piątek, 13 kwietnia 2012

W paznokciowym raju :D

A raczej w “ozdobianym” raju :D. Zwykle zakupami chwalę się pod koniec/na początku miesiąca, ale z tego zakupu jestem tak zadowolona, jak z żadnego innego od dawna i po prostu muszę Wam pokazać TO :).

Od dawna miałam zamiar zamówić sobie trochę ozdób do paznokci – fimo mam pod dostatkiem, cyrkonie też, farbki są, sondy do kropek mam, cieniutkie tasiemki ostatnio kupiłam ale brakowało mi po prostu zwyczajnych ozdóbek, brokatów, groszków, kwadracików itp. Tego typu ozdób miałam tylko kilka kupionych na bazarku, bo u mnie jest mały wybór, a hurtownię z ozdobami miałam blisko ale mi zamknęli, chyba nie mieli wzięcia. Jakiś czas temu wpadłam na allegro na takie zestawy ozdób, planowałam z początku zamawiać nie w zestawie, ale wychodziło dość drogo, bo kusiło mnie zbyt wiele;), więc zamówiłam zestaw.

Mój zestaw kosztował 9zł (+przesyłka 7zł za priorytet), a w zestawie jest 120 różnych ozdób! Zestaw wybrałam od sprzedawcy, u którego było najmniej fimo (bo jak wspomnialam mam spooro) i najmniej cyrkonii, bo też mi ich nie brakuje, a więcej innego typu ozdóbek.

DSCN2867

Cyrkonie – jak wspomniałam jest ich niewiele, kształty akurat jakich mi brakuje czyli łezki i świetne trójkąty:D.

DSCN2885

Romby – złote, też dość lubię ten rodzaj ozdób.

DSCN2884

Folia – super, wygląda jak pokruszony lód,szkoda że tylko dwa odcienie.

DSCN2883

Piaski – a to ciekawe jest:). Jeszcze nie próbowalam na paznokciach, ciekawe jak będą wyglądać.

DSCN2882

Kółeczka, drobne groszki – od większych pełnych kółek do grubego brokatu. Baardzo podobają mi się białe, matowe!

DSCN2881

Gwiazdki – najładniejsze czarne :).

DSCN2880

Kółka z dziurką – średnio je lubię, ale kombinować na pewno będę.

DSCN2879

Kwadraciki –szkoda, że tylko dwa kolory.

DSCN2878

Plastry miodu – ładne są te przezroczyste, ale neonowy róż też zapowida się nieźle ;).

DSCN2877

Kwiatki – błyszczące kwiatki z folii. Pomyślałam, że spróbuję namalować im środki farbką na paznokciach, zobaczę czy coś z tego wyjdzie.

DSCN2876

Moro – ooooo jak ja chciałam spróbować moro! I da się na naturalnych paznokciach:D!Trzyma się i wygląda całkiem zabawnie.

DSCN2875

Trawka – brakuje mi pomysłów na zdobienia z trawką, myślę że może by tak na cały paznokieć i zmatowić? Albo posypać bardzo skromnie po całej plytce, żeby był efekt kolorowej posypki hmm..

DSCN2874

Kwadraty z dziurką – podobnie jak kółeczka dyski, kwadraty też średnio lubię, nie bardzo wiem jak je ładnie wykorzystać.

DSCN2873

Brokaty – dużo kolorów:)! Ładne odcienie, niektóre są holograficzne. Są drobniutkie i jest trafiła mi się nawet oliwkowa zieleń.

DSCN2872

Piórka – kilka piórek, nie wiem czy nadają się na naturalne paznokcie.

DSCN2871

Liście – ładne są:). Spróbowałam i nawet da się je przykleić na naturalne paznokcie, albo można przyłożyć i cieniować lakierem gąbeczką a potem zostaje lekki wzór.

DSCN2870

Siateczki i materiały – te wstążkowe mi się nie przydadzą, ale siateczka już tak – można przez nią cieniować gąbką i wychodzi wężowy wzór :).

DSCN2869

A domek mają w pudełku po Glossyboxie :).

DSCN2886

 

Jestem meeega zadowolona. Ozdób w woreczkach nie jest bardzo dużo, ale dla kogoś kto amatorsko sobie zdobi paznokcie jak ja wystarczy – może nawet uda się coś zużyć zanim się znudzi. Moim zdaniem cenowo się opłaca, z tego co widzę ceny na allegro u różnych sprzedawców są zbliżone albo nawet identyczne. Mimo wszystko obawiałam się, że ozdoby będą marnej jakości, że kolor będzie się szybko ścierał. Nie nosiłam jeszcze żadnych z foliowych ozdób przez kilka dni więc póki co nie umiem ocenić jakości.

Jedyny minus takiego zestawu to fakt, że kolory dostajemy losowo. Mi to akurat zupełnie nie przeszkadzało, nawet nie wiem czy by mi się chciało wybierać kolory przy 120 sztukach ;).

Do pełni ozdobiastego szczęścia brakuje mi tylko kruszonej muszli (chcę wypróbowaaaaać!), może foliowych serduszek i koniecznie przezroczystego bulionu w różnych kolorach (caviar manicure kusi z każdej strony;)).

140 komentarzy:

  1. Ale tego dużo :D no to czekamy na zdobienia z użyciem tych wszystkich ozdóbek :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeraża mnie ta ilość błyskotek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. kupiłam sobie bulion czerwony i piękną zieleń, nie zabrałam się za to jeszcze, bo obawiam się, że będzie niełatwo...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ochh teraz to tylko czekam na efekty!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny zestaw :)
    częśc z nich miałam ale były 'za grube' do wtapiania w lakier i pozbyłam się, u mnie sprawdzają się tylko 'pieguski', lub małe cyrkonie

    ja dziś dostałam zamówione ozdoby, ale malutko ich brałam, chciałam tylko pieguski holo, malutkie, wzięłam 6różnych
    2 pudełeczka na ozdoby
    i 1 bulion (swoją drogą sieknęłam się bo chciałam kilka wziąć i nie wiem dlaczego 1 zamówiłam :))
    no ale spróbuję też tego kawiorowego, jak się sprawdzi to znowu zamówię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieguski najlepiej wyglądają na naturalnych, to fakt:). Ja czasem zaszalaję z fimo czy większymi cyrkoniami, ale za często nosić nie lubię - nie ma to jednak jak gładka powierzchnia paznokci:).

      Usuń
  6. Ile faaajnych rzeczy ;) Nom to czekamy na mani teraz ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo to spodziewam się teraz ciekawych zdobień na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow.. No nie dziwię się, że czujesz się jak w raju.. Taka ekstra paczucha pełna wspaniałości.. Sama się na taką czaję, bo na All można je dostać w śmiesznie niskich cenach, a możliwości dają ogromne :)
    Mogłabyś podać link do sprzedawcy od którego kupowałaś (może być na mail) :)

    No i teraz czekamy na wysyp zdobień z użyciem najnowszych zdobyczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaak, ja też chcę!

      Usuń
    2. Będzie za jakiś czas dużo zdobień, mogę obiecać:)

      Usuń
  9. Czekam na efekty użytkowania:)
    Mogłabyś zrobić turtoriale jak używać poszczególnych ozdób?
    bo dla mnie to czarna magia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. FoxyLady, ogólnie wszystkich ozdób używa się na tej samej zasadzie. Za jakis czas, chyba pod koniec miesiąca jakoś będę wrzucała różne tutoriale na wzorki, z ozdóbkami też:). Więc zanim przejdę do czegoś trudniejszego to zrobię też taką prostą instrukcję jak przyklejać ozdoby:)

      Usuń
  10. Jak suma sumarum za 16zł to zrobiłaś zarąbisty biznes :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ojaaaa jaki szał czekam na wszystkie te mani,któe nam zrobisz i czekam na mani inspirowane mojito:D obiecałąś mi kiedyś ;PP ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A fakt, dobrze że mi przypomniałaś:D:D

      Usuń
  12. Sporo tego! Ja mam tylko garstkę ozdób [kupione za 'grosze'], ale jak za 16zł to na pewno poszukam na allegro podobnego zestawu! Może zrobisz jakieś tutoriale/manikiur z użyciem tych ozdób? Ja kompletnie nie mam pomysłów, no i wprawy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za jakiś czas będą na pewno tutoriale i pomysły na wykorzystanie ozdób:). Nie wiem co prawda ile się spodoba a ile nie, bo z takimi ozdobami to często ciężko coś właśnie sensownego wymyslić:D

      Usuń
  13. ale zestaw wielgaśny
    to czekam na piękne pazurki

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale dużo kolorowych błyskotek :) Czekam na zdobienia z użyciem tych materiałów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O kurka, faktycznie niezła okazja! :) Za taką cenę zestaw wyjątkowo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O mamuniu, jakie cudeńka!
    Kochana, ukradli Ci oko... http://wikary.pl/?57639 Zauważyłam właśnie na jakimś profilu na fb...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=356095517760993&set=a.356095501094328.73960.102932316410649&type=1

      a to ten profil zamieścił.
      W komentarzach zrobiłam linka do Twojego posta, mam nadzieję, że nie obrazisz. Wiesz no, na Wikarego chyba każdy sobie może wrzucić co chce i nikt tego nie sprawdza ;/

      Usuń
  17. Mam pełno takich ozdóbek,ale nie używam ich w ogóle:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo a ja bym najchętniej 'nawaliła' milion na każdy paznokieć;) Ale za jakiś czas się pewnie trochę znudzą;)

      Usuń
  18. o rety cudowności :) ale będzie ozdabianie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. no no, ale będziesz miała zabawy :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki zapas! Musisz mieć mega zaciesz. :D

    Ps. Nawet na fejsie jesteś! :D

    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=356095517760993&set=a.356095501094328.73960.102932316410649&type=1&ref=nf

    PS2. Słodki nowy szablon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez widzialam!!! i tak sie zastanawialam, ze przeciez gdzies to juz bylo...

      Usuń
    2. Dzieki dziewczyny za info:)

      Usuń
  21. to teraz czekam na jakieś pomysły ; D ostatnio też zamawiałam ale 110 ozdób i nie mam bladego pomysłu jak to wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie z takimi ozdobami ciężko jest wymyślić fajne zdobienia..niestety!

      Usuń
  22. Ale zapas :) Możesz zdobić i zdobić :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uuuuuuuuu ale cudeńka :D od samego oglądania aż się buzia cieszy ><

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy zestaw :) Kiedyś też ozdabiałam paznokcie tego typu pierdółkami, teraz jestem leniwa :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Sa pięknę! Bede oglądać co uda Ci się z nich stworzyć!

    OdpowiedzUsuń
  26. O rety, cudowności! Teraz pozostaje tylko czekać na mani, oczami wyobraźni już widzę, jakie cuda z tego wyczarujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. "trochę ozdób do paznokci" dobre sobie :D odrobinka

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja kupiłam ostatnio wzorki chanel, do tego przezroczyste kuleczki do kawiorowego manicure, kwitki (jedne to jest jakby obwódka, a drugie to to co powinno być w środku), niebieskie cyrkonie i serduszka takie ala cyrkonie i jedną płytkę, bo zaczynam stepmlowac i też byłam ubawiona jak dziecko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stempelki uwielbiam:). A przezroczystego bulionu do kawiorowego właśnie mi brakuje:D

      Usuń
  29. o cholerka! co za kolekcja! chyba i ja w końcu będę musiała zadbać o swoje pazury, bo paznokciami to ciężko je nazwać :D

    OdpowiedzUsuń
  30. to teraz nic- tylko działać :D

    OdpowiedzUsuń
  31. kiedyś jak robiłam pazurki też miałam ich pełno :D później pooddawałam :) teraz mam kilka których używam :) najbardziej lubię brokaty ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z tych wszystkich ozdób póki co najczęściej właśnie używałam brokatów:)

      Usuń
  32. Rzeczywiście totalny raj *.* ...

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapomniałam spytać.. Czy takie ozdoby trzeba jakimś klejem potraktować, czy da się np do wilgotnego lakieru przykleić??
    No i nad fimo się zastanawiałam też.. One są jednorazowego użytku? Jak się je odkleja od paznokci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przyklejam na wilgotny lakier, wszystkie delikatne, cienkie ozdoby trzymają się świetnie na samym lakierze ale trzeba nałożyć też na wierzch top. Na kleju przyklejałam tylko większe cyrkonie i fimo, ale ostatnio tego nie robię - lakier+top wystarcza, a klej zawsze trochę niszczył paznokcie.

      Fimo raczej jednorazowe:). Można by próbować je delikatnie odkleić ale mogą się rozerwać. Poza tym ja swoje fimo kupiłam na ebayu, za nieduzą kasę ogromną ilość lasek, a z każdej wychodzi jeszcze większa ilość plasterków, tak że wystarczyłoby dla moich prawnuków także ja akurat nie mam po co oszczędzać z fimo:D.
      Jak zmywam paznokcie to najpierw schodzi lakier a plasterek fimo zostaje, ale dość łatwo go oderwać po tym krótkim czasie ze zmywaczem, raczej nie miałam z tym problemow.

