czwartek, 17 maja 2012

Nowości: Joko Marrakech Dream

Nowa letnia kolekcja od Joko - Marrakech Dream. W skład kolekcji wchodzą pudry brązujące, lakiery i błyszczyki. Nie mam pojęcia dlaczego na zdjęciu promocyjnym (tym poniżej) znalazły się też cienie:D.

look_wiosna_lato2012

O pudrach brązujących od producenta:

Matowe pudry brązujące Marrakech Dream
Duży puder brązujący Marrakech Dream nie zawiera drobinek rozświetlających, dzięki czemu zapewnia matowe wykończenie makijażu. Zawiera bogaty w witaminę E olej arganowy, który ujędrnia skórę i ma właściwości regeneracyjne. Został wzbogacony nawilżającym olejem kokosowym i lanoliną, która wygładza oraz zmiękcza skórę. Puder jest odpowiedni do każdego rodzaju cery i umożliwia modelowanie kształtu twarzy.
Sugerowana cena: 29,00 zł

kolory_miskipuder_Marrakech

O błyszczykach od producenta:

Lip glossy Marrakech Dream
Lip gloss z kolekcji Marrakech Dream delikatnie pokrywa usta kolorem i tworzy na ich
powierzchni nawilżającą powłokę. Swoje właściwości zawdzięcza olejowi arganowemu,
zwanemu płynnym złotem Maroka, który działa regenerująco oraz chroni usta przed
negatywnym wpływem słońca i wiatru. Lip gloss został wzbogacony witaminami A E i F oraz kwasem Omega-6.
Sugerowana cena: 16,90 zł

lipgloss_all

plamki_gloss_all

Podobno błyszczyki i bronzery mają zapach kwiatu pomarańczy!

I na koniec lakiery (13zł):

kolory_lakiery_allOK

Lakiery to właściwie nie jest super nowość, na pierwszy rzut oka pomyślałam “Kolory Maroka” i faktycznie są to cztery kolory, które wchodzą w skład lakierowej kolekcji “Kolory Maroka”, która pojawiła się niedawno.

***

Co myślicie o kolekcji? Moim zdaniem błyszczyki wyglądają na fajne, bo chyba będą bezdrobinkowe, szczególnie podoba mi się J97, ale jasne odcienie też mnie ciekawią. Bronzery mają fajny wzór:D. Gdyby ten ciemniejszy miał odcień dokładnie taki jak na moim monitorze (zupełnie chłodny i nic a nic pomarańczowy) to byłby boski, ale jaki jest “na żywo” nie mam pojęcia :).

64 komentarze:

  1. Lakiery super się zapowiadają.. Błyszczyki też fajne.. Stonowane. Takie jak lubię.. A to tłoczenie na pudrach.. Śliczne..

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama zaczynam mieć manię lakieromani, kolorki zachęcają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Błyszczyki fajne, z lakierów to tylko zielony mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. brunetkowy bronzer i blyszczyki ciekawie wygladaja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zwróciłam uwagę na brunetkowy bronzer właśnie, mimo że zwykle biorę jaśniejsze:)

      Usuń
  5. Kręci mnie wszystko,ale...lakier z tej firmy mam (nie z tej kolekcji oczywiście),pędzelek ma szeroki,kompletnie nie potrafię się nim posługiwać,puder ...też mam,z innej firmy,ale wzorek też był podobny,błyszczyk...hmmm,sama nie wiem,różowych nie lubię,odcienie brązu mam:( to chyba nic nie kupię....ale ten puder....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - pędzelki w tych lakierach są koszmarne, mimo że jakościowo bardzo mi odpowiadają.

      Usuń
    2. Siedział mi na pazurach 5 dni,więc coś w tym jest:)

      Usuń
  6. lakiery mają nieziemskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciemny bronzer wygląda na fajny ;) Wzorek świetny, cena trochę przesadzona, i ciekawe jak się prezentuje na żywo. Faktycznie, jakby był taki zimnawy byłby idealny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo:D Szukam takiego totalnie chłodnego bronzera..

      Usuń
  8. Lakiery są fajne, ale ten puder, ba jego wzorek - aż szkoda go używać, taki piękny jest! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, mi zawsze w takich wytłączanych pudrach szkoda tego wzoru:D

      Usuń
  9. Lakiery mają świetne odcienie :) Ale moją uwagę przykuł najbardziej puder brązujący. ;] Ma cudny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zaciekawiona brązerami :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pudry mają przepiękne wytłoczenie :] Ale dla tego tylko faktu chyba nie kupię. Bahama mama spełnia wszelkie moje oczekiwania i więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe rozumiem:) Jak znajdę dobry jakościowo kosmetyk w ładnym opakowaniu i dobrym kolorze to już raczej staram się nie oglądać za odpowiednikami ;)

      Usuń
  12. ciekawa jestem tych bronzerow zukam idalnego broznera ktory nie bedzie pomaranczowy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pudry wyglądają prześwietnie i błyszczyk J 95 też wpadł mi w (J)oko;)

    OdpowiedzUsuń
  14. o jaka ładna pani z nieładną ręką i palcami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie ta ręka bardziej przeszkadza niż zachęca

      Usuń
    2. Fakt, nie zwróciłam uwagi:) O wiele lepiej wyglądałoby to bez ręki;)

      Usuń
  15. nie mam żadnego kosmetyku z Joko. to dziwne, bo podoba mi się cała ta kolekcja i poprzednie też mi się podobały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dlatego, że z dostępnością jest średnio:)?

