czwartek, 24 maja 2012

Krok po kroku: Makijaż z Oh So Special

Makijaż z dedykacją dla Yasinisi ,bo chciała zobaczyć coś z użyciem paletki Sleek Oh So Special, którą swoją drogą bardzo lubię i uważam, że kolorystycznie to jedna z lepszych sleekowych palet;). Nie wiem czy trafiłam w gust Yasinisi z tym makijażem :D. Ja byłam z niego w sumie zadowolona chociaż rzadko się tak maluję na co dzień :).

Makijaż jest delikatny i w stonowanych kolorach. Używałam cieni tylko z paletki Oh So Special. Przepraszam za brwi, ostatnio wyjątkowo nie chce mi się cokolwiek przy nich robić.. Kolory są neutralne więc wydaje mi się, że powinien pasować do wszystkich kolorów oczu.

 DSCN3864

1. Coś do brwi (u mnie zestaw z Essence), baza pod cienie (u mnie to była Joko albo Hean Stay On) i coś pod oczy (tym razem zamiast korektora użyłam odrobiny podkładu mineralnego).

Na ruchomą powiekę nałożyłam dwa cienie, mieszając je ze sobą – opalizujący różowy łosoś i perłowy grafit (Organza i Glitz). Ten myk podpatrzyłam kiedyś u Idalii, powstał ciekawy, nieokreślony odcień, który na moich zdjęciach wyszedł jakoś za jasno i ogólnie wcale nie tak niespotykanie ;).

DSCN3857

2. Matowy, śliwkowy fiolet nakładam na załamanie ruchomej powieki (Wrapped Up).

DSCN3859

3. Baaaaardzo porządnie rozcieram ten fiolet w górę, miękkim pędzelkiem.

DSCN3860

4. Teraz przyda się cienki, skośnie ścięty pędzelek albo płaski, języczkowy, malutki. Czarny matowy cień (Noir) nakładam wzdłuż linii rzęs ale nie dojeżdżam do wewnętrznego kącika oka. Perłowy grafit nakładam na dolną powiekę (Glitz).

DSCN3861

5. Porządnie je rozcieram.

DSCN3862

6. Kremowy matowy cień (Bow) nakładam na wewnętrzny kącik i pod łuk brwiowy. Na czarną roztartą kreskę nałożyłam trochę ciemnej, metalicznej śliwki (Celebrate).

DSCN3863

I tylko tusz na rzęsy (u mnie Kobo Modelling).

DSCN3871

DSCN3869

DSCN3867

I małe info:

Z okazji Dnia Matki Glossybox przygotował niespodziankę – można wygrać dla mamy i dla siebie metamorfozę w SPA i sesję zdjęciową.

Wszystkich szczegółów możecie dowiedzieć się klikając w link poniżej:

http://www.facebook.com/GlossyBox.Polska/app_128953167177144

mothersday (1)

84 komentarze:

  1. też dziś robiłam makeup tą paletką:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny dzienniaczek :)
    Nie mam tej palety, ale za to posiadam Au Naturel, z której jestem mega zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo, bardzo ciekawy pomysł z tym połączeniem 2 cieni - muszę koniecznie wypróbować :)
    bardzo ładny makijażyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem fajny efekt razem dają:) dzięki:)

      Usuń
  4. Piękny makijaż! Podoba mi się Twój kolor oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubie ta paletke ale uzywam glownie rozowych cieni...co jest dziwne bo ja rozu nigdy nie lubilam u siebie a ostatnio sporo go ;)
    makijaz bardzo ladny i delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię róż ale zwykle w wersji "z pazurem" czyli jakaś czarna krecha musi być żeby nie było zbyt mdło;)
      Dzięki:)

      Usuń
  6. Śliczny makijaż :)
    Taki prosty i idealny na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny makijaż, ładne masz oczko :))! Yasini na pewno się spodoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. jej marzy mi sie ta paletka;)
    piękny makijaż;))
    gratuluje talentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale Ty jesteś geniuszem! Zamawiam Cię na makijaż do mojego ślubu :D ahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ale nie przesadzałabym z tym geniuszem:D:D hehe:D