      Usuń
    2. Dziękuję za wyjaśnienia.. :D
      Właśnie zamówiłam zestaw.. Szkoda, ze nie ma w nim fimo, bo chciałam je wypróbować, no ale tyle woreczków i tak da mi zabawy na dłuuuugie tygodnie ;)

      Usuń
  34. ojej ale tego masz co nie miara :)do wyboru do koloru

    OdpowiedzUsuń
  35. Szaleństwo, teraz to tylko zdobić :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja bym chyba do końca życia tego nie zużyła :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Z takim zestawem, będziesz miała co tworzyć:) To jest chyba zaraźliwe, bo oglądając te błyskotki, mnie też naszło na taki zestaw, tylko znając mnie, to go kupię i przeleży do wakacji, bo na razie nie mam zbyt wiele czasu na to, co lubię;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przynajmniej na wakacjach nie będą się marnowały;)

      Usuń
  38. Ale fajnie bedzie ogladac co bedziesz wymyslac z tymi ozdobami :)
    Rob duzo i wszysko pokazuj :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Chętnie pooglądam wszelkie zdobienia z tymi cudami, ale ja sama jestem takim laikiem, że nawet nie miałabym pojęcia co się z takimi ozdobami robi i z której strony to się je :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę pokazywać proste instrukcje na wzorki, więc może coś Ci wpadnie w oko:)

      Usuń
  40. mam nadzieję, że będziesz publikować efekt zabaw :)

    OdpowiedzUsuń
  41. łaaaaa nirźle, rzeczywiście, raj! :D

    OdpowiedzUsuń
  42. skąd ja znam ten zachwyt... też raz zamówiłam taką pakę na allegro, jaki był szał gdy listonosz przyszedł! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, ja dawno nie miałam takiego ubawu z żadnej kupionej rzeczy:D

      Usuń
  43. jakiś czas temu zamówiłam podobną paczuszkę, radość była i jest :)

    OdpowiedzUsuń
  44. ooo jakie małe cuda:D:D a liście super- jestem ciekawa co teraz stworzysz na Twoich paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Żyć nie umierać! ;) Nie mogę się doczekać, co z nich wykombinujesz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:) Za jakiś czas będę wrzucać:D

      Usuń
  46. no i masz ;) zobaczyłam, zmałpowałam i poleciałam kupiłam :P należy zauważyć iż jest 3 nad ranem prawie hehe ;)))
    inny mam zestaw -120 woreczków bez piórek i bez siateczek, no ale mam nadzieję że będzie równie fajny - zaraziłaś mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  47. tfuuuuuuu- 124 woreczki - róznica jest c'nie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, no masz WIĘKSZY od mojego łeeee :(( :D. Aaaa ciekawa jestem co będzie w twoim, ja mój zestaw tak molestuję że mam po cichu ochotę na jeszcze jeden, inny - ale przesadzać nie będe i nie kupie:P

      Usuń
    2. też się nie mogę doczekać, jak tylko przyjdzie zrobię foty i też wrzucę na bloga, kochana jako że ozdóbek mam szalenie mało to też mam ochotę na kolejny... ale to za czas jakiś, bo właśnie wybieram sobie około 30 nowych lakierów i 24 pigmentów sypkich, więc innym razem :]

      Usuń
  48. Sporo!
    Rób i pokazuj koniecznie

    OdpowiedzUsuń
  49. Odpowiedzi
    1. siateczka fajna do ciapania gąbką:)

      Usuń
  50. siateczki, piorka itp to tylko zatapiać w żel, na lakierach będą się trzymać tylko cyrkonie i ogólnie cięższe ozdoby, ale tez nie za długo :)
    z doswiadczenia wiem że najłatwiej w lakier wtapiają się plastry miodu, jeśli chodzi i ozdoby lekkie :)

    zachęciłaś mnie do odkopania moich ozdób :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siateczkę użyłam jako "szablonik" do cieniowania gąbką, ale zatapiać bym się nie odważyła, za sztywne i za ciężkie to to:).

      Usuń
    2. fakt, jako szablonik może być super, nie próbowałam :))
      koniecznie pokaż efekty :D

      Usuń
  51. Wow :) Faktycznie cenowo opłacalnie :) To teraz czekamy na zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Też zamawiałam te ozdóbki na allegro i są super :) nie narzekam, tylko te większe kółeczka (np te co leżą koło białych) odbarwiają i trzeba uważać. http://www.brokatpolska.pl/zastosowania.html Masz link do hurtowni brokatu w malutkich opakowaniach też wysyłają jak się z nimi dogadasz :) zestaw próbek 250 opakowań chyba kosztuje bodajże 40 zł ale sypią dwa razy więcej niż na allegro :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piegi (czy jak to napisałaś drobne groszki :)) są super :) Czekam na jakieś zdobienia może coś zgapię :D

      Usuń
    2. Będę pokazywać:). I jeszcze raz dzięki za linka :)

      Usuń
  53. ło, ile ozdób *.*

    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  54. nigdy nie lubiłam ozdóbek bo nie wie jak je używać:D może będziesz moją inspiracją :D

    OdpowiedzUsuń
  55. O jakie fajne :) Z tego wyjdzie dużo paznokci! ^ ^

    PS. Wiesz, że w tym roku na Coke'u będzie Placebo?

    For

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurde For dzięki za info!!!!! Ja musze szybko na bilet odłożyć!!!!!!!

      Usuń
  56. u sporo tego, szkoda że nie w słoiczkach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolalabym słoiczki, są wygodniejsze, ale niestety droższe:(

      Usuń
  57. Ciekawi mnie co zrobisz z tymi piórami :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Moje wszystkie ozdobowe pyszności mają miejsce w pudełku po KissBoxie ;) coś w tym jest ;)

    dużo tych ozdóbek do sztucznych pazurków, ale na pewno coś na naturalnych da się z nimi wymyślić :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, te pudełka są idealne na takie pierdółki:D

      Usuń
  59. Jakoś dopiero po zobaczeniu tych wszystkich woreczków, uświadomiłam sobie jak mizerna jest moja zabawa z lakierami. ;) Bo kolekcja, owszem, rozrasta się, ale przy tych wszystkich cudach, które oglądam u Was, moje próby to po prostu śmiech na sali. ;)
    A przy okazji lakierów - jak Ci się podobają kolory maroka z joko? :) Zamówiłam sobie trzy, wczoraj przyszły, pokażę za chwilę na blogu. :) mega mi się podobają kolory lakierów joko (bo hollywood collection też była cudna), ale te szerokie pędzelki doprowadzają mnie do szewskiej pasji. ;) Zawsze całe skórki obryzgane. ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Rowniez zamawialam ozodby na paznokcie na allegro ;> Srednio zadowolona jestem, bo krotko sie trzymaja na paznokciu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A próbowałaś zabezpieczać warstwą top coata? Mi się trzymają całkiem nieźle, choć zależy od typu ozdób:)

      Usuń
  61. Czytałam na jednym z paznokciowych blogów, że jakaś firma próbuje opatentować "caviar manicure" i napisali do dziewczyny maila, że jeśli ma chęć używać tego terminu, to jedynie w odniesieniu do ich instytucji... Żenada, bo podobno ktoś wymyślił to przed nimi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głupota jakaś i tyle..A poza tym chyba każdy sobie może nazywać wszystko tak jak ma na to ochotę ;)?

      Usuń
  62. Śliczne ozdóbki :)
    Całkiem spor ich ;D

    OdpowiedzUsuń
  63. Najlepsze w tym wszystkim jest to, że możesz to zużywać przez całe życie i że nie ma terminu przydatności:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Wchodziłam do Ciebie już kilka razy od zmiany wyglądu i jeszcze nie zdążyłam tego skomentować:). Świetna zmiana! W ogóle genialny motyw z kośćmi:). Mnie się baaardzo podoba:)
    Ozdoby boskie, jestem ciekawa jak wygląda moro na paznokciach :D Jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje:)
      Moro wygląda jak takie łatki, pokazę za jakiś czas :)

      Usuń
  65. O rety!
    O rety!
    O rety!!!
    [dyszy ciężko]
    Czy Ty chcesz mnie przyprawić o zawał?? ;D

    Ja mam taki odchył, że szaleję za takimi rzeczami [poważnie] muszę je mieć!
    Akurat patrzyłam na allegro, ale po analizie za i przeciw jakoś nie chciało mi się wierzyć w uczciwość sprzedawcy.
    Teraz Ty to pokazałaś, mogę zobaczyć je każde z osobna *.* [na allegro było jedynie intrygujące acz mało wyraźnie zdjęcie zbiorcze].

    Matko, mogłabym na nie patrzeć godzinami *.*
    Dzięki Kleo, że pokazałaś to dokładniej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh cieszę się Zajęczaku,że post okazał się przydatny:D

      Usuń
  66. Nooo przygarnęłaś tego troszkę :) Faktycznie na naturalki spokojnie starczy a jest w czym wybierać :) To teraz czekam na wykorzystanie świecidełek na pazurkach :) :*

    OdpowiedzUsuń
  67. Koleżanko mam podobny zestaw tak samo jak Ty za 16 zł z przesyłką z allegro ;) Uwielbiam plastry miodu i brokaty :D <3 To jest extra sprawa, tyle dodatków za 16 zł, to praktycznie jak za darmo, gdzie na bazarkach jedna taka torebeczka potrafi kosztować 2-3 zł.
    Ja mam 100 torebeczek i wiem że chyba do końca życia wszystkiego nie zużyje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na bazarkach zwykle maly wybór i własnie średnio się opłaca..ale pojedyncze ozdoby z allegro czy ogólnie z internetu też drożej wychodzą niż w zestawie, no ale wybierać wtedy w końcu można:)

      Usuń
  68. łomatko,to teraz mozesz szalec i szalec. ja osobiscie nie umiem nic montowac na paznokciach a nawet jak mi sie uda to nie wytrzyma dnia zeby sie nie urwac :(

    OdpowiedzUsuń
  69. Wow, nie mogę się doczekać mani z udziałem tych cudeniek! :)

    OdpowiedzUsuń
  70. cos czuje ze tez sobie zamowie ;-) cena jest smiesznie niska a mozliwosci mnostwo!!
    aczkolwiek wolalabym niejszy zestaw bo tu dostalam oczoplasu :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Wow, dobrze wiedzieć, że nie tylko ja miałam fazę na ozdoby.
    Ale 9 zł za 120 sztuk?! Genialna cena, zdecydowanie zazdroszczę bo ja za swoje zapłaciłam na pewno dużo więcej.
    Co do trawki to też nie mam na nią pomysłu. :( Może wpadniesz na coś fajnego to odgapię. :P
    A co do kruszonej muszli to polecam, wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  72. to teraz masz się czym bawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Przed ciaza zajmowalam sie zelami teraz nie mam jak przy brzdacu malym a zostalo mi sporo ozdob. Chetnie sie podziele, moze przypadnie Ci cos do gustu. Jezeli jestes zainteresowana to pisz na siwucha007@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. No i mnie pokusiłaś skutecznie.. Właśnie mi się kliknęło ;)
    Już się nie mogę doczekać co mi się trafi.. 150 woreczków.. Będzie w czym wybierać :D

    OdpowiedzUsuń
  75. To ja Cię jeszcze trochę pomęczę.. :D
    Myślisz, że brokat czy na przykład trawkę, można by wrzucić do lakieru żeby go nieco stunningować??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O fajnie, może się pochwalisz na blogu jak dolecą do Ciebie te ozdóbki z all:D?

      Wiesz co, pamiętam że kiedyś pytałam na wizażu o to dlaczego nie które ozdoby się wycierają (ściera się kolor i zostaje srebrna ozdóbka) i jakoś wyszło wtedy, że te gorszej jakości sa z folii barwionej a lepsze są z folii,która nie traci koloru. Nie wiem czy to prawda, powtarzam tylko co słyszałam:). I ja bym sprawdziła najpierw czy nie puści koloru:). A jak nie to czemu nie, ja raz pamiętam wymieszałam jeden lakier z brokatem:)

      Usuń
    2. Na pewno się pochwalę :D

      A trwałość koloru da się sprawdzić pod wodą czy np w kropli lakieru jakoś? Sorki jeśli zadaję idiotyczne pytania, ale nie mam pojęcia :)

      Usuń
    3. Jak weżmiesz ozdobę dajmy na to kółeczko między dwa palce i będziesz je mocno pocierać to zlezie zwykle farba trochę. Na paznokciach mi też schodzi zwykle po dniu czy dwóch. Ale w sumie pewnie będziesz dosypywała to jakiegoś lakieru, którego nie jest Ci szkoda :)

      Usuń
  76. Dobrze wiedzieć.. Na pewno sprawdzę nim zacznę cokolwiek mieszać..
    Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  77. na domek dla takich ozdób polecam album na zdjęcia:) wtedy mozemy wszystko latwo znaleść

    OdpowiedzUsuń
  78. Nie wierzę własnym oczom - ile cudeniek :D

    OdpowiedzUsuń
  79. u kogo to kupię? :) chcę bardzo choć rzadko maluję pazury ;)

    OdpowiedzUsuń