środa, 9 maja 2012

Kwietniowe zakupy

Zakupy z kwietnia i pewnie też z początku maja, bo notka troszkę spóźniona. Kupiłam kilka niezbędnych kosmetyków z pielęgnacji jak szampon, dezodorant, czy odżywka (no.. bez tej ostatniej da się żyć jakoś, ale co to za życie;)) i trochę kolorówki: laaaakieryyy, dwie świetne kredki i róż z Marble Manii Essence.

DSCN3600

Na początek kolorówka:

Essence Marble Mania róż 01 swirlpool – z limitek Essence zawsze poluję głównie na róże, rozświetlacze i przede wszystkim lakiery. Ostatnio całkiem przypadkowo trafiłam na jeszcze nie wyłożoną limitowankę Marble Mania i kupiłam właśnie róż. Lakiery były w wyjątkowo oklepanych kolorach. Róż ma fajne, opalizujące wykończenie. Wygląda na ciemny i intensywny, ale nakładany miękkim pędzlem daje subtelny efekt. Ładnie pachnie, to chyba..róże?

My Secret Paradise Lagoon Flower Fantasy – strasznie lubię takie kolory cieni, ale o samej paletce nie mogę zupełnie nic powiedzieć, bo jeszcze nie miałam cieni na oku.

DSCN3606

Joko Pump Your Lashes brązowy – ten tusz dostałam do testów. Jest bardzo fajny i ma dziwną szczotę ;). To mój pierwszy brązowy tusz nie licząc jednego brązowo-grafitowego, który miałam strasznie dawno temu.

Dwie kredeczki Kiko mam dzięki http://glitterinmyhead.blogspot.com/, bardzo dziękuję i strasznie się cieszę, bo u nas Kiko niedostępne :(.

Kiko Glamorous Eye Pencil 403 – jest r-e-w-e-l-a-c-y-j-n-a ! Idealnie miękkie, cudownie się rozprowadza, ale nie jest zbyt miękka, po prostu IDEAŁ. Genialna pigmentacja. Kredka marzenie! Moje ukochane kredki Long Lasting Essence niestety nie dorastają jej do pięt..Mój kolor to miedź.

Kiko Blooming Origami Creamy Touch Eyeshadow Duo Berry & Spicy Mandarin – podwójna kredka, czy raczej cień w kredce. Jedna strona to opalizujący na złoto róż (coś jak Golden Rose z Kobo) a z drugiej strony hmm miedź przełamana takim borówkowym kolorem, coś takiego. Jest strasznie trwała, super :).

DSCN3607

Lakiery Color Club – oczywiście z TkMaxxa, w kartoniku Glitter Vixen, ale to nie jest ta kolekcja, to są inne glitterki. Cieszę się, że udało mi się je kupić (i żałuję że nie trafiłam na neonowy zestaw). W zestawie jest też Covered in Diamonds (przedostatni), cięta folia pływająca w lakierze, ten lakier bardzo chciałam mieć od dawna :).

DSCN3601

Joko Kolory Maroka: Pickled Lemon, Indygo, Arabian Princess – razem z tuszem dostałam od Joko. Te kolory podobały mi się najbardziej patrząc na zdjęcia promocyjne :).

DSCN3609

Lovely Crystal Strenght 402 i Wibo Express Growth 412 – lakiery Wibo od zawsze mnie strasznie pociągają i zawsze przeszukuje szafy w Rossmannie. Skusiłam się na miętę z różowym shimmerem (liczę, że to będzie hit:D) i brzoskiniowy z niebieskimi drobinkami, ciekawe są!

DSCN3608

Lakiery My Secret Paradise Lagoon – dostałam razem z paletką. Na razie pokazałam dwa, pozostałe będą się pojawiały na blogu stopniowo :).

DSCN3610

Teraz pielęgnacja:

Babydream balsam do kąpieli dla mam – moja druga butla. Tym razem używam jako szamponu (podpatrzone u Idalii) i przyznaję, że sprawdza się świetnie. Uwielbiam ten zapach!

Isana odżywka z olejkiem babassu – kupilam pod wpływem zachwytów na blogach, a akurat potrzebowałam zwykłej, nie-silikonowej odżywki. Myślalam, że na moich prostych jak druty włosach się średnio sprawdzi ale się pomyliłam:D. Jak na razie jest z niej bardzo, bardzo zadowolona, ale muszę poużywać dłużej żeby wydać jej ostateczną opinię ;).

DSCN3603

Dodatki do kąpieli:

Pantera Bath Fizzers serduszka musujące do kąpieli – śmieszne, “prezentowe” opakowanie. Wzięłam bo były w promocji w Rossmannie za 2,99zł, jak na pudełko kulek musujących to niewiele.

Farmona Tutti Frutti sól do kąpieli brzoskwinia&mango – cudowny zapach aaaaa! Strasznie mocny, ale boski! Cała łazienka pachnie jeszcze długo po kąpieli.

