czwartek, 31 maja 2012

Essence – Trust in Fashion

Trust in Fashion to szmaragdowa, dość ciemna zieleń. Na zdjęciach odcień wyszedł chłodniejszy, a w rzeczywistości jest trochę cieplejszy, ale nadal pozostaje chłodnym odcieniem zieleni. Ma kremowe wykończenie i dobrze kryje – u mnie dwie warstwy + warstwa wysuszającego Poshe.

Fajny, lubię takie zielenie, zawsze mi się je dobrze nosi:).

DSCN4108

DSCN4106

DSCN4107

Lakier zaprezentowałam przy okazji drugiego zielonego tygodnia Serdecznej Tęczy.

akcja

Wybitnie nie chciało mi się bawić w skomplikowane wzorki (aż dziwne, bo zawsze mam na to ochotę:D) ale na takie okazje są w końcu naklejki:)!

DSCN4116

DSCN4118

55 komentarzy:

  1. z naklejką wyglądają o wiele lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie u Ciebie wygląda taki kolorek!
    P.S. Tak sobie myślę, że chyba znaacznie bardziej podoba mi się u Ciebie taki kształt paznokcia + taka długość. :)

    SUPEROWO! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dla mnie nie dziwny, mam kilka podobnych:)

      Usuń
  4. Jest śliczny, miałam go, jednak nie długo - bardzo zafarbował mi paznokcie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze, ja mam go jeszcze dzisiaj na paznokciach, wieczorem zmywam, mam nadzieję, że źle nie będzie..

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi sie ten odcień :)
    Ale wg. mnie naklejka psuje cały efekt :/ Ogólnie, nie podobają mi się różnego rodzaju diamenciki na paznokciach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, nie każdy lubi, ja akurat lubię :)

      Usuń
  6. Fajny odcień ;] A z naklejką wygląda jeszcze lepiej :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny kolor, bardzo oryginalny, a z naklejką extra :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny, musze sobie czegoś takiego poszukać

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny kolorek:) Z tą naklejką wygląda hmmm tak magicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolor, chyba muszę się w niego zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś do brązów i zieleni nie mogę się przekonać :( ale u Ciebie ładnie z tą naklejką wygląda :] tak hm królewsko :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja brązy też tak średnio, ale zielenie kocham:)

      Usuń
  12. Bardzo ciekawy kolor, nie mój, ale i tak piękny!

    OdpowiedzUsuń
  13. też lubię nosić taką szmaragdową zieleń, nie mam akurat essensiaka tylko z Lovely ale kolor bardzo podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak,tak kolor bardzo mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kolor i naklejka bardzo do niego pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ten lakier i bardzo lubię jego kolor. Niestety farbuje płytkę paznokcia na żółto :( Ale porządne szorowanie daje sobie z tym radę. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uhh straszycie mnie tym farbowaniem:D

      Usuń
  17. jak Ty to robisz ze ze zwyklego lakieru takie cuda powstaja?

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor lakieru cudny :D Naklejka, wg mnie, zupełnie niepotrzebna - lakier sam się broni wyśmienicie.
    Czekam na żółciaka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, taka akcja - coś musiało być na serdecznym:D

      Usuń
  19. Zakochałam sie w tym kolorku:) Twoje paznokcie sa niesamowite:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam bardzo pobobny z vipery!

    OdpowiedzUsuń
  21. Takiego lakierku w swojej kolekcji nie mam, ale może kiedyś zakupię.

    OdpowiedzUsuń
  22. Super kolor,ale na pewno miałabym z nim trudności w pomalowaniu bez zahaczenia o wszystkie skórki:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wjechałam na skórki gdzieniegdzie,potem doczyściłam:)

      Usuń
  23. Bardzo fajny wzorek :)
    A kolor lakieru boski! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. ale mnie tu dawno nie było. ; o
    kolor lakieru świetny ;]

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny kolor, taki głęboki. Bardzo elegancki manicure wyszedł z tą naklejką :).

    OdpowiedzUsuń
  26. na paznokciach wygląda super, ale przy zmywaniu strasznie brudzi skórki i opuszki na zielono, a tego nie znoszę...

    OdpowiedzUsuń
  27. ładny! przypomina mi trendsletter(?) z wycofanej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. to zdecydowanie mój ulubiony kolor Essence:)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ładny tylko do mnie nie pasuje taka zieleń, za zimna :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Zielenie lubię średnio;-)Ale twoje paznokcie jak zwykle zachwycają:-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mój Ci on! Uwielbiam takie odcienie zieleni.
    A mani ogólnie skojarzył mi się z Igrzyskami Śmierci-kosogłos, te sprawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Też go mam, ale miałam na paznokciach tylko raz, dziwnie się z nim czuję, ale to nie zmienia faktu, że jest naprawdę ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń