piątek, 20 kwietnia 2012

Recenzja gościnna: Olay Regenerist serum i krem

Dziś dla odmiany recenzja gościnna – moja mama przez ostatnie miesiące testowała serum oraz krem Olay z linii Regenerist. Jeśli interesują kogoś kosmetyki pielęgnacyjne dla skóry dojrzałej to zapraszam na krótką recenzję mojej mamy :).

DSCN3225

“Miałam ostatnio okazję przetestować dwa produkty z serii " OLAY regenerist". Pierwszy to przeciwzmarszczkowe serum ujędrniająco-modelujące a drugi to krem również ujędrniająco-modelujący. Oba "specyfiki" są utrzymane w ciemno bordowej tonacji ze srebrnymi elementami co sprawia ,że wyglądają ekskluzywnie. Serum ma delikatną konsystencję i bardzo dobrze się rozprowadza. Wchłania się również szybko a skóra pozostaje tak jakby posypana była mąką ziemniaczaną: sucha i gładka.Krem natomiast długo utrzymuje się na cerze .Co mnie trochę irytuje to,że twarz trochę się "lepi" czego ja akurat nie lubię.Zapach jest świeży i delikatny. Serum posiada aplikator, który dozuje w dawce niewielką ilość .Jest przez to wydajny. Recenzje wystawiam dla obu tych produktów razem bo razem ich używałam. Serum to pierwszy krok a krem to następny. Stosowałam je przez miesiąc i zauważyłam poprawę mojej twarzy. Skóra jest bardziej napięta i wygląda przez to młodziej:) Na początku moja cera się trochę buntowała niewielkimi zmianami ale dość szybko się przystosowała i jest teraz OK!  Myślę że tych parę niedogodności to nic w porównaniu z efektem młodszego wyglądu ! POLECAM !”

DSCN3227 DSCN3228

Kosmetyki z tego co kojarzę można dostać np. w Rossmannie. Cena serum wg KWC to 90zł (50ml), a kremu 80zł (50ml).

8 komentarzy:

  1. nie używam takich kosmetyków ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Drogo, ale może warto zafundować mamie odrobinę luksusu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mamusie zasługują na wszystko co najlepsze :) ale moja mama ma tak wrażliwą cerę że rzadko co może stosować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobnie z moją mamą, ciężko jest jej cokolwiek dobrać i jeszcze naczynka niestety

      Usuń
  4. Moja mama używa kosmetyków Olay od bardzo dawna i jest bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak będę walczyć kiedyś ze zmarszczkami,to się na niego skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń