wtorek, 3 kwietnia 2012

Sensique Nature Code - Grape Hyacinth

Co prawda wypróbowałam na razie trzy lakiery z Nature Code ale coś czuję, że Grape Hyacinth jest w kolekcji najładniejszy albo przynajmniej jednym z najładniejszych odcieni :). Bardzo baaardzoo mi się podoba i mój wiosenny płaszcz jest w mocno podobnym kolorze, więc pasował idealnie.

Grape Hyacinth to piękny błękit, trochę “niezapominajkowy”, faktycznie przypomina kolor niebieskich hiacyntów. Jest intensywny, ale to to nie jest typowy czysty niebieski – w minimalnym stopniu jest zgaszony, ciut rozbielony i zmierza lekko w stronę fioletowego koloru. Ma delikatny shimmer, moim zdaniem dodaje mu uroku :). Na paznokciach mam JEDNĄ grubszą warstwę. Zauważyłam, że lakiery z tej kolekcji należą do tych trochę bardziej gęstych ale za to fajnie kryją.

DSCN2539

DSCN2540

DSCN2542

DSCN2545

DSCN2546

DSCN2548

70 komentarzy:

  1. Mam go teraz na paznokciach. Rzeczywiście, kolor jest piękny i kryje już przy jednej warstwie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygląda na Twoich paznokciach :)
    cudowny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm chyba bardziej podobałby mi się ten kolor w wersji zupełnie kremowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również. Shimmer do mnie nie przemawia.

      Usuń
    2. A mi się wydaje, że bez shimmera byłby taki bardziej hmm..zwyczajny? Ale ja lubię błyskotki, a nie każdy przecież musi lubic:)

      Usuń
  4. Przyznaję, że ta kolekcja nie zrobiła na mnie (na razie) wielkiego wrażenia. Ale niebieski bym brała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny kolor ;)

    zapraszam do siebie ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny jest :) podobają mi sie skrócone paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor super, shimmery uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam go i jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny Kolor! Jak najbardziej mnie interesuje notka o cieniach.:)Wera

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny jest, zresztą jak cała kolekcja.

    OdpowiedzUsuń
  11. Włączyło mi się chciejstwo:))) jak TYLKO dojrzalam go na Twoich pazurkach. Kocham niebieskosci i TA jest BARDZO udana:love:

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor, choc nie ejstem jakąś wielką fanką takiego shimmera to tutaj wygląda to nieźle:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak widziałam te lakiery w gazetce promocyjnej nie byłam przekonana. Żaden nie chwycił mnie za serce. Jednak jak zobaczyłam ten kolor u Ciebie to mam na niego ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładny kolor i wspaniałe krycie z tego co widzę;)

    OdpowiedzUsuń
  15. moglaś jeszcze zrobić foto paznokci obok płaszczyka! :> kolorek jest przecudny no uwielbiam niebieskości na pazurach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh fakt mogłam:D Ja też uwielbiam niebieskie lakiery:) Ja w ogóle kocham niebieski:D:D

      Usuń
  16. Świetny!
    Byłam ostatnio w Naturze i Pani mi powiedziała, że takiej kolekcji u nich nie było, a przynajmniej ona nic nie wie na ten temat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...dziwne..powinny być w każdej Naturze..

      Usuń
  17. ładny odcień, do Ciebie na pewno pasuje idealnie, ja szukam sukienki w tym kolorze takiej letniej, zwiewnej :) płaszcz też by mi się podobał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też by się przydała sukienka w takim kolorze, lubię takie odcienie:)

      Usuń
  18. Śliczny kolor.
    Bardzo ciekawy blog.
    Zapraszam do siebie :)
    http://x3paulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jedna warstwa? będzie mój :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny kolorek. Ostatnio mam faze na niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładny kolor, chyba go kupię przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi bardzo przypadła ta kolekcja do gustu, szczególnie Rosy Azalea :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nim nie malowałam paznokci:D

      Usuń
  23. świetny, bardzo pozytywny kolor! :)
    pozdrawiam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam ostatnio jakąś fazę na shimmer
    bardzo ładny kolor, taki pozytywny ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. kolor piękny, ale osobiście bardziej podobałby mi się bez tych błyszczących drobinek ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. jak ja lubię takie wymuskane kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  27. chociaż nie bardzo przepadam za niebieskimi lakierami, ten bardzo mi się podoba :) jutro się mu przyjrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj nie dla mnie taki kolor zupełnie...:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładny jest ale nie na tyle, by skłonił ku sobie moje serce ;)
    Podobałby mi się w duecie z koralem: gdyby niebieską płaszczyznę przełamać z jednej strony dwoma paseczkami [grubszym i cieńszym] i jednym gratis w poprzek (wiem wiem, nudy mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koral bardzo mu pasuje, zresztą chyba Niecierpek coś takiego chyba pokazywała albo coś mi się ubzdurało:D

      Usuń
    2. Tak! Właśnie u Niecierpka widziałam kiedyś takie zestawienie i bardzo mi się ono spodobało :)

      Usuń
  30. Nie lubię niebieskości na moich paznokciach, ale u Ciebie pięknie wygląda. (czy na Twoich paznokciach coś wygląda źle?! - Też tak chcę!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki:) Ja nie lubię u siebie ciemnych różowo cielistych odcieni, wielu frenczowych albo perłowych brązów..myślę, że wyglądają u mnie naprawdę źle:D

      Usuń
  31. ten kolorek jest taki przyjemny jak niebo w letni dzień :) ooo to płaszczyk musi być genialny!

    OdpowiedzUsuń
  32. Baaaardzo przyjemny kolorek, lubię niebieskie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczny kolor, ja długo ze sobą walczyłam, żeby nie kupić nic z tej kolekcji i udało się! Ale było ciężko, naprawdę, bo niektóre kolory bardzo kusiły.

    OdpowiedzUsuń
  34. Kolorek blue na pazurkach to ostatnio nie moj typ, ale ten odcien tak mi sie podoba ze zaryzykuje :-)))

    serdecznie zapraszam do mnie
    mam nadzieje ze Ci sie u mnie spodoba
    moze poobserwujesz jak sie zadomowisz?
    ściskam :***

    OdpowiedzUsuń
  35. To jest najpiękniejszy odcień niebieskiego, jaki kiedykolwiek miałam na swoich pazurkach!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. piękna jest ta kolekcja a jedne lakier lepszy od drugiego :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Musze przyznać, że mnie zauroczył. :)
    Wystarczy tylko 1 warstwa dla takiego efektu, a do tego ten kolor jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Super ten kolorek:)
    Obserwuję i zapraszam do mnie xD

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudny! W czwartek jadę do Natury po identyczny ;P

    OdpowiedzUsuń