poniedziałek, 7 maja 2012

Essence Vampire’s Love – Gold Old Buffy

Świetny lakier z wampirzej limitowanki Vampire’s Love Essence. Moim zdaniem jest śliczny, cieszę się, że go kupiłam, bo nie widuję podobnych lakierów w drogeryjnych, tańszych firmach.

Gold Old Buffy to czerń napakowana dużymi glassfleckowymi drobinkami w kolorze oliwkowego, starego złota. Boski! Na zdjęciach miałam dwie warstwy.

DSCN3375

DSCN3372

DSCN3363

DSCN3357

DSCN3368

 

Ostatnio wzięłam udział w facebookowym konkursie na wzorek z użyciem płytek Bundle Monster. Będzie można wygrać nowy zestaw płytek do stempelkowania:D. Poniżej moje konkursowe paznokcie :).

DSCN3433

Co prawda nie liczę specjalnie na wygraną, bo konkurencja jest ogrooomna, ale jeśli moja praca Wam się spodobała i macie konto na fb to będzie mi miło jeśli oddacie na mnie głos:).

Głosować można TUTAJ. Z tego co kojarzę, głos można oddawac codziennie ;).

73 komentarze:

  1. Piękny ten lakier, żałuję, że go wtedy nie kupiłam... Wzorek Ci się udał:) Na pewno zagłosuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam Gold Old Buffy i go uwielbiam, jeden z najlepszych lakierów, jakie mam (kolorystycznie i jakościowo :)). A głos już oddaję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcę, żeby moje wzorki też się tak pięknie odbijały. Foch.

    Uwielbiam lakiery z Vampire's Love i ciężko mi się zdecydować, który lubię najbardziej. Idealna kolekcja dla Słomiszcza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta kolekcja była świetna (lakiery)!:)

      Usuń
  4. Kupilabym ten lakier tylko ze wzgledu na nazwe (uwielbiam ten serial!) gdyby jeszcze byl dostepny ;)
    Zreszta na zime bardzo ciekawy lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale świetny :o rzadko maluję na takie kolory, ale jest super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Na morski mani zagłosowałam, jest prześliczny :)
    Co do Gold Old Buffy, mam jego brata, Hunt me if you can (srebrne drobinki). Jest śliczny, świetnie się trzyma, żałuję, że nie kupiłam pozostałych z limitki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Buffy piękna :D

    Praca konkursowa również.. Ja swój głos już oddałam :*
    Trzymam kciuki.. Fanek masz tu tyle, że jak się skrzykną to jest szansa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Paznokcie na konkurs są na prawdę fantastyczne :) będę głosować :) a ten lakier z essence jest boski :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten lakier i jest moim ulubieńcem ;D śliczne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaluje, ze TEN lakier nie znalazl sie w mojej kolekcji ale coz...pozostaje mi podziwiac zaprezentowana sztuke przez Ciebie:)
    Jest naprawde CUDOWNY!

    OdpowiedzUsuń
  11. Lakier cudowny ;)
    A wzorek bardzo udany ;) zagłosowałam ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Pretty color and great.entry

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za brokatem, ale ten lakier z wampirzej kolekcji daje świetny efekt. Taki mroczny;)

    OdpowiedzUsuń
  14. no i wlasnie zabralas mi trupa z jutrzejszej sekcji xD no nic, bede musiala go jeszcze troche pochomikowac xD

    OdpowiedzUsuń
  15. buffy jest bardzo ładny :) nie mam, ale Słomka ma, mogę sobie od Niej pożyczyć :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny! Tylko szkoda że nie trafiłam na lakiery z tej limitki bo były wyjątkowo w moim guscie :/

    Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. oj super jest! chyb muszę się wybrać do natury :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już niestety nie ma po co, raczej go nie będzie:( Chyba, że to małe miasto to może jest szansa jakaś..

      Usuń
  18. Lakier z VL jest cudny. Niby czarny, ale z powodu tych drobinek, wygląda jak takie stare złoto. :)
    A co do pracy konkursowej: bardzo lubię to cieniowanie w Twoim wykonaniu, a to ma jeszcze dodatkowo śliczny kolor. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Vampire mnie nie zachwycił natomiast Twoja praca konkursowa jak najbardziej! Już zagłosowałam i głosować będę codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jedne i drugie piekne :) maszpo prostu reke do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne pazurki :)
    Nie wiem czy odpowiadałaś już na Tag 11-pytań? Jeśli nie to serdecznie zapraszam - zostałaś oTagowana http://dbajosiebiezjoanna.blogspot.com/2012/05/tag-11-pytan.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, niedawno odpowiadałam:*

      Usuń
  22. masz mój głos. :) klik. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. zagłosowałam + śliczny lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ładny wzorek, już głosuję:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Widziałaś nową limitkę Essence na stronie? http://www.essence.eu/index.php?id=1990&L=6 Ciekawe, zwłaszcza, że mi nie wpadła w ręce nawet Marble Mania jeszcze... Mam nadzieję, że będzie u nas, bo już trochę się stęskniłam ze limitkami. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.essence.eu/index.php?id=1989&L=0 Haha, to też cudne, ale pewnie u nas nie będzie. :( :P

      Usuń
  26. Żałuję, że go nie kupiłam - jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie przepadam za ciemnymi lakierami,ale ten prezentuje się bardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciut za ciemny jak dla mnie :) Ale to prawda,że prezentuje się ciekawie :) Powodzenia w konkursie :) Trzymam kciuki ;]

    OdpowiedzUsuń
  30. Skusiłam się tylko na ten i był jeszcze w promocji, ponieważ rozum odzyskałam jak już ta seria się kończyła i nie żałuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Myślę, że powinnam dostać nagrodę za całokształt w dziedzinie zdobienia pazurków! :D
    Widzę, że już powoli wracasz do dawnego ich kształtu ;)
    Wampirkowy lakier jest super, z resztą wszystkie z tej serii było piękne, szkoda, że już ich nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Nie, teraz mam kwadratowe, to stare swatche:)

      Usuń
  32. Wzorek piękny! :) Niestety nie mam konta na fb :).

    OdpowiedzUsuń
  33. Kocham ten lakier, podobnie jak pozostałe wampirze. Są piękne i świetnej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  34. pazurki na konkurs śliczne, ale ten lakier z Essence jakoś mi się nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowny lakier! Ja planowałam kupić każdy produkt z tej limitki, z planów wyszły nici... Nie było w ogóle żadnego produktu :-( Żałuję

    Śliczny wzorek i cieniowanie na paznokciach! Zagłosowałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetnie wygląda ten lakier z Essence.

    OdpowiedzUsuń
  37. Super! :)
    magdaikosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny lakier, szkoda, że z limitowanki.. Powodzenia w konkursie :).

    OdpowiedzUsuń
  39. Lakier świetny. Mozna go dostać w zwykłej drogerii? I zagłosowałam- oczywiście:-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Magiczny ten lakier! Jak gwieździste niebo!

    OdpowiedzUsuń
  41. Gold Old Buffy pięknie się na Twoich zdjęciach prezentuje :)
    A paznokcie na konkurs wyszły mistrzowsko :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny ten lakier,lubię to!!;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczny wzorek, faktycznie konkurencja bardzo duża ale Twoje zdobienie wyróżnią się. Powodzenia i zagłosowałam;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam go i bardzo lubię :) Głos oddany!

    OdpowiedzUsuń