DSCN3602

Lady Speed Stick Floral Magic – dezodorant w sztyfcie. Dawniej często używałam Lady Speed Stick i w sumie lubiłam, więc postanowiłam kupić akurat ten i zobaczyć czy nadal będę zadowolona.

DSCN3604

Sun Ozon samoopalacz w sprayu – ostatnio zużyłam mleczko samoopalający z Sun Ozon (Rossmann) dlatego kupiłam teraz wersję w sprayu. Zobaczymy czy sprawdzi się równie dobrze jak mleczko. Kupiłam z myślą głównie o nogach. Uwielbiam jasną cerę, ale zwykle na wiosnę / lato bierze mnie na ‘sztuczną’ opaleniznę, bo na słońcu się nie opalam.

DSCN3605

I zawartość wymiankowej paczki:D. Teraz mam naprawdę masę ozdób;). Dostałam kruszoną muszelkę, ciętą folię, koniczynki, karuzelkę z kwadratami, metalowe różyczki. Wszystko bardzo mi się podoba, bo zresztą wiecie, że uwielbiam wszystko do zdobienia paznokci.

DSCN3611

To już wszystko. Mieliście coś z tych rzeczy?

 

Postanowiłam wziąć udział w nowej paznokciowej akcji Serdeczna Tęcza – u http://ooldzon.blogspot.com. Jakoś nie załapałam się na poprzedni tęczowy, kolorowy projekt więc chętnie się przyłączę do tej:). W skrócie będzie to polegało na pokazaniu lakieru do paznokci w odpowiednim kolorze + wzorek na serdecznym paznokciu. Jeśli macie ochotę się przyłączyć to zapraszam na blog:

http://ooldzon.blogspot.com/2012/05/akcja-paznokciowa-serdeczna-tecza.html

akcja

106 komentarzy:

  1. a w mojej Naturze z Marble Mania są tylko błyszczyki :( i zazdroszczę lakierów CC! uwielbiam glittery

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w mojej w ogóle Marble Mani nie było :/

      Usuń
    2. Dziewczyny ja kupiłam w Douglasie:)

      Usuń
    3. O czyli muszę iść do Douglasa, czy jest jakiś wykaz sklepów D, w których są stojaki Essence?

      Usuń
  2. O tak, kolejna akcja pazurkowa to jest to! Zapraszam na tęczowe pazurki do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdobycze :) Też kupiłam sobie odżywkę z Isany i jestem bardzo zadowolona, a moje włosy też są baaardzo proste ;) Samoopalacz miałam rok temu i był całkiem niezły, ale użyłam go chyba tylko 2 razy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja bym chciała mieć dostęp do Kiko...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam lakier z MySecret 160 i kocham go! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo się nachodziłam za różem z Marble Manii ale mam! :D Bardzo go lubię i często po niego sięgam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po pierwszych testach jestem zadowlona, ale co powiem póżniej to się okaże;)

      Usuń
  7. glitterki cieszą me oko :>

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnio też się skusiłam na antyperspirant z ledy speed stick

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz to możesz otworzyć sklep z ozdobami :D Jestem bardzo zainteresowana lakierami CC i zdobień z serdecznej tęczy :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zakupy! Lakiery z limitki MS wołają do mnie 'mamo'! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. powiem szczerze, że spore te zakupy ;)

    + ile zapłaciłaś za lakiery z Color Club?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podbijam pytanie o cenę zestawu lakierów z Color Club! :)

      Usuń
  12. ooo to nie tylko ja poszalałam z zakupami :D

    OdpowiedzUsuń
  13. lakiery z kiko sa piekne i te gliterki tez ciesza me oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wibo Express Growth 412 - cudo!!! bardzo mi się podoba
    i też lubię lakiery Wibo :) właśnie mam na pazurkach lakier z tej serii, ale błękitny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zawsze podoba się mnóstwo odcieni z Wibo :D

      Usuń
  15. Nie wiesz, czy lakiery Color Club można kupić w TkMaxx, ale pojedynczo?

    OdpowiedzUsuń
  16. Na widok lakierów i ozdób dostałam oczopląsu.. Tyle wspaniałości.. Koniecznie pokaż CC szybciutko :D

    OdpowiedzUsuń
  17. To się obłowiłaś , u koleżanki ostatnio pomalowałam turkusem z Joko i jest świetny , muszę gdzies go kupić wkońcu :) Kryje po jednej warstwie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak widać, zakupy udane :) Oby takich więcej :]

    OdpowiedzUsuń
  19. Na bogato! :D Od lakierów aż mi się mieni w oczach ;) Róż z Essence bardzo mi się spodobał, całe wieki nie byłam w Naturze! Już na którymś blogu z kolei widzę odżywkę Isany w różowym opakowaniu. Ponieważ jest tania, i coś najwyraźniej jest na rzeczy, chyba się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja róż kupiłam w Douglasie:). Też wszędzie widywałam tą odżywkę i stwierdziłam w końcu, że nadszedł i na mnie czas;)

      Usuń
  20. Zakupy widać że udane!
    Z miętuska Lovely powinnaś być zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  21. ja nie mogę nigdzie dostać tego różowego BD:/

    OdpowiedzUsuń
  22. Musze zajść do TK Maxxa, może znowu bedą mieli zostawy tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie glitterki przez długi czas stały, nie zdziwiłabym się gdyby były nadal.

      Usuń
  23. Też mam ten lakier z Lovely i jestem go bardzo ciekawa bo jeszcze go nie używałam, ten z Wibo również wygląda apetycznie daj znać jak go użyjesz bo może się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie łądnie kryjący itp:)

      Usuń
  24. Ho ho, ale zakupy ;)
    Sól z farmony świetnie pachnie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne lakiery;) jestem ciekawa tego samoopalacza, bo nie wiem którą wersję kupić, czy zwykłą czy w piance;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kiedys uzywałam tej odzywki z rossmana i bardzo ja lubiłam. Tutti frutti pachnie obłednie ja akurat mam o tym zapachy peeling cukrowy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Odpowiedzi
    1. W poście napisałam, że za pośrednictwem jednej bardzo miłej blogerki:)

      Usuń
  28. Świetne zdobycze! Róż Essence też chcem :D

    OdpowiedzUsuń
  29. ja chce ten róż z Essence ;P

    OdpowiedzUsuń
  30. Spore zakupy ;)
    Będę musiała zajrzeć do Tkmaxx, lakiery wyglądają bardzo kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze jak wchodzę do TkMaxxa najpierw lecę na lakiery:D

      Usuń
  31. lakiery są boskie! nie moge się napatrzeć na te kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  32. jaki spory haul! czekam na recenzje oczywiście lakierów i różu essence :))

    OdpowiedzUsuń
  33. a samoopalacz kupiłas do cery jasne czy ciemnej? bo ja mam do ciemnej ale i tak jest bardzo jasny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samoopalacze zawsze biorę do ciemnej, bo kilka razy (dawno temu) wzięłam do jasnej i nie było widać nic albo miałam jakieś żółto-szare blade placki :]. Ciekawe czy u mnie coś będzie widać.

      Usuń
  34. Piekne zakupy :)
    Bardzo chetnie zobacze swatche tych lakierow z tkmaxxa, zwlaszcza ten z pocieta folia :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam ten cień/kredkę podwójną z KIKO. Zakupiłam dwa zestawy kolorystyczne i są znakomite.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, rewelacja po prostu!

      Usuń
  36. też sobie kupię odżywkę Isany do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wczoraj kupiłam tę odżywkę z Isany, a dzisiaj były pierwsze testy. Umyłam nią włosy i podoba mi się efekt- dla kręconych włosów jest obiecująca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moich prostych po pierwszym użyciu też byłam zadowolona:) Włosy gładkie ale puszyste:D

      Usuń
  38. Jak ja Ci zazdroszczę różu z limitki Marblemania:D.

    OdpowiedzUsuń
  39. róż piękny, i serduszka musujące :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakie ładne lakierowe zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawe jak się u Ciebie odżywka Isana sprawdzi. Kupiłam w zeszłym tygodniu szampon i odżywkę i jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zestaw lakierow CC takze mam i TO jest Glitter Vixen- ona jest podzielona na dwa zestawy:) Takze chcialam kupic Covered in Diamonds i dobrze, ze sie powstrzymalam bo za cene jednego mam caly zestaw:)

    Super zakupy:) a skoro piszesz, ze kredka KIKO jest lepsza niz Essencowe Long Lasting to musze sie koniecznie jej przyjrzec:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hexxano, ja przeszukałam internet, blogi lakierowe i wszędzie była inna Glitter Vixen, a dziewczyczy które mają popularne blogi lakierowe zwykle recenzowały zawsze pełną kolekcje (tj. dwa zestawy w przypadku CC) a przy GV nie, dlatego wydaje mi się, że to coś innego jest. A skad wiesz, ze to drugi zestaw, widziałaś to gdzieś w internecie czy coś? :))

      Usuń
  43. mam ten roz z essence, odzywka z Isany jestem zachwycona a i balsamem babydream do kapieli myje wlosy ..
    ale ta kredka z KIKO kusi ..dzisiaj nawet bylam w KIKO ale przewinelam sie tylko przez przeceny (bylam ze slubnym i dal mi tylko 5 minut na sklepy z kosmetykami ha ha .. )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh zazdroszczę, że możesz sobie tam w Kiko wszystko pooglądać:D

      Usuń
  44. haha jak przeczytalam ze kupilas niezbedne rzeczy to mysle osbei "ok" a pozniej patrze a tu tyle zakupow :) Taaa ale jako kosetoholiczka stwierdzam izkolejny lakier do paznokci jest neizbedna rzecza gdyz poprawia mi humor ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kilka niezbędnych i sporo zbędnych:P

      Usuń
  45. Spore zakupy :) Też czaję się na ten mamusiowy balsam z myślą o myciu nim włosów. Odżywkę Isany też polubiłam, fajnie wygładza a dzisiaj zrobiłam eksperyment i umyłam nią włosy, byłam równie zadowolona. Wygładziła i w ogóle ich nie obciążyła. Spray z SunOzon mam i sobie chwalę. Mam nadzieję, że też będziesz zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie póki co ta odżywka mi pasuje bo nie obciąża włosów zupełnie, są po niej bardzo puszyste:).

      Usuń
  46. ja nigdy w TH Maxxie nie trafiam na fajne lakiery, a te prezentowane powyżej wyglądają obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  47. oczywiście chodziło mi o TK Maxx ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im się często w sumie zmienia towar, więc warto zaglądać:)

      Usuń
  48. koniecznie pokaż kikowe kredki! :-))))

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne zakupy :) jestem ciekawa jak spisze się paletka cieni z My Secret :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajny ten wagonik lakierów brokatowych :)

    OdpowiedzUsuń
  51. aale lakierów...no ale ten róż jest bardzo ciekawy..jak myślisz czy dla blondynek też by się sprawdził?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm nałożony delikatnie, cienką warstwą pewnie by się sprawdził, tylko nie wiem czy odcień by Ci spasował:)

      Usuń
  52. Super zakupy :D
    Nie mogę się doczekać recenzji paletki, bo sama jestem posiadaczką "tej drugiej" - zielono-niebieskiej - ale i ciepłe kolory kuszą;)
    Odzywkę Isany mam i od jakiegoś czasu uwielbiam - świetnie się też nadaje do mysia włosów.
    Róż i lakiery... bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  53. spore zakupy! :) ten balsam dla mam, mam w zamierze kupić. :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Też kupiłam tą odżywkę z Isany pod wpływem wielu pozytywnych recenzji ale kurcze mi chyba jakoś nie podchodzi :(. Niby włosy są miękkie ale jakoś szybko się przetłuszczają po niej. Zdecydowanie wolę tą z Garnier z awokado i masłem karité. No ale jeszcze popróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi własnie się po niej nie przetłuszczają. Tej z Garniera nie miałam:)

      Usuń
  55. ładny ten lakier Lovely, pokaż na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  56. zostałaś otagowana http://twobeautiesblog.blogspot.com/2012/05/tag-wiem-co-jem.html

    OdpowiedzUsuń
  57. Zaszalałaś :) Piękne lakierki Joko ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Szkoda, że nie mam u siebie TkMaxxa.
    Fajnie, że rusza kolejna akcja paznokciowa - ja jednak podziękuje tym razem, za mało czasu, a z projektem Rainbow też nie idzie mi zbyt dobrze żeby się wywiązać z terminami:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Hmmm...dużą masz toaletkę? :)Jakby Ci zabrakło miejsca to podrzuć mi lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh lakiery trzymam w helmerze z ikei także miejsca mam jeszcze duuuzo:D

      Usuń
  60. Tyle ozdób w zapasach, a na blogu w akcji ich nie widać i oczu nacieszyć nie można.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w zanadrzu bardzo dużo zdobień ale wstrzymuję się do zakończenia pewnego konkursu;)

      Usuń
  61. Świetne produkty! Ja niestety na róż z Essence nie miałam okazji wpaść :(

    OdpowiedzUsuń
  62. O matko! lakiery, lakiery, lakieryyyy! <3 Wszystkie są wspaniałe! Następnie oczywiście bardzo podoba mi się paletka z Essence, a o ozdóbkach do paznokci, to ja już nawet nie wspomnę! :D
    Jestem ciekawa tego sprayu brązującego :) Czekam na recenzję :)
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  63. Lakiery z limitowanki essence Marble mania są oklepane bo ten różowy i srebrny (oraz żółty z brązowym) tworzą pary do tworzenia wzorków wodnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahaa...ale można tak przecież z kazdym lakierem:)

      Usuń
  64. zaszalałaś z zakupami :)

    Farmona Tutti Frutti sól do kąpieli tyle osób go już chwali muszę go kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ooooch, lakiery!!!! <3 *_* Chcę wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  66. Lakiery w szczególności przypadły mi go gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  67. To się obłowiłaś :) Spray z Rossmanna bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Miałam sól - szybko się skończyła, ale pozostawiła po sobie bardzo miłe wspomnienie :D

    OdpowiedzUsuń