poniedziałek, 19 marca 2012

Tydzień dziewiąty: Taniec

Spóźniony dziewiąty wzorek na tydzień ze sztuką:D. Inspiracja to oczywiście Taniec – Henri Matisse. Mam nadzieję, że Matisse nie przewraca się w grobie na myśl, że jego dzieło zostało ‘odtworzone’ na moich paznokciach…ale chciałam jakiś bardzo znany obraz na ten tydzień :).

Bazowy to Bell Glam Wear 404 (obiecałam i niedługo pokażę solo) + farbki akrylowe.

DSCN2303 DSCN2302 DSCN2300DSCN2307

imgJPG

 

***

Widzieliście nową lakierową kolekcję Joko? Moim zdaniem świetna! Na żywo nie widziałam, mówię tylko o moich wrażeniach na podstawie zdjęć promocyjnych:). Mają kosztować ok 13zł.

look (1)

Patrząc na kolory ze zdjęcia podoba mi się najbardziej Arabian Princess, Pickled Lemon, Indigo.

97 komentarzy:

  1. Woow, Ty to jesteś przee! :)
    Gratuluję talentu!

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW robi wrażenie! cóż za dokładność!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwa sztuka na paznokciach, aż zapiera dech.

    OdpowiedzUsuń
  4. no to poleeecialaś :) pięknie :)
    Temat zaliczony na siódemkę, bo na szóstkę to za mało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łaaaał, muszę kiedyś tak pomalować paznokcie na malarstwo i pokazać profesorowi :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. o kurczę! rewelacja :) Powinnaś zostać paznokciową kopistką dzieł sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! wow! wow! Kleo, przeszłaś samą siebie!

    OdpowiedzUsuń
  8. WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW

    *______________________*

    Tak, wieloryb ze mnie :D
    A ja jestem okrutna i trochę zaniedbałam akcję... Muszę nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Wam bardzo:)

      Rebellious lady, musisz koniecznie:D

      Usuń
  9. no niesamowiteee:) jestem w szoku, że można coś takiego wyczarować na paznokciach:) przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  10. bomba!!!jeszcze raz zazdroszcze Ci talentu:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że Matisse posyła Ci całusa ;)
    Bardzo mi się to podoba!

    OdpowiedzUsuń
  12. dzieło sztuki jednym słowem :P no dwoma!

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialnie!
    Zobaczyłam miniaturkę i od razu wiedziałam, co się święci.
    Jesteś artystką przez ogromne A!

    OdpowiedzUsuń
  14. Szalona! :D Piękny, precyzyjny i prawdziwie artystyczny mani! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oo, zatkało mnie :) Niesamowite! Świetny pomysł z tą 10-tygodniową akcją paznokciową. A nowa kolekcja Joko jest świetna, szczególnie ten lakier J146. Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, rewelacja! świetne są :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Podziwiam cierpliwość i najwyraźniej pewną i stabilną rękę! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie no geniusz z ciebe! Robi wrażenie! Jakich farbek używasz? Muszę wreszcie w nie zainwestować;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki:)!

      Ewalucjo, tak jak pisałam u Ciebie dzisiaj wrzucę info:)

      Usuń
  19. o_____O jak oryginał! Masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś bardzo utalentowana!Cudo,to jest sztuka:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. WOW, ależ oddałaś szczegóły! Kobieto, jesteś chyba jedyną blogerką, której paznokcie mogłabym podziwiać permanentnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow. Gratuluje pomysłu i świetnego wykonania.. Cudownie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zawsze jak widzę Twoje paznokcie to żal mnie ściska. Naprawdę, zawsze są przepiękne i totalnie poza moimi umiejętnościami.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak zwykle sztuka. :) Bardzo podoba mi się pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. A, a lakiery Joko jak zwykle mnie oczarowały. :) Czekam, aż się gdzieś pojawią, ponieważ są cudowne. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Co za ambitne podejście do tematu! Ja chyba bym się nie podjęła wymalowania czegoś takiego ;-P
    Bardzo ładne te kolorki od Joko :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Brak słów... mogę tylko chylić czoła przed Twoim talentem :) cudo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyłączam się do słów SheWoman, geniusz!

      Usuń
  28. Patrzę i myślę, myślę i patrzę... Gdzie ja widziałam te ludki :D:D. Mam nawet reprodukcję tego obrazu w domu

    OdpowiedzUsuń
  29. Napisałaś w tytule notki "taniec" zamiast "sztuka" i spanikowałam, że coś ominęłam xD
    Genialnie to wykonałaś:) Też muszę spróbować z tym mazakiem do płyt, daj znać jak się zmywa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Wam dziekuje za tyle miłych komentarzy:)))!

      ejndzel, mazak do płyt:D? To chyba u hatsu-hinoiri widziałaś:D

      Usuń
    2. o.o To ja jestem jakaś nieprzytomna :D byłam pewna, że te napisałaś, że te czarne kreski namalowałaś mazakiem :D!

      Usuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. podziwiam Twoją cierpliwość.. na za chiny nie chciałoby mi się siedzieć nad tym! super Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow... super
    Kolory też fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zostałaś otagowana! :) Zapraszam do zabawy http://kamila1987.blogspot.com/2012/03/tag-musze-to-miec.html :)

    OdpowiedzUsuń
  34. no, no. jestem pod wrażeniem. żeby namalować coś takiego na paznokciach, trzeba mieć talent! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  36. wow! paznokciowy szał u Ciebie :) masz talent i wyobraznie!

    OdpowiedzUsuń
  37. no no, prawdziwy szał ciał ;) genialny pomysł i przecudne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie :) Myślę, że Matisse by się nie obraził ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. nono, to się nazywa prawdziwa sztuka :> świetnie Ci to wyszło!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Matisse zatrudniłby Cię jako prawą rękę gdyby to widział!

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie znam Matisse'a osobiście, ale myślę, że nie powinien się obrazić ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękny mani :)

    Ja trzy tyg. temu zrobiłam zwierzaki na paznokciach a teraz nie mam weny!

    OdpowiedzUsuń
  43. od razu widac jakim obrazem sie inspirowalas, super!

    OdpowiedzUsuń
  44. super pomysl i fajne wykonnie

    OdpowiedzUsuń
  45. Przeszłaś samą siebie! :D Genialne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Postaram się tym razem pokazać wam efekty przed i po farbowaniu xD

    Oj zdolniacha z ciebie :***

    OdpowiedzUsuń
  47. Kobieeeeto, oddaj mi chociaż niewielką część swojego talentu! Świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jesteś bardzo uzdolniona \,ślicznie to zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Dzieło sztuki w pomniejszeniu:) Jak dla mnie super!

    OdpowiedzUsuń
  50. o kurde - aż zabrakło słow :) świetny pomysł i wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  51. świetne! robią wrażenie o :O

    OdpowiedzUsuń
  52. Ale miałas mega wyobraznie jak to tworzyłas :))
    Pozdrawiam. Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Jaka Ty jesteś zdolna! ;O
    Małe paznokciowe dzieła sztuki, zauroczyłaś mnie nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Cudowne! Nie mam pojęcia jak to zrobiłaś, ale wygląda rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  55. Haha a ja widziałam ten obraz na żywo w Museum Of Modern Art ;) Muszę Ci powiedzieć, że jesteś zajebista! Bardzo Ci zazdroszczę talentu, przepieknie malujesz. Do głowy by mi nie przyszło, że można tak ładnie odwzorować taki obraz na pazurkach ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. To jest genialne, Ceb! Nie dziwię się, że tyle komentarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Tańczące golasy! he pięknie Ci to wyszło i w dodatku nna paznokciach...!

    OdpowiedzUsuń
  58. Piękne... Masz wielki talent do takich rzeczy! Mnie by było żal to zmywać :-) Mam pytanie czy zajmujesz się profesjonalnie makijażem, pielęgnacją paznokci czy to tylko hobby?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie niestety tylko hobby:)
      Dziekuje:*:)

      Usuń
  59. Kolekcja Joko fantastyczna. Ciekawe jak na zywo !!! Pragne przynajmniej 4 kolorów.

    OdpowiedzUsuń