piątek, 4 maja 2012

Jungle Boogie – konkurs u lady-flower123

Zmieniłam kształt paznokci:)! Miałam ochotę na jakąś odmianę więc teraz mam kwadratowe. Pewnie nie ponoszę ich zbyt długo, bo przy takim kształcie moje paznokcie lubią się łamać.

Dosłownie przed chwilą zrobiłam wzorek na konkurs u lady-flower123. Do wyboru były dwa tematy: paznokcie egzotyczne (ten temat wybrałam) lub podróże dookoła świata. Można się jeszcze do jutra zgłaszać:). A do wygrania nowe, kuszące lakiery Wibo :D.

DSCN3568

DSCN3570

DSCN3565

Używałam głównie dwóch lakierów: Colour Alike Q Mechaniczna Pomarańcza i piękny, ciemnozielony Run Forest Run Catrice (stara wersja). Do tego farbki akrylowe, a środki panterkowych cętek wykleiłam malutkimi pomarańczowymi piegami.

Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu i oczywiście głosującym w konkursie :D ;).

63 komentarze:

  1. ooo super pazurki :D miałam Ci właśnie niedawno proponować żebyś zmieniła na kwadraty skoro i tak masz krótkie teraz ( bo czytałam notke kiedyś , że właśnie Ci się łamią przy takim kształcie) trzymam kciuki żeby były długaśne ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mani bardzo egzotyczny, pomysłowy i perfekcyjnie wykonany. Powodzenia w konkursie.
    Też musiałam skrócić pazurki - zastanawiam się jaki kształt im nadać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze bardzo ładnie i oryginalnie.. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne pazurki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo jak wakacyjnie, super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudeńka :D załosuję! :>

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny mani, ale uwielbiałam Twoje paznokcie w poprzednim kształcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ninnette, pewnie niedlugo do niego wrócę:)

      Usuń
  8. Powodzenia w konkursie :) Bardzo fajny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny wzorek ; )) powodzenia w konkursie ; ))

    OdpowiedzUsuń
  10. ach świetne! ja gdybym chciała coś takiego wyczarować na moich paznokciach nosiło by nazwę "wielki bezkształtny placuch na paznokciu w dziwnym kolorze przypominający trochę kształtem wielbłąda" ;DD

    OdpowiedzUsuń
  11. paznokcie wyszły rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny wzorek! Powodzenia w konkursie, liczę że wygrasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny pomysł i wykonanie perfect ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super te wzorki wyglądają, szczególnie ten "tygrysi"

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Jestem pod wrażeniem! Wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne wzorki :D Powodzenia w konkursie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaaa. Też chcę takie :D Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietne, drapiezne i egzotyczne za razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne! :)
    Kleo powiedz mi,bo ja już nie wiem o co chodzi - wyświetlają Ci się moje najnowsze posty w blogrollu? Coś jest nie tak kurczę... I to już od paru dni jakieś pustki u mnie, czytałam gdzieś że są z tym problemy czasem :/

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo starannie wykonane, ślicznie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł i wykonanie! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi też się łamią przy kwadratach, ale to mój ulubiony kształt więc...

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny pomysł. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wyszły Ci rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. naprawdę świetny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepraszam, że napiszę nie na temat (to nie jest żaden spam)
    Mam takie pytanie, bo baaardzo mnie zastanawia, skąd pomysł na nazwę bloga? Bo kurczę jak raz wpadła mi w głowę owa nazwa to chodzę już od dwóch tygodni i w kółko powtarzam riki tiki kosmetiki ;) Normalnie jakiś szał powstał w mojej główce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe już sama dokładnie nie pamiętam jak to dokładnie było:D Wiem, że ze znajomą zastanawiałam się czy w ogóle zakładać bloga, miałam jakieś dziwne wątpliwości:D i jeśli już to jak go nazwać? I wymyśliłyśmy dużo różnych nazw, w końcu padło na tą;)

      Usuń
    2. Oj trafny wybór :D

      Usuń
  27. Rewelacyjnie Ci wyszło ;))

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie mogę się napatrzeć :) Tworzysz prawdziwe dzieła na paznokciach! Piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. jakie cudowne , masz talent <3 Zapraszam do mnie na projekt paznokciowy , byłabym prze szczęśliwa gdybyś wzięła udział :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajne :) Całkiem w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Na miniaturce myślałam ze to naklejki ;o Świetne! :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Zostałaś otagowana! http://mysiblog.blogspot.com/2012/05/11-questions-tag.html Zapraszam do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowne ;D bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. OMG!!!:) Zakochałam się:)Piękne wzory:)
    http://lawenda82.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. OJACIE! Kocham twoje wzorki, mogę się schować ze swoimi bazgrołami :P
    Chociaż nie wykluczone, że zgapię od ciebie taki pomysł na lato :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Mhmm, egzotycznie i dziko :D

    OdpowiedzUsuń
  37. świetnie oddają temat :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie no - czy Ty jesteś w stanie kiedykolwiek mnie zawieść?? Oczywiście, że nie! No fantastyczny jest ten pomysł! :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Lubię kwadratowe pazurki :) Lubię Twoje malowidła :)

    Widzisz, ile mam dzisiaj rzeczy do lubienia :))

    OdpowiedzUsuń
  40. trudny temat, ale udało Ci się świetnie go zinterpretować :)

    OdpowiedzUsuń
  41. super! zagłosowałam na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. jeju, świetnie to zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń