usuń
  17. ojej.. cudny kolor :) taki wakacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mi kojarzy się z grzybkami gąskami :) i bardzo podobny do essence

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, jaki limonkowy kolorek. W swojej szafce mam lakier koloru jaskrawej zieleni i jakoś ciężko mi go użyć. Twoje za to wyglądają bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny:) bardzo wiosenny;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Teraz taki kolor bardzo modny :) nawet widziałam, że moja mama kupiła sobie kurtkę w identycznym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie się podoba zarówno: i ten z Essence [bardzo podobne!] i ten, jak niebieski na oczach tak na paznokciach lubię zielenie :)

    Masz mój dodatkowy subiektywny plus za ostatnie zdjęcie, bardzo lubię limonki, mają taki fajny specyficzny smak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki:)

      Zajęczaku, hehe, też je lubię:D

      Usuń
  23. Jest mega energetyczny... super odcień limonkowy :)
    Zapraszam do siebie.... pozdrawiam cieplutko Camill.e

    OdpowiedzUsuń
  24. piękny kolor w butelce nie wyglada tak fajnie

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam Lime Up,ale ten kolor wydaje mi się ciekawszy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chyba właśnie zakochałam się w tym kolorze, jest super, taki wiosenny!

    OdpowiedzUsuń
  27. zielony, zółty i czarny to chyba jedyne kolory, przed którymi mam opory jeśli chodzi o lakiery :) jednak ma w sobie coś ożywczego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja własnie najbardziej lubię zielone :)

      Usuń
  28. Świetnie pasują do wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Odpowiedzi
    1. Aha, nie tak. Roześmiana morda psuje dramatyzm.
      Więc:
      Ranisz me serce :.(

      Usuń
  30. a mnie się baaardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny kolor tylko jakis taki wydaje mi sie nie poreczny w kazdym razie dla mnie :) Dla nastolatek jak najbardziej :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. kolorek nie mój ale przywolal mi na chwile lato

    OdpowiedzUsuń
  33. kojarzy mi się z kiwi :) wg mnie idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny :) Szkoda, że to jeden z nielicznych kolorów, w których wyglądam jak chora ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Brzydal ;) Nie podoba mi się ten odcień...

    OdpowiedzUsuń
  36. Ładny ocień lakieru. A Twoja poznacie są piękne !

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow! Śliczny kolor, taki wiosenny ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. ładna zieleń, ładniejsza od takiego ciemnej ,za którą nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zdecydowanie nie mój kolor. Na paznokciach też za bardzo mi się nie podoba, ale co kto lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  40. ja sobie walnęłam z sensique też zieleń ale ciemną :)

    OdpowiedzUsuń
  41. kolor jest boski :) idealny na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jaki boski kolor! Chcę :D\
    ZAPRASZAM do siebie!
    po ilę był ten lakier ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki :)

      KoloroweKredki, juz nie bardzo pamiętam, coś koło 6zł?

      Usuń
  43. Rzeczywiście brzydalek, ale bardzo fajny brzydalek:D ale chyba najciekawiej taki kolor wyglądałby na opalonych dłoniach, nie moich bledziochach:( w lecie za czyms podobnym się rozglądnę może:D A nie wiesz cyz ten dostanę w naturze jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że już nie dostaniesz. Chyba, że twoja Natura jest na uboczu i mają tam różne prehistoryczne skarby:D

      Usuń
  44. Mi się podoba. Jest świeży :)! Idealny na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń