wtorek, 27 marca 2012

Wodne naklejki na paznokcie z KKCenterHk

W ramach współpracy z KKCenterHk mogłam wybrać sobie wodne naklejki do paznokci – z wielu wzorów wybrałam w końcu urocze zakochane kotki z niebieskimi kokardkami. Ja czasem lubię takie totalnie słodkie, kiczowate wzory choć nie każdemu mogą się podobać ;). Moje naklejki można kupić dokładnie tutaj: http://www.kkcenterhk.com/Nail-Water-Decals-Love/c106_151/p5034/N.NAIL-Water-Decals-Nail-Art-WDBLE1081/product_info.html

DSCN1913

Szczerze mówiąc miałam pewne obawy, bo wiem ,że często takie różne paznokciowe cuda okazują się trudne w obsłudze. Zakładałam, że mogą się rwać, strzępić albo, że w rzeczywistości z bliska będą wyglądały jak jakaś niewyraźna pikseloza :D.

Okazało się jednak, że naklejki są bardzo dobrej jakości, wzór jest bardzo dokładny, łatwo się je nakłada i nie widać praktycznie brzegów naklejki.

DSCN1904

DSCN1905

Na arkusiku mamy 20 naklejek, trochę różnią się od siebie wzorem i oczywiście różnią się wielkością.

Co mnie zaskoczyło? Sposób naklejania. Nigdy wcześniej nie używałam naklejek wodnych, byłam pewna że będzie się je naklejać jak takie tatuaże wodne, które dawniej były w chipsach :D – na zasadzie moczę kartonik, przykładam do paznokcia, ściągam papierek a na paznokciu zostaje naklejka. Tu jest inaczej, ale pokażę w skrócie krok po kroku:

DSCN1907

Najpierw wycinam sobie pojedynczą naklejkę. Potem zanurzam na chwilę kartonik we wodzie, z tego co pamiętam trzymałam jakieś 10-20 sekund, żeby papier dobrze namókł ale żeby nie był totalnie rozmoczony.

DSCN1908

Następnie palcem ściągam naklejkę z papierka. Wystarczyło, że lekko dotknęłam wzoru i przesunęłam palec a naklejka bez problemu została na palcu. Trzeba to robić w miarę delikatnie, bo naklejki są cieniutkie ale nie trzeba mieć znowu chirurgicznej precyzji, naklejki się nie drą.

Nie można przyłożyć namoczonego kartonika do paznokcia bo naklejka będzie wtedy od lewej strony. Trzeba ją najpierw ściągnąć i dopiero nałożyć.

DSCN1909

Potem naklejkę nakładam na paznokieć – po nałożeniu naklejka się ślizga jeszcze przez jakiś czas, więc łatwo ją przesunąć w wybrane miejsce. Potem trzeba zabezpieczyć paznokcie bezbarwnym topem.

DSCN1919

DSCN1921

Jeśli nawet brzmi to w skomplikowany sposób to jest moim zdaniem bardzo łatwe, nie trzeba żadnej istrukcji obsługi bo banalnie łatwo jest się zorientować jak naklejać :).

Te naklejki kosztują 2.64 $, ale wybór wzorów jest na stronie ogromny ;).

49 komentarzy:

  1. mega słodkie :) bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. niby kiczowate ale jakby potraktować nimi tylko np serdeczny palec to będzie wtedy urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale pięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. KOSMOS :D

    .. jak zywkle z resztą :))))

    czysty geniusz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądają ŚLICZNIE! nie sądziłam, że jeszcze kiedykolwiek będę się bawić w naklejki na paznokcie (kiedyś byłam bardzo zaangażowana w zdobienie paznokci, ale od wielu lat już nie), ale te naprawdę mi się podobają. raczej nakładałabym jedną na serdeczny palec, więc wychodzą całkiem tanio. super sprawa. wow. naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają super. Ja pewnie cały dzien zastanawialabym się jaki kolor położyć pod spód :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy ten mani, a naklejki brzmią bardzo przyjemnie pod kątem obsługi i noszenia ;) Chętnie bym takie wypróbowała, ale nie natknęłam się na takie w stacjonarnym sklepie, a przez internet na razie nie chcę zamawiać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze, ale nawet bym nie wiedziała, że to kotki, dopiero po przeczytaniu je zauważyłam;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne :) bardzo fajnie wygladaja na paznokciach a wybor faktycznie spory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. słodziaki ale trochę nie moja bajka

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądają na paznokciach, są słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny wzór. Ja miałam ich naklejki na cały paznokieć. Trochę się z nimi namęczyłam. Z mniejszymi z pewnością poszłoby łatwiej..

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze, muszę je mieć :D
    Co za błękitny lakier?;>

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę słodkie :)) Szkoda, że dość drogie i nie dostępne w sklepach stacjonarnych :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie słooodziaki naklejkowe. ;) Koty są najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super, ja jednak bym na jednym paznokciu nakleiła. to jednak rzecz gustu. Tak czy tak naklejki bardzo fajne. Daj znać jak się trzymają.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie słodkie ;) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fakt, mogą wydawać się nieco kiczowate, jednak jednocześnie są baaaardzo urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. sa przeurocze!

    przy okazji zapraszam na candy http://little-mirror-on-the-wall.blogspot.co.uk/2012/03/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne i takie urocze :D U kogoś widziałam pandę i już wtedy zapragnęłam taki zestawik :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakiś czas temu kupiłam kilka arkusików naklejek wodnych,ale są takie śliczne,że nie mogę się przymierzyć do ich wykorzystania ;-P

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobrze, że napisałaś, że tam kociaki są, bo w pierwszej chwili nie zauważyłam ;)
    Uroczy mani z nimi wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wyglądają rzeczywiście przecudnie! Zwłaszcza podobają mi się te miniaturkowe odciski łapek :)
    Ja w sumie nigdy naklejek na paznokcie nie używałam, chyba właśnie dlatego, że czasem ciężko je "założyć", no ale z tego co piszesz, z tymi nie ma większego problemu. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. lubię! ja mam kokardki i już raz spróbowałam ^^

    OdpowiedzUsuń