niedziela, 20 maja 2012

Duża płytka do stempelków z Born Pretty Store

Zawsze mi się marzyła taka duuuuża płytka do stempelkowania :D. Co prawda mam trochę płytek, wzorków do wyboru mnóstwo ale te duże płytki jakoś mnie podniecały odkąd tylko zobaczyłam je w internecie ;).

Jakiś czas temu odezwał się do mnie Born Pretty Store, dostałam możliwość wybrania sobie czegoś do recenzji więc od razu wiedziałam co wezmę – duuuużą płytkę :D. Zanim przejdę do recenzji muszę powiedzieć, że sklep jest bardzo fajny i nie mówię tego ze względu na fakt, że dostałam akurat tą blaszkę – jakiś rok temu robiłam tam nieduże zamówienie, kupiłam wtedy cyrkonie w karuzelkach i sondy do kropek. Wysyłka jest darmowa, obsługa super, jedynie trzeba dość długo czekać na paczkę, ale np. na ebayu u różnych sprzedawców, jeśli paczka szła z Hongkongu zawsze czekałam ok 3-4 tygodnie, więc mnie to nie dziwi.

DSCN3841

Blaszka nazywa się 42 Cute Patterns Quadrate Nail Art Stamp Template CK-04 a znajdziecie ją dokładnie TUTAJ.

Na płytce mamy 42 wzorki do odbijania, na całe paznokcie. Płytka przyleciała do mnie zabezpieczona oczywiście folią.

DSCN3842

Poniżej możecie zobaczyć taki mały kolaż ze zdjęć ze zbliżeniami na wzorki żeby można było dokładnie obejrzeć jakie wzorki są na płytce. Zdjęcie da się powiększyć.

Nowy-1

Wzorki odbijają się idealnie. Na moich paznokciach nie wszystkie odbiły się w 100% ale to nie wina płytki tylko moja, bo na stempelku wzór jest w całości, po prostu nie opanowałam jeszcze stempelkowania do końca i czasem coś mi się tam nie odbije ;).

DSCN3856

Niestety płytka ma jedną sporą wadę, przynajmniej dla mnie. Wzorki są bardzo, bardzo małe. Mam teraz krótkie paznokcie i na długość wzorki wystarczają tak noooo ostatecznie, więc dla dłuższych paznokci się nie nadaje. Szerokość wzorków też jest nie taka jak bym chciała, wszystkie są trochę zbyt wąskie na moje paznokcie (które wcale nie są ponadprzeciętnie szerokie). Na kciuku to nawet nie próbowałam odbijać bo nie ma to sensu, nawet na dwa razy chyba by nie wystarczyło ;).

Jeden wzorek ma mniej więcej takie wymiary: 1,3cm x 9mm, maleństwa.

Nowy-3

Kilka wzorków odbitych na paznokciach:

DSCN3852

DSCN3882

DSCN3887

Płytka byłaby naprawdę super gdyby wzorki do odbijania były odrobinę większe. Ale jeśli macie krótkie i wąskie paznokcie to będzie dla Was pewnie w sam raz. Wzory są moim zdaniem ciekawe :).

Jeśli chcielibyście coś kupić na tej stronie to możecie skorzystać przy zamówieniu z kodu zniżkowego na 10% - KP9J61 – jest też po lewej stronie bloga.

82 komentarze:

  1. Wzorek na środkowym palcu,na fioletowym lakierze identyczny ma konad:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam ale znajomo mi wyglądał:)

      Usuń
  2. Jak ładnie stemplujesz, mi raz wyjdzie, raz nie. Najgorzej kiedy na czterech paznokciach wyjdzie a na piątym już nie:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee nie wychodzi mi wcale tak dobrze, raz się uda a raz nie. Ja jak już mi się bardzo brzydko odbije to delikatnie przecieram płatkiem nasączonym zmywaczem, żeby tylko wzorek zmyć:)

      Usuń
  3. jak ja uwielbiam takie wzorki na całą płytkę!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja w ogóle nie wiedziałabym jak zacząć ;) zawsze mnie te płytki intrygowały

    OdpowiedzUsuń
  5. Te niebieskie paznokcie są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna, ale mnie by szybko znudziła... :)
    wolę bez stempelków, swoje bazgrołki :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię i stempelki i ręczne malowanki, to i to :)

      Usuń
  7. widzę kilka wzorków identycznych z tymi z Bundle Monster:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kilka jest prawie identycznych.

      Usuń
  8. Szkoda, że takie małe, bo chętnie bym kupiła :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowności! Ja chyba nie mam ręki (albo cierpliwości) do stemplowania...

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdybym tylko potrafiła się posługiwać takimi bajerami, to bym zamówiła, bo świetne wzorki, ale niestety mam dwie lewe ręce do tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sprawa, ale miałabym zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam wzorki na cała płytkę , ale niestety mi nie wychodzą ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo jak mi,też nie wychodzą :(

      Usuń
    2. Mi czasem wyjdą ,czasem nie..Zależy od lakieru, konkretnego wzorku a czasem mam chyba zły dzień do stempelkowania:D

      Usuń
  13. Czytałam w necie, że te wzorki są strasznie małe. Dla mnie to wada dyskwalifikująca je całkowicie.. A tak w ogóle to sporo wzorków żywcem z drugiego zestawu Bundle Monster zerżniętych.. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I z pierwszego w sumie też kilka widzę..

      Usuń
    2. Ja właśnie kilka rozpoznałam z pierwszego zestawu, a drugiego nie mam więc nie kojarzę wszystkich.

      Usuń
  14. jeju jaki wybór, super ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super ma wzorki ale niestety jak dla mnie tez za malutkie :((( wielka szkoda z chęcią bym ją kupiła

    OdpowiedzUsuń
  16. widziałam ją ze dwa dni temu na jakimś blogu, ale jak zobaczyłam jak małe są te wzorki to przestała mi się podobać

    OdpowiedzUsuń
  17. Wzorki świetne :) A na paznokciach prezentują się jeszcze lepiej ;] Ale stempelkowanie to chyba nie jest zajęcie dla mnie :D Nie miała bym cierpliwości :D

    OdpowiedzUsuń
  18. To dla mnie też na pewno będą za małe. Fajnie jest mieć wszystko na jednej blaszce.

    OdpowiedzUsuń
  19. ufff, dobrze że ja mam szeroką płytkę i długie paznokcie:D

    OdpowiedzUsuń
  20. przez info o rozmiarze ja sie nie polasilam, one sa mniejsze niz stare bundle monster nawet :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem..ja się spodziewałam że będą ciut większe, a wcześniej nie sprawdziłam wymiarów :]

      Usuń
  21. Gdy robię stempelki, to lubię na koniec pociągnąć paznokcie lakierem matującym. Bardzo mi się podoba taki efekt :) Sama mam tylko dwie paletki ze wzorkami z Essence, ale jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle lubię matujący top, chociaż nie za często używam:). Ja z Essence też mam kilka płytek, fajne są:)

      Usuń
  22. Ładne wzorki, ale rzeczywiście bardzo malutkie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Coś czuję, że jak zacznę się bawić w stempelki to przepadnę :) Jeszcze się przed nimi wzbraniam, ale coraz trudniej ;P
    Ładnie Ci wyszły te wzorki :]

    OdpowiedzUsuń
  24. fajne :) ja mam małe paznokcie i wąskie więc u mnie pewnie byłyby ok:) muszę przemyśleć zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  25. to teraz nic tylko się bawić :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Chciałabym tak stempelkować jak Ty :D Ja nawet jak mam na stempelku ładnie odbite to podczas nanoszenia na paznokieć jakoś magicznie znika ;) Brak wprawy

    Super ta płytka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super sa te wzorki;) Wogole blog jest niesamowity!! Dodaje!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajna płytka, taka duża więc i wybór wzorków duży. Nigdy nie mogłam się zdecydować na konkretną płytkę, a nie chciałam mieć wielu, więc ta byłaby dobrym rozwiązaniem. Poza tym jest zebra więc jest wszystko =D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie mieć dużo wzorków na jednej płytce, to prawda:) Ale jakby co koniecznie sprawdź sobie wymiary czy będą pasowały Ci na paznokcie:D

      Usuń
  29. Bardzo ładnie to wygląda, nigdy nie próbowałam bawić się stempelkami, nie mam do tego ręki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne te wzorki :-) Spora ta płytka!

    OdpowiedzUsuń
  31. cudownie Ci to wychodzi,ja nie mam do tego talentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. kochana powiem Ci że te wzorki są naprawdę sliczne...nie typowe ale klasyka jak najbardziej...wydaje mi się że będą pięknie wyglądały na żarówiastych kolorach paznokci...!

    OdpowiedzUsuń
  33. te wzorki są cudne, zazdroszczę Ci! chętnie sama bym kupiła, ale obcięłam budżet :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Super pomysł z tym nadrukami, ale mi jakoś nie przypadły do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. możesz zrobić kiedyś notatkę i opisać krok po kroku jak się robi tą metodą paznokcie? bo jestem bardzo ciekawa i tak na prawdę to te płyki to taka mała nowość dla mnie ;) z góry byłabym wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, pomyślę nad taką notką:). Na razie możesz sobie zerknąć na yt, o ile jeszcze nie patrzyłaś, jest trochę fajnych filmików o stemplowaniu:)

      Usuń
    2. Właśnie miałam pisać to samo ;-) Zrób step jak nakładać stemple, jak robisz że są różnokolorowe wzorki ;)

      Usuń
  36. Nie wygląda tak źle, a bynajmniej nie widać, że jakikolwiek wzorek byłby dla Twoich paznokci za mały ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz starałam się je dobrze odbić no i mam teraz dość krótkie pazmnokcie, ale po bokach trochę brakuje wzorku:(

      Usuń
  37. To na moje paznokcie pewnie nie wystarczałaby a szkoda, bo się fajnie zapowiadała :))

    OdpowiedzUsuń
  38. Hmm a można wiedzieć jakich lakierów używasz do stempelkowania..co to za lakier ten srebrny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnych używam, ale głównie białego i srebrnego do stempelków z Essence (i to jest własnie ten srebrny:))

      Usuń
  39. Dużo słyszałam o tym stemplowaniu, ale jakoś nigdy wcześniej się nad tym nie zastanawiałam :)) Ale Ty bardzo mnie skusiłaś tym :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale świetne rzeczy! Muszę sobie coś takiego sprawić ;))

    OdpowiedzUsuń
  41. Ty nie opanowałaś?
    Nie wierzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale świetne to jest :)
    Nie wiedzialam, ze takie stempelki istnieja nawet :)

    OdpowiedzUsuń
  43. ja narazie mam tylko jedną płytkę Essence. jak coś znajdę to chętnie wypróbowąłbym nowe wzory :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale świetne :O jak takie coś zdobyć?


    ZAPRASZAM: www.dripfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. people who are interested in reviewing our nail art items please feel free to contact me via blog@bornprettystore.com
    you can also follow us on tumblr:http://bornpretty2014.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń