piątek, 25 maja 2012

Sensique Nature Code – Cherry Blossom

Kolejny lakier z Nature Code, który moim zdaniem zdecydowanie lepiej wypada na paznokciach niż w buteleczce. Cherry Blossom w buteleczce wydawał się właśnie dość średni, róż z opalizującym shimmerem – a ja nie przepadam za takim dodatkiem, chyba że odcień lakieru lub połyskującego pyłku jest niespotykany. Dlatego spodziewałam się mało ciekawego efektu..

Jednak zaskoczył mnie pozytywnie. Cherry Blossom to pastelowy, jasny róż, zdecydowanie chłodny, ma domieszkę liliowego koloru. Wygląda jak zupełnie kremowy, gdybym nie widziała buteleczki wcześniej byłabym przekonana, że to krem. Mimo to nadal nie jest oszałamiający czy niepowtarzalny, ale całkiem przyjemny, na pewno o wiele ładniejszy niż w butelce :D.

DSCN3961

DSCN3956

DSCN3962

DSCN3977

Dostałam na maila info o konkursie z Mollon, może Was zainteresuje. Mollon otwiera sklep internetowy (i dobrze, bo z dostępnością było nieciekawie wcześniej) i z tej okazji jest konkurs – trzeba zrobić zakupy w tym nowym mollonowym sklepie, wymyślić hasło reklamujące firmę. Można wygrać 300, 200, 100 lub 50zł na zakupy w ich sklepie. Wszystkiego się dowiecie TUTAJ jeśli jesteście zainteresowani. Ja nie skorzystam, bo nie planuję teraz specjalnie zakupów. Z Mollona miałam róż, z tych za 10zł (miał nieciekawe drobiny), szminkę ochronną (nie polecam ze względu na opakowanie) i lakier z tej bambusowej serii (jakościowo fajny i jakbym miała nadmiar gotówki to brałabym inne kolory). Ciekawią mnie jeszcze pomadki, gdzieś mi się obiło o uszy, że fajne. Może to też dlatego, że dawno nie kupiłam żadnej szminki;).

63 komentarze:

  1. strasznie mi się podoba ten lakier!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kojarzy mi się z pewną piosenką, kolor nawet pasuje ;)
    Bardzo ładny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z piosenką mi się kojarzy przez nazwę oczywiście :>

      Usuń
    2. Air, Cherry Blossom Girl - lubię tę piosenkę i jeśli o niej mówisz, również mi się z nią skojarzył swoja nazwą :)

      Usuń
  3. strasznie mi się podoba, planuję go kupić :) jest taki Barbie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację, że na paznokciach prezentuje się lepiej

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny, świeży kolor, zdecydowanie przyciąga wzrok:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten kolorek taki słodki cukierkowy jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor piękny...

    Btw. mojemu TŻ mega się podoba nazwa twojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehehe to już drugi TŻ z tego co wiem, któremu spodobała się nazwa:D

      Usuń
  8. Kurcze, za każdym razem jak widzę lakiery z tej serii u Ciebie to mi się mega podobają, a już w sklepie ostatecznie rezygnuję. :P Ten mi się podoba chyba najbardziej, nie licząc tego błękitnego, który pokazałaś kiedyś, chyba się w końcu skuszę, bo w sumie lubię Sensique. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem z tej kolekcji jest kilka kolorów, które na paznokciach wyglądają faajnie ale w buteleczce nie robią wrażenia:).

      Usuń
  9. jest ładny, ale raczej zwyczajny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedyś zrób jedno zbiorcze zdjęcie swoich lakierowych zbiorów, pozwól nam się poskręcać z zazdrości :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam zazdrość, niektóre dziewczyny mają więcej:D (i tu jest moja zazdrość heheh ;)). Ale planuję zrobić posta z moim zbiorkiem:)

      Usuń
  11. Pasowałby do takiej delikatnej,romantycznej stylizacji,myślę o całości:ubiór,make up i ten kolor paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście śliczny, a w butelce mnie nie zaiteresował ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo łady kolor - bardzo mój :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio mój ulubieniec. Właśnie mam go na pazurkach. Świetny kolor i świetnie się sprawuje. Do tego przyjemna aplikacja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też jakościowo całkiem okej:)

      Usuń
  15. Śliczny kolorek taki delikatny, pastelowy, cukierkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny kolorek:) gustuję w takich:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny, różowy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny, ciekawy kolorek. Ładnie prezentuje się na paznokciach. Romantyzm górą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. Nie myślalam, że tak Wam się spodoba:)

      Usuń
  20. Delikatny kolorek do delikatnego makijażu i stylizacji! Super:)

    OdpowiedzUsuń
  21. mmmmm jak jogurt wiśniowy ;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja mama też powiedziała, że wygląda jak jogurt:D

      Usuń
  22. zajebisty kolor! takiego szukam!

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczny kolor, kupiłam ostatnio podobny:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładny kolor, choć ja osobiście wolę nieco jaśniejsze:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny kolor, ostatnio zaczęły mi się podobać różne odcienie różu. Na paznokciach o wiele bardziej zachęcający niż w butelce, jak go oglądałam w Naturze to aż takiego dobrego wrażenia na mnie nie zrobił.

    OdpowiedzUsuń
  26. jak patrzę na Twoje pazurki to zaczyna podobać mi się ten kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny kolorek : ) Mam słabość do róży : )
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się :) Faktycznie w buteleczce nie wygląda aż tak fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W buteleczce widać mocno ten fioletowy shimmer, który mi się nie spodobał;)

      Usuń
  29. Ale śliczny, delikatny - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  30. O! Widzę inny kształt pazurków, ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Taki bardzo przyjemny :)
    Mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny jest ten lakier, też go mam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. piękny mój normalnie mój ulubiony kolorek...he czy mi się wydaje czy zmieniłaś styl paznokci na kwadratowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zmieniłam ostatnio na kwadratowe:)

      Usuń
  34. wow piękny kolor i paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Niestety, nie lubię różowych lakierów, ale na Twoich pazurkach ślicznie wygląda :3

    OdpowiedzUsuń