poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Nowości: My Secret Paradise Lagoon

W końcu pojawiła się zapowiedź nowej kolekcji My Secret – Paradise Lagoon. Kolekcja będzie dostępna oczywiście tylko w drogeriach Natura od 19 kwietnia.

A w skład kolekcji wchodzi:

Lakiery - na nie czekałam jak zawsze najbardziej:D. Fajnie, że tym razem zamiast trzech czy czterech odcieni w limitowance jest ich aż osiem! Kolory wydają się na pierwszy rzut oka zwyczajne, choć wszystko zależy dla kogo – dla lakieromaniaczek będą to pewnie zwykłe, podstawowe kolory, dla kogoś kto nie kupuje często lakierów będzie to pewnie fajna propozycja z czystymi, letnimi kolorami. Ale oczywiście to tylko moje wnioski płynące z zdjęć promocyjnych ;). Mi oczywiście wpadł w oko ostatni Underwater Green. Mają kosztować 6,99zł.

Nowy-111

Kredki – pewnie będą podobne to tych nowych, które ostatnio weszły do stałej oferty. Złoto i błękity lubię, więc jak chodzi o kolory podobają mi się. 7,49zł

Nowy-1113

Paletki – tu muszę przyznać, że czekało mnie miłe zaskoczenie. My Secret ostatnio wypuszczało paletki w identycznych opakowaniach jak z stałej oferty, te są podobne (opakowania) do jednej kolekcji sprzed dwóch czy trzech lat jakoś.

Jak dla mnie wyglądają kusząco, mocne kolory to coś co lubię:). Bardziej podoba mi się Flower Fantasy, lubię takie kolory zachodzącego słońca:D. Ciekawe jakie będą mieć wykończenie. 15,99zł

 

Nowy-1113b

Moim zdaniem kolekcja zapowiada się bardzo przyjemnie, szczerze mówiąc jestem zaskoczona pozytywnie, bo spodziewalam się czegoś gorszego po ostatnich kolekcjach. Ale mam mały apel do My Secret…dajcie nam róże! Mam taki świetny róż z My Secret z Purple Garden, kupiłam go dawno, jeszcze wtedy nie miałam bloga:D. Ładnymi półprzezroczystymi szminkami w soczystych kolorach bez drobinek też bym nie pogardziła ;).

 

I mała zapowiedź tuszy do rzęs Sensique w nowych odsłonach:

Nowy-1g

Lash Extension Mascara – wydłużający za 7,99zł

Max Volume Mascara – pogrubiający za 8,99zł

Trendy Care Mascara – odżywczy, bezbarwny tusz. Z tego co pisze producent wynika, że to odżywka do rzęs, można chyba przeczesać rzęsy dla ‘uporządkowania’ lub stosować dla wzmocnienia rzęs. 7,99zł

XXL Volume Color Care Mascara – wszystko robiący, wydłużający, pogrubiający itp. za 8,99zł.

Ja nie jestem specjalnie “tuszowa”, dla mnie tusz to po prostu tusz, ważne tylko żeby nie robił owadzich nóżek. Z reguły jednak wybieram pogrubiające, bo moje rzęsy są długie ale cienkie. Z tych Sensique najbardziej chyba zaciekawiła mnie akurat bezbarwna odżywka;).

 

Wpadło Wam coś w oko :D?

53 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Kredki fajne, fajne:). Złota mnie ciekawi:)

      Usuń
  2. Niebieskie lakiery i ta ostatnia paletka z cieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie nie zachwyciła na szczęście dla mojego portfela, chociaż znając mnie jak zobaczę na żywo może mi się zmienić;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo zawsze się co innego okazuje niż po zdjęciach promocyjnych, przynajmniej u mnie:)

      Usuń
  4. Green parrot :slina:. Takie sobie właśnie umyśliłam do różowego! Muszę go mieć ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem naprawdę ciekawa. niech już będzie.

    OdpowiedzUsuń
  6. lakiierrrryy fajowe... kurde! skąd na to wszystko forsę brać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hm, cieni MS nie lubię, więc podziękuję; kolory lakierów dla mnie wtórne :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wtórne - właśnie tego słowa mi brakowało przy pisaniu posta hahah:D

      Usuń
  8. ładne kolorki :) chociaż w sumie nic specjalnego...

    OdpowiedzUsuń
  9. ten drugi kolor lakierów jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście, że ....... lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lakier sky blue wyglada interesujaco, brak mi takiego czystego zywego niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Róż z Purple Grden uwielbiałam. To jedyny róż, który udało mi się wykończyć. No i z PG była rewelacyjna paleta cieni.
    Z Paradise Lagoon na pewno kupię obie paletki.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam, jest taki jedwabisty i ma rewelacyjny chłodny odcień:) Paletki niestety nie kupiłam wtedy, glupia ja:D

      Usuń
  13. kurczę jakoś nic mnie nie chwyciło...

