wtorek, 13 marca 2012

Sensique french manicure 135

Dla mnie widok dość egzotyczny, bo ja za frenchem nie przepadam i rzadko noszę. Ostatni raz miałam dawno, daaaawnooo temu. Białe paseczki malowałam lakierem z Golden Rose, odręcznie bo od naklejek-pasków zwykle wychodzi nieładnie. U prawej ręki wyszły mi oczywiście gorzej, ale z daleka wyglądają jak dla mnie całkiem całkiem.

Użyłam lakieru Sensique french manicure 135, sam lakier muszę powiedzieć, że całkiem przyjemny, ładnie się rozprowadza, nie smuży i dość szybko schnie. Położyłam dwie warstwy (po dwóch efekt najbardziej mi się podoba). 135 jest oczywiście półprzezroczysty, ma odcień brzoskwiniowy i nie ma żadnych drobinek. Do frencha wolę brzoskwiniowe/beżowe lakiery niż różowe. Ten ma moim zdaniem ładny odcień, ale jeśli miałabym się przyczepić – wolałabym żeby miał trochę mniej żółtego pigmentu w sobie.

DSCN2211

DSCN2214

DSCN2215

I zapowiedź nowych kredek od My Secret – mają wejść do Natur 22 marca a kosztować 7,49zł. Mają być dostępne 4 kolory klasyczne i 3 neonowe.

MySecret_Satin_Touch_Kohl_kompozycja

Mi najbardziej po zdjęciu promocyjnym podobają się te trzy ‘neonowe’ kolory i ciemna zieleń.

77 komentarzy:

  1. Bardzo ładny, naturalny odcień.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny french! mi brak cierpliwości do malowania paseczków :)
    co do samego lakieru - popieram, mniej żółty byłby zwyczajnie ładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie:) Został mi jeszcze jeden do wypróbowania z tej serii, chyba jest mniej żólty:)

      Usuń
  3. śliczny manicure, bardzo lubię frencha u siebie na paznokciach :D te kredki z my secret zapowiadają się całkiem ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. neonowe kredki muszą być moje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kredki mają świetne kolory :D:D

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny french ostatnio chodzi z amną właśnie...a te rkedki neonowe strasznie mnie ciekawia ;]]]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie te neonowe strasznie ciekawią..i też ciekawi mnie czy będą miękkie i dobrze napigmentowane, nie mam żadne kredki z My Secret.

      Usuń
  7. kredki mają bardzo fajne kolory, podoba mi się ta jasna zieleń (?) na samym dole ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też, ale wolałabym taką bardziej żółto-trawiastą zieleń:)

      Usuń
  8. kolory super :D
    u mnie oczywiście nie ma natury

    OdpowiedzUsuń
  9. ja ostatnio miałam frencha na paznokciach 6 lat temu i nie tęsknie za nim jakoś specjalnie. Ale u Dziewczyn czemu nie. U siebie niekoniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. klasyczny french nie jest dla mnie, zdecydowanie wolę kolorowe xD Ale ten wygląda świetnie ;) a na kredki mi narobiłaś ochoty, szczególnie te neonowe x3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny french, bardzo lubię tak pomalowane paznokcie, ale sama tego nie umiem zrobić:(

    OdpowiedzUsuń
  12. kredki są świetne :> a meila już wysłalam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. końcówki wydają mi się zbyt żółte przez ten beżowy lakier ;P :)
    a kredki bajeranckie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie..końcówki wyglądają najgorzej, bo cała płytka nie wygląda tak żólto.

      Usuń
  14. bardzo ładnie wygląda ten lakier, ogromny plus za połysk, kredkie faaaajne, te jasne kolorki mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się, że mógłby mieć mniej żółtego w sobie ;) French Ci bardzo ładnie wyszedł :]

    OdpowiedzUsuń
  16. Neonowe są cudowne, szkoda, że u mnie nie ma tego sklepu :(

    OdpowiedzUsuń
  17. tak-zdecydowanie neony! ;p

    ja także nie przepadam za frenchem, chociaż sam beż czasami można zobaczyć na moich pazurkach ;p

    zapraszam do mnie na rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Neony faktycznie zapowiadają się super. A co do paznokci to frencha nie noszę, bo nie umiem go równo namalować od razu zaczynają trząść mi się ręce... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. French niestety najłatwiejszy nie jest..mi zawsze najbardziej trzęsie się lewa ręka, wiadomo, dlatego u prawej mam zawsze gorzej pomalowane.

      Usuń
  19. Faktycznie trochę za dużo żółtego pigmentu przez co biel trochę straciła na uroku.Lakier beżowy w tym przypadku kładłabym pod biel, a na biel top coat-ale to już takie moje marudzenie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie lubię tylko przezroczystego lakieru kłaść na biale końcówki bo mam wrażenie, że jakoś biją po oczach:D

      Usuń
  20. Kolor bazowy bardzo mi się podoba. Ja jednak, podobnie jak Magda60005, wolę jak końcówki są nieco bielsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi odcień średnio się podoba, ale podziwiam równiótkie paseczki :)
    Ciekawa jestem tych kredek, które zamieściłaś, trzeba będzie zapolować na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. French wyszedł bardzo starannie co do lakieru też wolałabym chyba żeby miał mniej żółtych tonów.

    OdpowiedzUsuń
  23. wygląda schludnie, ale ja chyba wolę różowawy french (choć sama nie noszę, bo zazwyczaj mam krótkie paznokcie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi najbardziej podoba się chyba taki czysty beż:) Mniej żólty niż ten.

      Usuń
  24. niby frech odszedl do lamusa ;) a tu proszę jak ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładnie, tylko ten lakier ma za dużo pigmentu żółtego, wolę delikatne beże lub jaśniutki róż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Helen, napisałam też o tym w poście:)

      Usuń
  26. Piękny ten lakier. :)
    Kredki wyglądają super! Zwłaszcza te neonowe. ;) Chociaż pewnie rozsądek weźmie górę i i tak nie kupię. ;)
    Btw. widziałaś limitowankę Catrice Hidden World? Ja jakoś o niej zapomniałam, a jest cudna! Chodzę do Natury od wczoraj, bo czekam, aż panie wyładują dostawę, ale doczekać się nie umiem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. ładny french, ja nie potrafie bez szablomów, chociaz z nimi tez raz mi wyjdzie ładnie, a raz gorzej...
    a lakier faktycznie mogłby byc mniej zólty

    OdpowiedzUsuń
  28. Hmm,bardzo dawno nie miałam frencha na paznokciach,zainspirowałaś mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Odpowiedzi
    1. Też mi się podobają :)

      Kredki nie dla mnie...

      Usuń
  30. Piękny manicure :) lakier ma fany odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ładny kolor taki naturalny;0 Fajne kolory kredek wchodzą, ale chyba nie dla mnie..

    OdpowiedzUsuń
  32. French śliczny i staranny, ale lakier ma rzeczywiście za dużo żółtych tonów i przez to końcówki wyglądają na ciut zżółknięte :D

    OdpowiedzUsuń
  33. zazdroszczę tak wronych kresek

    OdpowiedzUsuń
  34. oooo ciekawe jak te kredki będą się sprawować. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zdecydowanie za dużo żółtych tonów,ale co kto lubi ;-P

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ladny frenczyk, jednak faktycznie za mocno wpadajacy w bez. Ja stosuje bezbarwne lakiery, poniewaz idealnie komponuja sie zwlaszcza z opalona dlonia np w lato :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wlaśnie jak wyzej napisalam jakoś nie przepadam za bezbarwnym, bo mam wrażenie że białe paseczki jakoś sztucznie wyglądają:). Chociaż jedną warstwę do frencha wolę położyć:)

      Usuń
  37. A ja wręcz przeciwnie - ostatnio często noszę frencza ;) akurat ten lakier Sensique z serii 'frenchowej' najmniej przypadł mi do gustu, bo jak sama napisałaś, ma za dużo żółtego pigmentu...

    OdpowiedzUsuń
  38. Lubię frencha, tylko mi krzywo wychodzi ;/ A Twój jest piękny i taki równiutki... ^^

    OdpowiedzUsuń
  39. zastanawiałam się ostatnio nad tym lakierem i dobrze, że nie wzięłam w końcu, bo wolę odcienie bardziej różowe:)

    OdpowiedzUsuń
  40. podoba mi się ten brzoskwiniowy odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. nie wiem jak to robisz ale u Ciebie nawet zwykly french wyglada zjawiskowo :D:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Heh, no patrzę i ślinię się do Twoich paznokci (szczególnie, że moje właśnie raczyły się porozdwajać i połamać :/)... piękne są :D

    Kleo, znalazłam Twoją recenzje cieni Sensique Paradise Island na Wizażu, jednak na blogu nie ma ani słowa. Mogłabyś coś podpowiedzieć, bo właśnie natknęłam się na nie w swojej Drogerii N. i dumam czy warto:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kota, ja miałam tylko ciemną zieleń. Ogólnie dobrze napigmentowany był i miał ładny kolor (choć jasniejszy na oku niż w opakowaniu). Jedyne co mi przeszkadzało to fakt, że cień się osypywał ale nawet nie przy nakładaniu tylko po jakimś czasie na oku, dopiero po jakimś czasie to zauważyłam, wcześniej myślałam że może jakoś niechlujnie go nałożyłam? Nie wiem jak inne odcienie, na przykład matowe:)

      Usuń
  43. nie do końca podoba mi się ten kolorek, ale to kwestia gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten kolor świetnie wygląda, chociaż jak ja sobie nim pomalowałam paznokcie usłyszałam " Ty palisz papierosy? taki żółto pomarańczowy kolor masz na paznokciach, pewnie od tego". Także właściwie nie wiem czy fajny czy nie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, może spróboj z jedną warstwą? Wtedy nie jest aż tak żólty ;)

      Usuń
    2. Tylko jedna warstwa odpryskuje mi po ok. 3h :(

      Usuń
  45. Wolę wersję bardziej różową

    OdpowiedzUsuń
  46. hm, ja bardzo lubię "frencze" ale raczej w takich odcieniach różu albo delikatnych mlecznych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Solo ten lakier bardzo ładny, jednak tutaj, jak dla mnie, bardzo psuje efekt french'a czyniąc białe końcówki żółtawymi ;/

    OdpowiedzUsuń