      Usuń
  16. ps. kupiłam ten czarny holo z golden rose, miałam Ci napisać :) jest amazing.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo fajnie, że Ci się podoba:) Moim zdaniem jest świetny!

      Usuń
  17. lakiery już znam (lubię :)), ale ten bronzer wygląda super :o ciekawe jak na żywo, piękne opakowanie i wytłoczony wzór

    OdpowiedzUsuń
  18. lubie joko za lakiery,innych rzeczy nie próbowałam jeszcze,aż wstyd sie przyznać :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej w tej kolekcji podobają mi się lakiery:) Może dlatego że dobrze kojarzą mi się lakiery tej marki:) W ogóle sama się sobie dziwię, ale podoba mi się ten bronzer dla brunetek. Sama bym go nie użyła, bo nie pasuje do mojej bladej cery, ale gdyby faktycznie nie miał ani gramu pomarańczy, to byłby idealny dla mojej przyjaciółki, która naturalnie ma ciemniejszą karnację:) Ona ma świetne kości policzkowe i wyglądałaby w nim rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zwykle wybieram jasne bronzery bo te do ciemnej karnacji zwyczajnie są za ciemne, ale tutaj ten ciemniejszy właśnie zachęca kolorem:)

      Usuń
  20. Fajny tłoczony wzór na pudrach ;) Mnie oczywiście najbardziej zainteresowały błyszczyki : D

    OdpowiedzUsuń
  21. Błyszczyki najfajniejsze. Tylko, że ja bym wybrała coś z górnego rzędu :). Lakiery już mi się opatrzyły, szczerze mówiąc to z tego co zauważyłam patrząc na blogowe swatche to najbardziej interesujące mnie kolory, np. Pickled Lemon na paznokciach nie wyglądają tak jak na zdjęciach promocyjnych (niespodzianka :P).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie mam na paznokciach Pickled Lemon - myślalam, że jest bardziej żółty/musztardowy a to jasna zgniła zieleń (swoją drogą bardzo ładna:D).

      Usuń
  22. a ja chyba skuszę się na puderek! :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Brązer wygląda ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. bronzery naprawde przyciągają wzrok, ale wystarczy mi mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  25. jak dla mnie nie ma szału :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Bronzery mogą być ciekawe :) Kolory lakierów bez rewelacji

    OdpowiedzUsuń
  27. błyszczyki fajnie się zapowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  28. dokładnie też pomyślałam o błyszczykach:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajna kolekcja - błyszczyki i lakiery bardzo fajnie się zapowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  30. pudek wygląda super, aż chce się go kupić mrrrr ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Szkoda, że taka skromniutka ta kolekcja, ja tam widzę jeszcze khol, tusze do rzęs i parę innych drobiazgów...
    wzór na pudrze jest śliczny, wiedzą jak chwycić za serce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mała taka kolekcja właśnie. Ja bym widziała za to szminki:D

      Usuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Oho, matowy puder mnie skusił, jeszcze tak ładnie wygląda... :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Kusi mnie ten matowy, brązujący puder :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nigdy nie miałam do czynienia z kosmetykami Joko, mimo, że czasem przechodzę obok ich stoiska. ale ta kolekcja wygląda kusząco :)

    S.

    OdpowiedzUsuń
  36. Błyszczyki są w świetnych odcieniach, pewnie się skuszę:-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kurde te błyszczyki wydają się być super, ale nie mam dostępu do joko ;(

    OdpowiedzUsuń
  38. Jestem ciekawa lakierów, mają śliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Błyszczyki wyglądają na tworzące taflę na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  40. dziwnie podobna do Artdeco...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt! Nie kojarzyłam tej z Artdeco ale zerknęłam po twoim komentarzu w google ;)

      Usuń
  41. Podobają mi się te pudry Joko :))

    Dziękuję :* Tak, paletka już doszła - kurierem to szybciutko :) No właśnie wydaje mi się, że się trochę różnią, moja to nie jest LancrOne, nawet skład się trochę różni. I jak próbowałam zeswatchować te cienie, które podobały mi się u Ciebie najbardziej, to nie były aż tak bardzo nasycone, szczególnie te które u siebie określiłaś jako bardzo dobrze napigmentowane (i co widać na Twoich swatchach - szczególnie ten turkusik nr 46). No ale nie szkodzi, i tak jestem zadowolona ;) Niedługo planuję kupić Inglot Duraline to może uda mi się jakoś podbić te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, a to mnie zdziwiłaś, myślalam że skład będzie identyczny;). Z tych moich da się dużo wyciągnąć, tak że na oku są bardzo intensywne. Swoją drogą przypomniałaś mi żeby sięgnąć znów po tą paletkę, dawno nie używałam!

      Usuń
  42. Lakier do paznokci koloru kobaltowego jest ładny. Podoba mi się też błyszczyk nr J95.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten kobaltowy, ale jeszcze nie malowałam nim:).

      Usuń
  43. Fajne te bronzery :) Gdyby jeszcze kosztowały z połowę mniej i były tak ładne jak na tych zdjęciach :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Witam :) zamówiłam brązujący puder dla brunetek. Jak przyjdzie to zdam relacje :)) mam wypiekany z firmy PUPA ale jakiś taki pomarańczowy a mam cerę oliwkową i po nałożeniu nie wygląda to naturalnie.. Zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Witam raz jeszcze. Puder wygląda jak kakaowy herbatnik :) bardziej w chłodnej tonacji, o co mi chodziło. Piękny mat. Wspaniale podkreśla kontur twarzy, polecam.

    OdpowiedzUsuń