piątek, 20 kwietnia 2012

Krok po kroku: Miedziane Oczko

Dawno nie było makijażu :). Tym razem miałam ochotę na coś miedzianego, bordowego – dawniej unikałam takich odcieni a teraz bardzo je lubię, choć nie noszę szczególnie często. Główną rolę w tym makijażu odegrał sypki cień mineralny Molten z Pure Luxe, którego odsypkę dostałam kiedyś od shinodki. Jest śliczny, bardzo intensywny i mocno błyszczący! A tak na marginesie dostałam dzisiaj pełno odsypek cieni mineralnych od Yasinisi w wymiankowej paczuszce, ale będę mieć malowania:D.

Wracając do makijażu – bordowe, miedziane, wpadające w czerwień cienie są moim zdaniem dosyć ryzykowne, zwłaszcza w roztartej wersji. Mogą dawać efekt zmęczonego oka, dlatego rozcierałam cień na zewnątrz chłodnym fioletem. Czarna kreska przy linii rzęs też zawsze oddzieli czerwony odcień bezpośrednio od oka. Nie podoba mi się jakiego cienia użyłam na wewnętrzny kącik oka, jak teraz patrzę na zdjęcia to przemalowałabym na mniej różowy kolor:D.

DSCN3164

1. Najpierw korektor pod oczy (Dermacol) + brwi (zestaw Essence). Ruchomą powiekę pomalowałam kredką w bordowym kolorze zamiast bazy (Kiko Berry&Spicy Mandarin, Blooming Origami) ale można ten krok oczywiście pominąć i użyć zwykłej bazy pod cienie.

DSCN3150

2. Na całą ruchomą powiekę nałożyłam miedziany cień (Molten, Pure Luxe).

DSCN3151

3. Załamanie powieki i zewnętrzny kącik podkreśliłam mieszanką dwóch cieni, zgaszonym ciemnym fioletem (mat) i perłową ciemną śliwką (Sleek Oh So Special, Wrapped Up i Celebrate).

DSCN3152

4. Roztarłam cienie pędzelkiem do blendowania a na wewnętrzny kącik nałożyłam odrobinę perłowego, opalizującego na złoto jasnego różu (Sleek, Oh So Special, Organza).

DSCN3153

5. Na dolnej powiece narysowałam kreskę kredką w miedzianym odcieniu (Kiko Glamorous Eye Pencil nr 403), można użyć też cienia w takim kolorze.

DSCN3154

6. Czarnym cieniem narysowałam lekką kreskę przy linii rzęs (Sleek Oh So Special, Noir). Na dolną powiekę poniżej kreski nałożyłam znów chłodny fiolet i roztarłam.

DSCN3155

Na koniec tusz (Joko, Pump your lashes) i to wszystko:)

DSCN3161DSCN3156

Użyte kosmetyki:

DSCN3168

Lubicie takie odcienie na oku czy niekoniecznie? :D

72 komentarze:

  1. Świetny makijaż. Bardzo pasuje do Twych oczu.

    OdpowiedzUsuń
  2. ryzykowny ale jaki piekny, masz lekką rękę :) idealnie roztarłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie wszystko pięknie wygląda! Cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie współgra z kolorem Twoich oczu:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowicie podkreśla Twoją tęczówkę, niesamowicie :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie. Ja akurat lubię takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  7. No bardzo ładny psze pani! :) Podoba mi się taki odcień choć też się ich boję...

    OdpowiedzUsuń
  8. Super i jak już dzolls pisała pięknie podkreśla tęczówkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam pomarańcze i miedzie, bo mam niebieskie oczy, a w tych kolorach to wyglądają tak, że sama się zachwycam ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy niebieskich wyglądają genialnie, pomarańcz podbija ich kolor jak żaden inny:D

      Usuń
  10. Baro lubie takie odcienie, zwlaszcza w twoim wykonaniu. :-) tez planuje w koncu zrobic jakich kolorowy step, ale chyba dopiero jak wroce z wakacji. :-) moze cos mnie zainspiruje tam :-)d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo będę czekać na jakiś inspirowany step:D

      Usuń
  11. świetny step i super makijaż:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie! <3
    Do brązowych oczu pasuje na bank, a tak się zastanawiam, jak ja bym w takim makijażu wyglądała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wydaje, że szare/niebieskie powinien podbijać ale nie wiem tego na pewno :)

      Usuń
  13. śliczne oczko :) też ostatnio cały czas macałam mój miedziany cień, ale nie wiem czy będzie mi pasował ;P ale.. raz się żyje :D

    OdpowiedzUsuń
  14. cudnie sie prezentuje:) jutro bede probowac swoich sil :) do moich zielonych oczu powinien fajnie pasowac <3

    OdpowiedzUsuń
  15. u siebie to nie bardzo, ale u Ciebie wygląda to cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo moje kolory! BARDZO MI SIĘ PODOBA! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny makijaż! :)
    Prezentuje się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. przez Ciebie mam kompleksy :P zawsze tu tak starannie i na medal :>

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny makijaż:) Ja właśnie w takich kolorach wyglądam fatalnie:/

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowny makijaż :) świetnie się prezentuje z brązowymi oczami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam nosić takie odcienie :)

    bardzo ładnie Ci wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja lubię i takowe noszę, jak mnie najdzie ochota:) Są więc stworzone do moich oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczny makijaż :) Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny ci wyszedł ten makijaż.. Ciekawa jestem czy byłoby mi dobrze w takich kolorach.. Muszę koniecznie wypróbować któregoś razu.. :)

    Ps. Życzę miłego testowania :*

    OdpowiedzUsuń
  25. cudnie zainspirowałaś mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny makijaż. Mam tą paletkę i spokojnie mogę zastąpić miedziany cień kolejnym sleekiem Sunset z Monaco..dzięki za inspirację ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki:)

      Lavender, myślalam dokładnie o tym cieniu przy tym makijażu, że to byłby godny zestępca:D

      Usuń
  27. Uwielbiam miedź i nie wiem, jak ona niby ma "męczyć" oko :D w sensie, że źle zrobiony makijaż (niezależnie w jakich kolorach) męczy oczy odbiorcy/widza, to tak :D

    A bo i nie napisałam: piękny makijaż, cudownie wykonany :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym sensie, że to odcień około-czerwony i lekka chmurka dookoła oka da efekt czerwonych oczu od płaczu/zmęczenia itp:). Dziekuje :*

      Usuń
  28. Ja z kolei bardzo lubię bordo i miedź na dzień :) Czuje się niezwykle dobrze w takich odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak czytam krok po kroku to wydaje się to być takie proste :D Ale gdy się za to zabieram to wtedy zaczynają się schody... Makijaż mi się podoba, muszę spróbować zwłaszcza, że mam paletkę Oh So Special, która leży nieużywana....:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja się boję takich odcieni na oku. Mam wrażenie, że a) wyglądam jak spłakany królik-albinos, b) gryzą mi się z zieloną tęczówką... ):

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też trochę się boję i nie noszę za często, jak się spieszę to wolę coś bezpiewczniejszego:)

      Usuń
  31. dziękuję Ci za to że robisz taki step by step

    OdpowiedzUsuń
  32. Prześlicznie Ci wyszło :) Sama uwielbiam takie miedziane odcienie, choć na wiosne mi się ciut za ciężkie wydają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:)

      Lady, też tak pomyślałam, że na tę porę roku to poziom hard:D

      Usuń
  33. Ja ostatnio polubiłam się z bordo

    OdpowiedzUsuń
  34. jeju przepięknie to wygląda :) żebym ja tak potrafiła... :P

    OdpowiedzUsuń
  35. Moja kochana zdolniaszko! Nie wiem, czy zdajesz sobie sprawę, jak wielki zachwyt wzbudza we mnie Twój makijaż - każdy, bo właśnie spojrzałam na te, które pokazują się na dole jako propozycje do poczytania :)
    Wiadomo - jedne pasują mi bardziej, inne troszeczkę mniej, ale podoba mi się każdy! Gdybym mogła, każdy nosiłabym na oku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...kurde, nie wiem, czy nie zabrzmiało to tak, jakbym miała nosić je gdzie indziej ;P Jeśli tak - nie o to chodziło ;D

      Usuń
    2. Dzieki:)

      Zajęczaku, hehe dziękuję jak zwykle taaaak mi słodzisz:D Czy noszone na oku czy nie:D i tak mnie cieszy, że Ci się podobają ;))

      Usuń
  36. pięknie wykonany! jak na razie nie noszę takich kolorów, ale kto wie... :)
    miałabym do Ciebie pytanie odnośnie czcionek, którymi 'zdobisz' swoje zdjęcia...np.'miedziane oczko', czy to gotowy zestaw czcionek w jakimś programie czy trzeba takie ściągnąć? :) W jakim programie edytujesz zdjęcia? tyle pytań, bo jestem pod wrażeniem dopieszczenia każdego szczegółu u Ciebie na blogu, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:) Czcionki mam z jednej strony gdzie można za darmo sobie pobrać, a zdjęcia obrabiam w Corel Photo Paint:)

      Usuń
  37. Ładnie to tak machać mi przed nosem kredką z Kiko? No wiesz co? I teraz chcę! :P

    OdpowiedzUsuń
  38. Miedz piękna ale dla mnie oko wygląda na bardzo ciężkie i zmęczone. Za dużo tego koloru wg mnie.

    OdpowiedzUsuń
  39. super wyglada przy takiej teczowce... bardzo pasuje do Twoich oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kurczę, jestem kompletną nogą jeśli chodzi o mocniejszy makijaż oczu. Ale muszę spiąć tyłek i spróbować z Twoją "instrukcją"! :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. bardziej jesiennie niż wiosennie, ale pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nic odkrywczego nie napiszę ;P Pięknie :D

    OdpowiedzUsuń