poniedziałek, 14 maja 2012

Sensique Nature Code – Quince Flower

Quince Flower to koralowy odcień o lekko frostowym wykończeniu. Pociągnięcia pędzelka są prawie niewidoczne, pokazują się głównie w słońcu. Całkiem dobrze mi się malowało, nie narzekałam na czas schnięcia ani krycie – dwie cienkie warstwy w zupełności wystarczają.

Nie przepadam za koralami, ale wolę już takie jak Quince Flower – te bardziej różowe. Myślę, że nie jest to specjalnie oryginalny odcień, ale jeśli lubicie korale i nie przeszkadza Wam lekki frost możecie zwrócić uwagę na ten lakier, bo jest całkiem niezły i niedrogi.

DSCN3662

DSCN3660

DSCN3669

DSCN3665

DSCN3667

DSCN3668

58 komentarzy:

  1. śliczny :) a jaki masz ładny pierścionek! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. i ja też, gdyby nie kilka podobnych lakierów to na pewno bym się skusiła :)

      Usuń
  3. bardzo lubię takie kolorki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja właśnie szukam jakiegoś ładnego koralu ;D Myślę, że się z Sensique zaprzyjaźnimy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia, takiego koralu szukałam, IDEALNY!

    OdpowiedzUsuń
  6. dosyć fajnie wygląda, ja jednak wolę koralowe bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh bardziej koralowe? To znaczy mniej różowe a bardziej pomarańczowe:)?

      Usuń
  7. fajny kolorek, ładnie prezentuje się na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. moim zdaniem to najładniejszy kolorek z tej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja uwielbiam koralowe kolorki i ten jest piekny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepraszam ale najpierw powiem ale extra pierścionek ;)

    kolor lakierku też świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne paznokcie, takie zadbane! zadroszczę

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię takie ciepłe kolorki;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny kolor :D uwielbiam różowe lakiery ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Hmm z tego co pamiętam kupiłam go za jakieś gorsze na krakowskim Kazimierzu, na straganie z różnymi starociami itp;)

      Usuń
  16. śliczny kolor, lubię takie nosić wiosną i latem :)


    aaaaa i również pochwalę Twój pierścionek, bardzo fajny taki inny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki ja też bardzo lubię ten pierścionek:)

      Usuń
  17. Fajny kolor, lubię takie żywe odcienie. :-) Chciałam jeszcze nawiązać do komentarza pod poprzednią notką- ale malujesz tak o, normalnie, czy robisz pędzelkiem jakieś wygibasy, że np. robisz te półkola bokiem czy coś? Jak Cie przepraszam za takie męczenie, ale w sprawie paznokci jesteś moim guru i chyba masz psychofankę :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Psychofanka powiadasz hahah:D Hmm jakoś specjalnie się nie zastanawiam jak maluję, wiadomo że człowiek to automatycznie robi - mniej więcej nabieram lakier na pędzelek i wycieram o gwint buteleczki nadmiar z jednej strony pędzelka. Nie zaczynam malowania od samego końca (tej nasady paznokcia) tylko ciut niżej i robię właśnie takie półkole o którym piszesz:D Chyba mniej więcej tak to wygląda. Jak mi się coś wyjedzie albo gdzieś zabraknie lakieru to zwykle przy drugiej warstwie dojeżdzam.

      Zauważyłam, że najgorzej mi idzie malowanie kciuków, tam właśnie paznokieć ma tą nasadę na prosto a malując takim łuczkiem jakoś równiej mi wychodzi:)

      Coś mi się jeszcze przypomniało:) Kiedyś mi nie szło malowanie paznokci i wtedy pomógł mi jeden filmik, chcialam Ci podrzucic linka, ale coś dziwnego mi się dzieje i adres posta z pewnego bloga z tym filmikiem nie otwiera mi się w przeglądarce, wiec napiszę Ci zaraz na blogu twoim jak go odszukać:D

      Usuń
    2. Dziękuję dziękuję dziękuję! *;

      Usuń
  18. Bardzo mi się podoba ten odcień <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Może i nie jakiś niezwykły, ale i tak bardzo się mi podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny! Uwielbiam paznokcie pomalowane na różowo i czerwono, ale najbardziej koralowe!

    OdpowiedzUsuń
  21. ooooooo jakie ładne paznokcie ! ten kształt jest o wiele lepszy od tego szpiczastego;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo przyjemny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  23. koralowe love normalnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  24. alle krótkie pazurki :) - ale za to jakie ładne z tym lakierem bardziej widać ich długość - ja już miałam nie raz chęć na te lakiery - ale stwierdzałam że tych kolorów mam za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ładny, ale mam kilka podobnych;) jakieś mam wrazenie, że co roku kolory sie powtarzają;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powtarzają się, powtarzają:) Ale prawdziwe perełki też zdarza się znaleźć;)

      Usuń
  26. Chciałam się go pozbyć, ale właśnie zwątpiłam. Słusznie mi się wydaje, że wygląda znacznie brzydziej w buteleczce? :)) Bo jakoś nie umiem się zmusić żeby go tknąć. W ogóle mi nie wygląda na koralowy, dopóki nie zobaczyłam tej notki to brałam go "na oko" za nieomalże neonowy róż. Bydlacki, różowy róż. :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda brzydziej w buteleczce, nie wiem czy "znacznie brzydziej", ale zaskoczył mnie na plus, a patrząc na buteleczkę miałam średnią ochotę na malowanie. I z pewnością nie jest neonowym różem, mam akurat taki na paznokciach i to dwie różne bajki:)

      Usuń
  27. Sama nie wiem co o nim myśleć.. Widziałam gdzieś wcześniej jego swatche i nie zrobił na mnie wrażenie, teraz wygląda całkiem nieźle.. Może to kwestia fotek.. Hmm..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej pooglądać jak najwięcej zdjęc w necie, bo wiadomo każdy robi inne zdjęcia, w innym świetle itp:)

      Usuń
  28. Kupiłam, ale na paznokciach jeszcze go nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  29. też go mam i bardzo podoba mi się ten kolor

    OdpowiedzUsuń
  30. Jest przepiękny! :)
    Lubię lakiery Sensique właśnie za te kolorki :)
    Nie wiem jak Ty to robisz, ale u Ciebie każdy lakier (nawet ten odcień, którego nie lubię) wygląda idealnie - nie mówię o tym, ale ogólnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. jest super
    każdy lakier z tej kolekcji jest piękny na swój sposób ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. jak ja bym chciała malować paznokcie jak Ty :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękny kolor, wcześniej mnie tak nie zachwycił :D ładny pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny kolor, ale mam w takim odcieniu kilka, więc się wstrzymam :)
    Cudowny pierścionek, mogłabym taki mieć :P

    OdpowiedzUsuń
  35. A ja uwielbiam koralowe odcienie i w swojej kolekcji mam ich naprawdę sporo! :)

    OdpowiedzUsuń