środa, 7 marca 2012

Krok po kroku: Niebieski akcent x3

Obiecałam ten makijaż baaardzo dawno temu. Taki trochę dziwny, z potrójnym niebieskim akcentem.

Bardzo lubię kolorowy makijaż oka ale nie przepadam (na sobie) za makijażami, w których mocny kolor, jeden lub wiele, otacza całe oko i sięga powyżej linii załamania górnej powieki. Czasem takie makijaże same w sobie są świetne, ale ja mam wrażenie, że zamiast mojej twarzy widać tylko mejkap:D. Dlatego ostatnio najbardziej lubię takie, w których kolor to akcent, albo kolor w duecie z czymś ciemnym lub pastelowym, albo monochromatyczny makijaż tylko ruchomej powieki. W tym makijażu czułam się dość dobrze, bo ruchoma powieka to beż, a moje ruchome powieki są mocno widoczne dlatego dodatkowo przy kolorowych makijażach kolor “wyje” na odległość ;).

DSCN1733

1. Zaczynam od korektora pod oczy (Dermacol), podkreślenia brwi (zestaw do stylizacji brwi Essence) i bazy pod cienie (nowa Joko).

Na wewnętrzny kącik i pod łuk brwiowy nakładam kremowy cień, matowy (u mnie z mikro drobinkami Sensique Velvet Touch 117).

DSCN1726

2. Na całą ruchomą powiekę nakładam matowy cień w kolorze, jasnego karmelowego brązu, lub ciemny beż jak kto woli (Sleek Oh So Special, The Mail).

DSCN1727

3. W załamanie powieki nakładam połyskujący błękit (Sleek Monaco, Humming Bird). Najlepiej używać do tego płaskiego, języczkowego pędzelka, o dosyć zbitym włosiu.

DSCN1728

4. Miękkim pędzelkiem do blendowania rozcieram niebieski cień.

DSCN1729

5. Na górnej powiece dodaję granatową kreskę (Catrice, granatowy eyeliner w żelu z kolekcji Out of Space). Dolną powiekę podkreślam matowym ciemnym brązem (Sleek, Oh So Special, Boxed).

DSCN1730

6. Na linii wodnej rysuję turkusową kreskę, najlepiej kredką (u mnie sprawdził się niebieski żelowy eyeliner Essence z limitowanki Sun Club).

DSCN1731

I rzęsy – u mnie Maxxi Lash Flexi Hean.

DSCN1732

DSCN1742

DSCN1739

DSCN1763

Jeśli nie lubicie tyle błękitu w makijażu to można np. niebieski cień z załamania powieki zastąpić morelowym, albo brązowym a zamiast granatowej kreski sprawdzi sie też czarna czy brązowa :).

 

I zapowiedź nowości od Sensique – 5 nowych błyszczyków Magical Shine Lip Gloss. Będą kosztowały 7,99zł a do sprzedaży wchodzą 10 marca. Mi podoba się ten środkowy ze stojących, taki brudny lekko fioletowy róż? Fajnie by było gdyby to były błyszczyki z mnóstwem maleńkich drobinek (przynajmniej ja takie lubię iskrzące) a nie perłowy błysk. A tak nawiasem mówiąc takie tanie marki mogłyby wypuszczać więcej kremowych błyszczyków :)!

Sensique_błyszczyki_do_ust_Magical_Shine_kompozycja

77 komentarzy:

  1. Kreska super! ale reszta nie moja tonacja;)
    Ogolnie ona jeszcze bardziej "gasi" kolor cieni.

    Blyszczyki Sensique wygladaja ciekawie, podoba mi sie ten lezacy w odcieniu koralowo-brzoskwiniowym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę napisać dokładnie to samo - kreska piękna (w ogóle kocham granat na powiece), ale tonacja cienia na całej powiece kompletnie nie dla mnie.

      A błyszczyków podoba mi się 404, ten najbardziej fioletowy :D

      Usuń
    2. Dzięki dziewczyny, coś tu faktycznie się chyba gryzie w tym makijażu:)

      Usuń
  2. Piękny make up - przykuwa uwagę, a jednocześnie nie odwraca uwagi od całej twarzy

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za step<3 ta niebieska kreska wewnątrz oka mistrzowska! Potrafisz zainspirować

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooooo, jaki śliczny!
    Muszę sobie sprawić turkusową kredkę do linii wodnej, zdecydowanie ;)
    Masz to szczęście, że masz normalne, ładne oczy ;) U mnie takiego makijażu prawie wcale nie widać, lekko opadają mi powieki i niemal wszystko zakrywają (choć do zdjęć otwieram najszerzej jak się da ;)).
    Ta granatowa kreska też mi się baaaardzo podoba, w ogóle całość mi się strasznie podoba :) Jest pastelowo, schludnie i wszystko gra ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie :) przywodzi mi na mysl utesknione lato :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny jest :) ja też wolę kolorowe akcenty niż całe oko w papuzich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki wakacyjny, lekki, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie kolor z linii wodnej zawsze się ściera w zastraszającym tempie ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zależy czego użyję, kredka Miss Spory w ogóle mi się nie trzyma, ale Essencowe Long Lasting potrafią przetrwać kilka godzin:)

      Usuń
  9. Piękny makijaż :)

    Błyszczyki widziałam na kilku blogach, interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż super, chociaż mi się trochę ta granatowa kreska gryzie z turkusem w załamaniu i na linii wodnej, dla siebie wybrałabym czarną kreskę.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki:)

      Oliskova, chyba przez to że to dwa odcienie niebieskiego i dlatego się kłócą:)

      Usuń
  11. Ta linia wodna woła na kilometr "popatrz!" - świetne!
    Oprócz tego, rzuciły mi się w oczy ten ciemny beż i brąz z dolnej powieki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super! muszę koniecznie wypróbować - taki wiosenny ten makijażyk ^^
    tylko na sobie pewnie zrobię z czarną kreską ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Połączenia kolorów w makijażu są przepiękne. :) Lubię takie połączenia - kreska na górnej powiece i kreska na dolnej w różnych odcieniach tego samego koloru. ;)
    Błyszczyk chętnie kupię, choć nie wiem kiedy dotrę do Natury. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Makijaż wyszedł Ci naprawdę ślicznie :) Przede wszystkim taki nietypowy. Widzę, że coraz więcej produktów zmusza mnie do odwiedzenia Natury ;) A jeżeli chodzi o butki to pod tym linkiem możesz znaleźć produkty sprzedającego i pewnie m.in. moje nabytki :) http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=21262637 Całuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowicie to wygląda, najbardziej podoba mi się linia wodna.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny, kolorowy a jednak subtelny makijaż. Zwłaszcza podoba mi się linia wodna

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow zrobiłaś cudowną kreskę :)
    także czekam na błyszczyki :) Mają mieć drobinki a nie perłową poświatę, zobaczymy w rzeczywistości. Czekam aż Sensique albo My Secret wypuści bezdrobinkowe błyszczyki jak np te z Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie to wygląda :) Muszę wypróbować taki makijaż na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Każdy Twój makijaż wygląda pięknie, ten także robi furorę :)!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny !!! Bardzo oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie podoba sie tylko kreska ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obłędnie dużo niebieskiego! Pięknie zaznaczona linia wodna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny. :) Chociaż ja nie lubię błękitu na oku, bo robi coś dziwnego z moją tęczówką. :P
    A i chcę Ci powiedzieć, że do marki Sensique własnie Ty mnie przekonałaś i cieszę się z tego niezmiernie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dusiołku, Sensique ma i perełki i buble ale ogólnie jak na swoje ceny można znaleźć coś ciekawego:)

      Usuń
  24. Piękny, a ta kreska idealna. Zazdroszczę zdolności ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne połączenie, na pewno wypróbuję na dniach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe połączenie kolorów :]

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi coś tu nie gra, albo granatowy eyeliner nie pasuje, albo te cienie się jakoś gryzą. Wykonanie jednak jak zawsze świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki:)

      Lady in Purplee, chyba faktycznie ten granat się "gryzie"

      Usuń
  28. A właśnie kupiłam piękny niebieski cień i szukam na niego sposobu : )

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny chociaż dla mnie za duży kontrast :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Makijaż jak zwykle piękny, a z nowych błyszczyków podoba mi się najjasniejszy odcień, ale zobaczymy jak będą wyglądać na żywo;)

    OdpowiedzUsuń
  31. ciekawe połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ten eyeliner naprawdę robi wrażenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam takie kolory, śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  34. nie chciałabyś zrobić "step by step" tego makijażu? -> http://www.pudelek.pl/artykul/22530/drapiezna_koroniewska_zdjecia/

    Pozdrawiam,
    Kaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)

      kaylaville, szkoda że nie ma zbliżenia na twarz:( Nie do końca widać jak oczy ma pomalowane, ale pomyślę nad tym makijażem :))

      Usuń
    2. http://babyonline.pl/ciaza-i-porod-slynne-mamy_galeria.html?galg_id=1821
      tu jest troszkę bliżej, mniej więcej wiem jak to jest zrobione, ale z takim tutorialem, kogoś kto się lepiej zna, byłoby łatwiej :)

      Usuń
    3. O tu już dobrze widać:) Bede mysleć nad tym makijażem, o ile uda mi się go dobrze odtworzyc to oczywiście pokazę:)

      Usuń
  35. Ja jestem bardzo za, takie połączenie kolorów bardzo do mnie przemawia. Makijaż nie jest skomplikowany, a wygląda tak nietuzinkowo. Super!

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo mi si epodoba tak lekko wiosennie swiezo i pasuje do Twojeg oczka:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny :) Ta kreska na wodnej - miodzio :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam kolorową linię wodną :)

    OdpowiedzUsuń
  39. piękna ta kreska..o wow! bardzo mi się podobaaaa....

    OdpowiedzUsuń
  40. Myślę, że to by było świetne w wersji zielonej :DD

    OdpowiedzUsuń
  41. śliczne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczny kolor ma ten eyeliner :))

    OdpowiedzUsuń
  43. Można by rzecz, że dzieło sztuki ;) Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  44. Dziękuję za komentarze :)

    A i na pewno skuszę się na błyszczyk.

    OdpowiedzUsuń
  45. nieźle ja w makijażu zawsze unikałam kolorów wybierałam neutralne i pewne brązy oraz beże, ale ostatnio spróbowałam niebieskiej kreski na dole i muszę przyznać, że zrobiło to na mnie ogromne wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Wow, ta turkusowa kreska jest cudna;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Zazdroszczę takie czucia kolorów i szkoda, że nie można zobaczyć jak komponuje się z całą twarzą :(
    czysty i świeży idealny na wiosnę :)
    pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzeiki:) Nie bardzo lubię pokazywac makijaz na całej twarzy, raz że po prostu nie lubię się tak prezentować:D a dwa że zdjęcia całej twarzy niefajnie mi wychodzą:/

      Usuń
  48. hej dziewczyny wiecie moze jak sie nazywa ta paletka ze Sleek'a po lewej? Z gory dzieki :* Asia

    OdpowiedzUsuń