    OdpowiedzUsuń
  14. Lakiery i paletki zapowiadają się ciekawie, nabieram na nie ochoty! :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj niedobra Ty.. Musisz znowu mnie czymś kusić???

    Underwater Green straaaasznie mi się podoba.. Reszta też ale to już nie taki must have.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kuszące nowości... Szkoda tylko, że nie mam dostępu do natury i tej marki ;(

    OdpowiedzUsuń
  17. Pozwolę sobie przekazać informacje dalej na swoim blogu. Nie będziesz miała mi za złe jak skorzystam ze zdjęć?

    Ps. Skąd dowiadujecie się o takich planowanych nowościach? Jakiś newsletter czy strona? Na domowej MS jest tylko zdjęcie w dziale nowości ale zero informacji..
    Będę wdzięczna za wskazówki (o ile to nie tajemnica ;) )

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yasinisi, jasne, możesz skorzystać:)

      Mam współpracę z My Secret i Sensique więc dostaję na maila info ze zdjęciami o nowościach. Też zauważyłam, że na stronie informacja zawsze pojawia się później.

      Usuń
  18. Co do lakierów to w mojej opinii takie średniawe, trochę nijakie. :) Podoba mi się tylko ten Underwater Green. Co do paletek - mam już chyba tysiąc cieni, ale może się skuszę, bo dosyć się polubiłam z cieniami My Secret. Tuszy pewnie też nie kupię, bo akurat mam dosyć dużo. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Underwater Green zdecydowanie wygląda na najciekawszy:). Ja cienie MS też lubię, te z limitek zawsze mi pasowały no i maty mają fajne:).

      Usuń
  19. Podpisuję się pod apelem!:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Lakiery wydają się fajne :) Jestem ciekawa Pale Orange :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolekcja podoba mi się tak pół na pół.
    Ogólnie nawet ładna ta limitka ale jednak jestem nią trochę rozczarowana, mam wrażenie że nie wykorzystali do końca tematu tej limitki. Kilka kolorów lakierów i kilka kolorów cieni przypadło mi do gustu a zamiast kredek do oczu wolałabym eyeliner w pisaku lub kałamarzu w tych odcieniach i jeszcze w jakimś zielonym lub pomarańczowym kolorze.
    Jesteś chyba pierwszą blogerką, która podziela moje zdanie - też mi brakuje w tej kolekcji (w innych zresztą też) jakiegoś różu do policzków i błyszczyka lub pomadki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, tu się zgadzam - też zamiast kredek wolałabym linerki, np. żelowe, takie metaliczne w tych kolorach:). Ale ja w ogóle wolę eyelinery niż kredki. Ja ze swoim rozświetlaczowym zboczeniem dorzuciłabym jeszcze rozświetlacz skłądający się z kilku odcieni, które by się ukłądały w jakiś ładny, rajski motyw kwiatowy, ale pewnie wtedy nie kosztowal by 15zł tylko 150zł :D

      Usuń
    2. To prawda.
      Żelowe linery to byłoby marzenie - w końcu My Secret produkowane jest przez Pierre Rene a oni ostatnio wprowadzili takie linery, wolałabym je też dlatego że mam opadającą powiekę a one nie odbijają mi się na powiece tak jak kredki.
      A taki rozświetlacz albo róż jaki opisałaś też by fajny.

      Usuń
    3. był.
      (Dokończenie poprzedniego zdania.)

      Usuń
  22. Dwa pierwsze lakiery są cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lakier Green Parrot i kredki wyglądają świetnie :)
    Ps. zostałaś otagowana! http://bycpiekna24.blogspot.com/2012/04/2-tagi-od-ejndzel.html

    OdpowiedzUsuń
  24. strasznie sie slinie na te lakiery...

    OdpowiedzUsuń
  25. Cienie bardzo mi wpadły w oko- ciekawe jak z ich jakością, z lakierów również najbardziej ciekawa jestem Underwater Green.

    OdpowiedzUsuń
  26. Paletka Blue Ocean będzie moja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lakiery są ładne, ciekawe jak na żywo - no i nazwy mają takie kuszące...
    Paletki to nie moja bajka, ale kredki śliczne
    Fajnie, że jakaś marka wybiła się z wszechobecnych pasteli i zaproponowała nam żywsze kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Upolowałam już żółtą kredkę, jest totalnie rażąca, będzie fajna na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Już u kogoś pisałam, ze jestem ciekawa pierwszej paletki

    OdpowiedzUsuń
  30. tylko zielony lakier wpadł mi w oko :) jak podchodzi pod miętę to go kupię, ostatnio uwielbiam nosić takie odcienie :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Chyba szykują się u mnie niesamowite zakupy :) Koniecznie daj znać jak sprawdziła się u Ciebie odżywka, jeżeli się na nią zdecydujesz. Zastanawiam się poważnie nad tymi tuszami, ale niestety uwielbiam mocno podkreślone rzęsy i nie wiem czy za taką cenę uzyskam pożądany efekt..

    OdpowiedzUsuń