poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Raju ciąg dalszy … :D

Kilka dni temu przyleciały do mnie dwie świetne paczuszki, to ostatnio moje najlepsze kosmetyczne zdobycze, więc uznaję, że pochwalić się po prostu TRZEBA :D.

Pierwsza paczka (wymiankowa) jest od Yasinisi (dziękujęęę :*). Yasinisi przysłała mi mnóstwo odsypek mineralnych podkładow, cieni i róży. Od jakiegoś czasu (a dokładniej odkąd dostałam trochę cieni mineralnych od shinodki) cienie mineralne zaczęły mnie strasznie kusić. Nie jestem zupełnie wtajemniczona w minerały, ale kiedy przeglądam ten ogromny wybór kolorów (na dodatek ciekawych i często niespotykanych) dostaję ślinotoku ;).

DSCN3409

Część już zdążyłam przetestować na oczach :).

DSCN3407

Na zdjęciu powyżej kolejne cienie i odsypki róży.

DSCN3408

Po pierwszych testach szczególnie w mój gust trafiły Golden Plum Lumiere i Golden Lilac z Lily Lolo. Są do siebie podobne – chłodny, zgaszony liliowy fiolet mieniący się na złoto. Zresztą Golden Lilac od dawna chciałam wypróbować :).

DSCN3406

Podkłady mineralne, pudry wykończeniowe itp. Po kilku testach już widzę, że Warm Peach z Lily Lolo ma dla mnie odcień prawie idealny. Cieszę się bardzo z tych próbek, bo kiedyś miałam jeden felerny podkład mineralny i zraziłam się do zupełnie do minerałów..a teraz mam okazję przetestować różne kolory z różnych firm :).

 

Druga przesyłka to totalne zaskoczenie:)! Mnóstwo ozdób do paznokci, które dostałam od jednej z czytelniczek bloga. Jeszcze niedawno byłam ozdobowym nędzarzem a teraz mam wybór jak w sklepie :D. Strasznie się cieszę z tej przesyłki i bardzo dziękuję :)!!!

DSCN3411

Różne ozdoby, plastry miodu, trawka i fajne pełne dość duże kółeczka, które są nowością u mnie :D.

DSCN3412

Brokaty, trawki, romby i ciekawe kółeczka w paski.

DSCN3413

Naklejki – przeróżneee!

DSCN3414

Buliony (do kawiorowego mani będą jak znalazł), kocie oczka (nie miałam nigdy), fajne takie drobne wachlarzyki, albinoskie koniczynki:D i rewelacyjna rzecz- pazłotko.

DSCN3415

Świetne są takie kolorowe perełki (ostatni rząd po lewej).

DSCN3416

 

Jeśli ktoś się zainteresował ozdobami a nie widział posta o zestawie 120 ozdób z allegro, który jakiś czas temu kupiłam to zapraszam to TEGO POSTA :).

70 komentarzy:

  1. Ale Ci zazdroszczę tych ozdób :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale dużo ozdób :) ja muszę sobie sprezentować jakieś naklejki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ileż tego wszystkiego, jestem pod wrażeniem i życzę miłego używania xD

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem pod wrażeniem i to rzeczywiście raj :D

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na mani z użyciem tych ozdób:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! i nie dziwie sie, ze mineraly ciesza oko:D Sama swojego czasu przechodzilam fascynacje nimi po ktorej zostala pokazna kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już widzę, że mogą strasznie wciągnąć:D

      Usuń
  7. wow!! Ale pyszności hihi ;) to terasz jeszcze bardziej czekam na przeróżne zdobienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to będziesz miała co robić:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow .. Jaki wybór :) Superowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciesze sie, ze przypadlo Ci do gustu. Dziekuje rowniez za rewelacyjna niespodzianke.. I czekam na paznokciowe wariacje - inspiracje. Buzka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:* Już mam trochę w zanadrzu:D

      Usuń
  11. ale raj :)

    czmeu nie masz wymiankowej zakładki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo na razie nie robię wymianki, jak coś będe miec to pewnie wtedy wrzuce.

      Usuń
  12. Naklejki!! aaargh, atak ślinotoku :F
    oficjalnie zazdraszczam

    OdpowiedzUsuń
  13. łądna kolekcja, nie wiedziała bym co mam z tym wszystkim zrobic ::::::D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh ja też jeszcze nie wiem, ale przynajmniej na część ozdób jakies pomysły mam:)

      Usuń
  14. Też ja patrzę na minerały to mam zachcianki, ale na razie polewam się zimną wodą :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale Ci zazdroszczę tego prezenciku w postaci ozdób do paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ojej nie wiedziałabym co z tym zrobić:D
    dobrze, że Ty wiesz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana,dobrze wyeksponować i podziwiać takie pięknoty:)
      (oczywiście żartuję:))

      Usuń
  17. O rany,ale dużo....:) a ja trzy "posypki" do paznokci tylko mam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ojapierdziele,usikac sie ze szczescia mozna :D

    OdpowiedzUsuń
  19. no faktycznie raj:) ale będziesz miała co testować i czym się bawić:)

    OdpowiedzUsuń
  20. chce bulion :P
    Pożycz czytelniczkę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem wierna jak pies, nie da rady pozyczyc ;-)))))) ale z checia zajrze.. Moze mnie cos zainteresuje :-D

      Usuń
  21. Słowo bulion wywołuje u mnie ślinotok xD

    Ale tego jest, faktycznie jak w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cieszę się, ze pierwsze testy wypadły pomyślnie.. Mam nadzieję, że przekonasz się do minerałów, bo są na prawdę genialne..
    Co do cieni, to większość to miki z Coastal Scents (ja dostałam je od tova1). Szczerze mówiąc to pewna nie jestem, ale to nie są chyba klasyczne cienie mineralne, tylko naturalne minerały właśnie..

    Ps. Przesyłeczka paznokciowa cudna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To z CS to tzw. pigmenty mineralne, mniej trwałe od cieni mineralnych.

      Usuń
    2. O nie wiedziałam:). Ale już miałam na oku i było w porządku:)

      Usuń
  23. o matko :) strasznie tego dużo - intrygują mnie cienie, ozdóbki paznokciowe również, ale z tym kompletnie nie wiedziałabym co zrobić ;P

    OdpowiedzUsuń
  24. WOW! Ale ogrom smakołyków ;))) Jako maniaczka makijażu czekam na makijaże z minerałami w roli głównej! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś muszę pomyślec, bo ostatnio trochę mało u mnie makijaży:))

      Usuń
  25. o mamo, nie wiem na co patrzec! ozdoby do paznokci sa cudne

    OdpowiedzUsuń
  26. Umarłam :D!!! Same piękności!

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne rzeczy, ale ja nie mam cierpliwości do tych wszystkich naklejek itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się bardzo lubię za to tak bawić;)

      Usuń
  28. Zazdroszczę :D Ozdób jest naprawdę wiele. :D A cienie już widać po zdjęciach ze są w ładnych odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ile pięknych ozdóbek :o ! i te cienie<3

    OdpowiedzUsuń
  30. aż oczy bolą , zazdroszczę samej mi ślinka poleciała na widok takiej ilości cudeniek :P

    OdpowiedzUsuń
  31. mamusiuuuu ile tego ;oo :D
    megaaa kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow! To teraz pozostalo tylko popuscic wodze fantazji :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Teraz to i ja mam ślinotok :)

    OdpowiedzUsuń
  34. O rany ile ozdób! :D Chlip, chlip... a ja nie mam nic :P

    OdpowiedzUsuń
  35. ooooo będziesz szalała ze zdobieniem teraz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cienie boskie, koniecznie zapodaj jakieś makijaże

      Usuń
  36. Padłam! ..ile pięknych rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowności, szczególnie paczka "paznokciowa"! Do samodzielnych zdobień nie mam tyle cierpliwości, ale te naklejki bardzo chętnie bym przygarnęła...

    OdpowiedzUsuń
  38. Prezent od czytelniczki - cudo :)
    Tak jak na zdjeciach patrze to podoba mi sie nawet bardziej niz zestaw z allegro :D

    OdpowiedzUsuń
  39. ale masz teraz zabaweczek! :)

    OdpowiedzUsuń