sobota, 31 marca 2012

Tydzień dziesiąty: Śnieżkowe

Nie miałam pomysłu na bajkowy tydzień, więc zainspirowałam się ślicznym “księżniczkowym” wzorkiem ejndzelTUTAJ wzorek, o którym mówię.

Użyłam jednak innych kolorów (miały się kojarzyć ze sukienką Śnieżki, ale zamiast żółtego użyłam złotego lakieru). U mnie też inna płytka do stempelków (Bundle Monster) i cyrkonie serduszka (Born Pretty Store). Lakiery, których użyłam to biały do stempelków Essence, Grape Hyacinth Sensique z Nature Code i złoty Sensique Festival of Light z Oriental Dream. Na całość bezbarwny top.

DSCN2563

DSCN2564

DSCN2567

Nosiłam ten mani trzy dni i o dziwo żadna z cyrkonii się nie oderwała, a nie przyklejałam ich na kleju, tylko na mokry lakier.

imgJPG

69 komentarzy:

  1. jakie swietne! super udało Ci się odbić stemple, ja mam wieczny problem z kratkiami i koronkami;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było tak łatwo, na kilku paznokciach zmywałam i odbijałam ponownie, bo odbijało się krzywo albo po prostu nie cały wzorek:/

      Usuń
  2. Idealne! Śnieżka powinna brać z Ciebie przykład ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne. Potrafisz zainspirować :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. urocze! trochę jak z 1001 nocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wszystkie Twoje mani! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne,trochę kojarzą mi się z ciasteczkami

    OdpowiedzUsuń
  7. Skróciłaś paznokcie? Wyglądają świetnie!
    Piękny, bajkowy efekt. Pamiętam, jak wahałam się, czy kupić Sensique Festival of Light - teraz bardzo się cieszę, że w jednak go mam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od jakiegoś czasu noszę krótsze:) dzięki:)

      Usuń
  8. Mam takie same cyrkonie, jednak one dla mnie są kompletnie niewygodne bo bardzo grube i szubko odpadją

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się trzymały świetnie akurat przy tym wzorku. Jeśli mam po jednej cyrkoni na paznokciu jak tutaj, a nie więcej to nie przeszkadzają mi ale wiadomo każdy co innego preferuje:)

      Usuń
  9. mi się kojarzy z krasnoludkami, ale nie wiem czemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękne! super ten niebieski kolor!

    OdpowiedzUsuń
  11. I od razu widać, że chodzi o Śnieżkę :)
    Świetnie wyglądają!

    :*

    OdpowiedzUsuń
  12. jak najbardziej są bajkowe! super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama sobie taki tydzień trudny wymyśliłaś XD Śnieżka byłaby z takiego mani zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne!
    Pięknie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  15. ojejku... zrób mi takie cudowne paznokcie.... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. raaany, jakie sliczne! :D bede sobie musiala kiedys zrobic podobne - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne! no jak królewna śnieżka :D

    OdpowiedzUsuń
  18. jesteś neisamowita uwielbiam te Twoje mani :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo pomysłowe i wykonanie perfect :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba pierwszy raz coś w Twoim wykonaniu nie trafia w mój gust...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki za szczerą opinię:) Może kolejne zdobienie Ci się spodoba:D ;)

      Usuń
  21. O jejku jakie piękne! :) Naprawdę świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wzór śliczny, tylko ten niebieski kolor zupelnie nie w moim guście.. no ale do tematu pasuje.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi ten lakier strasznie się podoba, lubię ten odcień błękitu:)

      Usuń
  23. Rewelacyjne! Świetny efekt i bardzo pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne paznokcie;))






    zapraszam do mnie:)
    może masz ochotę obserwować? ja już to zrobiłam :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Zauroczył mnie pod każdym względem:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak mogłaś tak skrócić takie cudne szponki? :D Wzorek nie dla mnie, ale wykonanie jak zawsze mistrzostwo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe odrosną:D Ostatnio coś mam "fazę" na krótsze;)

      Usuń
  27. swietne i bardzo pomysłowe

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam Twoje zdobienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. zabawnie to wyglada, piękny odcien niebieskiego :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne, mnie zaś skojarzyły się z kieszonkami w takim eleganckim, dziewczęcym wdzianku z końca XIX wieku :)

    OdpowiedzUsuń
  31. znowu świetne zdobienie, TY to potrafisz! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Paznokcie są śliczne!
    Bardzo ładnie dobrałaś kolory i to serduszko się tak wyróżnia <3
    Złoto dopełnia całości :)

    OdpowiedzUsuń
  33. OMG ale króciutkie te twoje paznokcie hehe ale bardzo ładny mani

    OdpowiedzUsuń