sobota, 17 marca 2012

Krok po kroku: Złoty Brąz

Makijaż dla France30 :). Miało być na brązowo dla niebieskookich. Wiadomo, najłatwiej jest mi wymyślać makijaże dla brązowych oczu i nie wiem czy ten będzie pasował do niebieskich oczu. Wydaje mi się, że tak bo użyłam ciepłych, złotych brązów – ale czy na 100% nie wiem, musiałabym spróbować tak pomalować kogoś o niebieskich oczach :). Moim zdaniem to makijaż dzienny.

Myślę, że brązy wpadające w miedź/pomarańczowe złoto jeszcze mocniej podbiły by niebieski kolor oczu, ale chciałam żeby to jednak były ciągle brązy. Podobają mi się makijaże w takich kolorach, ale ja średnio się w nich czuję dlatego nie noszę często, zdecydowanie bardziej służą mi chłodne, zgaszone brązy:).

DSCN2168

1. Zawsze zaczynam od nałożenia korektora pod oczy (stara wersja Dermacolu), podkreślenia brwi (zwykle cień albo zestaw do brwi Essence) i nałożenia bazy pod cienie (nowa Joko).

Następnie namalowałam na górnej powiece i w połowie na dolnej czarną kreskę. Ma to za zadanie podbić-przyciemnić kolor cienia przy linii rzęs, ale jeśli cień którego będziemy później używać jest dobrze kryjący ten zabieg (tak jak u mnie) jest raczej bezsensowny.

DSCN2155

2. Użyłam do tego czarnej kredki Miss Sporty, której nie lubię z powodu który doskonale widać na zdjęciu poniżej – z kredki podczas rozcierania wychodzi niebieski odcień..

Namalowaną kreskę oczywiście rozcieramy pędzelkiem. Tak mniej więcej, nie musi być dokładnie.

DSCN2156

3. Na górną powiekę (środek powieki) nakładam perłowy cień w kolorze średniego/jasnego złotego brązu.

DSCN2157

4. Załamanie powieki i zewnętrzny kącik oka podkreślam perłowym, ciepłym, ciemnym brązem.

DSCN2158

5. Na wewnętrzny kącik oka nakładam odrobinę perłowego cienia w waniliowym kolorze. Na dolną powiekę nakładam ten sam cień który użyłam na środek górnej powieki.

DSCN2159

6. Rozcieram lekko granice cieni. Następnie wybrałam cień w kolorze beżu, trochę ciemniejszy niż odcień mojej skóry, matowy. Nabrałam cień na miękki, dość szeroki pędzelek do blendowania i nałożyłam powyżej załamania górnej powieki rozcierając w kierunku brwi. Spodobał mi się ten “zabieg”, bo z większej odległości cień modeluje oko, załamanie wydaje się ‘głębsze’, tylko trzeba dobrać dobry odcień :).

DSCN2160

7. Nakładam odrobinę czarnego, matowego cienia przy linii rzęs, jak na zdjęciu. Lekko rozcieram miękkim pędzelkiem.

DSCN2161

Nakładam tusz na rzęsy i troszkę jasnego, perłowego cienia pod łuk brwiowy. Koniec :)

 

DSCN2162

DSCN2165

Tym razem nie zrobiłam zdjęcia użytych kosmetyków, bo korzystałam głównie z paletki cieni Ruby Rose (niedrogie cienie, można kupić na all albo bazarkach) i paletki Storm ze Sleeka.

To nie jest nic odkrywczego, ale może komuś np. początkującemu się przyda :).

66 komentarzy:

  1. Chcesz "modelkę" z niebieskimi oczami? zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemu nie:D
      Aaaale jednak logistycznie się nie da, dopiero teraz znalazłam, że w Krakowie "urzędujesz" :(. Ale jakbyś w Warszawie była i chciała to na serio się piszę :) Podobają mi się bardzo Twoje makijaże, dobierasz takie nieoczywiste kolory, ale efekty inspirują :)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. prosto a jakze elegancko! :) i kolory ponadczasowe.
    zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny, na bank pasuje niebieskim oczom ;) Muszę spróbować takiego, jest delikatniejszy niż moje zwykłe ;) Barrdzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo na tak. Lubię się tak malować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż!!! :)
    W ogóle ja należę do tych niebieskookich blondynek, którym pasują zdecydowanie chłodne brązy :P. Odnoszę wrażenie, że takie o wiele lepiej prezentują się na moich powiekach niż te ciepłe ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też myślę, że jeśli ktoś jest chłodnym typem urody to na pewno będą mu i tak bardziej leżały chłodne brązy, niezależnie czy jest niebieskooki czy nie, to tak nawiasem mówiąc:D