      Usuń
  10. Bardzo mi się podoba :)
    Ja też od początku praktycznie mieszam te dwa opalizujące, jakoś razem zmieszane pasują mi bardziej :):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny makijaż - też bardzo lubię tą paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny makijaż, też mam tą paletkę, spróbuję taki zrobić ale nie wiem czy wyjdzie mi tak pięknie jak Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładnie, delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładny, w ciepłych barwach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się zdawało, że chłodne :P

      Usuń
  15. I takie makijaże lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. wygląda fantastycznie :) akurat mam paletkę OSS i skorzystam sobie jutro z Twojego tutorialu :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, będzie mi bardzo miło:)

      Usuń
  17. Dziś przyszła do mnie ta paletka :P W takim razie muszę wykonać ten makijaż, który Ty zaproponowałaś. :) Śliczny :3

    OdpowiedzUsuń
  18. może taki sobie zaserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny makijaż - uwielbiam tą paletkę :))

    OdpowiedzUsuń
  20. MOja wymarzona paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Taki prosty, a taki piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam tą paletkę :) Makijaż świetny, może jutro go odwzoruję :D Ciekawy patent ze zmieszaniem Glitz i Organzy, u Idalii mi jakąś umknął...

    OdpowiedzUsuń
  23. makijaż w moim typie kolorystycznym :)
    podobnie maluję się na co dzień, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. spróbuję takie cudo wyczarować na moich powiekach z tą paletką :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładnie, na co dzień jak znalazł!:D

    OdpowiedzUsuń
  26. piękny makijaż, cudne zdjęcia, znakomity step i kocham OH So Special:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Delikatny, ale bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. delikatnie i uroczo - bardzo mi się podoba! Takie dzienniaczek to ja tez często uskuteczniam :)
    A wlasnie tez chcialam nawiązać do dwóch rzeczy - piękne zdjęcia! Jakiego aparatu uzywasz jesli moge wiedziec? :p
    No i masz niesamowity kolor oczu, taki zadko spotykany... Cudo :*

    P.S. Dziękuję za komplementy, odnośnie mojej metamorfozy oraz makijażu banerowego :) miałam sporo zabawy przy im ale też kupe radosci, hihi :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikon Coolpix L19:), Dzieki, ciesze się że Ci sie podoba:). A kolor oczu to jak dla mnie taki zwyczajny, ciemny brąz po prostu:D. Mi się zawsze podobają takie niezidentyfikowane kolory oczu:).

      Usuń
  29. makijaż jest śliczny, jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny! I o więcej: w sam raz dla mnie :) niebieskie oczy powinny wręcz wychodzić z twarzy przy tych kolorach :)
    gdybym tylko miała tę paletkę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę, że te kolory powinny podbić niebieskie tęczówki:). Dzieki:*

      Usuń
  31. Uwielbiam ten róż MM! Ma piękny kolor. :) Porzuciłam dla niego nawet Maczki i Benefity. ;) A ty masz go? :)
    Bardzo podoba mi się ten makijaż i nawet nie wygląda na specjalnie trudny. ;) Może sobie jutro teki zafunduję. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam właśnie:). Jak dla mnie fajny ale chyba nie powalił mnie? :D

      Usuń
  32. Bardzo się ucieszyłam jak zobaczyłam, że pokażesz makijaż tylko z tej paletki, a że ją mam spróbuje zrobić coś podobnego, na pewno połączę Organza i Glitza.

    OdpowiedzUsuń
  33. Rewelacyjny makijaż ;) Pozwolisz, że zagapię go od Ciebie ;P


    Zapraszam na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny tutorial. Makijaż jest super, z racji użytych cieni nadaje się nawet do pracy. Chyba będę musiała go ściągnąć od Ciebie... Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny makijaż:) muszę spróbowac wykonać go na sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczny :) nie mieszałam nigdy tych cieni, muszę spróbować O!

    OdpowiedzUsuń
  37. Hello! After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot"
    For this is the very simple, just follow our blog, enter your Country, your blog url, and you will automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world to share with us the different passions, fashion, paintings, artwork, photos, poems and so be able to find in other countries people with similar passions.
    I think this community could also interest you.
    We ask that you follow the blog "Directory"
    Follow our blog gives you twice as many possibilities of visits to your blog! Thank you for your understanding
    Please follow our blog is very appreciate
    Have a great day with the hope that you follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    Regards
    Chris
    I follow you blog
    To find out, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. mam tą paletkę, ale w życiu nie wyczarowałam z niej takiego cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  39. No to już wiem jak się jutro umalować :) Dzięki za pomysł. Makijaż pierwsza klasa.

    OdpowiedzUsuń
  40. Prześlicznie wyszło,bardzo lubię OHS:-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Makijaz jest wspaniały! No i sama paletka Sleeka również ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. śliczny makijaż, subtelny i efektowny jednocześnie. Obserwuję i liczę na to samo z Twojej strony:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jak wstane jutro odpowiednio wczesnie to zgapie ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. :D

    Piękny makijaż. Trafiłaś w mój gust w 100%. Jutro wypróbuję na sobie.. Na uczelnie będzie jak znalazł.. Mam tylko nadzieję, że wyjdzie choć w miarę podobnie :)

    Ps. Uwielbiam tę paletkę Sleeka. To chyba jedyna w której wszystkie kolory mi odpowiadają.. Tak więc czekam z niecierpliwością na kolejne posty z jej użyciem, zwłaszcza z Pink Ribbon i Pamper, bo to moi ulubieńcy :)

    OdpowiedzUsuń
  45. o widzisz a ja nigdy nie mam pomysłu na makijaż przy użyciu tej paletki :) a tu tak ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Aż poleciałam po paletę, żeby to sobie wszystko lepiej przyswoić ;) Pięknie jak zwykle :>

    OdpowiedzUsuń
  47. Zmajstrowałam makijaż według twojej instrukcji i powiem Ci, że jestem mega zadowolona. Nie wyszło tak ładnie jak u Ciebie, w sumie wyszło nieco inaczej, ale świetnie się w nim czułam.. Teraz maluję się tak codziennie, zmieniając tylko nieco kolory żeby było ciekawiej.. Nawet mi się eyelinera używać nie chce, bo jak tym czarnym cieniem wokół rzęs przyciemnię to oko już super wygląda.. Bomba !!! Dziękuję i czekam na więcej takich "codziennych" makijaży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie się cieszę:D I jednoczesnie bardzo mnie ciekawi jak to wyglądało na twoim oczku:) A takie roztarte kreski czarnym cieniem też bardzo lubię, ale po prostu namalowane cieniem, nie są takie "ostre" jak te malowane eyelinerem:)

      Usuń
    2. Może w weekend zmaluję taki makijaż o zrobię fotki bo w tygodniu już światła nie mam po pracy.. A swoją drogą.. Mimo, że aparat w sumie mam niezły (lustrzanka Nikona D80) to non stop walczę żeby dobre zdjęcie oka zrobić.. Na dworze za każdym razem wychodzą nijakie i ostatecznie wrzucam te robione w domu z flashem.. Nie umiem tego ogarnąć :(

      Usuń
    3. Ja niestety na niezłych aparatach się nie znam. Robię zdjęcia tanim pstrykaczem a lustrzankę miałam raz w życiu w ręce więc nie mam pojęcia dlaczego zdjęcia mogą wychodzić niefajne:/

      Usuń
  48. Czekam na tą paletkę a ten makijaż jest bardzo subtelny i to mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  49. A ja też dzisiaj rano taki zrobiłam i czułam się fajnie:) Tylko i mi wyszedł nieco inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo mi się podoba, neutralnych makijaży nigdy mało ! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. piękny makijaż :) chyba to jest mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  52. podkradnę pomysł i spróbuje zmalować coś takiego u siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie spodziewałam sie tak fajnego efektu! Wiem juz jaki makijaz zrobie rano :)

    OdpowiedzUsuń