czwartek, 8 marca 2012

Tydzień ósmy: Biała mozaika

I mamy “tydzień mody” :D. Muszę przyznać, że podoba mi się ten wzorek, szkoda tylko że biała farbka akrylowa, której używałam nie była taka w 100% kryjąca. Ale wyglądają moim zdaniem fajnie, szczególnie z większej odległości. Myślę, że powtórzę jeszcze ten wzorek, ale z innym układem i kolorami :).

Bazą był Earthy Angel Color Club, na to wspomniana farbka akrylowa. Na całość położyłam jedną warstwę lakieru do frencza Sensique. Często ktoś pyta mnie ile mi schodzi na taki wzorek a nigdy nie zwracam uwagi na zegarek podczas malowania, więc tym razem specjalnie patrzyłam ile mi zejdzie – wynik jedna ręka 15minut. 

DSCN2152

A poniżej “inspiracja” (inspiracją do końca tego nazwać nie można, bo wzorek dość wiernie odtworzony z sukienki ;)).

Nowy-1

DSCN2151

DSCN2153

imgJPG

75 komentarzy:

  1. Wow, niesamowite! Bardzo mi sie podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba:) Oryginalny wzorek Ci wyszedł, spróbuję kiedyś zrobić coś podobnego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzorek cudowny. Chętnie bym taki sobie namalowała,jednak nie mam tak precyzyjnej ręki.

    OdpowiedzUsuń
  4. niesamowity efekt :) wzorek wygląda lepiej niż na sukience :>

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG! Jak Ty to robisz? Moje trzęsące się ręce uniemożliwiają mi zrobienie prostego frencza :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam oglądać te Twoje małe cuda na paznokciach.Świetne są!

    OdpowiedzUsuń
  7. Perfekcyjnie i pomysłowo. I całkiem szybko uporałaś się z namalowaniem wzorku.

    OdpowiedzUsuń
  8. 1000% w moim guscie, chetnie sama cos takiego sobie sprawie.. albo nie! juz wiem kurde zainspirowalas mnie z makijazem... a raczej bodypaintingiem ah!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie i to tylko w 15 minut, podziwiam :).

    OdpowiedzUsuń
  10. ahh cudowne ! ;) Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo oryginalne pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne, równe i dopracowane. x3 Ja ostatnio jestem zakochana w bieli na paznokciach pod każdą postacią, więc idealnie trafiłaś z tymi pazurkami xD Wiesz, że z początku myślalam, że to naklejki? :D

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW !!! Świetny pomysł i piękny efekt :)
    Ja planuję zmalować coś jutro ale póki co brak mi pomysłu..

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne, jak Ty to robisz!!:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, efekt jest megaaaa

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba bym się prędzej... zje niż to zrobiła na swoich paznokciach, ja mam takie zdolnosci malowania paznokci, ze moj facet kiedy powiedzial ze robie to jak 9letnie dziecko ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. O łał! Super wyglądają, baardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy pomysł. świetnie to wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Cześć! Zapraszam na rozdanie u mnie: http://kim-makijaz-paznokcie.blogspot.com/2012/03/pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow!! Świetny! Chyba najlepszy z tych wszystkich! I w ogole brawa za pomysł! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny sposób na tydzień modowy taki nieoczywisty. Super. :))

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo, bardzo ORYGINALNY! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jesteś geniuszem, ale to pewnie wiesz.. z a z d r o s z c z e Ci takiego talentu ej!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Paznokcie wystrzałowe! ciekawy pomysł i jakże staranne wykonanie... Nic tylko pozazdrościć (ewentualnie podjąć się wyzwania, ale z tym u mnie gorzej) :P

    OdpowiedzUsuń
  25. baaaardzo ładny, ale trudny :( naprawdę podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem pod wrażeniem. Wyszło świetnie :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki, ciesze się ze się spodobały:)

      Usuń
  27. Piękne! Bardzo ładnie wygląda na paznokciach :) Podziwiam cierpliwość i precyzję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Niezwykle pomysłowe, przepięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne! to powinno zaliczyć się do sztuki! podziwiam za ten wzór.. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Idealne są! Nie wpadła bym na taki pomysł :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie odtworzyłaś tę inspirację, ciekawie to wygląda i nie jest banalne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie umiałabym tak równo namalować :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Inspiracja bardzo mi się podoba, a sam wzorek faktycznie z innymi kolorami chyba wyglądałby jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  34. eleganckie i staranne :) przypominają mi koronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Szalenie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow, napracowałaś się! Wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne paznokcie i piękna inspiracja :)

    OdpowiedzUsuń
  38. O nie jesteś genialna :D Wzorek piękny w przy inspiracji to już w ogóle zapiera dech w piersiach :) Namachałaś się chyba pędzelkiem, ale było warto!

    OdpowiedzUsuń
  39. Genialne!!!!! Choć muszę przyznać, że jak dla mnie to tego wzorku jest za dużo....ale sam pomysł jest mega:)

    OdpowiedzUsuń
  40. WOW jak Ty to robisz? :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  41. wow, swietnie sie prezentuje na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Paznokcie Królowej śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Kobieto, jak Ty to robisz :O

    OdpowiedzUsuń
  44. Genialne!

    Pozdro,

    For

    OdpowiedzUsuń
  45. Wow! Ale super efekt :) Bardzo mi się podoba! Oryginalnie!

    OdpowiedzUsuń
  46. świetne! jak je zrobiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Boooże jakie cudo, przyjedź do Poznania i mi takie wyczaruj! :D

    OdpowiedzUsuń
  48. No przecudne! Po prostu - mozaika rodem z wybiegu! :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo pomysłowo ! gratuluję takiej pomysłowości:)

    OdpowiedzUsuń
  50. bardzo ciekawie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń