czwartek, 10 maja 2012

Kilka wzorków ze stempelkami

Biorę udział w konkursie Bundle Monster na wzorek (ostatnio pokazywałam moją pracę konkursową:)), ale wcześniej przygotowałam kilka innych zdobień z myślą o tym konkursie, w moim odczuciu mniej udanych. We wszystkich wykorzystane stempelki Bundle Monster z pierwszego zestawu.

Cytrynki w sumie mi się podobały, fajnie wyglądały na żywo, bo końcówki były neonowo różowe i mocno dawały po oczach;). Bazą jest Lemon Juice z My Secret + cieniowanie farbkami akrylowymi, różowy brokat i oczywiście stemple (lakier do stempelków z Essence, biały).

DSCN3467

Biało-przezroczyste, pomysł mi się podoba ale nie do końca wyszło jak chciałam. Użyłam białego lakieru do stempelków z Essence, białych tasiemek i białych ozdóbek (groszki, kółka z dziurką).

DSCN3337

Skrzydlate serca, fajny jest ten wzorek z płytki :D. Bazowy lakier to Gold Old Buffy VL Essence a wzorek odbijałam na lakierze z limitki Metallics Essence. Cyrkonie serduszka Born Pretty Store.

DSCN3389

Te są zbyt pstrokate :D. Co za dużo to niezdrowo ;). Już nie pamiętam jakich lakierów użyłam, ale to chyba była Mechaniczna Pomarańcza Q Colour Alike, fioletowy lakier z Crazy About Colour Essence, jakiś różowy..i różne lakiery do stempelkowania.

DSCN3350

Delikatny wzorek lakierem Perfectly Molten Color Club na lakierze First Leaf z Sensique.

DSCN2645

 

Nie wiem co się dzieje od wczoraj u mnie z internetem..na innych komputerach jest w porządku a na moim jakieś cuda. Notkę mogłam opublikować bez problemu, bo piszę ją w innym edytorze, ale nie mogę wchodzić na wasze blogi ani nawet odpisać na komentarze u mnie. Muszę odświeżać każdą stronę po trzydzieści razy, aż w końcu załapie ale obrazki i tak się nie wyświetlają. To nie zależy od mojej przeglądarki..Mam nadzieję, że coś uda mi się wykombinować.

82 komentarze:

  1. Przedostatnie jak i ostatnie najbardziej mi się podobają :)

    xoxo
    spooky-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie świetne! zakochałam się !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie świetne :] Ale moje serce najbardziej zdobyły te cytrynki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak nie jestem fanka wzorów na paznokciach tak Twoje wprost uwielbiam.Szczególnie ostatni jest super!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie przepadam za takimi zdobieniami, ale podziwiam za cierpliwość i talent

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsze i przedostatnie skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatni najbardziej przykuł mój wzrok, ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skrzydlate serca genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. te pstrokate są własnie najlepsze! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdybym miala wybierac to zdecydowanie cytrynki najbardziej mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie najbardziej do gustu przypadł ten pierwszy wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki:) Mi też w sumie chyba cytrynki najbardziej:)

      Usuń
  12. Wszystkie cudowne, ale bardziej podobojaą mi się te cytrynki i multikolorowe :) ten motyw s sercem świetny :] Ja dziś pierwszy raz zwierzaka malowałam (panda na żółtym lakierze) i strasznie fajnie wygląda taki mani :] dlatego dziś robię całą lewą rękę w pandę i króliki na różowym tle :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to musiało to super wyglądać:) Nie można nigdzie w sieci zobaczyć efektów:)?

      Usuń
  13. A wlasnie te pstrokate podobaja mi sie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne, po prostu super.

    OdpowiedzUsuń
  15. mi tez te pstrokate przypadły do gustu, podobnie jak perfect beauty blogg.; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh no nie spodziewałabym się:D

      Usuń
  16. Jakie zbyt pstrokate? Zbyt świetne chyba!
    Życzę Ci wygranej, bo chcę oglądać jeszcze więcej Twoich prac (widzisz jaka jestem samolubna).

    I mam nadzieję, że net zacznie hulać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Słomko:) Z netem właśnie przed chwilą doszłam do jakiś wniosków, to avast mi blokował wszystko na prawo i lewo;)

      Usuń
  17. wg mnie najlepsze są pierwsze i przedostatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super :) Skrzydlate serduszka i pstrokate paznokcie - najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. pstrokate są najlepsze! wyglądają jak sfotoszopowany pejzaż :D

    OdpowiedzUsuń
  20. nigdy mnie wzorki nie krecily ale to ostatnie foto zachwycilo mnie bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  21. ech Kleo, oddaj mi 1/100 talentu do zdobienia paznokci

    wszystkie zdobienia mi się podobają, ale drugi mani wymiata <3

    OdpowiedzUsuń
  22. ale super Kleo Ty masz talent:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy mani jest najładniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne - najbardziej podoba mi się to pierwsze zdobienie :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Przecudowne wszystkie, ale te pierwsze to perełeczki !

    OdpowiedzUsuń
  26. Cytrynki i te skrzydlate serca są rewelacyjne!!

    OdpowiedzUsuń
  27. pierwsze i czwarte zdobienie - fantastyczne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne:) 1 i 4 przepiękne;))

    OdpowiedzUsuń
  29. ten niby zbyt pstrokaty mi się najbardziej podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkie cudowne, ale najbardziej podoba mi się ten z serduszkiem i bazowym lakierem z serii Vampire Love z Essence ;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. bardxzo ładnie cieniujesz pazurki, świetnie Ci to wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  32. Super wzorki!
    Drugi trochę nie w moim stylu, ale poza nim wszystkie mnie urzekły. I co mi się bardzo podoba - nie urzekły mnie tym samym :)
    W pierwszym najbardziej kolorystyka i "orzeźwiający" deseń, w trzecim błysk drobin i akcent, w czwartym kolorystyka, w piątym szlachetny połysk.

    Jesteś świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Faaajne :D
    Najbardziej do mnie mówią pierwszy i ostatni - letni i wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładne zwłaszcza 1,3.

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkie śliczne :)
    Ale w 1, 3 się zakochałam <3
    Serduszka wyszły świetnie, a 1 takie bardziej na lato, bo kojarzą mi się z upalnymi dniami :)

    OdpowiedzUsuń
  36. wow! bajecznieee...sztuka na paznokciach..ujęłaś mnie za serduszko

    OdpowiedzUsuń
  37. Pierwsze fantastyczne !! przedostatnie też suuuper :)

    OdpowiedzUsuń
  38. a mnie najbardziej przypadły do gustu te kolorowe, pstrokate paznokcie- w sam raz na lato ;))

    OdpowiedzUsuń
  39. Przedostanie paznokcie to HIT :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja się już na temat Twoich arcydzieł wypowiadać nie będę.... bo brak mi słów! :D PRZEPIĘKNE! :))))

    OdpowiedzUsuń
  41. wszystkie są świetne, ale przed ostatnie pazurki są najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  42. WoW, ale fajnie to wyszło *.*

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajnie to wygląda :) Wydaje mi się, że dobry sposób na coś ciekawszego na paznokciach niż jednolity kolor dla takiej łamagi i dwu leworęcznej kobitki jak ja :)
    A czy koniecznością jest użycie akurat lakierów to stemplowania? Czy można też użyć jakiegoś innego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można też innego:) Ale najlepsze są dobrze kryjące, jednowarstwowce, rzadkie nie bardzo się nadają i zbyt gęste też nie:)

      Usuń
  44. a ja jestem pod wrazeniem wlasnie tych pstrokatych :) ciesza oko na krotko, bo na bank szybko sie nudza ale sa przeurocze! podziwiam Twoj talent!

    OdpowiedzUsuń
  45. pierwsze i przedostanie najbardziej mi się podobają, bardzo wiosenne:)

    OdpowiedzUsuń
  46. skrzydlate serca są super! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. oj gratuluję cierpliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Moim zdaniem cytrynki pstrokate najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  49. A mi się podobają te pstrokate :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A myślalam, że powiecie na pstrokate, że są zbyt pstrokate :D

      Usuń
  50. Sliczne, ale chyba 1wszy wzor najlepszy:), ja mam stempelki, ale chyba zle lakiery, bo cos kiepsko mi wychodzi..:(

    Wlasnie porobilam fotki do wymiany https://picasaweb.google.com/108603698517353034876/WymienieSieWYMIANYWYMIANYWwwCosmeticoConmigoBlogspotCom?authkey=Gv1sRgCJ_U7ZCDjYOG3wE -moze bys byla czyms zainteresowana? Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry lakier jest ważny do stempelkowania:)

      Dzięki za linka, będę oglądać:)

      Usuń
  51. bardzo fajne pomarańcze i zielone

    OdpowiedzUsuń
  52. Szukając u CIebie czegoś ze Sleek, znalazłam ten makijaż: http://screenshooter.net/7959705/shbknya
    czy mogłabyś powiedzieć, czym zrobiłaś kreskę? Niestety nie znalazłam nigdzie tej informacji :(
    Z góry dziękuję!
    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  53. Pewnie, pewnie, że kojarzę! :) I nawet wydaje mi się, że gdzieniegdzie w Rossmanach jest ona jeszcze dostępna! Ostatnio mam wielką ochotę na żywo - niebieskie kreski, więc po Twojej recenzji eyelinerów w pisakach, właśnie z Wibo (kolekcja Disco), kupiłam ten niebieski. Niby nie uznałaś ich za buble, ale też nie okazały się rewelacją, mimo to tak strasznie podobał mi się ten niebieski kolorek na Twoim oku, że nie wytrzymałam i kupiłam! :D No i trochę się zawiodłam niestety... :( Nie - ja się bardzo zawiodłam... Także, w poniedziałek lecę do Rossmana szukać tego eyelinera! :D
    Dzięki za odpowiedź! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ten granatowy w pisaku jeszcze działa, ale czarny np. padł po kilku użyciach :/
      Tylko ten liner z różanej też nie jest rewelacyjny, żeby potem nie było na mnie:D. Jest trochę zbyt wodnisty i musiałam czasem dać dwie warstwy, dziewczyny zostawiały też go niedokręconego żeby troszkę podsechł.

      Usuń
    2. O niieeeee :( Czyli chyba nie znajdę ideału... :(
      W sumie to ja się zakochałam w eyelinerze z NYX w kolorze 101 Electric Blue, ale jest on w tej chwili totalnie niedostępny. Szukałam już chyba wszędzie.
      Czyli jeśli ten z Wibo też nie jest taki idealny, to chyba nie ma co się rzucać...
      Jeszcze mam w opcji kredkę z My Secret z tej nowszej serii Satin Touch Kohl o nr 14 - taka turkusowa. Może masz ją i mogłabyś dwa słowa o niej powiedzieć? :)

      Usuń
    3. Nie jest na pewno idealny więc nie ma co na niego polować..chyba, że przypadkiem trafisz to możesz wziąć dla spróbowania bo tani, ale możliwie, ze i tak Ci nie podejdzie.

      Aha a tego Electric Blue nie chcesz z niepolskiej strony zamawiać?
      Hmm może w Inglocie jeszcze poszukaj? W tych takich w kałamarzu albo w żelowych. Zawsze jak nie znajdziesz można używać Duraline + cień w takim kolorze, ale wydaje mi się, że uda się taki znaleźć:). Ja raz miałam dokładnie w takim intensywnym niebieskim kolorze z bazarku, ale był OKROPNY :D.
      Tej turkusowej z MS nie mam..

      Usuń
  54. Cytrynki - orzeźwiają na sam widok:) Pstrokate jak dla mnie bomba i startowałabym z nimi na konkurs:) Serduszka - bardzo klimatyczne.

    OdpowiedzUsuń
  55. Kochana gdzie warto kupić płytki i jest duży wybór?

    OdpowiedzUsuń
  56. Pierwsze i przedostatnie najbardziej mi do gustu przypadły :) Chociaż serducha ze skrzydłami też świetne. Ale na konkurs dałaś najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  57. pierwszy i przedostatni rzucają na kolana <3

    OdpowiedzUsuń