      Usuń
  6. Nie odzywam się zazwyczaj i nie komentuję, ale tym razem to zrobię. Codziennie przeglądam masę blogów kosmetycznych, oglądam makijaże i muszę powiedzieć to w końcu: Twoje makijaże są najpiękniejsze! Po prostu!
    Pozdrawiam serdecznie i oby tak dalej :)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, baaardzo dziekuje, jest mi strasznie miło że się podobają:))

      Usuń
  7. no super! bardzo ładny kobiecy makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że do moich oczu w kolorze zupy szczawiowej ten makijaż też dobrze by wyglądał. Bardzo lubię Twoje stepy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle pięknie. Bardzo lubię twoje makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny makijaż, niedawno kupiłam paletkę Storm i szukam przeróżnych inspiracji i znalazłam :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Złoto i brąz to jedno z moich ulubionych "dziennych" połączeń :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie - lubię takie makijaże :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudeńko! Muszę wypróbować na sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. jak zwykle perfekcyjnie i pięknie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny makijaż, mam niebieskie oczy i czasem maluję się właśnie tak:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny makijaż :) Ja niby niebieskooka a nie lubię siebie w brązach ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dziękuje za post :) Zazwyczaj maluje się tylko kredką, a zamierzałam przerzucić się na cienie, więc ten makijaż bardzo mi pomoże :) Uwielbiam Twoje step by step. Za chwilę biorę się do roboty :D Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuje ! :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobał:)!

      Usuń
  18. sama maluje sie tak czesto (oczyska mam zielone), make up swietny! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny makijażyk, zresztą jak wszystkie w Twoich stepach :D

    OdpowiedzUsuń
  20. zdecydowanie podoba mi sie takie polaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Może i dla niebieskookich ale brązowe oczy tez ładnie podkreśla :)

    OdpowiedzUsuń
  22. może nie jest odkrywcze jak to sama napisałaś, ale myślę że jako przewodnik dla osobo poczatkujacych i chcacych wiedziec wiecej, to idealny mini tutorial :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładny, lubię się w taki sposób malować :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny stepik! a przy okazji jeśli masz ochotę zapraszam do zabawy :)
    http://sauria80world.blogspot.com/2012/03/tagowo-5-moich-urodowych-obsesji-musze.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Faktycznie pięknie będzie wyglądał przy niebieskich oczach (co nie oznacza, że na Twoich nie wygląda równie ładnie) :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowny, spróbuję zmalować tak siebie

    OdpowiedzUsuń
  27. Mogłabym się godzinami gapić na Twoje makijaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. efekt niesamowicie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo podoba mi się step i dobra jakość zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  30. czasami sie zastanawiam jaki jest sens kladzenia niektorzych cieni czy kredek skoro i tak w efekcie koncowym ich nie widac ;D

    btw zdecydowanie sie przyda nam poczatkujacym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się nad tym zastanawiam:D O ile cienie nie są półprzezroczyste to nie ma sensu..

      Usuń
  31. piękny :) też mam paletkę ruby rose :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo mi się podoba takie delikatne podkreślenie linii rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo mi się podoba, też nie lubię tej czarnej kredki z Miss Sporty... Ale fajnie wygląda pod a nie na cieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo fajnie i na pewno wykorzystam pomysł na swoich oczkach:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczny, bardzo lubię się malować w ten sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  36. http://zszywka.pl/p/teczowo-46635.html Nie wiem, czy wysłałaś sama, czy ktoś pożyczył sobie Twoje zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Efekt piękny, ale chyba ty wiesz, że jesteś mistrzynią:D Poza tym mam wrażenie, że będzie mi pasował, więc skopiuję:)

    OdpowiedzUsuń
  38. piękny makijaż, uwielbiam brązy

    OdpowiedzUsuń
  39. Muszę to napisać: Robisz najpiękniejsze makijaże oka jakie kiedykolwiek widziałam na blogach i nie tylko. Za każdym razem podziwiam tak samo każdy Twój makijaż. MISTRZYNI bez dwóch zdań!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju strasznie mi milo coś takiego przeczytać:)! Baaardzo dziekuje:)

      Usuń
  40. piekny makijaż, kolory na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń